Εμμένει στις θέσεις του ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης Μελέτιος.
«Εχω ευθύνη έναντι των πιστών». Αυτή ήταν η απάντηση του Μητροπολίτη Νικοπόλεως κ. Μελετίου στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο και στα 12 μέλη της Ιεράς Συνόδου ενώπιον των οποίων κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις για το γεγονός ότι τελεί τη Θεία Λειτουργία στη νέα ελληνική γλώσσα. Παρά το γεγονός ότι ο κ. Μελέτιος είχε τη στήριξη των Μητροπολιτών Δημητριάδος κ. Ιγνατίου και Φθιώτιδος κ. Νικολάου, η Ιερά Σύνοδος με ανακοινωθέν της δηλώνει ότι «εμμένει στην παράδοση του γλωσσικού ιδιώματος του παραδεδομένου τρόπου τελέσεως της ΘείαςΛειτουργίας και των Ιερών Μυστηρίων. Οιαδήποτε μετάφραση λειτουργικών κειμένων μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην ενότητα της Εκκλησίας».
Καλεί επίσης τους ιεράρχες που επιθυμούν να τελούν τη λειτουργία στα νέα ελληνικά να το πράττουν μόνον για ειδικούς λόγους και έπειτα από σχετική άδειά της.
Επί δύο και πλέον ώρες ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως εξηγούσε στα μέλη της Ιεράς Συνόδου τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. «Κάνω το καθήκον μου» είπε και πρόσθεσε: «Εχω ευθύνη έναντι των πιστών οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν τη Θεία Λειτουργία». Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, κάλεσε τους ιεράρχες να του πουν ποιοι ιεροί Κανόνες απαγορεύουν τη μετάφρασή της.
Υπέρ των θέσεων του Μητροπολίτη Νικοπόλεως τάχθηκε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος, ο οποίος δήλωσε ότι «πολλοί νέοι δεν προσέρχονται στη Λειτουργία επειδή δεν καταλαβαίνουν τη γλώσσα ». Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε με τις δηλώσεις του και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος επισήμανε το γεγονός ότι «κανένας από τους πιστούς της Μητρόπολης Νικοπόλεως και Πρεβέζης δεν διαμαρτυρήθηκε για την προσπάθεια του ποιμενάρχη τους.
Μαρία Αντωνιάδου /Βήμα 15/04/10
Σχολιασμός. (απο το ιστολόγιο "Αναβάσεις")
Δεν αληθεύει η δήλωση του Μητροπολίτου Δημητριάδος, Ιγνατίου ότι «κανένας από τους πιστούς της Μητρόπολης Νικοπόλεως και Πρεβέζης δεν διαμαρτυρήθηκε για την προσπάθεια του ποιμενάρχη τους» γιατί και εμείς όπως και πολλά άλλα ιστολόγια εδώ και πολύ καιρό, έχουμε δεχτεί αγανακτισμένα μηνύματα, από λαϊκούς και επώνυμα και ανώνυμα, και από αρκετούς κληρικούς της Μητροπόλεως Πρεβέζης οι οποίοι σε εμάς (Αναβάσεις), ανωνύμως σε άλλα ιστολόγια ίσως επωνύμως κατήγγειλαν καθεστώς εκφοβισμού στο να τελούν τα θεία μυστήρια στην δημοτική.
Ένα δεύτερο σχόλιο που θα θέλαμε να κάνουμε προέρχεται από ομιλία του ίδιου του Μητροπολίτου Πρεβέζης
κατά τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Ορθοδοξίας ένα χρόνο πριν, στις 10/3/2009:
«Ἐξοχώτατε κ. Πρόεδρε,
Μακαριώτατε,
Ἅγιοι Πατέρες,
Ἀδελφοί,
Ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν· οὕτω κηρύσσομεν.
Ἡ Ἐκκλησία δέν εἶναι ὀργανισμός αὐτόνομος. Δέν ἔχει γνώμη καί τοποθέτηση δική της.
Οἱ λειτουργοί της (παπᾶς, δεσπότης, σύνο-δος, πατριάρχης) δέν ἔχουν ἐξουσιοδότηση νά λένε ὅ,τι θέλουν. Οὐ κυ-ριεύομεν τῆς πίστεως. Δέν εἴμαστε ἀφεντικά στήν πίστη (Α΄ Πετρ. 5, 3· Β΄ Κορ. 1, 24).
Ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβε. Δέν τήν ἔφτιαξε τήν πίστη της. Δέν εἶναι δική της· δημιούργημά της. Τήν παρέλαβε. Καί τήν ὑπηρετεῖ.»
