Γερ. Γαβριήλ απο την Καψάλα για την άνευ όρων παράδοσή μας στον Αντίχριστο.


Τα παρακάτω μας έστειλε ο Γερ. Γραβιήλ από την Καψάλα του Αγίου Όρους. 

« Μία ολοζώντανη, σύγχρονη μαρτυρία, ότι δια να ανοίξης ένα λογαριασμό σε κάποια Τράπεζα του Ελληνικού Κράτους πρέπει να υπογράψης εκ των προτέρων ότι αποδέχομαι με την ελευθέραν θέλησή μου και αβίαστα την ένταξή μου εις το ηλεκτρονικόν φακέλλωμα της σύγχρονου εποχής. 

Δηλαδή: Αποτάσσομαι τον Χριστόν και συντάσσομαι εις τον Αντίχριστον και τη πομπή αυτού».
Αρνούμαι το βάπτισμα μου και παίρνω τον προδρομικόν αρραβώνα του σφραγίσματος της Αποκαλύψεως, 13,16-18, και παραδίδομαι εις τον Αντίχριστον ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.
Εν Χριστώ Αδελφοί μου ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ,

Ιερομόναχος Γαβριήλ (Μάινας) Αγιορείτης.»

Κάντε κλικ στις παρακάτω εικόνες για μεγένθυση.



Το κείμενο της αλήθειας.
 
«Συμφωνώ ρητά στην ένταξη και διακίνηση με ηλεκτρονικά αρχεία των προσωπικών μου στοιχείων, κατά την έννοια του ν. 2472\97, τα οποία αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας προς το σκοπό της σωστής εξυπηρέτησης και συναλλακτικής σχέσης προς την Τράπεζα, τον Φορέα συνταξιοδότησης μου και τις οποίες συνδεδεμένες προς αυτούς επιχειρήσεις ως ν.2190\20, που μπορεί να είναι αποδέκτες των δεδομένων.»



Ενημέρωση από 
pentapostagma.gr

Σχόλια

  1. xalarosteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεροντα Γαβριηλ την Ευλογια σου και την προσευχη σου. Να σε φωτιζει Ο Κυριος οπως και τους αλλους γεροντες που αγωνιζονται και ειναι το παραδειγμα μας για να αντισταθουμε και εμεις. Το κομποσχοινι που μου εδωσες με συνοδευει.
    Αλεξανδρος Βερολινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις