Αξιοθρήνητες πράξεις Ιεραρχών
Παρακολουθώντας όσον δύναμαι τα τεκταινόμενα στην Ἑλλαδική Εκκλησία, θρηνώ και οδύρομαι για το κατάντημά μας. Έρχομαι στο γεγονός.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς διοργάνωσε Ημερίδα, στην οποίαν με έντονο τρόπο κατεδικάσθη από ομιλητάς η αιρετική (οικουμενιστική) μεταπατερική θεολογία που εκκολάπτεται στην Μητρόπολη Δημητριάδος από την (υπό την προεδρίαν του Μητροπολίτου Δημητριάδος) «Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών».
Δεν έφθανεν αυτό. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς διένειμε στα Μ.Μ.Ε. Εγκύκλιον, δια της οποίας κατεφέρετο κατά του Οικουμενισμού. Αλλά προχώρησε ακόμα περισσότερον. Εβράβευσεν τους θεωρούμενους ως αρχηγούς του αγώνος, εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, π. Γεώργιον Μεταλληνό και π. Θεόδωρον Ζήση, οι οποίοι, ως να μη εγνώριζαν την τακτικήν του Πειραιώς, προσήλθαν δια να βραβευθούν, αναγνωρίζοντας έτσι έμμεσα και σημειολογικά, ότι αποτελεί τον αρχηγό του αγώνος.
Μάλιστα, ουδεμία αντίδρασις έπεσε εις την αντίληψίν μας, κατά της καινοτομίας του Σεβ. Πειραιώς να προσθέσει κατά την ανάγνωσιν του Συνοδικού της Ορθοδοξίας, αυθαιρέτως, και δικά του αναθέματα κατά των κοινωνούντων μετά των παπικών και των οικουμενιστών, καθ΄ ην στιγμήν μάλιστα, και αυτός ανήκει στον χώρον των επικοινωνούντων μετά των Οικουμενιστών Αρχιερέων.
Και χθες (14.3.2012) ο Μητροπολίτης Πειραιώς έριξε τις μάσκες.
Κάλεσε εις την Μητρόπολίν του τον αίτιον αναστατώσεων στην Εκκλησία του Χριστού (με τις μεταφράσεις λειτουργικών κειμένων, την μεταπατερική θεολογίαν κ.ά.π.), τον Μητροπολίτην Δημητριάδος κ. Ιγνάτιον, δια να «συμφιλιωθεί» μαζί του και να μετριάσει τις εναντίον του Δημητριάδος εντυπώσεις, χρησιμοποιώντας ως μέσον την εικόνα της Παναγίας Ξενιάς Βόλου.
Τα συμπεράσματα ιδικά σας.
Με ελπίδα θα περιμένουμε από τον πολλάκις επαινέσαντα τον Μητροπολίτην Πειραιώς, π. Θεόδωρον Ζήσην, αλλά και τον π. Γεώργιον Μεταλληνόν, να τοποθετηθούν: πώς εμπιστεύονται κάποιον, που αντί για Λέων (όπως τον ονόμασαν), εις το συγκεκριμένον ζήτημα αποδεικνύεται λαγωός;
Διαφορετικά, τα περί αγώνος εναντίον της αιρέσεως του Οικουμενισμού, θα αποτελούν απλώς φληναφήματα.
Λεόντιος Διονυσίου
Συμφιλίωση δεν σημαίνει και αλλαγή πίστης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ιεράρχες που ανήκουν στην αγία μας Εκκλησία είναι αδελφοί και έχουν την ευθύνη του παραδείγματος της συγγνώμης.
Ο Αγώνας δεν γίνεται επί προσωπικού. Δεν τσακώνεται ο ένας μητροπολίτης με τον άλλο για προσωπικά τους θέματα.
Ο Πειραιώς (από όσο φαίνετε) σαν εκφραστής του Ορθοδόξου φρονήματος πολεμάει τις αιρέσεις και όχι τους αιρετικίζοντας Ιεράρχας.
Ας μας αναφέρει κάποιος τον διάλογο της συμφιλίωσης για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας
ΑΡΚΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΙΧΝΗ ΖΗΤΕΙΣ;
ΔιαγραφήΜήπως αν οι Ιεράρχες ήταν πολιτικοί να είχαμε ανάπτυξη στη χώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας συγχωρείτε αλλά δεν αντιλαμβανόμεθα περί ποίας "συγνώμης" μιλάτε ούτε και περί ποίου "καυγά".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πάλι εννοείτε ότι έπρεπε ο Σεβασμιότατος Πειραιώς να ζητήσει συγνώμη για το αντικανονικό δημόσιο "ανάθεμα", το οποίο ειρήσθω εν παρόδω είχαμε να ακούσουμε κάμποσους αιώνες, τότε και πάλι θα μποορούσε να καλέσει έναν π.χ νούντσιο.Αν πάλι έπρεπε να ζητήσει "συγνώμη" επειδή διοργάνωσε μια ημερίδα της οποίας το περιεχόμενο μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους (πλην του αντικανονικού αναθέματος),τότε είναι σαν να αναιρεί τον ίδιο του τον εαυτό και φυσικά ολόκληρη την ημερίδα.
Ασφαλώς και δεν πρέπει να "καυγαδίζουν" μεταξύ τους οι Ιεράρχες όπως και κανείς εξ αυτών δεν έχει το δικαίωμα να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους Ιερούς Κανόνες και την Αγιο-Πατερική παράδοση.
Σχετικά με τον "διάλογο συμφιλίωσης" πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το περιεχόμενό του και εμείς.
Συμφωνώ μαζί σας πως ο αγώνας δεν γίνεται"επί προσωπικού" αλλά επί "δογματικού" θα λέγαμε,στο οποίο όμως εμπλέκονται συγκεκριμένα πρόσωπα, τα οποία μάλιστα αν είναι Ιεράρχες έχουν πρωτίστως την ευθύνη του παραδείγματος της υπακοής στους Ιερούς Κανόνες και στην Θεοφώτιστο Αγιο- Πατερική μας παράδοση και αν χρειάζεται ασφαλώς και της συγνώμης.
Με τιμη
Ο.Π
Η Εκκλησία ασφαλώς δεν πολεμάει το πρόσωπο του αιρετικού αλλά την πλάνη του και την αίρεσή του όμως εδω, σεβαστε πάτερ, δεν μιλάμε για αιρετικό αλλά για ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ αφου πρώτος εισήγαγε νέα αίρεση και ο Ίδιος ο Κύριος έχει "αναθεματίσει" τον οιονδήποτε όχι απλώς λύση μία των εντολών αλλά και διδάξη τους ανθρώπους σύμφωνα με την πλάνη του. Άλλωστε ο Πειραιώς έγινε ο μονος ιεράρχης στην ιστορια που αυτοαναθεματίστηκε διότι κοινωνεί κανονικώτατα με όλους όσους αναθεμάτισε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση προς τον σεβαστό πατέρα που, κατα την γνώμη μου, "διπλωματίζει" και πολυπλοκοποιεί απλά πράγματα:ο Αρειος, ο Διόσκορος, ο Βαρλαάμ είναι αίρεση ή πρόσωπα; Η Εκκλησία αναθεμάτισε μόνον τας ιδέας των ή και τα πρόσωπά των;
ΑπάντησηΔιαγραφή