πηγή ΑΣΠΕ
Αρκεί να μείνουμε στην δήλωσή του ότι «Οἱ λειτουργοί της (παπᾶς, δεσπότης, σύνο-δος, πατριάρχης) δέν ἔχουν ἐξουσιοδότηση νά λένε ὅ,τι θέλουν»
http://anavaseis.blogspot.com/2010/04/blog-post_904.html#more
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ"
Σε όσα σχολιάζουν οι φίλοι του ιστολογίου "Αναβάσεις" συμφωνούμε και ..επαυξάνουμε όπως συνηθίζει να λέει ο λαός.Το "Ο.Π" απο τότε που προέβαλε αυτό το θέμα της "Γάγγραινας των λειτουργικών παραφράσεων" έχουμε κάνει μια τεράστια συλλογή e-mails με διαμαρτυρίες και καταγγελίες ανωνύμων και επωνύμων κληρικών και λαϊκών απο την ευρύτερη περιοχή της προαναφερθείσης Ιεράς Μητροπόλεως.Για λόγους ευπρέπειας και σεβασμού αναδημοσιεύσαμε μόνο ένα μικρό μέρος απο αυτά και δεν σχολιάσαμε όπως ίσως θα έπρεπε τις σοβαρές καταγγελίες για την δικτατορική επιβολή αυτής της "εκσυγρονιστικής" αντικανονικής πρωτοβουλίας.
Πιο κάτω παρουσιάζουμε ένα μικρό δείγμα απο τις καταγγελίες και τα σχόλια του ποιμνίου της Πρέβεζας που είχαμε αναρτήσει παλιότερα ,μόνο και μόνο για να αναδειχθεί το ψευδές της δήλωσης, ότι δήθεν ο λαός της Πρέβεζας δέχθηκε με χαρά αυτή την αρχιερατική μεν αλλά αντισυνοδική και αντικανονική "πρωτοβουλία":...
23 σχόλια:
- Σεβαστε π.Ιωαννη.Την ευχη σας και χρονια πολλα.Ειμαι απο την Πρεβεζα,κληρικος.Τηρω την ανωνυμια για ευνοητους λογους.Θα ηθελα να αναφερω τα παρακατω.Στην ιερατικη συναξη του μηνος Δεκεμβριου δοθηκε απο τον πρωτοσυγκελλο Θεοδοσιο Μαρτζουχο λευκο χαρτι οπου ζητηθηκε να υπογραψουμε οι ιερείς.Υπεγραψα κι εγω αναγκαστικά για να μη μπω στο στοχαστρο αυτου του ανθρωπου.Τα περι ελευθεριας των ιερεων που αναφερει στην σελιδα του ενοριακου του κεντρου ειναι ολα ψευδη.Σας αναφερω χαρακτηριστικα.Παραμονη Χριστουγεννων,πριν τον εσπερινο στον μητροπολιτικο ναο,ο πρωτοσυγκελλος με αυταρχικο υφος δινει στον ψαλτη του ναου φυλλαδα με μεταφρασμενα κειμενα της εορτης να διαβασει.Δευτερη μερα των χριστουγεννων κατα την διαρκεια συλλειτουργου σε κεντρικο ναο της πολης ολοι οι ιερεις ηταν αναγκασμενοι να διαβαζουν τις ευχες απο την μεταφραση.αληθεια που ειναι η ελευθερια του καθε παπα να μπορει να αρνηθει να τελεσει την Θ.Λειτουργια χωρις αυτη την μεταφραση!Αν το κανει μαυρο σκοταδι τον εφαγε!!!Θα περασει απο το γραφειο του επισκοπου.....!!! Δυστηχως με αυτα τα τερτιπια το μονο που καταφεραμε ειναι να διχασουμε τον κοσμο και να τον διωξουμε απο την εκκλησια.Αλλα οπως φαινεται αυτο δεν μας προβληματιζει.Αυτο που προεχει ειναι η προσωπικη μας ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ και ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ μας. Ευχαριστω για την φιλοξενια σας και παρακαλω ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!
- Αγαπητοι αδερφοι εν Χριστώ καλή και ευλογημένη χρονιά.Είμαι κληρικός της μητροπόλεως Πρεβέζης και τηρώ την ανωνυμία μου όχι γιατί είμαι κότα,γελοίος κατά τον shubik ή να πω π.Θ.Μαρτζούχο;αλλά γιατί θέλω να προφυλάξω τον εαυτό μου και την οικογένεια μου.Υποστηρίζουν με μανία πως ο δεσπότης μας,μας έχει δώσει απόλυτη άνεση και ελευθερία γνώμης!!!!!Αλήθεια που είναι αυτή η άνεση;Να θυμίσω μήπως πως όποιος τολμήσει να εκφράσει κάποιο παράπόνο ή κάποια διαφορετική θέση απ΄αυτή του πρωτοσυγκέλλου μπαίνει κατευθείαν στην μαύρη λίστα;Να θυμίσω το δίκτυο με τα αυτιά και τα μάτια του πρωτοσυγκέλλου σε ολη την μητρόπολη;Δυστηχώς υπάρχουν συνάδερφοί μου,ασπόνδυλοι,που για να κερδίσουν την εύνοια του πρωτοσυγκελλου καταφεύγουν σε καθε ποτάπη πράξη.Κλασικό παράδειγμα ο πολύς και μέγας αρχιερατικός πρεβέζης π.Καραφάτης Γεώργιος.Ο απόλυτος όρος του σπιούνου και του ανακατώστρα.Αλλά κατά τον επίσκοπο είναι ο νέος Ιωάννης της Κροστάνδης.ΥΠΟΚΡΙΣΙΕΣ!!!!!Πάμε παρακάτω.Αν κάποιος ιερέας έκανε όλα αυτά τα τραγελαφικα που κάνει ο π.ΚΏΣΤΑΣ ΜΠΕΗΣ στο χωριό Κορυφούλα(λειτουργία με συνοδεία μουσικών οργάνων,δικό του τυπικό και όλα τα υπόλοιπα που γνωρίζουμε)ΑΛΗΘΕΙΑ τι θα τον έκανε ο επίσκοπος;Αργία,ίσως συνοδικό δικαστήριο, ίσως,ίσως...Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά!!¨Οντας παιδί αλλά και αργότερα σαν νέος παπάς πίστευα πως μέσα στην εκκλησία θα επικρατούσε η αρμονία η αγάπη η ανιδιοτέλεια.Πόσο γελάστηκα!Εχουμε γίνει κανονικοί ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΟΙ και ΙΕΡΕΣ ΜΙΖΕΣ Α.Ε. Ζω σε μια μητρόπολη που θυμίζει πολύ τον τάφο που περιγράφει ο Χριστός.Από έξω είναι φρεσκοβαμμένος και περιποιημένος αλλά από μέσα γεμάτος βρώμα και σαπίλα.Κάνω υπομονή περιμένοντας να αλλάξει η κατάσταση. Μέχρι τότε να εύχεσθε.
- Μένω εμβρόντητος! Είναι έστω και εξ αποστάσεως αληθινά αυτά που καταγγέλλονται; Τα κατορθώματα του παπα-Μπέη του καθαιρετέου που δεν έπρεπε να είχε χειροτονηθεί έτσι και αλλιώς τα έμαθα από το δημοσίευμα της "Παρακαταθήκης" και του "Ορθοδόξου Τύπου" αλλά για τα υπόλοιπα δεν είχα ιδέα! Ωστε ακόμη και όργανα έχει βάλει στην εκκλησία που λειτουργεί; Αίσχος! Οπως πάει θα βάλει και χορεύτριες. Κύριε ελέησον! Από πότε συμβαίνουν αυτά στη Μητρόπολη Πρεβέζης; Από τότε που χειροτονήθηκε ο παπα-Κώστας Μπέης ο καθαιρετέος ή νωρίτερα; Μέχρι τώρα πίστευα ότι η Μητρόπολη Νικοπόλεως ήταν η πιο παραδοσιακή και πιο πνευματική Μητρόπολη της Ορθοδοξίας. Αν αυτά που διαβάζω εδώ είναι αλήθεια τι να πω; Πέφτω από τα σύννεφα. Εμαθα πρόσφατα για τον παπα-Κώστα Μπέη και διάβασα στη "Σύναξη" το απίστευτο και βλάσφημο άρθρο που έγραψε ο π. Θεοδόσιος Μαρτζούχος αλλά τα υπόλοιπα μάρτυρας μου ο Αγιος Θεός: Δεν είχα ιδέα! Προσεύχομαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να μην είναι αλήθεια αυτά που γράφετε.
- κ.Ταλεβάντε μην εκπλήτεσθε.Ειδατε τι όμορφα τα είχαν καμουφλάρει όλα τόσα χρόνια στην μητρόπόλη Πρέβεζας;Δυστηχώς είχαν φτιάξει μια πολύ όμορφη και ειδυλιακή εικόνα με ομιλίες,συγγραφή βιβλίων,ίδρυση μονών,γενικά μια πνευματική κίνηση που όμοια της δεν υπάρχει στον Ελλαδικό χώρο.Αυτό ήταν και το λάθος τους.Τους έκανε ΕΓΩΙΣΤΕΣ να είναι υπεράνω όλων και ΚΡΙΤΕΣ των πάντων!Κανείς δεν έχει γλυτώσει από την κακόβουλη κριτική του δήθεν παντογνώστη πρωτοσυγκέλλου της μητροπόλεως πρεβέζης.Ολοι έχουν κριθεί, από τον πατριαρχη μέχρι τον τελευταίο γεράκο του πιο απομακτρυσμένου χωριού της πρέβεζας.ΌΛΟΙ είναι σκάρτοι εκτός από αυτούς και τους παρατρεχάμενούς τους.Ειναι πράγματι αυτοί οι άνθρωποι ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!Λυπάμαι ειλικρινά για τον επίσκοπο κ.Μελέτιο γιατί πράγματι ήταν ένας αξιόλογος άνθρωπος.Λεω ήταν γιατί από τότε που άφησε να δρα ανενόχλητα και ασύδοτα ο ΜΑΡΤΖΟΥΧΟΣ όλα πήγαν κατά ...Δια μεριά!Δε μπορώ να καταλάβω αυτή την εμμονή του επισκόπου στο πρόσωπο του συγκεκριμένου ανθρώπου.Τι φοβάται;Τι τον κρατάει δέσμιο;¨Οταν μάλιστα γνωρίζει πως ο ΜΑΡΤΖΟΥΧΟΣ δεν είναι αρεστός ούτε από την πλειοψηφία του κλήρου αλλά ουτε και από τον λαό της Πρέβεζας.Και αυτό οφείλεται καθαρά στην αυταρχική και αλαζονική συμπεριφορά προς όλους.Πρώτη φορά έχω συναντήσει άνθρωπο που να βγάζει τόση κακία και μένος σε ανθρώπους ειδικά δε στους ιερείς.Αυτό που βασιλεύει στην πόλη μας κ.Τελεβάντε είναι ο φόβος.Αναγκάζονται οι ιερείς να λειτουργούν από μετάφραση γιατί ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.Ελάτε μια βόλτα στην πόλη μας και θα καταλάβετε και δείτε πολλά.Να σας δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.Σε μεγάλο ναό της πόλης μας ,επειδή ήθελαν να φέρουν ως εφημέριο τον γαμπρό ένός εκ των εκλεκτών του ΜΑΡΤΖΟΥΧΟΥ,με βρώμικο και ανήθικο τρόπο έδιωξαν τους δυο ιερείς του ναού.Τον μεν νεότερο τον πήγαν σε χωριό έξω από την πόλη,χωρίς να τους ενδιαφέρει αν είναι πολύτεκνος, τον γηραιότερο αφού τον εξευτέλισαν και τον έσυραν μέχρι και την Σύνοδο,τον αναγκάζουν σε τρίμηνη απόσπαση σε προάστειο της πόλης μη σεβόμενοι το ότι είναι χήρος, δεν οδηγεί.Αυτή είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που έχουν!Βέβαια απο την άλλη έχουν αρχιμανδρίτη να κυκλοφορεί άνετος και ωραίος στην πόλη αλλάζοντας καθε τρείς και λίγο αυτοκίνητα-τώρα κυκλοφορεί με ένα ταπεινό τζιπ-δημιουργώντας �
