Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Απάντηση του πρωτοσυγγέλλου της Ι.Μ Πρεβέζης π. Θεοδοσίου Μαρτζούχου στο "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο"





Μέχρι πριν απο λίγο αγνοούσαμε πλήρως την ύπαρξη  του κειμένου που θα διαβάσετε πιο κάτω και το οποίο όπως θα διαπιστώσετε είναι επι της ουσίας μια "ανοικτή  επιστολή" του π. Θεοδοσίου Μαρτζούχου, εναντίον του "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου" το οποίο  έχει δημοσιεύσει  αρκετά κείμενα  για τις κατά την γνώμη μας "λειτουργικές ανομίες"  που  έχει επιβάλλει αντικανονικώς στο ποίμνιό της η Ι.Μ Πρέβεζας.Δεν θα επεκταθούμε  περισσότερο μιας και στο τέλος της  επιστολής του Π. Θεοδοσίου Μαρτζούχου παραθέτουμε  αυτούσια την ανάρτηση η οποία φαίνεται να τον ενόχλησε.
Το κείμενο αυτής της επιστολής  δημοσιεύθηκε  στην ιστοσελίδα της ενορίας Αγίου Ιωάννου Πρεβέζης  την ύπαρξη του οποίου  πληροφορηθήκαμε  απο e-mail  φίλου αναγνώστη μας πριν απο λίγο και όχι  όπως ψευδέστατα ισχυρίζονται οι διαχειριστές της ιστοσελίδας  στις 19 Νοεμβρίου  2010.Στα εισερχόμενα  του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου  δεν υπάρχει καμία  σχετική  επιστολή και φυσικά έχουμε ζητήσει απο  την google  να μας στείλει επίσημο κατάλογο με το σύνολο  της αλληλογραφίας μας εκείνη την ημέρα.Αντιλαμβανόμεθα το ότι  χρειάζεται ειδικό "στόλισμα"   η συγκεκριμένη ανάρτηση  της ιστοσελίδας  για να καταναλωθεί   εύκολα απο τους  αναγνωστες της ,ωστόσο  τους υπενθυμίζουμε  ότι το ψέμα έχει κοντυτερα πόδια απο αυτά  που φαντάζονται.
Τους  παρακαλούμε λοιπόν δημοσίως να αφαιρέσουν  αυτό το ψέμα απο την διαφήμιση  της ανάρτησής  με τις "αληθειες"  του π. Θεοδοσίου Μαρτζούχου και να σταματήσουν να παρπλανούν τους αναγνώστες τους  χρησιμοποιώντας  κατασκευασμένα  ψεύδη ή  φαντασιοπληξίες.
Παραθέτουμε  το κείμενο της  επιστολής που δήθεν μας έστειλαν οι διαχειριστές του  "enoriako"  και αμέσως μετά την δική μας ανάρτηση που εξόργισε τον  αγαπητό κατά τα άλλα πρωτοσύγγελο  της Ι.Μ Πρέβεζας .Προς το παρόνδεν θα σχολιάσουμε  το περιεχόμενο του  κειμένου  της επιστολής  αφήνοντας  εσάς να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Αξιότιμοι Κύριοι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ
Επειδή η ιστοσελίδα σας, κατά πώς φαίνεται, θέλει να έχει σχέση με τον Χριστό και την Εκκλησία, θέλω και εγώ, σαν πρόσωπο που του κάνατε την… τιμή να το "παρουσιάσετε", να Σας ρωτήσω τα παρακάτω και να θεωρήσω αυτονόητη την δημοσίευση των ερωτημάτων μου.
