ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ Π.ΙΩΑΝΝΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ...ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ ,ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ!
Πιό πάνω είναι μια ...διασάφηση του ενοριακού κέντρου Αγίου Ιωάννη Πρέβεζας για τις "φήμες" που έφτασαν στα αυτιά τους πριν ακόμα δημιουργηθούν.
Επειδή εμείς δεν μιλάμε στηριζόμενοι σε ...φήμες αλλά σε ειπωμένα λόγια,καμωμένα έργα και γραπτές καταγγελίες , λέμε ότι δυστυχώς το περιβόητο κείμενο εναντίον του "π.Ιωάννη Φωτόπουλου και της ...παρέας του" συμπληρώθηκε με υπογραφές ιερέων οι οποίοι υποχρεώθηκαν να υπογράψουν σε λευκό χαρτί χωρίς να γνωρίζουν λεπτομέρειες του κειμένου.
Δεν το λέμε εμείς ,ούτε το κατασκευάσαμε απο το μυαλό μας .Την καταγγελία αυτή την κάνει ιερεύς απο την Πρέβεζα ό οποίος μεταξύ των άλλων αναδεικνύει και το ...φιλελεύθερο καθεστώς που έχει επιβάλλει ο μεταρρυθμιστής μητροπολίτης Πρεβέζης.
Στον σεβαστό Ιερέα που για προφανείς λόγους κρατά την ανωνυμία του, λέμε ότι έχει την αμέριστη συμπάθεια και συμπαράσταση όλων ημών που διαχειριζόμαστε το παρόν ιστολόγιο και ότι έχουμε στείλει το e-mail του στον π. Ιωάννη Φωτόπουλο.Όταν και εάν μας απαντήσει ο π. Ιωάννης θα δημοσιεύσουμε ευχαρίστως την απάντησή του.
Ευχόμεθα εκτός του πατρός Ιωάννου, την σοβαρή αυτή μαρτυρία-καταγγελία να την διαβάσουν και μερικοί "καθ΄ύλην αρμόδιοι" αλλά και αρκετοί πιστοί της Πρέβεζας ώστε να αντιληφθούν το μείζονος δογματικής και ποιμαντικής σημασίας αυτό θέμα των "λειτουργικών παραφράσεων" τις οποίες αυθαιρέτως και αντικανονικώς (αντιθέτως προς τους Ιερούς κανόνες) επέβαλαν στην Πρέβεζα και δυστυχώς και αλλού στο τυπικό της Ορθοδόξου λατρείας μας.
Για να μην μας πουν μερικοί ότι "κατασκευάζουμε" καταγγελίες, πιο κάτω παραθέτουμε φωτογραφία απο το e-mail που δυστυχώς διαβάσαμε με καθυστέρηση:
ΤΟ e-mail ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ
"Σεβαστέ π. Ιωάννη.Την ευχή σας και χρόνια πολλά.Είμαι απο την Πρέβεζα κληρικός.Τηρώ την ανωνυμία για ευνόητους λόγους.Θα ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω.Στην ιερατική σύναξη του μηνός Δεκεμβρίου δόθηκε απο τον πρωτοσύγκελο Θεοδόσιο Μαρτζούχο λευκό χαρτί όπου ζητήθηκε να υπογράψουμε οι ιερείς.Υπέγραψα κι εγώ αναγκαστικά για να μην μπω στο στόχαστρο αυτού του ανθρώπου.Τα περί ελευθερίας των ιερέων που αναφέρει στην σελίδα του ενοριακού κέντρου είναι όλα ψευδή.Σας αναφέρω χαρακτηριστικά.Παραμονή Χριστουγέννων, πριν τον εσπερινό στον Μητροπολιτικό ναό,ο πρωτοσύγκελος με αυταρχικό ύφος δίνει στον ψάλτη του ναού φυλλάδα με μεταφρασμένα κείμενα της εορτής να διαβάσει.Δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων κατά την διάρκεια συλλείτουργου σε κεντρικό ναό της πόλης όλοι οι Ιερείς ήταν αναγκασμένοι να διαβάζουν τις ευχές απο μετάφραση.Αλήθεια που είναι η ελευθερία του κάθε παπά να μπορεί να αρνηθεί να τελέσει τη Θ.Λειτουργία χωρίς μετάφραση!Αν το κάνει μαύρο σκοτάδι τον έφαγε!!!Θα περάσει απο το γραφείο του Επισκόπου...!!!Δυστυχώς με αυτά τα τερτίπια το μόνο που καταφέραμε είναι να διχάσουμε τον κόσμο και να τον διώξουμε απο την Εκκλησία.Αλλά όπως φαίνεται αυτό δεν μας προβληματίζει.Αυτό που προέχει είναι η προσωπική μας ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ και ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας και παρακαλώ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!