- Θλίβομαι ειλικρινά να ακούω αυτά τα πράγματα. Είναι κρίμα, επειδή Ο Σεβασμιότατος ως Αρχιμανδρίτης και τα πρώτα χρόνια της αρχιερατείας του ήταν υπόδειγμα παραδοσιακού κληρικού. Ούτε για αστείο δεν δεχόταν νεωτερισμούς στην Εκκλησία. Μου είναι εντελώς ακατανόητο πώς τώρα κάνει πλάτες στους Νεοβαρλααμίτες της "λειτουργικής αναγέννησης να γκρεμίζουν τα πάντα.
- Eπειδή οι κάτοχοι της ενοχής, παρακολουθούν τα όσα γρλαφονται γι αυτούς, θέλω να κάνω μια ερώτηση στον Σεβαστό Μητροπολίτη Νικοπόλεως Κύριο Μελέτιο. Αγιε Γέροντα, ποιά είναι η τιμωρία συγκεκριμένου Ιερομονάχου που έσπασε το απόρρητο της εξομολογήσεως; Μήπως τον τιμωρήσατε με αργία πάσης ιεροπραξίας;;; Μήπως τον τιμωρήσατε με άρση της πνευματικής πατρότητας;;; Μήπως του δώσατε συγχαρητήρια;;; Τι μέτρα πήρατε για την ενέργεια αυτού του μαθητευόμενου ρασοφόρου ;;; Ευχαριστώ για την φιλοξενία αγπητό παρατηρητήριο.
- ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΡΕΒΕΖΗΣ.ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.ΜΕ ΛΥΠΗ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΤΟΠΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ,ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΠΩ,ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 3ΜΗΝΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΝΟΣ ΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΜΑ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑΟ ΣΕ ΠΕΡΙΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ.ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΑΣΥΛΗΠΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΣΤΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ,ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΟΝΙΜΗ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΣΤΕΙΕΣ ΔΙΚΑΙΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΑΝ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ,ΧΗΡΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ.ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΣΕ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΙΑΝ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ.ΕΡΩΤΩ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΩΣΤΑ ΜΠΕΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ(ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΟΡΥΦΟΥΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ)ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ;ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
- Ο χορός της τραγωδίας ζητεί τον κορυφαίο, ο στρατός ζητεί τον στρατηγό, το πλήρωμα του πλοίου τον καπετάνιο, το ποίμνιο των αλόγων ζώων τον ποιμένα και η Εκκλησία τον επίσκοπο. Όταν υπάρχει η αγάπη δεν βλάπτει η απόσταση. Ο Μωυσής ενώ ήταν απών σωματικά επηρέαζε την μάχη εναντίον των Αμαληκιτών περισσότερο απ’ αυτούς που συμμετείχαν. Η αγάπη και η προσευχή δεν επηρεάζονται από την απόσταση. Με θάρρος λοιπόν προχωρούμε στη μάχη βασιζόμενοι στις ευχές του.Δυστυχώς η Μητρόπολη Πρεβεζης είναι ορφανή απο Πατέρα που πολλές φορές έχει γίνει Πατριός. Οτι και να λετε περί μεταφράσεων και διαφόρων άλλων έχετε δίκιο αλλά το πρόβλημα έχει βρωμίσει απο την αόρατη κεφαλή. Και επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει συνοδικό σύστημα, προτείνω την αποτείχιση των κληρικών της Μητροπόλεως Πρεβέζης απο το Αιρετικό Επίσκοπο.
