Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011

Βιάζονται οι αιρετοί υπάλληλοι του Καλλικράτη να κατεδαφίσουν ότι έχτισαν με αίμα και θυσίες οι πρόγονοί μας





Εισαγωγικό σχόλιο "Ο.Π"
Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς την συμπεριφορά ορισμένων καλλικρατικών Δήμων.
Γράψαμε για την επαίσχυντη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας να ψηφίσει με την διαδικασία του κατεπείγοντος την αδειοδότηση τριών οίκων ανοχής με το αιτιολογικό μάλιστα ότι πρέπει να ...ικανοποιθούν οι "σεξουαλικές ανάγκες" 3.000 λαθρομετανστών που διαμένουν στην περιοχή.
Δυστυχώς όπως μάθαμε υπήρξαν και άλλοι δήμοι οι οποίοι αυτές της στιγμές της εθνικής αιμορραγίας, ανέλαβαν εργολαβικά να δώσουν την χαριστική βολή σε ότι έχει μείνει ακόμα όρθιο σε αυτήν την χώρα.
"Λαμπρό" παράδειγμα ο Δήμαρχος Παιανίας ο οποίος αντί να κοιτάξει να σταθεί στο πλευρό των δυστυχούντων απο την ανεργία και την φτώχεια συμπολιτών του, οργάνωσε προσηλυτιστικές φιέστες στον Ινδουισμό.Είναι λυπηρό το γεγονός ότι βρέθηκαν "χριστιανοί" παλαιοημερολογίτες οι οποίοι έκαναν κάτι ακόμα χειρότερο.Διέπραξαν ενσυνειδήτως την χειρότερη βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος με το να κάνουν "αγιασμό" στον χώρο που θα τελετουργούσαν μετά απο λίγο οι "ιερείς" της δαιμονολατρείας.
Ντροπή στον δήμαρχο του οποίου η προσηλυτιστική πράξη αποτελεί ύβρη στον Ορθόδοξο λαό της Παιανίας και αίσχος σε όσους παριστάνουν τους χριστιανούς ιερείς και "συλλειτουργούν" ( μεταφορικά) με τους δαιμονολάτρες.

ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ!



Και μη χειρότερα! Η κατάπτωση όσων φεύγουν από την Εκκλησία αποκαλύπτεται συνεχώς! Παλαιοημερολογίτες της μονής Μυρελαίου κάνουν …αγιασμό σε άσραμ. Κατά τ’άλλα τους ενόχλησε ο Οικουμενισμός! Άλλη μια απόδειξη περί της λανθασμένης εκκλησιολογίας τους αλλά και της μονολιθικής ερμηνείας των Ιερών Κανόνων. Την άγνοια της Δημοτικής αρχής ελπίζουμε να την διαφωτίσει με ανάλογες ενέργειες η Ιερά Σύνοδος και οι αρμόδιες επιτροπές της....

Ο Δήμος Παιανίας Ανατολικής Αττικής
διοργανώνει διάλεξη με θέμα τη Γιόγκα
σε συνεργασία με το Κέντρο Σατυανάντασραμ!1 