Βλέπε σχετικές αναρτήσεις μας :
Απάντηση προς τον κ. Μελέτιον για τα επιχειρήματά του (!!!) περί του κ. Μπέη
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Μας λέτε, Σεβασμιότατε, ότι επαντρεύθη το ζεύγος Μπέη και ότι έκτοτε η καθολική σύζυγός του – πρεσβυτέρα πλέον- εξομολογείται και κοινωνεί τακτικά.
Με τι είδους γάμο επαντρεύτηκαν κ. Μελέτιε; Αποκήρυξε η πρεσβυτέρα τον καθολικισμό;
Βαπτίσθηκε Χριστιανή Ορθόδοξη;
Εάν δεν έγιναν όλα αυτά, τότε έχουμε τεράστιο κώλυμα ιεροσύνης.
2. Μας λέτε ότι στην υπεύθυνη δήλωση που η ίδια η πρεσβυτέρα υπέγραψε για να συγκατατεθεί στην χειροτονία του συζύγου της αναφέρει ότι «η ιεροσύνη είναι το μεγαλύτερο αξίωμα που έχει πάρει ποτέ…»
Τότε,αφού συμβαίνει αυτό, γιατί ο ίδιος ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ αυτό το γεγονός στα γραφόμενά του και αποφεύγει να χρησιμοποιεί τον τίτλο του πρεσβύτερου της Ορθοδόξου Εκκλήσίας;
3. Μας λέτε ότι σας διαβεβαίωσαν διαπρεπείς ΝΟΜΙΚΟΙ!!! για την πίστη του π. Μπέη.
Πίστη προς ποιον; Προς μια αόρατη, ανώτατη αρχή που … συνέχει τα σύμπαντα; Αφού σας διαβεβαίωσαν οι Νομικοί περί της πίστεώς του (και δεν ντρέπεσθε που το ομολογείτε) τότε προτείνω στο εξής οι νομικοί να δίνουν και συμμαρτυρίες για τις χειροτονίες ιερέων και οι μηχανικοί, οι γεωπόνοι, οι μαθηματικοί κτλ!!!
Είναι αυτό κριτήριο για την ορθοδοξότητά του;
4. Μας λέτε (αφού τελειώνετε το βιογραφικό του λες και θα τον προσλάβουμε σε καμιά δουλειά!!!) ότι δεν παίρνει το μισθό του και ότι τον δίνει ως δωρεά στη Μητρόπολη.
Μα και οι Μασονικές Στοές κάνουν δωρεές, οι ροταριανοί όμιλοι, οι εφοπλιστές, οι τράπεζες και όχι μόνο για φορολογικούς λόγους … αλλά και για το φαίνεσθαι.
Ωστόσο, η χειρονομία αυτή τον κάνει Ορθόδοξο!!!
Και τι οικονομική ανάγκη έχει ένας πρώην πανεπιστημιακός νομικός από το μισό μισθό του ιερέα, που παίρνει 600- 650 €;
Το ζητούμενο δεν είναι, Σεβασμιότατε, η καλοσύνη του αλλά η ορθοδοξία του και η ορθοπραξία του.
5. Μας λέτε ότι είναι διορισμένος σε απομακρυσμένο χωριό της Πρεβέζης.
Μα, ποια άλλη μεγαλύτερη ενορία θα άντεχε τους πειραματισμούς του και δεν θα τον απόδιωχνε κακήν-κακώς;
Πού αλλού ο ίδιος θα δοκίμαζε τα ανοσιουργήματά του παρά σε ένα μικρό απομακρυσμένο χωριό; Και τι υποχρεώσεις θα ήταν αναγκασμένος να έχει επωμιζόμενος μια μεγάλη ενορία;
6. Μας λέτε ότι ο π. Μπέης κατανύγεται στην ώρα της Θείας Λειτουργίας και κλαίει… Δύο τινά συμβαίνουν: ή ο ίδιος έχει φτάσει σε …. έκσταση, όπως η αρχαία Πυθία στο μαντείο των Δελφών από την πολλή χρήση των αρχαιοελληνικών κειμένων ή τον χορεύει ο ίδιος ο Διάβολος. Πού ξέρετε εσείς ότι ο ίδιος δεν νομίζει ότι έχει και …. Θεοπτίες του ακτίστου φωτός ως άλλος Σεραφείμ του Σάρωφ ή Γέροντος Σωφρονίου ή οτιδήποτε άλλο και νομίζει ότι αγιάζει; Είναι επιχείρημα αυτό της αγιοσύνης του και της ορθοδοξίας του; !!!
