Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

Η μετά-ΑΜΚΑ εποχή : Έρχονται οι ηλεκτρονικές ταυτότητες !!! - ΟΙ ΕΝΥΠΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΒΕΖΗΣ Κ. ΜΕΛΕΤΙΟΥ






Διαβάσαμε   στο  forum www.agiooros.net/forum   για το ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ  ΑΚΡΩΣ  ΕΠΕΙΓΟΝ   ζήτημα των  νέων  ηλεκτρονικών  ταυτοτήτων και του ΑΜΚΑ  απόψεις και σχόλια που εξέφρασαν  κάποιοι  συμπολίτες  μας.
Σας προσφέρουμε πρώτα τις  απόψεις του  "noulis" ο οποίος  όπως  φαίνεται έχει αναλάβει "εργολαβικώς"  την  διαδικτυακή κάλυψη των  "καθησυχαστικών-ενυπνιστικών" απόψεων του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελετίου  γύρω απο τα αντίχριστα σημεία των καιρών μας.Ακολουθούν απαντήσεις  και σχόλια κάποιων συμπολιτών μας  που ευτυχώς δεν έμαθαν να καταπίνουν "αμάσητη" ακόμα και την προσφερόμενη απο ορισμένους δήθεν "πνευματική" τροφή.
Εμείς σαν "Ο.Π"  έχουμε εκφράσει με ευθύτητα  την ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ  χωρίς   ακραίο ζηλωτισμό και αυθαίρετες  μελλοντολογίες περί ονομάτων και ημερομηνιών ,αλλά κρίνοντας εκ των γεγονότων και των προθέσεων των εντολοδόχων της "Νέας Τάξης" όπως αυτές  εκφράζονται μέσω των θεσμών: του κοινοβουλίου ,των υπουργείων Προστασίας του πολίτη ,Παιδείας ,Εσωτερικών και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, και φυσικά  των κομμάτων και των  ειδικά μισθωμένων ΜΜΕ:


από noulis » Κυρ Φεβ 14, 2010 3:15 am  
Αναιρώντας την απόφασή μου να είμαι απλός παρατηρητής και γενόμενος μωρός προς όφελος (σχ."Ο.Π" ειστε τόσο βέβαιος για το αποτέλεσμα των λόγων σας;) των πολλών, θα προσπαθήσω να επιχειρηματολογήσω διαθέτοντας αρκετό απ τον χρόνο σας και γι αυτό εκ προοιμίου σας ζητώ συγγνώμη. Σας παρακαλώ διαβάστε με προσοχή για να μην γίνουν τυχών  ( εννοείτε "τυχόν") παρεξηγήσεις και από κει και πέρα βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας.
Όλα ξεκίνησαν το 1970 στην Αμερική όπου ομάδες σατανιστικών κύκλων και μια πανσπερμία προτεσταντικών παραφυάδων κάνουν λόγο για το 666 σαν το χάραγμα του αντιχρίστου! Ξεκίνησαν από τη δαιμονοποίηση του bar code (γραμμωτός κώδικας), που χρησιμοποιήθηκε για τη διακίνηση των ειδών εμπορίου. Τις ιδέες αυτές αντιγράφοντας από βιβλία μιας αμερικανίδας προτεστάντισσας, της Mary Stuart Relfe, τις μετέφεραν στον χώρο της Εκκλησίας μας ιερομόναχοι και μοναχοί "ζηλωτές". Ετσι, οι ιδέες αυτές κατέκτησαν τους συντηρητικούς κύκλους της Εκκλησίας μας. Με αποτέλεσμα ότι έτσι επήλθε μια σοβαρή αλλοίωση στο ορθόδοξο φρόνημα. Στην αρχή μεταφράστηκαν αυτούσια τα βιβλία της Mary Relfe (The new money system - To νέο σύστημα χρήματος). Εκείνοι που τα επήραν σοβαρά, καταδίκαζαν την χρήση του κομπιούτερ. Και διεκήρυτταν, ότι όποιος πιάνει στα χέρια του κάτι που έχει το bar code ή το 666 χάνει μια για πάντα την σωτηρία του!
Η μόδα έχει έρθει και στη χώρα μας και έχει κυριολεκτικά σαρώσει στους χώρους των φονταμενταλιστών ορθοδόξων (μερίδες παλαιοημερολογιτών, ομάδες μοναχών, παραεκκλησιαστικές οργανώσεις)
(σχ."Ο.Π":Όσοι έχουν διαβάσει το χειρόγραφο του Οσίου  Γέροντος Παϊσίου "Σημεία των καιρών" υποθέτουμε  ότι  αντιλαμβάνονται ποιός και γιατί είναι ο φονταμενταλιστής  και ο ακραίος  ή  ποιός  παριστάνει την  "εκσυγχρονισμένη στρουθοκάμηλο") ...
Το περίεργο είναι ότι όλη αυτή η υπόθεση ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 από αμερικανίδα προτεστάντισσα. Πρόκειται για το βιβλίο της Mary Stewart Relfe  When your money fails  (και τη συνέχειά του  The new money system ) που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική. Ε, λοιπόν, αυτά τα βιβλία έγιναν ευαγγέλια στην Ελλάδα από εκείνους που δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για προτεστάντες ούτε για Αμερική ούτε και για γυναίκες
Κρίσιμο ρόλο για τη διάδοση του τρομοκρατικού σεναρίου της Relfe στην Ελλάδα έπαιξε η υιοθέτησή του από τον γέροντα Παϊσιο (1924-1994), έναν αγιορείτη μοναχό με ιδιαίτερο κύρος στους εκκλησιαστικούς κύκλους. Ο βιογράφος και μαθητής του μοναχός Χριστόδουλος Αγγέλογλου αναφέρει ότι ο Παϊσιος είχε το βιβλίο της συνεχώς μαζί του και το έδειχνε στους επισκέπτες του. Ο ίδιος ο Παϊσιος
(σχ."Ο.Π": Για εκατομμύρια πιστούς και αρκετές χιλιάδες ευεργετηθέντων απο τις πρεσβείες  του, δεν είναι  "ο Παϊσιος" αλλά ο " Όσιος  και θαυματουργός  Γέρων Παϊσιος  ο Αγιορείτης".Αυτό αγαπητέ κύριε Νούλη ή noulis   είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε για την εμμέσως πλήν  σαφώς  απαξιωτική  αναφορά σας  στο πρόσωπο  του Οσίου Γέροντος Παϊσίου  τον οποίον σκοπίμως μιγνύετε με ορισμένους υβριστές του  παλαιοημερολογίτες) δήλωνε ότι ήδη έχουν «χαραχθεί» με λέιζερ στο μέτωπο και τα χέρια 3000 άτομα στην Αμερική και μάλιστα πρώτα τα διακεκριμένα πρόσωπα! Τις απόψεις του αυτές ο Παϊσιος τις διατύπωσε εγγράφως το 1987, όταν και πάλι υπήρχε θέμα ταυτοτήτων, μπερδεύοντας κάρτες, τηλεόραση, και λέιζερ. Ήταν φυσικό να μην καταλαβαίνει και πολλά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές ο γέροντας (σχ."Ο.Π": Κατά κοινή ομολογία  καταλάβαινε και βίωνε δια της Χάριτος του Παναγίου Πνεύματος   κάτι απείρως σημαντικώτερο απο αυτά που σας απασχολούν κύριε noulis , και εννοούμε σαφώς το Σωτηριολογικό  μήνυμα της Αγίας Αναστάσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού)  . Η επιστολή του κυκλοφόρησε σε κύκλους πιστών και προκάλεσε μεταστροφή ακόμα και Ιεραρχών. Ο Καντιώτης, για παράδειγμα, ο οποίος είχε διατυπώσει νηφάλιες σκέψεις λίγες βδομάδες νωρίτερα («ο αριθμός 666, αυτός καθ' εαυτόν μνημονευόμενος ή χρησιμοποιούμενος, δεν πρέπει να προκαλεί πανικόν») άρχισε να βάλει κατά της κυβέρνησης του Αντρέα Παπανδρέου με το γνωστό του ύφος, λέγοντας ακριβώς τα αντίθετα: «εν προκειμένω ο αριθμός 666 δεν χρησιμοποιείται ως κοινός τις αριθμός, αλλ' έχει αντιχριστιανικήν σκοπιμότητα, εντασσόμενος εις τα σχέδια της παγκοσμίου σιωνιστικής αυτοκρατορίας».
Αυτές είναι οι απολύτως επιστημονικά και θεολογικά τεκμηριωμένες θέσεις ενός μεγάλου Ιεράρχη μας, του Σεβ. Μητροπολίτου Μελέτιου
(Σχ. "Ο.Π":Μπράβο κύριε Νούλη, επιτέλους καταλάβατε ότι όταν αναφέρεστε σε κάποιον  Ιερέα ,Αρχιερέα ή Μοναχό δεν τον προσφωνείτε ως  "ο Παίσιος","ο Καντιώτης", "ο Μήτσος", "ο Γιώργος" κλπ. ,αλλά με τον κανονικό και ορθό τρόπο που χρησιμοποιήσατε για τον αγαπητό σας  Σεβ. Νικοπόλεως και Πρεβέζης)
Τι λέει λοιπόν εδώ ο Ιεράρχης μας? Ότι όλα αυτά τα μωρολογήματα και οι θρησκευτικές παραφιλολογίες περί bar code και αντιχρίστου είναι αποκυήματα καλπάζουσας φαντασίας και ανερμάτιστου ζηλωτισμού. Για να δούμε τώρα μήπως ο Ιεράρχης μας τελικά πέφτει έξω, σφάλει, και οδηγεί το ποίμνιο του ως πρόβατα επί σφαγή? (...)
(...)Ας πιάσουμε τώρα το θέμα με τον Πατήρ Παίσιο μιας και πολλοί αδελφοί αναφέρονται στα λόγια του, μέσα από τα αμφιβόλου προελεύσεως βιβλία, αντικαθιστώντας την Αγία Γραφή
(σχ."Ο.Π":Έλεος  κυριε nulis  δεν αντιλαμβάνεσθε ότι γελοιοποιείστε στα μάτια  των εκατομμυρίων  αναγνωστών αυτών των "αμφιβόλου προελεύσεως" βιβλίων;Ντροπή σας να ψεύδεστε  με τέτοιο τρόπο).(...)
(...)Τελειώνοντας αγαπητοί μου αδελφοί σας εφιστώ την προσοχή να μην ασχολείστε με φαντάσματα γιατί απλά δεν υπάρχουν. Ας κάνουμε όλοι τον αγώνα μας χωρίς αγωνία και ψευδαισθήσεις γιατί αναλωνόμαστε αδίκως και ασκόπως σε ζητήματα που τεχνηέντως κάποιοι δημιούργησαν και αφελώς κάποιοι ακολούθησαν.



=================================================
από efadamop » Κυρ Φεβ 14, 2010 1:39 pm
"Αυτές είναι οι απολύτως επιστημονικά και θεολογικά τεκμηριωμένες θέσεις ενός μεγάλου Ιεράρχη μας, του Σεβ. Μητροπολίτου Μελέτιου.
Τι λέει λοιπόν εδώ ο Ιεράρχης μας? Ότι όλα αυτά τα μωρολογήματα και οι θρησκευτικές παραφιλολογίες περί bar code και αντιχρίστου είναι αποκυήματα καλπάζουσας φαντασίας και ανερμάτιστου ζηλωτισμού. "

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Μελέτιος που γράφετε είναι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης;
Και γιατί να θεωρήσουμε τις θέσεις του στο συγκεκριμένο θέμα σωστές; Έχει το αλάθητο; Δεν κάνει λάθη ο Σεβασμιώτατος Μελέτιος; Μήπως ξεχάσατε ατελείωτες σελίδες συζητήσεων σε αυτό το forum σχετικά με την πολύπαθη Μητρόπολη: παπα-Μπέης, λειτουργικές μεταφράσεις;


Άλλωστε και μόνη η αναφορά στον Γέροντα Παϊσιο νομίζω είναι δηλωτική των προθέσεων:
"Κρίσιμο ρόλο για τη διάδοση του τρομοκρατικού σεναρίου της Relfe στην Ελλάδα έπαιξε η υιοθέτησή του από τον γέροντα Παϊσιο (1924-1994), έναν αγιορείτη μοναχό με ιδιαίτερο κύρος στους εκκλησιαστικούς κύκλους."

Νομίζω πάντως ότι στο ανωτέρω βιβλίο του Σεβασμιώτατου Νικοπόλεως έχει απαντήσει και η Ι.Μ.Μετεώρου: Ιερά Μονή Μεγάλου Μετεώρου «Παραχάραξη του Χαράγματος» (Εκδοση Ιεράς Μονής, Αγια Μετέωρα 1997).
=========================================
από efadamop » Κυρ Φεβ 14, 2010 1:58 pm
Το Μπουραζέρι κυκλοφόρησε ένα καινούριο βιβλιο με τίτλο:

Η ευθύνη της επιλογής μας:
-Βιομετρικά διαβατήρια
-Ηλεκτρονικές ταυτότητες
-666
-Bar code
-RFID
-Smart cards
-Εμφυτευόμενα μικροτσίπς
http://anavaseis.blogspot.com/2010/01/blog-post_27.html

Είναι πλανεμένοι και φονταμελιστές και υπερ-ορθόδοξοι και φανταπλησιόκλητοι οι γέροντες και από το Μπουραζέρι και μόνο ο Σεβασμιώτατος Νικοπόλεως κατέχει την αλήθεια;

panagiotisspy βλέπω σου αρέσει το Άγιο Όρος. Την επόμενη φορά που θα πας στο Άγιο Όρος πέρνα και μια βόλτα από το Μπουραζέρι να γνωρίσεις τους γέροντες εκεί. Επίσης δυό βήματα πιο κάτω είναι και ο παπα-Ευθύμης στην Καψάλα. Δες κι αυτόν. Κάνε μια έρευνα για το θέμα και ενημέρωσέ μας σε παρακαλώ.
Σε ευχαριστώ...
http://www.agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=12317&start=80
=============================================

"Φαρμάκι γευόμαστε, όταν ζούμε μακριά από τον γλυκύ Ιησού"
ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΒΙΒΛΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ" ΜΕ ΛΟΓΟΥς  ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
Απο τις εκδόσεις του  Ιερού ησυχαστηρίου  "Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος" Σουρωτή Θεσσαλονίκης.(Κύριε noulis αν σας "ξέφυγε" ο  ίδιος ο Γέρων Παϊσιος είχε αφήσει ως "διαθήκη" το δικαίωμα  της εκδόσεως  των λόγων του  σε αυτό το ησυχαστήριο  ακριβώς για να μην βρεθούν μερικοί κακόπιστοι να αμφιβάλουν για αυτούς.)
Το παρακάτω κείμενο το πήραμε απο το αξιολογώτατο ιστολόγιο "Αναβάσεις" 
Λόγοι Α΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2001
ΜΈΡΟΣ Α΄ 
Η αμαρτία και ο Διάβολος


"Φαρμάκι γευόμαστε, όταν ζούμε μακριά από τον γλυκύ Ιησού".