Ο Δήμος Παιανίας Ανατολικής Αττικής διοργανώνει  διάλεξη με θέμα τη Γιόγκα σε συνεργασία με το Κέντρο Σατυανάντασραμ!  Η σχετική πρόσκληση  είναι υπογεγραμμένη από τον Δήμαρχο Παιανίας.
Η συγκεκριμένη οργάνωση έχει χαρακτηριστεί από την Ιερά Σύνοδο ως ομάδα ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη Πίστη. Δείτε: - 331 Σατυανάντασραμ Ελλάδας
Όπως διαβάζουμε μάλιστα στο  συγκεκριμένο  Κέντρο Γιόγκα Σατυανάντα στην Παιανία, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009  τέλεσαν  αγιασμό ο «γέροντας Ποιμένας, συνοδευόμενος από τον πατέρα Γελάσιο».
 Γράφουν «Τα εγκαίνια του Κέντρου Γιόγκα Σατυανάντα της Παιανίας πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009. Περισσότεροι από πεντακόσιοι επισκέπτες τίμησαν το γεγονός με την παρουσία τους, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, παρά την ξαφνική πτώση της θερμοκρασίας και τους δυνατούς ανέμους. Ανάμεσα στους επισκέπτες ήταν ο πρέσβης της Ινδίας κ. Dilip Sinha, ο δήμαρχος της Παιανίας κ. Δάβαρης, η αντιδήμαρχος κ. Αγγελοπούλου, ο γέροντας Ποιμένας, συνοδευόμενος από τον πατέρα Γελάσιο που τέλεσαν τον αγιασμό, πλήθος μαθητών, φίλων της Σατυανάντα Γιόγκα και κατοίκων της περιοχής. Η κ. Αγγελοπούλου εξέφρασε τις ευχές και τη θετική της τοποθέτηση ως προς το ξεκίνημα ενός τέτοιου χώρου, και ο πρόεδρος του σωματείου Σουάμι Απαρόξαναντ απευθύνθηκε στους επισκέπτες μιλώντας για το σημαντικό ρόλο της γιόγκα και της πνευματικής εξέλιξης. Κατόπιν, ο δήμαρχος Παιανίας και η ιδρύτρια του σωματείου Σατυανάντασραμ στην Ελλάδα, Σουάμι Σιβαμούρτι Σαρασουάτι, εγκαινίασαν το κέντρο κόβοντας την κορδέλα στην είσοδό του. Μετά την ολοκλήρωση του επίσημου μέρους του προγράμματος προσφέρθηκαν νοστιμότατα γιογκικά εδέσματα και αναψυκτικά.»