1.     Με τι χριστιανική συνείδηση κάνετε, ανυπόγραφα, διασυρμό του προσώπου μου;
2.     Πόσο χριστιανός ειναι αυτός που δεν θέλει να πει το "ναι, ναι και το ου ου"… καταγγέλοντας ανωνύμως;
3.     Σεις πόση αγάπη χριστιανική διαθέτετε ώστε να δημοσιοποιείτε ότι σας σταλεί (συκοφαντικό;… ίσως;) χωρίς καν να ρωτήσετε τον υβριζόμενο αν αληθεύουν τα… "καταγγελόμενα"; Φυσικά ἀντιλαμβάνομαι την δυσκολία σας: οι δύο "καταγγέλοντες" και ο φίλος τους ιερέας δεν επιθυμούν δημοσιοποίηση των δικών τους ονομάτων παρά μόνον… "υπογραφή" με το ψευδώνυμο: "ομάδα κληρικών και λαϊκών". Είναι τρεις και ενίοτε γίνονται πέντε!! Γνωστοί και μη εξαιρετέοι!!
4.     Δεν έχει νόημα να σας πληροφορήσω για τα… καταγγελόμενα. Οι μισές αλήθειες είναι χειρότερες από τα ψέματα. Ευτυχώς όμως και δόξα τῷ Θεῷ, το ψέμα έχει κοντά πόδια. Άλλωστε τα δημοσιευόμενα είναι κουτσομπολίστικος αχταρμάς. Αν σας απασχολούσε η αλήθεια ή όχι, των "καταγγελομένων", θα είχατε ζητήσει να ενημερωθείτε πριν την δημοσίευση.
Απαντώ μόνον για τους τυχόν αναγνώστες.
5.     Με τον π. Παΐσιο γνωριζόμουν προσωπικά. Έστω και αν δεν έγραψα… αναμνήσεις, παρότι έγινα… εξώφυλλο με τον παππούλη σε βιβλίο γι’ αυτόν χωρίς να το γνωρίζω. Τον αγαπούσα και τον σεβόμουν για το θυσιαστικό του φρόνημα και την μέχρι θανάτου μοναχική απόταξη. Κατ᾿ εμέ αυτά έχουν αξία· μαζί με την συνεχή του προσευχή για ζώντες και νεκρούς. Τα: "ήταν γεροντάκι που πολλές φορές δεν ήξερε τι έλεγε…" (δικό σας κείμενο) είναι συκοφαντική παραπληροφόρηση. Βλέπετε αυτοί που σας… "ενημέρωσαν", τα… "έμαθαν" από δεύτερο χέρι!
Πάντως κάτι τέτοιο δεν ελέχθη.
6.     Για τις απόψεις του για το 666 και για το κατά πόσον ευλογούνται ή δεν ευλογούνται όλα (π.χ. τα ούρα…! δική του, του π. Παϊσίου, επισήμανση!) επιτρέψτε μου να έχω, όχι διαφωνίες, αλλά να τα θεωρώ θεολογικά σφάλματα, παρά τα οποία, δεν ζημιούται η αγιότητά του (κατ᾿ αναλογίαν της περιπτώσεως του αγ. Γρηγορίου Νύσσης).
7.     Η Εκκλησία του Χριστού πιστεύει μαζί με τον παντοδύναμο Ιδρυτή της ότι "ἐκ τῆς χειρός τοῦ Πατρός οὐδείς δύναται ἁρπάζειν". Κανένας αντίχριστος, κανένα… νούμερο, καμμιά δύναμη του κόσμου τούτου δεν μπορεί να αποσπάσει τον Χριστιανό από τον Χριστό.
8.     Αν σεις φοβάστε, κάρτες, ΑΜΚΑ, νούμερα, συνωμοσίες, Πρωτόκολλα, προφανώς δικαίωμά σας.
Για μας "Χριστός ἐστίν ἡ εἰρήνη ἡμῶν".
Αυτά. Με ευχαριστίες για την βοήθειά σας στον πνευματικό μου αγώνα και με την διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να επανέλθω. Σας ευχαριστώ πολύ και για τα δημοσιευθέντα καθώς και για την δημοσίευση του παρόντος.
Με αγάπη και ευχές