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Η αμαρτία έγινε μόδα


Γέροντα, είπατε σε κανέναν ότι θα γίνη πόλεμος; Έτσι ακούσαμε. Είναι αλήθεια;
- Εγώ δεν λέω τίποτε και ο κόσμος λέει ό,τι θέλει. Και να ξέρω κάτι, πού να το πω;
- Τι βάρβαρο πράγμα, Γέροντα, ο πόλεμος!
- Αν οι άνθρωποι δεν είχαν αυτήν την ... “ευγένεια” της αμαρτίας, δεν θα έφθαναν σ' αυτό το βάρβαρο. Πιο βάρβαρο ακόμη είναι η ηθική καταστροφή. Διαλύονται ψυχικά και σωματικά οι άνθρωποι. Μου έλεγε κάποιος: “Λένε για την Αθήνα, “ζούγκλα-ζούγκλα” και κανείς δεν φεύγει από 'κει! Όλοι “ζούγκλα” την λένε και όλοι στην ζούγκλα μαζεύονται”. Πώς έχουν γίνει οι άνθρωποι! Σαν τα ζώα! Τα ζώα ξέρετε τι κάνουν; Στην αρχή μπαίνουν στον σταύλο, κοπρίζουν, ουρούν... Μετά αρχίζει να χωνεύη η κοπριά. Μόλις αρχίζη να χωνεύη, αισθάνονται μια ζεστασιά. Δεν τα κάνει καρδιά να φύγουν από τον σταύλο, αναπαύονται. Έτσι και οι άνθρωποι, θέλω να πω, νιώθουν την ζεστασιά της αμαρτίας, και δεν τους κάνει καρδιά να φύγουν. Καταλαβαίνουν ότι βρωμάει, αλλά από την ζεστασιά εκείνη δεν τους κάνει καρδιά να φύγουν. Να, αν μπη τώρα ένας μέσα στον σταύλο, δεν μπορεί να αντέξη από την μυρωδιά. Ο άλλος που είναι συνέχεια στον σταύλο δεν ενοχλείται, έχει συνηθίσει πλέον.
- Γέροντα, μερικοί λένε: “Μήπως μόνο σήμερα αμαρτάνει ο κόσμος; Και στην Ρώμη παλιά τι γινόταν!...”
- Μα στην Ρώμη ήταν ειδωλολάτρες στο κάτω-κάτω. Και αυτά που λέει ο Απόστολος Παύλος (1) ήταν για τους ειδωλολάτρες που είχαν βαπτισθή, αλλά είχαν κακές συνήθειες. Να μην παίρνουμε για παράδειγμα τον ξεπεσμό από κάθε εποχή. Σήμερα την αμαρτία την έκαναν μόδα. Βλέπεις, ορθόδοξο έθνος εμείς και πώς είμαστε! Πόσο μάλλον οι άλλοι! Και το κακό είναι που οι σημερινοί άνθρωποι, επειδή η αμαρτία έχει γίνει μόδα, αν δουν έναν να μην ακολουθή το ρεύμα της εποχής, να μην αμαρτάνη, να είναι λίγο ευλαβείς, τον λένε καθυστερημένο, οπισθοδρομικό. Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο. Αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Αν οι σημερινοί άνθρωποι που ζουν στην αμαρτία τουλάχιστον το αναγνώριζαν, θα τους ελεούσε ο Θεός, Αλλά δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και εγκωμιάζουν την αμαρτία. Αυτό είναι και η μεγαλύτερη βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, την αμαρτία να την θεωρούν πρόοδο και το ηθικό να το λένε κατεστημένο. Γι' αυτό έχουν μεγάλο μισθό, μεγάλη αξία, αυτοί που αγωνίζονται στον
κόσμο και διατηρούν καθαρή ζωή.
Παλιά, αν ένας ήταν διεστραμμένος ή μεθυσος, ντρεπόταν να βγη στην αγορά, γιατί θα τον περιφρονούσαν. Η μια, αν ήταν λιγάκι παραστρατημένη, δεν τολμούσε να βγη έξω. Και ήταν κατά κάποιο τρόπο αυτό ένα φρένο. Σήμερα, αν είναι ένας σωστός, μια κοπέλα λ.χ. αν ζη με ευλάβεια, λένε: “Βρε, πού ζη αυτή!” Αλλά και γενικά, αν οι κοσμικοί έκαναν μια αμαρτία, οι καημένοι, αισθάνονταν την αμαρτωλότητά τους, έσκυβαν και λίγο το κεφαλάκι τους και δεν ειρωνεύονταν έναν που ζούσε πνευματικά, αντίθετα τον καμάρωναν. Τώρα ούτε ενοχή αισθάνονται ούτε σεβασμός υπάρχει. Τα ισοπέδωσαν όλα. Αν ένας δεν ζη κοσμικά, τον κοροϊδεύουν.
1) Βλ. Ρωμ. 1, 24-32


Η συνείδηση ελέγχει

Στην Γαλλία, παρ' όλο που είναι κράτος προοδευμένο -δεν είναι υπανάπτυκτο-, τελευταία (2) ογδόντα χιλιάδες έγιναν Μουσουλμάνοι. Γιατί; Γιατί έχουν κάνει την αμαρτία μόδα. Βλέπεις όμως, ελέγχονται και θέλησαν να αναπαύσουν την συνείδησή τους. Και όπως οι Αρχαίοι Έλληνες, για να δικαιολογούν τα πάθη τους, είχαν βρει τους δώδεκα θεούς, έτσι και αυτοί έψαξαν να βρουν μια θρησκεία που να δικαιολογεί τα πάθη τους, για να τους αναπαύση σ' αυτό το θέμα. Ο Μουσουλμανισμός κατά κάποιο τρόπο τους εξυπηρετεί. Επιτρέπει να πάρουν όσες γυναίκες θέλουν, υπόσχεται στην άλλη ζωή ένα βουνό πιλάφι, μια λίμνη γιαούρτι, ένα ποτάμι μέλι! Και όσες αμαρτίες και να έχουν, άμα τους λούσουν με ζεστό νερό, όταν πεθάνουν, καθαρίζονται! Πάνε στον Αλλάχ καθαροί! Τι άλλο θέλουν; Όλα βολικά! Αλλά οι Γάλλοι δεν θα βρουν ανάπαυση. Πάνε να αναπαυθούν, αλλά δεν θα αναπαυθούν, γιατί τα πάθη δεν δικαιολογούνται.
Οτιδήποτε και αν κάνουν οι άνθρωποι, και αναίσθητοι να είναι, πάλι ανάπαυση δεν βρίσκουν, πάνε να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, αλλά εσωτερικά βασανίζονται, είναι αγριεμένοι. Γι' αυτό ζητούν ψυχαγωγίες, τρέχουν στα νταούλια, μεθούν, βλέπουν τηλεόραση. Χαζεύουν δηλαδή, για να ξεχνιούνται, γιατί ελέγχονται. Και όταν κοιμούνται, λες ότι ησυχάζουν; Υπάρχει συνείδηση, βλέπεις. Η πρώτη Αγία Γραφή που έδωσε ο Θεός στους Πρωτοπλάστους είναι η συνείδηση, και εμείς την ξεσηκώνουμε φωτοτυπία τώρα από τους γονείς μας. Όσο και αν την καταπατήση κανείς την συνείδησή του, πάλι μέσα του ελέγχεται. Γι' αυτό λένε: “Τον τρώει το σαράκι”. Ναι, δεν υπάρχει γλυκύτερο πράγμα από το να έχη κανείς αναπαυμένη την συνείδησή του. Φτερά νιώθει μέσα του, πετάει.