Για το τι περιμένει όσους ενταχθούν στο άσραμ προειδοποιεί ο μακαριστός π.Αντώνιος Αλεβιζόπουλος2:
...Η λέξη «Ντακσίνα» σημαίνει «ιερή προσφορά» και αναφέρεται στην«προσφορά γης, χρημάτων, σπιτιών, τροφής και ρούχων, σαν σύμβολο της αγάπης, της αφοσίωσης και της πίστης των οικογενειακών μαθητών Κάρμα Σαννυάσινς για τον Γκουρού τους. Προσφέρουν ένα τμήμα των εισοδημάτων τους, αυτή είναι η παρά­δοση τους» (Σατυανάντα, Φως, σ. 53).  Το Σατυαναντασράμ αναφέρει το παράδειγμα Θιβετιανού Λάμα, που όταν πήγε στον γκουρού του να γίνει μαθητής, του παρέδωσε «ένα σακκί με χρυσά νο­μίσματα, όπως το απαιτούσε η παράδοση», και χαρακτηρίζει αυτό το χρυσάφι σαν «πρακτικό τρόπο», να μη πεθάνει από την πείνα ο γκουρού στη διάρκεια της μαθητείας του Λάμα (Γιόγκα 12/80, σ. 20).
Είναι «ένα είδος σεμνοτυφίας να επιμένομε ότι μια πνευματική σχέση δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οικονομική», λέγει η οργάνωση αυτή. Και καταλήγει, πως μια καλή πνευματική σχέση μεταξύ Γκουρού και μαθητή προϋποθέτει, ότι και οι δυο πρέπει να είναι «αρκετά ανοιχτοί», ώστε να δέχονται και να δίνουν «α­περιόριστα οτιδήποτε έχουν, που θα χρησιμεύσει περισ­σότερο στον άλλο»(Γιόγκα 12/80, σ. 20-21.23-24). Ο Γκουρού θα προσφέρει «πνευματική καθοδήγηση» και ο αναζητητής «υπηρεσία ή υλική υποστήριξη». «Ακριβώς όπως είναι αδύνατο να τρέξει το νερό μέσα από ένα σωλήνα που είναι βουλωμένος στα δύο άκρα, έτσι δεν μπορεί να γίνει μια εσωτερική ανταλλαγή η πνευματική παράδοση, χωρίς να γίνεται ελεύθερα αυτή η εξωτερική ανταλλαγή με ανοιχτή την καρδιά» (Γιόγκα 12/80, σ. 24).
 Στο έντυπο «Γιόγκα-Τάντρα-Διαλογισμός» του Σα­τυαναντασράμ (πολυγρ., σ.39)αναφέρεται απόσπασμα από τον Χαλίλ Γκιμπράν, στο οποίο λέγει: «η μαγική λέξη που μας επιτρέπει να σας αφήσω να περάσετε την πρώτη πόρτα προς το μυστικό δρόμο για την αλήθεια» είναι «η γενναιοδωρία σας». «Διότι η αλήθεια που έχω στο νου μου για σας, είναι κάτι που μπορούν να φθά­σουν μόνο οι μεγαλόψυχοι και οι γενναιόδωροι - αλή­θεια, κανείς άλλος».
 Η «ιερή προσφορά» δεν είναι για τον Γκουρού, αλλά «για τον αυτο-εξαγνισμό και την πνευματική πρόο­δο του ίδιου του μαθητή», λέγει ο Σατυανάντα· και εννοεί πως ο μαθητής πρέπει να είναι ευγνώμων γιατί ο Γκουρού ευαρεστήθηκε να δεχθεί τα περιουσιακά στοιχεία που του παραχωρούνται και να μη τα αρνηθεί! (Σατυανάντα, Φως, σ. 54).