π. Θεοδόσιος Μαρτζοῦχος


Κοινοποίηση στους ιστοτόπους:
Romfea.gr
Amen.gr
Antifono.gr

 (όπως βλέπετε δεν υπάρχει το "Ο.Π" στις κοινοποιήσεις  της επιστολής)

Σας παραθέτουμε τώρα την ανάρτηση  του "Ο.Π" που προκάλεσε αυτές τις αντιιδράσεις

Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010


Συμφωνεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πρεβέζης με τους ασεβείς χαρακτηρισμούς του πρωτοσύγγελού του για τον Όσιο Γέροντα Παϊσιο;




Η "Ομάδα κληρικών και  λαϊκών Πρεβέζης"  μας έστειλε ένα  e-mail,  στο όποίο 
καταγγέλλουν  γενικώς και ειδικώς  συμπεριφορές και πρακτικές  ανθρώπων  του άμεσου  περιβάλλοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πρεβέζης κ.κ. Μελετίου.
Όπως έχουμε πεί και στο παρελθόν,  δεν υιοθετούμε  αυτού του είδους τον καταγγελτικό λόγο  όσο και αν αντιλαμβανόμεθα  και συναισθανόμεθα τα  κίνητρα των καταγγελλόντων.Η κριτική  την οποία έχουμε ασκήσει κατά καιρούς με άρθρα  και αναδημοσιεύσεις  κειμένων ,  στον  Σεβασμιώτατο Πρεβέζης  ,εστιαζόταν  πάντοτε  στις  αντικανονικές  "καινοτομίες"   που  θέλει να  επιβάλλει ο ίδιος και  οι "συνοδοιπόροι " του  της  "μετανεωτερικής"  και  "συναφούς"  αντι-Πατερικής  "θεολογίας", στο λατρευτικό τυπικό της Εκκλησίας μας  μέσω των λειτουργικών  "μεταφράσεων"  ή  επι το ορθότερον "παραφράσεων".
Δυστυχώς  μία εκ των καταγγελιών, αφορούσε στην  απαξιωτική έως και  ιερόσυλη  αναφορά του πρωτοσύγγελου   της Ι.Μ Νικοπόλεως και Πρεβέζης π. Θεοδοσίου Μαρτζουχου   στο πρόσωπο του  Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. 
Ο π. Θεοδόσιος Μαρτζούχος φέρεται  να δήλωσε προ ημερών ενώπιον  των  παρευρισκομένων  στην ιερατική  σύναξη   Ιερέων της Ι. Μητροπόλεως , ότι  ο Γέροντας Παϊσιος:
"Ήταν ένα απλό γεροντάκι που πολλές φορές δεν ήξερε τι έλεγε και προσεύχονταν λίγο παραπάνω "
Λίγο πιο κάτω διαβάζουμε στο e-mail  των καταγγελλόντων  Ιερέων και λαϊκών της  Ι.Μ Πρεβέζης :
"... Έχει απομονώσει τον λαό της Πρέβεζας (σημ Ο.Π: αναφέρονται στον  πρωτοσύγγελο π. Θεοδόσιο Μαρτζούχο) από κάθε επίσημη θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος, προβάλλοντας μόνο τις προτεσταντικες ιδεουλες του και αφήνοντας τον κόσμο στο σκοτάδι αφού δεν επιτρέπει την έλευση ορθοδόξων φυλλαδίων π.χ. Φωνή κυρίου, αλλά μοιράζει φυλλάδια προτεσταντών, αγγλικανών, στην Εκκλησία ή ακόμα και του .Πάπα σβήνοντας το όνομα του! Ακόμη δεν παραδέχεται τον μικρό αγιασμό, έχει καταργήσει τον αρραβώνα, ακόμη και Ευαγγέλια στο Ευχέλαιο, δε θεωρεί τον Νικόδημο Αγιορείτη άγιο, κόβει και ράβει τις ακολουθίες στα μέτρα του μυαλού του, σβήνει απολυτίκια, μουτζουρώνει στα μηναία ότι δεν του αρέσει. Φιλτράρει κάθε τι που έρχεται από αλλού ακόμα και τις εγκυκλίους της συνόδου που πολλές από αυτές ποτέ δεν φτάνουν στους Ιερείς..."
 Επειδή   οι παραπάνω καταγγελίες είναι σοβαρώτατες  και  δεν αφορούν   την προσωπική ζωή του καταγγελλομένου αλλά  αφ΄ενός  στην  απαξιωτική  αναφορά  του  στον Γέροντα Παϊσιο, του οποίου  η ζωή, τα έργα και οι λόγοι , τον έχουν κατατάξει στην συνείδηση  εκατομμυρίων  πιστών ως  Άγιο της εποχής μας  και αφ΄ετέρου στην  σοβαρή παραβίαση τόσο των Ιερών Κανόνων  όσο και των αποφάσεων της  Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, θεωρούμε  ότι τόσο ο Σεβασμιώτατος  Μητροπολίτης Πρεβέζης   όσο και η  Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος πρέπει  να  λάβουν άμεσα θέση  επι των καταγγελιών , προς χάριν της προστασίας του ποιμνίου τους.
Για τις "λειτουργικές μεταφράσεις" καθώς επίσης και για τις υπόλοιπες  αντι- εκκλησιαστικές  "καινοτομίες"   μπορείτε να  διαβάσετε στις παράκάτω παλαιότερες αναρτήσεις μας:

(Αναφερόμαστε στην δημοσίευση κειμένου απο την ιστοσελίδατου Ι.Ν Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου Πρεβέζης με τον ευσεβέστατο και "υψηλού επιπέδου" τίτλο:
"Το πέμπτο Ευαγγέλιο
...ο π.Ιωάννης Φωτόπουλος και η παρέα του!")

10 σχόλια:

  1. Αν και διατύπωσα το χθεσινό σχόλιό μου με ευπρέπεια και ευγένεια, διαπιστώνω ότι δεν το έχετε ακόμη αναρτήσει. Επανέρχομαι λοιπόν στην ερώτησή μου: Είχατε ελέγξει την αλήθεια των ΑΝΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών σε βάρος του π. Μαρτζούχου, αναφορικά με τα όσα απαξιωτικά υποτίθεται ότι είπε για τον π. Παΐσιο, πριν τις αναδημοσιεύσετε; Ή τις αναδημοσιεύσατε ολίγον αβασάνιστα παρασυρμένοι, ίσως, από τις διαφωνίες σας με τον π. Μαρτζούχο στο θέμα των λειτουργικών μεταφράσεων; Είστε εν ολίγοις απολύτως βέβαιοι και με ήσυχη την συνείδησή σας ότι δεν αναδημοσιεύσατε ανώνυμες συκοφαντίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα παρακαλούσαμε οποιονδήποτε έχει βιντεοσκοπήσει την περιβόητη ομιλία του π. Θεοδοσίου να μας στείλει το video ώστε να πεισθούμε ότι παραπληροφορηθήκαμε για τα λεχθέντα υπ΄αυτού.Ας μας γράψετε τί ακριβώς είπε και εφ΄όσον βασανιστούμε επαρκώς θα δημοσιεύσουμε τις απόψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Γνωρίζετε όμως ότι στα πολιτισμένα έθνη ισχύει ο χρυσός κανών ότι "Κάθε άνθρωπος είναι αθώος μέχρι της αποδείξεως τού αντιθέτου". Το οποίο σημαίνει ότι το βάρος της αποδείξεως μιας καταγγελίας - πολύ δε περισσότερο ανώνυμης, όπως αυτή που αναδημοσιεύσατε - πέφτει αποκλειστικώς στον καταγγέλοντα και σε όσους τον συνεπικουρούν αναδημοσιεύοντας τις καταγγελίες του. Επομένως, όχι εγώ, αλλά οι ανώνυμοι καταγγέλλοντες και ασφαλώς και εσείς, που αναδημοσιεύσατε τους ισχυρισμούς τους, έχετε χρέος να αποδείξετε την αλήθεια της καταγγελίας και το κατά πόσο δεν συνιστά συκοφαντία. Τούτο επιτάσσουν τα πολιτισμένα ήθη και εις το πολλαπλάσιον τα χριστιανικά, αγαπητοί αδελφοί. Ελπίζοντας ότι θα δημοσιεύσετε το σχόλιό μου αυτό και θα προβείτε στα δέοντα, σας ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας των λεχθέντων -φοιτητής της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης - μου έδωσε τις ίδιες ακριβώς πληροφορίες που δημοσίευσε το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο.

    Τι λόγο έχει ο κόσμος στα καλά καθούμενα να συκοφαντεί τον π. Θεοδόσιο;

    Η αλήθεια των καταγγελιών μπορεί να επιβεβαιωθεί και με την προσφυγή στη μαρτυρία του κ. Τσελεγγίδη που ήταν παρόν.