 2) Ειπώθηκε τον Νοέμβριο του 1988


Η απομάκρυνση από τον Θεό είναι κόλαση

Δεν θυμάμαι μέρα να μην έχη παρηγοριά θεϊκή. Διακοπές γίνονται μερικές φορές και τότε νιώθω άσχημα, και έτσι μπορώ να καταλάβω πόσο άσχημα ζουν οι περισσότεροι άνθρωποι που είναι απαρηγόρητοι, γιατί είναι απομακρυσμένοι από τον Θεό. Όσο απομακρύνεται κανείς από τον Θεό, τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα πράγματα. Μπορεί να μην έχη κανείς τίποτα, άμα έχη τον Θεό, δεν θέλει τίποτε! Αυτό είναι! Ενώ, αν τα έχη όλα, άμα δεν έχη τον Θεό, είναι μέσα του βασανισμένος. Γι' αυτό, όσο μπορεί κανείς, να πλησιάση τον Θεό, Μόνον κοντά στον Θεό βρίσκει κανείς την πραγματική και αιώνια χαρά. Φαρμάκι γευόμαστε, όταν ζούμε μακριά από τον γλυκύ Ιησού. Όταν ο άνθρωπος από παλιάνθρωπος γίνη άνθρωπος, βασιλόπουλο, τρέφεται με την θεία ηδονή, με την ουράνια γλυκύτητα, και νιώθει την παραδεισένια αγαλίαση, αισθάνεται από 'δω ένα μέρος της χαράς του Παραδείσου. Από την μικρή παραδεισένια χαρά καθημερινά προχωράει στην μεγαλύτερη και αναρωτιέται αν υπάρχη κάτι ανώτερο στον Παράδεισο από αυτό που ζη εδώ. Είναι τέτοια η κατάσταση που ζη, που δεν μπορεί να κάνη καμμιά εργασία. Τα γόνατά του λυγίζουν σαν λαμπάδες από την θεία εκείνη θερμότητα και γλυκύτητα, η καρδιά του σκιρτάει και πάει να σπάσει τους τσατμάδες (3), για να φύγη, γιατί η γη και τα γήινα της φαίνονται χαμένα πράγματα.
Ο άνθρωπος πρώτα είχε επικοινωνία με τον Θεό. Μετά όμως, όταν απομακρύνθηκε από την Χάρη του Θεού, ήταν σαν έναν που ζούσε μέσα σε παλάτι και ύστερα βρέθηκε για πάντα έξω από το παλάτι και το έβλεπε από μακριά και έκλαιγε. Όπως το παιδάκι, όταν απομακρυνθή από την μάνα του, υποφέρει, έτσι και ο άνθρωπος, όταν απομακρυνθή από τον Θεό, υποφέρει, βασανίζεται. Η απομάκρυνση του ανθρώπου από τον Θεό είναι κόλαση. Ο διάβολος κατόρθωσε να απομακρύνη τους ανθρώπους τόσο πολύ από τον Θεό, ώστε να φθάσουν στο σημείο να λατρεύουν τα αγάλματα και να θυσιάζουν τα παιδιά τους στα αγάλματα. Φοβερό! Και που τους βρίσκουν τόσους θεούς οι δαίμονες! Θεός Χαμώς (4)!... Μόνον το όνομά του να ακούσης, φθάνει! Ο πιο βασανισμένος όμως είναι ο διάβολος, γιατί είναι ο πιο απομακρυσμένος από τον Θεό, από την αγάπη. Αλλά, αν φύγη η αγάπη, μετά είναι κόλαση. Αντίθετο της αγάπης τι είναι; Η κακία, κακία ίσον βάσανο.
Ένας που είναι απομακρυσμένος από τον Θεό, δέχεται την δαιμονική επίδραση. Ενώ αυτός που είναι κοντά στον Θεό, δέχεται την θεία Χάρη. Όποιος έχει Χάρη Θεού, θα του δοθή και άλλη. και όποιος έχει λίγη και την περιφρονεί, θα του αφαιρεθή και αυτή (5). η Χάρις του Θεού λείπει από τους σημερινούς ανθρώπους, γιατί με την αμαρτία πετάνε και την λίγη που έχουν. Και όταν φύγη η θεία Χάρις, ορμούν όλοι οι δαίμονες μέσα στον άνθρωπο.
Ανάλογα με την απομάκρυνσή τους από τον Θεό οι άνθρωποι αισθάνονται σ' αυτήν την ζωή στενοχώρια και στην άλλη ζωή θα ζουν την αιώνια στενοχώρια. Γιατί από αυτήν την ζωή γεύεται κανείς, σε κάποιο βαθμό, ανάλογα με το πόσο ζη σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, ένα μέρος της χαράς του Παραδείσου. Ή θα ζήσουμε ένα μέρος της χαράς του Παραδείσου από εδώ, και θα πάμε και στον Παράδεισο,, ή θα ζήσουμε ένα μέρος της κολάσεως και -Θεός φυλάξοι!- θα πάμε στην κόλαση. Παράδεισος ίσον καλωσύνη.. Κόλαση ίσον κακωσύνη. Κάνει κανείς μια καλωσύνη, αισθάνεται χαρά. Κάνει μια στραβοξυλιά, υποφέρει. Όσο περισσότερο καλό κάνει, τόσο περισσότερο αγάλλεται. Όσο περισσότερο κακό κάνει, τόσο περισσότερο υποφέρει η ψυχή του. ο κλέφτης νιώθει χαρά; δεν νιώθει χαρά. Ενώ αυτός που κάνει καλωσύνες νιώθει χαρά. Και να βρη κανείς κάτι στον δρόμο, αν το κρατήση και πη ότι είναι δικό του, ανάπαυση δεν θα έχη! Ούτε ξέρει σε ποιον ανήκει ούτε αδίκησε κάποιον ούτε το κλέβει, και όμως δεν αναπαύεται. Πόσο μάλλον να το κλέψη! Ακόμη και όταν κανείς λαμβάνη, πάλι δεν νιώθει την χαρά που νιώθει όταν δίνη. Πόσο μάλλον όταν κλέβη ή όταν αδική, να νιώθη χαρά! Γι' αυτό, βλέπεις, οι άνθρωποι με την αδικία τι πρόσωπα έχουν, τι γκριμάτσες κάνουν!


3) Τσατμάς (λέξη τουρκική) : λεπτός τοίχος κατασκευασμένος με δοκούς των οποίων τα διάκενα συμπληρώνονται με πλίνθους ή ξύλινες πήχεις και επικαλύπτονται με ασβεστοκονίαμα. (Ο Γέροντας μεταφορικά ονομάζει έτσι τον θώρακα).
4) Θεός των Μωαβιτών, οι οποίοι ήταν οι απόγονοι του Μωάβ, του μεγαλύτερου γυιού του Λωτ. Βλ. Γ' Βασ. 11, 5
5) Βλ. Λουκ. 19, 26

συνεχίζεται.....
.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.