7. Μας λέτε ότι ο π. Μπέης κουράζεται, διότι κάνει 450+450 χιλιόμετρα για να λειτουργήσει, ταξιδεύοντας οδικώς από την Αθήνα… Πότε Σεβασμιότατε; Μια φορά το δίμηνο; Ή έστω, μια φορά το μήνα. Ούτως ή άλλως, όταν πηγαίνει στην Πρέβεζα, τον τιμάτε (δείπνα- ξενώνες) όπως κανέναν άλλο ιερέα σας…
Δόξα τω θεώ με τέτοια λειτουργία που κάνει δεν λειτουργεί συχνότερα. Μη μας πείτε όμως ότι κουράζεται ή ξοδεύεται για το ποινμίο του!!! Έλεος πια!!!
Σεβασμιότατε, ο υγιής εκκλησιαστικός κόσμος μειδιά και αντιμετωπίζει με θυμηδία την περίπτωση του π. Μπέη, αλλά και τη δική σας πλέον… Ένας δρόμος απομένει: παραιτηθείτε και φύγετε προς μονή για τη μετάνοιά σας. Αυτή είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία που μπορείτε να προσφέρετε στην Εκκλησία της δύστυχης Πρέβεζας.
Γιατί κουραστήκατε πια και κουράσατε.
Δήμητρα.
Δεν συμφωνώ με την έκκληση να παραιτηθεί ο Σεβασμιότατος. Εγώ Δήμητρα περιμένω ο Σεβασμιότατος να οδηγήσει σε εκκλησιαστικό δικαστήριο για καθαίρεση τον παπα-Κώστα Μπέη. Την πηγή του σκανδάλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ερωτήσεις της Δήμητρας είναι σημαντικές. Πότε και με ποιον τρόπο η γυναίκα του παπα-Κώστα Μπέη έγινε Ορθόδοξη;
Αναβαπτίστηκε; Την αναμύρωσαν; Με λίβελλο; ή απλά κοινωνεί και εξομολογείται αυθαίρετα σε ορθόδοξους κληρικούς;
Πότε και πώς ο παπα-Κώστας Μπέης ο καθαιρετέος ζήτησε συγγνώμη επειδή ανάβει κεριά σε βουδιστικους ναούς και επειδή κοινωνεί σε ναούς παπικών και Αγγλικανών.
Γνωρίζετε κανένα χριστιανό που κάνει κάτι παρόμοιο;
Μπήκατε ποτέ σε ναό βουδιστικό να ανάψετε κερί;
Μπήκατε ποτέ σε παπική εκκλησία να κοινωνήσετε;
Πήγατε σε Αγγλικανική Εκκλησία να κοινωνήσετε;
Ορθότατες οι παρατηρήσεις ότι δεν είναι σε νομικούς που στηρίζονται οι χειροτονίες αλλά σε πευματικούς.
Τα επιχειρήματα του Σεβαμσιότατου προκαλούν θυμηδία.
Ας οδηγήσει αμέσως σε παραίτηση ή σε συνοδικό δικαστήριο για καθαίρεση τον παπα-Μπέη για να ειρηνεύσει η Εκκλησία και για να μην τιτρώσκεται το κύρος του Σεβασμιότατου.
Η παρέα της Πρέβεζας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε: Κώστας – Φιλόλογος
Κύριε Tελεβάντε,
Πρώτη φορά επικοινωνώ μαζί σας. Είναι πολλοί Αρχιμανδρίτες που διαφωνούν με τις πρακτικές του Πρωτοσύγκελλου Θεοδοσίου Μαρτζούχου στην Πρέβεζα, αλλά ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να πάρουν θέση, γιατί ο κ. Μελέτιος έχει καταστεί πλέον «επικίνδυνα» ανεύθυνος και άσχετος με τη γήινη πραγματικότητα.
Όποιος τολμήσει να αρθρώσει κουβέντα κατά του Πρωτοσύγκελλου, μαύρο φίδι που τον ΕΦΑΓΕ.
Και όχι μόνο Αρχιμανδρίτες αλλά και έγγαμοι ιερείς τρέμουν και δεν θέλουν τη δημοτική. Η δε ενορία του Αγίου Κωνσταντίνου Πρεβέζης, για όσους δεκαετίες γνωρίζουν τα πράγματα, είναι μια παλιά ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ.