    Αλλά αν υπάρχει και μαγνητοσκοπημένο το γεγονός ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά ο κάθε Μητροπολίτης και ο κάθε παππάς γίνεται πάπας και κάνει ότι θέλει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσείς γράψατε πως:
    "Ο π. Θεοδόσιος Μαρτζούχος φέρεται να δήλωσε προ ημερών ενώπιον των παρευρισκομένων στην ιερατική σύναξη Ιερέων της Ι. Μητροπόλεως , ότι ο Γέροντας Παϊσιος:"Ήταν ένα απλό γεροντάκι που πολλές φορές δεν ήξερε τι έλεγε και προσεύχονταν λίγο παραπάνω "
    και ο κ. Τελεβάντος αναφέρει πως ήταν παρών ο κ. Τσελεγγίδης... Τί δουλειά έχει ο κύριος καθηγητής σε ιερατική σύναξη στην Πρέβεζα; Ο κύριος Τελεβάντος που έχει καταδικασθεί για τις πρακτικές του από την Ιερά Σύνοδο της Κύπρου δεν είναι ο καλύτερός σας σύμμαχος, ειδικά όταν ψεύδεται. Ελπίζω και εγώ αυτό το σχόλιό μου να δημοσιευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για μια ακόμη φορά δείχνεις τη θηριώδη σου εμπάθεια.

    Οντως έκανα λάθος και έδωσα πληροφορίες για την παρουσία του π. Θεοδόσιου Μαρτζούχου στη Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης και όχι στην ιερατική σύναξη της Μητροπόλεως Πρεβέζης στην οποία αναφερόταν το δημοσίευμα.

    Για το λάθος αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη.

    Θα έπρεπε όμως να σε ενοχλεί το γεγονός ότι αντελήφθηκες ότι επρόκειτο για λάθος και όμως δεν διστάζεις να με συκοφαντείς ότι είπα ψέμμα.

    Ακόμη ένα δείγμα του ήθους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ψέμα η υποκρισία και η κοροϊδια ειναι η καθημερινοτητα που επικρατει στην Μητρόπολη Νικοπολεως. Δεν τίθεται θεμα αξιοπιστιας των όσων δημοσιευονται. Μπορει ο καθενας να έρθει στην Πρέβεζα να μιλήσει με τον κόσμο και με Ιερείς. ΘΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ! Δεν υπάρχει Ιερέας στην Πρέβεζα που να μην έχουν πικράνει. Δεν μπορουμε να καταλαβουμε γιατι ενώ όλοι πλεον γνωρίζουν τι συμβαίνει, τον τρόπο που ενεργούν, τους Ιερείς που έχουν καταστρέψει, την επίδειξη εξουσίας κ.α. αυτοί εμφανίζονται πάντα σαν να μην τρέχει τίποτα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Ιερείς που έχουν συμπληρώσει τα χρόνια τους κυκλοφορουν με αιτήσεις παραιτήσεων στην τσέπη τους σε περιπτωση που τους πειραξουν γιατι δεν κανουν δημοτική, ψάλτες φεύγουν από τις Εκκλησίες, ο κόσμος εκκλησιάζεται πλεον ακομα και σε χωριά που δεν κάνουν μεταφράσεις και ο π.Θεοδόσιος Μαρτζούχος με τους υποστηρικτές Ιερομονάχους δηλώνουν πως πρέπει και οι υπολοιπες ενοριες σιγα σιγα να ξεκινησουν μετάφραση γιαν καταλαβαίνει επιτελους ο κόσμος! Καμία επαφή με την πραγματικότητα. Όπως δήλωσαν και αρκετοί Αρχιερείς στους οποίους απευθυνθηκαμε: "Πρόκειται για ακραίους ανθρώπους" πράγμα το οποιο φαίνεται και από τις πράξεις τους και τον τρόπο που ενεργούν. Μάλιστα Ιερέας είπε στον Νικοπόλεως πως στον κόσμο δεν αρέσει η δημοτική και του απάντησε: "Εμένα θα ακούς, όχι τα πρόβατα"! Δυστυχως αυτό δεν είναι ποιμάντική αλλά μάλλον εκδιωκτική μέθοδος! Αυτοί ξέρουν καλύτερα όμως!