«Ο μαθητής προσφέρει το καλύτερο από τις απο­δοχές ή τα περιουσιακά του στοιχεία στον Γκουρού σαν απόδειξη της αφοσίωσης του στην πνευματική δύ­ναμη του Γκουρού. Αυτή η προσφορά φέρνει τον Γκουρού και τον μαθητή πιο κοντά, και προοδευτικά ε­δραιώνονται όλο και βαθύτεροι σύνδεσμοι... Ο μαθη­τής θα πρέπει να νιώθει, ότι δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που θα δίσταζε να κάνει για τον Γκουρού του.
 Ο Γκουρού αξίζει το καλύτερο απ' ότι υπάρχει, επειδή έχει δεσμεύσει τον εαυτό του στο πνευματικό ανέβασμα άλλων είτε αυτοί είναι πλούσιοι είτε φτωχοί· ευτυχισμένοι ή δυστυχισμένοι· αδύναμοι ή δυνατοί· χωρίς περιμένει τίποτα σε ανταπόδοση. Δεν θα πρέπει να διστάζει κανείς να υπηρετεί μια τέτοια ψυχή» (Σατυανάντα, Φως, σ. 121).
 Το Σατυαναντασράμ επιτίθεται εναντίον των μαθη­τών που είναι «απρόθυμοι στο να μοιράσουν τα περιου­σιακά τους στοιχεία με τον Γκουρού εξ αιτίας της περιο­ρισμένης τους κατανόησης» (Φως, σ. 121). Όμως ο Σατυανάντα δεν είναι πρόθυμος να μοιράσει τα δικά του υλικά μέσα με τους «αναζητητές», που τον επισκέ­πτονται στο άσραμ του στην Ινδία, χωρίς να διαθέτουν αρκετά δολλάρια!
 Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως πρόκειται για καλά οργανωμένο σχέδιο, που αποβλέπει στο να «πάρουν οι Γκουρού τα χρήματα πίσω, που τους είχε πάρει η Δύση»! (F.W.Haack, Guruismus, σ. 60). Το ιδανικό που το Σατυαναντασράμ προτείνει στους Έλληνες οπα­δούς, είναι «να τα προσφέρουν όλα όσα έχουν στα πόδια του Γκουρού, με την πλήρη εμπιστοσύνη, ότι αυτά βρίσκονται σε καλά χέρια»!
«Τελικά, πόσο καιρό θα χαραμίζετε τα χρήματα σας σε αυτοκίνητα και σπίτια και ρούχα; Πόσο καιρό θα κάνετε τα χατήρια του εαυτού σας; απλώς μεθάτε τον εαυτό σας σε βαθύτερη αυταρέσκεια και αδράνεια. Είναι καλύτερο να δώσετε στον Γκουρού αυτό που έχετε σε αφθονία, έτσι ώστε αυτός να μπορεί να το χρησιμοποιήσει για ένα ανώτερο σκοπό... Τα υλικά περιουσιακά στοιχεία που έχετε συσσω­ρεύσει, τα πλούτη που έχετε μαζέψει, τα σπίτια, τα αυ­τοκίνητα, και τα άλλα σύνεργα που έχετε συλλέξει, δεν έχουν κατευνάσει την δυσαρέσκεια σας. Μάλιστα, διαπι­στώνετε ότι, σε τελευταία ανάλυση, έχουν προκαλέσει περισσότερα βάσανα». Δεν πρέπει λοιπόν ο Γκουρού να ευχαριστήσει τον μαθητή για την προσφορά, αλλά, αντίθετα, ο μαθητής πρέπει να είναι ευγνώμων στον Γκουρού, γιατί τον απάλλαξε από τέτοια «βάσανα». Συ­νήθως θεωρούμε καθήκον του «δέκτη» να είναι «ευ­γνώμων» για τη «γενναιοδωρία»˙ όμως «με τον Γκουρού είναι τελείως το αντίθετο» (Σατυανάντα, Φως, σ. 122-123).