- Τα περί αποτειχίσεως παρακαλώ να μην ξανασυζητηθούν. Είναι εντελώς απαράδεκτο να καταφεύγει κάποιος σε τέτοιες λύσεις όταν υπάρχουν τόσα πολλά μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Καταρχήν οι κάτοικοι της Κορφούλας μπορούν να υπογράψουν διαμαρτυρία και προς το Σεβασμιότατο και προς τη Σύνοδο. Και αν δεν υπάρξει ανταπόκριση ας διαμαρτυρηθούν έντονα στον ίδιο τον Παπα-Μπέη τον καθαιρετέο για την ιεροσυλία που διαπράττει. Πάντως είναι λάθος να εντοπίζεται το πρόβλημα στις ασχημίες ενός συγκρητιστή κληρικού ο οποίος κάκιστα χειροτονήθηκε ή στο θέμα της μεταγλώττισης. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι οι θιασώτες της λειτουργικής αναγέννησης είναι Νεοβαρλααμίτες. Εχουν κακόδοξο φρόνημα. Γι' αυτό πρέπει να γίνει καταγγελία στη Σύνοδο του παπα-Κώστα Μπέη του καθαιρετέου για να συμμαζευθούν και οι υπόλοιποι.
- Χαίρεται και καλή εβδομάδα.Σε άρθρο τοπικής εφημερίδας της Πρέβεζας και συγκεκριμένα στην εφημερίδα Αδέσμευτος έγινε αναφορα για την προσπάθεια που καταβάλει ο πρωτοσύγκελλος της μητροπόλεως Πρεβέζης περί της λειτουργικής αναγέννησης.Τα σχόλια του έγκριτου δημοσιογράφου κ.Λούπα ήταν κολακευτικά και γενικά φάνηκε να είναι υπέρ το να γίνεται η Θ.Λειτουργία στη δημοτική.Μέχρι εδώ τα πάμε καλά.Με ενόχλησε στο άρθρο η προσπάθεια που γίνεται να δείξει ο πατήρ Θεοδόσιος και η παρέα του...!!! πως κάποιοι σκοταδιστικοί κύκλοι (βλέπε το δικό σας ιστολόγιο,π.Ιωάννης Φωτόπουλος και λοιποί)πολεμούν μια αγνή και φιλότιμη προσπάθεια.Ποιά;Το να προσελκύσουμε περισσότερους στην εκκλησία αλλά και να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν καλύτερα την Θεία Λειτουργία και τις υπόλοιπες ακολουθίες.Τα συμπεράσματα δικά σας.Με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η διαστρέβλωση και η προσπάθεια του αγίου πρωτοσυγκέλου να δείξει πως όλοι λένε ψέμματα και πως όλοι έχουν πρόβλημα με αυτό το καλό έργο που επιτελείτε στην ιερά μας μητρόπολη.καιδυστηχώς αυτό το μήνυμα μας δίνει και το άρθρο της εφημερίδας ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ. Ερωτώ τον κύριο Λούπα.¨Οταν στην ιερατική σύναξη του μηνός Δεκεμβρίου ο πατήρ Θεοδόσιος ζήτησε από τους ιερείς να υπογράψουν τι τους είπε;Τους είπε την ΑΛΗΘΕΙΑ;Τους είπε πως κάποιοι ιερείς από Την Αθήνα έγραψαν την γνώμη τους για τις μεταφράσεις χρησιμοποιώντας επιχειρήματα και όχι υβριστικά σχόλια καιλόγια; ΟΧΙ βέβαια.Ανέφερε πως πρέπει να υπογράψουν γιατι κάποιοι παπάδες από την αθήνα καταφέρονται εναντίον του Μητροπολίτη πρεβέζης.Ετσι εξαπάτησε και πήρε τις υπογραφές των πατέρων της πρέβεζας.Με ΔΟΛΙΟ και ΥΠΟΥΛΟ τρόπο.Και τον προκαλώ αν έχει έστω και λίγη ¨τσίπα¨ που λέμε εμείς εδώ στην Ηπειρο να βγει και να διαψεύσει αυτά που καταθέτω στην σελίδα σας. ΓΙΩΡΓΟΣ
- Αγαπητοί φίλοι.Θα σας παρακαλέσουμε να έχετε υπ΄όψιν σας όταν σχολιάζετε ότι το παρόν ιστολόγιο ονομάζεται "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" και ως τέτοιο έρχεται σε δύσκολη θέση όταν λαμβάνει μηνύματα ή σχόλια τα οποία περιέχουν ακραίους χαρακτηρισμούς. Μπορείτε άφοβα να σχολιάσετε να απαντήσετε ή να καταγγείλετε με θάρρος ή ακόμα και με καυστικό τρόπο αλλά απαθώς.Τα λέμε όλα με ευγένεια και ευπρέπεια ακόμα και όταν μας αδικούν,μας ταλαιπωρούν,μας διώκουν ή μας λοιδορούν. Με τιμή Ορθόδοξο παρατηρητήριο