    Ομάδα Κληρικών και Λαϊκών της Πρέβεζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς τους φίλους μας που δεν βλέπουν τα σχόλιά τους δημοσιευμένα.
    Αγαπητοί μας φίλοι.Το έχουμε πεί πολλές φορές και θα το επαναλάβουμε ακόμα μια φορά.Δεν πρόκειται να δημοσιεύσουμε σχόλιο το οποίο αναφέρεται στην προσωπική ζωή οποιουδήποτε,καθώς επίσης και σχόλια τα οποία θα μπορούσαν να πυροδοτοήσουν αντιπαραθέσεις επι προσωπικών ζητημάτων συμπεριφοράς κλπ.
    Ευχαρίστως θα δεχτούμε σχόλια ευπρεπή στα οποία θα εκφράζονται οι απόψεις πάνω στο πνεύμα και στο θέμα της ανάρτησης.
    "Ο.Π"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου κάνει εντύπωση το πόσο μεγάλο θέμα ανακινούν γαντζωμένοι από κάπου, που αυτοί έξυπνα και πονηρά θεώρησαν για να προκαλέσουν εποικινωνιακό επεισόδιο, εξαφανισμένοι εδώ και μήνες μετά το σάλο σχετικά με τα ..ποιμαντικά τους ατοπήματα - να τα ονομάσουμε άραγε; - που εχουν δημοσιευθει και κάνουν το γύρω της Ελλάδας και εμφανίζονται τώρα να μας πουν οτι οι γνωστές θέσεις του πρωτοσυγκελου για τον μεγάλο και άγιο γεροντα Παϊσιο όπως και το γεροντικό, αλλά και το θεσμό του γέροντα είναι κουτσομπολίστικος αχταρμάς! Πάντως αποριας άξιον πως δεν είδε σκοπιμα και τις υπολοιπες φράσεις του κειμένου σχετικά με την κατάργηση ευαγγελίων στο ευχέλαιο, το Νικοδημο τον αγιορειτη, το άγιο φως κτλ.; Προφανώς δεν έχει κάτι να μας εξηγησει για αυτά. Άλλωστε τα έχει πει τοσες φορές. Ιδιου μεγεθους θεματα πρεπει να ανακινουνται με το παραμικρό ατοπημα τους από εδώ και πέρα. Πρέπει να κινηθεί επιτέλους ο κόσμος της Πρέβεζας. Όσο δεν βρίσκουν αντίσταση θα προχωρούν. Καμία μάχη δεν κερδίζεται από τον καναπέ και την αδιαφορία. Πόσο μάλλον όταν προκειται για την λατρεια της ορθοδοξου και αγιας Εκκλησιας μας. Τι θα παραδώσει η Πρέβεζα στους απογονους της; Θα έπρεπε να ντρέπονται και να μετανοησουν πριν να είναι αργά. Σεβαστός γέροντας δηλωσε: «Όποιος είναι με τον πρωτοσύγκελο π.Θεοδόσιο, δεν είναι με τον Αγ.Ιωάννη το Χρυσόστομο»! Μάλιστα αρκετοί αγιορείτες προέτρεψαν πολλά πνευματικά τους τέκνα να μην εκκλησιάζονται σε ναούς που τελείται η Θ.Λειτουργία σε παράφραση. Καλή είναι η χαλαρότητα αλλά δεν καταλαβαίνουμε γιατί τόσο μίσος για τα Ιερά και τα όσια, κοινώς για την γενικότερη παράδοση και αυθεντική λατρευτική ζωή που μας άφησαν πίσω οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας; Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει από τον άγιο Πρωτοσύγκελο και τους λίγους πολυμαθέστατους σοφιστές ακολούθους του, της Ιεράς Μονής Προφ.Ηλιού. Αυτά που ρητορεύουν ως Ιεροκήρυκες καλό θα ήταν να τα βίωναν κάποια στιγμή. Ίσως έτσι γινόνταν λίγο πιο ανθρώπινοι.

    Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.