Οι ιερείς του ήταν πολύ καλοί και μορφωμένοι. Ο δε π. Ιωαννίκιος δεν ήταν απλώς ένας ιερέας αλλά ο πατέρας της ενορίας, αυτός την έκτισε και την αγιογράφησε. Διακόνησε εκεί πάνω από είκοσι χρόνια. Είναι δε θεολόγος και οικονομολόγος του πανεπιστημίου Αθηνών. Ο έτερος π. Σπυρίδων έγγαμος πρωτοπρεσβύτερος με 4 παιδιά και πολλαπλά προβλήματα ήταν ο πρώτος θεολόγος στην Πρέβεζα (έχει 48 χρόνια ιεροσύνης), λίαν αγαπητός και αυτός.
Όταν προστέθηκε και ένας τρίτος έγγαμος από την Αθήνα, ο π. Γεώργιος Στεργίου εισέπραξε τη μήνι των ενοριτών λόγω της πνευματικής πατρότητος που είχε με τον κ. Μελέτιο.
Οι πιέσεις έγιναν αφόρητες προς αυτόν εξαιτίας της δημοτικής την οποία εφήρμοσε με ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ αποτελέσματα για την ενορία. Τότε επακολούθησε η παραίτησή του από Προϊστάμενος του Ιερού Ναού, διαμαρτυρόμενος για τη λειτουργική τερατουργία.
Γι΄ αυτούς τους λόγους ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΘΗΚΕ και αυτός όπως και οι υπόλοιποι δύο ιερείς γιατί θεωρήθηκε ότι συμμάχησε με τους συνεφημερίους του!!!
Σημειωτέον ότι ήταν και αυτός μορφωμένος, πρωτοπρεσβύτερος (πτυχιούχος της θεολογίας και βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών), όπως και οι άλλοι συνεφημέριοί του. Και οι τρεις απείθησαν στα κέφια της Μητροπόλεως!!!
Προσέξτε την κατά Μαρτζούχο … «κατανομή» τους:
1. ο πατήρ Ιωαννίκιος, αγαπητός πολύ στον κόσμο της Πρέβεζας, έφυγε κακήν κακώς για το μοναστήρι του Προφήτη Ηλία στα Φλάμπουρα Πρεβέζης, φοβισμένος και τρομοκρατημένος από τις ραδιουργίες
2. ο πατήρ Σπυρίδων Γκάτζιας μετετέθη αναγκαστικά και παράνομα σε ψαροχώρι του Αμβρακικού, τον Άγιο Θωμά, ενώ ο ίδιος δεν οδηγεί. Αλήθεια Σεβασμιότατε, στον Άγιο Θωμά τα χέρια του δεν «τρέμουν»; Μόνο στον Άγιο Κωνσταντίνο έτρεμαν; (αυτό ισχυρίστηκε ο κ. Μελέτιος για να τον μετακινήσει ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ)
3. ο π. Γεώργιος Στεργίου μετατέθηκε σ΄ ένα χωριό του Ιονίου, δέκα χιλιόμετρα από την πόλη, τον Μύτικα Πρέβεζας, με 600 κατοίκους, και, κατά δήλωση του Σεβασμιοτάτου, του έκανε και ΧΑΡΗ που τον πήγε εκεί!!!
Ήταν όλοι τους αγαπητοί στην ενορία
Κύριε ελέησον!!! Που θα σταματήσει αυτός ο διασυρμός των ιερέων των Πρέβεζας;
Μια ιστορία όμως ας βάλουν καλά οι άνθρωποι της Μητροπόλεως: της Ιουδείθ και του Μαρδοχαίου στην Παλαιά Διαθήκη. Ή άλλως «όποιος λάκκον άλλου σκάπτει εαυτόν πολλάκις θάπτει!!!
Ευχαριστώ πολύ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ. Αναλάβετε πρωτοβουλία με κάποιους φωτισμένους Αρχιερείς για να μας γλυτώσετε από αυτά τα ανοσιουργήματα. Γιατί, δυστυχώς, στη Σύνοδο, κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει…
Τελικά η διαφθορά και αποσύνθεση της Εκκλησίας του Δήμου δεν είναι προνόμιο ΜΟΝΟΝ των κυβερνόντων την ΚΡΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ και των κυβερνόντων την τον Οίκο της Εκκλησίας του λαού του θεού.
ΑπάντησηΔιαγραφή