- Ερχονται στιγμές στην αόρατη σκέψη μου, στην τιποτένια επιθυμία μου, στην αύξηση του εγώ μου, να σιωπήσω. Τα καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός. Και παρακαλώ το Θεό να μην με φέρει σε δύσκολη θέση να μιλησω. Ομως, δεν μπορώ να μην αντισταθώ στις αυθαιρεσίες εκείνων που έγιναν κληρικοί, ενώ έπρεπε να γίνουν τορναδόροι και λαχειοπώλεις. Θυμάμαι τα λόγια του Απ. Παύλου προς τον Τιμόθεο, τον παρακαλούμε να ελέγξει, να νουθετήσει, να παρακαλέσει, αλλά επειδή ό ίδιος ήτο Επίσκοπος και αληθινός Πατέρας και όσα έκανε ήταν εις τύπον και τόπον Χριστού. Εμείς σήμερα εγκαταλείψαμε την αλήθεια και σκλαβωθήκαμε στο ψέμα,διώξαμε τον Χριστό απο την καρδιά μας και στη θέση του τοποθετήσαμε το, άρπαξε να φας, και κλέψε να ΄χεις. Γνωρίζω ότι δεν πρέπει να ελέγχω Επίσκοπο ούτε να σχολιάζω τις ενεργειές του. Αυτός καυχήθηκε ότι έχει παρρησία και πείρα πολλών ετών, ενώ εγώ έχω πείρα μόνο στα αποτελέσματα του Παναθηναικού. Εκείνος σε κοιτάζει και σκέφτεται αυτό που και ο ίδιος δεν επιθυμεί να συμβεί, ενώ εγώ, σηκώνω τα συμπτώματα της συμπτώσεως, που εντελώς συμπτωματικά έγινα συμπτωση και κατάντια. Ο ελέγχων μετά παρρησίας ειρηνοποιεί, αναφέρεται, στο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, Παριμοιών, κεφάλαιο 10 στίχος 10. Δεν έχω παρρησία,γι αυτό θα σταματήσω να ελέγχω και να διαμαρτύρρομαι. Και το κάνω επειδή μιλάω εις ώτα μη ακουόντων και φυσικά σε Επίσκοπο που έχει καθαιρεθεί απο τους Ιερούς Κανόνες γιατί υποστηρίζει του Μονοφυσίτες ως ορθόδοξους. Κουράγιο Λαέ της Πρεβέζης, θα έρθουν καλύτερες μέρες. (δεν θέλω να πιστέψω αληθή την τοποθέτηση ενός έγκριτου νομικού, πως θα έρθει η στιγμή που θα αναζητήσουμε την εποχή του Ορθόδοξου Μακαριστού Μητροπολίτου Στυλιανού Κορνάρου, ως συνέχεια της ποιμαντορίας του απο το 1979, παρακάπτοντας την λυστρική περίοδο 1980 έως.......ουδείς ειδεν, μόνον ο Κύριος). Καλό τριώδιο και προσοχή τι λέμε για τους Αγίους, τα πάντα καταγράφονται και τα πάντα ελέγχονται, κατα την σοφή ρήση του μεγάλου πολιτικού άνδρα, του αείμνηστου Γέρου της Δημοκρατίας Γεωργίου Παπανδρέου: και οι κρίνοντες κρίνονται. Χαιρετε.
- Αυτοί που συζητούν το θέμα της μεταγλώττισης των κειμένων έξω από τη συνάφεια του Νεοβαρλααμισμού παίζουν το παιγίνδι των θιασωτών της λειτουργικής αναγέννησης. Το θέμα είναι δευτερευόντως γλωσσικό και πρώτιστα θέμα πίστεως. Η αλήθεια της Εκκλησίας προσβάλλεται ευθέως με τις ασχημίες στην Πρέβεζα και αλλού. Οι άνθρωποι του παπα-Κώστα Μπέη του καθαιρετέου είναι κακόδοξοι. Οχι απλά άνθρωποι που θέλουν να μεταγλωττίσουν τα ιερά κείμενα. Και αυτό είναι στην ουσία του το πρόβλημα. Αν περιοριστεί η συζήτηση στο θέμα της μεταγλώττισης το πολύ που μπορούμε να πετύχουμε είναι μια συμβατική νίκη. Αν όμως ειδωθεί στο σωστό δογματικό της πλαίσιο ως Νεοβαρλααμισμός τότε η νίκη θα είναι στρατηγική και τελεσίδικη.
- ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΑΘΑΜΕ Ο ΑΒΕΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΥΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟΥ, ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΤΑ ΦΛΑΜΠΟΥΡΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟ ΚΑΜΒΥΣΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑ ΔΗΜΗΤΡΕΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΩΣ ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΤΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ, ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ. ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ: http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/02/blog-post.html ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΕΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΠΕ:"ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ;" ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.(ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΑΡΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ).ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΣΑΣ! ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΕΤΣΙ! ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ. "ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ;" ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ! ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ.ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΘΑ ΣΙΩΠΟΥΝ; ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ Ο ΑΒΕΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ,ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΘΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΥ ΕΙΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ, ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ,ΕΝΩ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ 2-3 ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ INTERNET KAI ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ; ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΣΤΟΝ ΛΟΥΡΟ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ, ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ "ΑΒΕΛ ΦΥΓΕ".ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΡΙΑ. ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΑΦΟΥ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ ΩΣ ΚΟΜΑΝΤΟ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΚΩΝ/ΝΟ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙ ΙΕΡΕΙΣ-Π.ΓΕΩΡΓΙΟ & Π.ΙΩΑΝΝΗ ΑΠΟ ΒΕΛΓΙΟ,ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΑ 2 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ "ΨΑΡΕΥΕΙ ΣΕ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ" ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΛΑΥΡΑΚΙ.ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΩΣ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΟΒΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΓΙΑΝΝΗΣ Υ.Γ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΦΡΑΣΕΙΣ: http://www.orthros.org/Greek/Keimena/K-MeletiosMetafraseis.htm
- an exete provlima me toys pro anaferontes esis apo tin preveza giati den pate na toys piasete katidian kai na milisete?
- ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ! ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΗΜΑ,ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ,ΕΞΟΝΤΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΒΛΕΠΕ Π.ΙΩΑΝΝΙΚΙΟ, Π.ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΧΡΗΣΤΟΥ Κ.Α.). ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
- Παρακαλούμε τον σχολιαστή με τη υπογραφή "Νίκος Γιατρός" να μας ξαναστείλει το σχόλιό του διατυπωμένο έτσι ώστε να είναι δυνατή η δημοσίευση των καταγγελιών του. Λυπούμεθα που είμαστε αναγκασμένοι να αποκλείουμε σχόλια ,αλλά όσοι παρακολουθείτε το παρόν ιστολόγιο θα έχετε καταλάβει ότι δεν έχουμε σκοπό να το μετατρέψουμε σε ένα ανεξέλεγκτο forum σαν αυτά που υπάρχουν εν αφθονία στο διαδίκτυο. Με τιμή "Ο.Π"
- Μου κάνει τρομερή εντύπωση,στην εορτή του Αγίου Χαραλάμπους πολιούχου Πρεβέζης, η Θεία Λειτουργία τελέστηκε κανονικά στην γλώσσα των γραφών και των παραδόσεων. Μήπως δεν μπόρεσε να τιθασεύσει τον Αγιο Αλεξανδρουπόλεως ο επιχώριος επίσκοπος;;; Στην ομιλία του ο Αγιος Ανθιμος, μίλησε κολακευτικά για τον Γέροντα Μελέτιο, και εξήρε το έργο του. Τώρα, πιο έργο είδε αυτός, που ήρθε απο την μακρινή Αλεξανδρούπολη και δεν το βλέπουμε εμείς που ζόυμε στη πόλη!!!Και στην εορτή του Νικοπόλεως ο πολυγραφότατος και πολλές φορές ανούσιος συγγραφέας Δανιήλ Αεράκης, τον χαρακτήρισε σαν συνεχστεί τύ Αποστόλου Παύλου.Ακουσον-άκουσον. Τέλος πάντων, η ουσιά είναι ότι η πτώση της ποιότητας συμματοδοτεί και την αύξηση της πνευματικής παρακμής. Ας παρακαλέσουμε τον Θεό να μας ελεήσει και να έχουμε καλή σαρακοστή και καλή μετάνοια γιατί είμαστε σε μέρες ομολογίας. Ας κρατήσουμε μέσα μας τον Χριστό και την Ελλάδα.
- se ligo kero tha exoyme kai stin aleksandroypoli metafrasis siga siga kai se oli tin elada me tin dinami toy theoy na katalaveni epiteloys o kathe pistos poy prosefxete ...kali sarakosti psixologe
- Κύριε! Κάποτε ρώτησες Εσύ του Μαθητές σου: «Τίνα με λέγεται είναι;» (Ματθ, 16,15). Σήμερα σε ρωτάμε εμείς: «Τι γνώμη έχεις για όσα ενεργούμε στο δικό Σου όνομα;». Αν δεν Σου αρέσουν, πέστο μας δυνατά, με σημεία, που Εσύ χρησιμοποιείς. Για να σταματήσουμε. Για να μην γίνεσαι Εσύ η βιτρίνα του δικού μας εγωισμού ή της δικής μας καλοπεράσεως. (Το αφιερώνω στους νεωτεριστές ρασοφόρους που έχουν πολύ καιρό να μελετήσουν το λόγο του Θεού).