  1. Την είδηση την πληροφορηθήκαμε από τις ΑΚΤΙΝΕΣ απ' όπου πήραμε και τις φωτογραφίες
  2. ΝΤΑΚΣΙΝΑ: π.Α. ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ  http://www.egolpion.com/ntaksina_seva.el.aspx



30  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  2011

5 σχόλια:

  1. Το σχόλιο που ακολουθεί κατατέθηκε στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ. Η αφορμή δόθηκε από ένα ερώτημα άλλου σχολιαστή :

    Αντιοικουμενιστής είπε...Που είναι ο "άγιος" Μεσογαίας;

    Και ο Σχολιαστής απάντησε ...

    Ο ποιμήν(;) Ποιμένας κάνει αγιασμό (αυτό δεν είνα σίγουρο) στο "άσραμ" και ο έτερος αναζητούμενος κάνει αγιασμό (αυτό είναι σίγουρο) στους μεταμοσχευθέντες και σε όλους που με τη θέλησή τους θα δηλώσουν συνειδητοί δωρητές οργάνων.

    Ο ποιμήν Ποιμένας φροντίζει να κάνει αυτά που του λένε, γιατί αυτή είναι η δουλειά του. Έτσι βγάζει τον "επιούσιο". Ο άλλος όμως; Τι γίνεται με τον άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήμουν παρών σε εκκλήσία της Παιανίας όταν διαβάστηκε η ανακοίνωση από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυραιωτικής Νικόλαο, για το παραπάνω θέμα. Επίσης διαβάστηκε και η ανακοίνωση του Δημάρχου ότι δεν πρόκειται να λάβει μέρος σε αυτή την εκδήλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έμαθα ότι η εκδήλωση τελικά δεν πραγματοποιήθηκε στην Παιανία (μάλλον δεν τους το επέτρεψαν) και ψάχνουν να την οργανώσουν αλλού!
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολες ο θρησκειες λένε τα ίδια πράγματα. Ολοι όμως σκοτώνονται μεταξύ τους, υποστηρίζοντας ο καθένας πως η δική του θρησκεία είναι η καλύτερη, και όλες οι άλλες είναι πονηρές, σκοτεινές, και διαβολικές. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι δυνάμεις του καλού παραμένουν διαιρεμένες σε όλο τον κόσμο, και το κακό κυριαρχούσε, και κυριαρχεί. Εχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου, κυρίως σε θρησκευτικούς προορισμούς, και έχω γνωρίσει ανθρώπους πραγματικά άγιους. Ανθρώπους που μόνο το που βρίσκεσαι δίπλα τους νιώθεις πως όλα σου τα ερωτήματα απαντώνται μόνα τους, χωρίς να πεις τίποτα. Ανθρώπους που προσέχουν που πατούν, μήπως πατήσουν το παραμικρό εντομάκι, το πιο μικρό λουλούδι, καθώς σε αυτά μπορούν να δούν την ομορφιά όλης της δημιουργίας. Τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν στο Αγιον Ορος, στο Θιβέτ, την Ινδία, και αλλού. Οταν η ανθρωπότητα καταλάβει αυτή την απλή αλήθεια, θα κάνει ενα βήμα μπροστά στην εξέλιξη της, πιστεύω.. Βεβαια όπου ανακατεύονται σε θρησκευτικές οργανώσεις- στο οικονομικό -διοικητικό κομμάτι πολλοί άνθρωποι θα υπάρχει αναπόφεκτα και εκμετάλλευση, αλλα αυτό δεν αναιρεί κάτι απο όσα προανέφερα. Το θέμα είναι το τι θές να βλέπεις. Οπως είπε και ο πατήρ Παήσιος: "'Αμα είσαι μύγα, θα πηγαίνεις στα κόπρανα. Αμα είσαι μέλισσα θα πηγαινεις στα λουλουδάκια. Διάλεξε τι θές να είσαι.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Εχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη και έχω γνωρίσει ανθρώπους πραγματικά άγιους, ανθρώπους που προσέχουν που πατούν, μήπως πατήσουν το παραμικρό εντομάκι, το πιο μικρό λουλούδι, καθώς σε αυτά μπορούν να δούν την ομορφιά όλης της δημιουργίας. Οταν η ανθρωπότητα καταλάβει αυτή την απλή αλήθεια, θα κάνει ενα βήμα μπροστά στην εξέλιξη της"

    Κυπριανός Χ :

    Η ανθρωπότητα δεν "εξελίσσεται". Ωριμάζει, και έχει σημαντική διαφορά το "εξελίσσομαι" από το "ωριμάζω" εφόσον αναφερόμαστε σε άνθρωπο και στην ανθρωπότητα.

    Την απλή αλήθεια της ομορφιάς στο "παραμικρό εντομάκι" και "στο πιο μικρό λουλούδι" ο άνθρωπος τη γνωρίζει παλαιόθεν. Άλλοι όμως την αποδίδουν στον συμπαντικό κονιορτό και έτεροι στο "είπεν ο θεός".

    Το πρόβλημα δεν είναι εκεί, όταν ξέρεις ότι απέναντί σου έχεις έναν λάτρη της αστρικής σκόνης. Είναι στο ότι εκείνοι που δέχονται το "είπεν ο θεός" κάνουν σκόνη τον άγιο Θεό. Επειδή δε είναι εγωπαθείς και δεν δέχονται όσους τους δείχνουν τη στραβωμάρα τους, τότε αυτούς τους "ξεκάνουν" ή ευσχήμως τους αγνοούν εντελώς. Έχουν και άλλες μεθόδους, δεν θέλω να γράφω πολλά.

    Καταλαβαίνεις λοιπόν αγαπητέ μου, ότι εκείνοι που σκοτώνονται μεταξύ τους δεν είναι όσοι λένε τα ίδια πράγματα με τα ίδια λόγια. Αυτοί ούτε σκοτώνουν, ούτε διαιρούνται. Τους σκοτώνουν και μόνιμα κρατούν τον άνθρωπο σε διαίρεση. Με αυτό τον τρόπο εύκολα τον, και μας, εξουσιάζουν. Διότι η ωρίμανση θέλει το χρόνο της και πάνω απ΄ όλα να διαθέτει υπομονή ο ωριμάζων.

    Μας έμαθαν όμως ότι ο άνθρωπος εξελίσσεται και αυτό ερμηνεύει εν μέρει τις διαπιστώσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.