- "se ligo kero tha exoyme kai stin aleksandroypoli metafrasis siga siga kai se oli tin elada me tin dinami toy theoy" mas legei o anonimos filos mas. les kai den xerei to apisteyto paraskhnio kai tis a8liothtes pou perigrafontai parapano kai einai gnostes sto panellhnio pleon; Mipos zeis se allo kosmo anonime ypaspista ths metafrashs; o martzouxos me to na stelnei metafraseis se alles mitropoleis prospa8ei etsi na problalei to 8earesto ergo tou piso apo thn plath tis synodou; nomizei pos etsi 8a tou perasei; Me to na xrhsimopoiei akomh kai onomata pe8amenon iereon (ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ) os ypermaxous ths metafraseis se katalogo ypografonton, mas deixnei etsi posoi polloi simfonoun; Eno xeroume pos tous xrhsimoipoei olous(akoma kai pe8amenous) me gnomona to fobo pou exei speirei; Mas dinei keimeno tou maximou kaliopolitou gia na iposthrixei ta pisteuo tou epeidh oi alloi iereis logo xamhlou morfotikou epipedou, den gnorizoun ti htan aytos; Bebea exei moirasei keimena mexri kai apo protestantes, papikous k aglikanous pou yperaspizonte tis metafraseis..tis didaxes tou maximou kaliopolith 8a kolone na moirasei; Den iparxei tipota to pneymatiko se ayton ton an8ropo. H diastrofh tou den exei oria. Akoma kai oi gyro tou tou lene poso exei ksefygei. To sigouro einai pos etsi ton ma8ainoun kai aytoi pou den ton xeroun gia na faei "akiro" san ypopsifios arxiereas nikopoleos & prebezis giati akoma trefei kai elpides o amoiros(o 8eos na balei to xeri tou mh ginei tetoio kako).pame parakato..oso gia ton agio aleksandroypoleos, pou mono ayton katafere na ferei h mhtropolh prevezis sto panhgyri toy poliouxoy Ag.Xaralampous giati kanenas allos meta to rezili k to salo poy exei dhmiourgh8ei apo ta gnosta kamomata ths pareas ton kolimenon neoteriston stin preveza,para8eto tis diloseis tou logo ths laikistikhs kinhshs tou gia epistrofh tou mis8ou tou sto kratos. Etsi 8a katalaboume oloi pos dexthke na er8ei sthn preveza epikrotontas to aniparkto ergo ths mitropolis. ....Τί απαντήσαμε σ' όλες αυτές τις μάχες που βιώνουμε; Πώς απαντήσαμε στα λάθη που πράξαμε; Με την εμμονή μας στην σκουριά της Παράδοσης (Τυπικό, μετάφραση λειτουργικών κειμένων, ράσα), με την αδυναμία μας να αποτινάξουμε τον βυζαντινισμό (μίτρες, λιτανείες, ξύλινη γλώσσα, ........ ...Συντήρηση της σκουριασμένης Παράδοσης...συγκινεί μόνο όσους αναπολούν τα νειάτα τους!
- Ας μη γελιόμαστε φίλοι και αδελφοί της Πρέβεζας. Ο Πρωτοσύγκελλος είναι αγράμματος άνθρωπος! Ούτε μια αίτηση δεν ξέρει να συντάξει. Είναι δυνατόν αυτός να έκανε μεταφράσεις;;; Αν παρκολουθήσει κάποιος τα κείμενα που δίδει στην ενορία του κτλ κτλ, θα καταλάβει και ένας μαθητής δημοτικού ότι είναι δίχως σύνταξη και δίχως περιεχόμενο. Οσο για τα προτεστάντικα κείμενα που δίδει στις συνάξεις των λεγομένων νέων ιερέων, απο περιοδικά και εφημερίδες είναι. Στην ουσία φαγητό δίχως αλάτι. Δυστυχώς η Αποστολική Μητρόπολη της Πρέβεζας θα εισπράξει την οργή του Θεού σύντομα.
- Αξίζει να δώσουμε συγχαρητήρια στον Μητροπολίτη Πρεβέζης Μελέτιο Καλαμαρά, γιατί με έγγραφό του έχει επιβάλλει ακοινωνησία στους ενορίτες του Αγιου Κωνσταντίνου Πόλεως Πρεβέζης επειδή δεν συμφώνησαν στην τοποθέτηση του καινούριου -εκ Βελγίου αράσοτου- Ιερέα, και να του απονείμουμε το παράσιμο της Ορθοπραξίας επειδή συμβούλεψε κληρικό που ο ίδιος χειροτόνησε να ακολουθήσει το παράδειγμα του Καρυωτάκη. Τα σχόλια περισσεύουν.Αυτή είναι η κατάντια του καλαμαρά και η οργή του Θεού δεν θα αργήσει να έρθει.
Εμβρόντητος διαπίστωσα ότι ο π. Θεοδόσιος Χρήστου ένας εν παντί ακατηγόρητος κληρικός και ένας θαυμάσιος άνθρωπος εξεδιώχθη από τη Μητροπόλη Νικοπόλεως για το Νεοβαρλααμισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜένω εμβρόντητος! Τώρα κατανοώ γιατί έφυγε από τη Μητρόπολη και δυστυχώς δεν έχω τρόπο επικοινωνίας μαζί του; Αν ισως ο ίδιος δει το σχολιό μου ας μου στειλει σχόλιο μήνυμα στο προσωπικό που ιστολόγιο panayiotis.televantosblogspot.com