Η εθνομηδενιστική και αντι- Ορθόδοξη ομάδα "Δραγώνα-Φραγκουδάκη και ΣΙΑ" πάλι εναντίον του μαθήματος των Θρησκευτικών και της πρωινής προσευχής!

Δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαστε με τις εθνομηδενιστικές  και αντι- Ορθόδοξες δράσεις των
"επιλέκτων" του  Ιδρύματος  Σόρος , του CDRSEE  και των υπολοίπων επτελείων της Νέας Τάξης Πραγμάτων και όπως δείχνουν  τα νέα απο το  ανθελληνικό μέτωπο, δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία.

Η κ.Φραγκουδάκη  έχει  κάνει φαίνεται "τάμα"  στον  "θεό" που πιστεύει,  να  κάνει ότι περνά απο το χέρι της  ώστε να βοηθήσει την  φίλη της  υπουργό  παιδείας  και αγαπημένη  της λέσχης Μπίλντερμπεργκ,να εξαφανίσουν  απο την εκπαίδευση των παιδιών μας κάθε τι που θα  θμυμίζει Ελλάδα  και Ορθοδοξία.

Αυτή  η σταλινικής μορφής  επιβολή  της  δια βίου εκπαίδευσης στον "νέο πατριωτισμό", δεν έχει άλλο στόχο παρά να  "ξεπλύνει"  τα μυαλά  της νέας γενιάς  με το μπουγαδόνερο της   δήθεν πολυπολιτισμικότητας  και να τα "φορμάρει"   στο  καλούπι της Νέας Εποχής.
Είναι αναμφίβολα η  πιό μοχθηρή  έκφραση  της τυραννίας ,διότι με την προμετωπίδα ένός κίβδηλου   φιλελευθερισμού, στερεί  απο τον νέο την δυνατότητα  πρόσβασης  σε   "επικίνδυνες"  πηγές όπως αυτές της Ορθοδοξίας και της Ιστορίας.Και είναι όντως "επικίνδυνες",  εφ΄όσον   δεν  κατευνάζουν - όπως θέλει το σύστημα -  την φυσική  ορμή και την ανησυχία ενός νέου ανθρώπου, αλλά αντιθέτως  θα του "ανοίξουν" την όρεξη για αναζήτηση της αλήθειας, πράγμα που φυσικά δεν "συμφέρει"  την εξουσία.

Ευτυχώς τόσο οι νέοι μας, όσο και οι μεγαλύτεροι, έχουν  αντιληφθεί πλέον  την  άθλια μεταμφίεση  όλων αυτών που  μοστράρουν  κάθε τι απεχθές, εθνοκτόνο και λαοκτόνο ως  αναγκαία  μεταρρύθμιση  για να πάει δήθεν  η χώρα μπροστά. 

Οι μουτσούνες του  ψευτοπροοδευτισμού  έπεσαν  και το λούστρο του "σύγχρονου" ξέφτισε  και είναι πλέον ορατή δε όλους  η γύμνια και η ευτέλεια  του  "νέου πατριωτισμού".
 Ας ασχοληθούν λοιπόν  με τά ζέοντα  προβλήματα της παιδείας , της υγείας , της ασφάλειας, της άμυνας  κλπ και ας αφήσουν  την  νεοεποχήτικη προπαγάνδα και την  made in USA  μπαρουφολογία.

Ειδικά  η κ. Φραγκουδάκη  και η κ. Δραγώνα  αντί  να βγαίνουνκαι να στάζουν κάθε τόσο την  σιωνιστικογενή  χολή τους , θα έπρεπε  υπο τις παρούσες τραγικές  για την οικονομία μας συνθήκες, να μας εξηγήσουν τί έγιναν  τα 17.000.000 ευρώ (!) που "διαχειρίστηκαν" απο το 1997 μέχρι και το 2008 για την   ...εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων, για να μην μιλήσουμε  και για τις άλλες  απεχθείς στην ελληνική κοινωνία δρατηριότητές  τους.

Πιό κάτω παραθέτουμε  μια ανάρτηση - αναδημοσίευση του  αδελφικού μας ιστολογίου  http://anavaseis.blogspot.com  στην  οποία  περιγράφονται τα τελευταία "κατορθώματα" της κ. Φραγκουδάκη και αμέσως μετά  μια "αναμνηστική"   ανάρτηση- αναδημοσίευση απο την "Κλασσικοπερίπτωση":


Σχόλιο Αναβάσεων: Πολλά, πάρα πολλά μπορεί να γράψει κανείς για την Άννα Φραγκουδάκη.
Εμείς θα αρκεστούμε να δημοσιεύσουμε μόνο μια φράση της από ημερίδα του Πανεπιστημίου στην οποία λέει: « Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο.»
Όσο για την νέα αποδομητική της επίθεση διαβάστε παρακάτω.
Πάλιν Φραγκουδάκη μαίνεται, πάλιν ταράττεται, πάλιν ορχείται, πάλιν την κεφαλήν του μαθήματος των Θρησκευτικών ζητεί λαβείν επί πίνακι. Η Άννα Φραγκουδάκη, καθηγήτρια κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών, μας έχει συνηθίσει στις παρεμβάσεις της με τις οποίες προσπαθεί να πετύχει την μετατροπή των Θρησκευτικών σε μάθημα Θρησκειολογίας και ακολούθως την πλήρη κατάργησή του, αλλά και την κατάργηση όλων των χριστιανικών στοιχείων της ελληνικής παιδείας. 
Αυτή τη φορά με άρθρο της στο protagon.gr (27/4/2011) ζητά εκτός από τη μετατροπή του θρησκευτικού μαθήματος σε θρησκειολογία, να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός των μαθητών. 
 

Τα επιχειρήματά της και αυτή τη φορά ανυπόστατα και έξω από τις προβλέψεις των νόμων του ελληνικού κράτους και του Συντάγματος...Αποφαίνεται για παράδειγμα η Φραγκουδάκη ότι «Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας». 
Κι όμως. Το ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει την καλλιέργεια της ορθόδοξης χριστιανικής θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών ως υποχρέωση του κράτους (και όχι της Εκκλησίας). Επίσης «παντού στο δημοκρατικό κόσμο» υπάρχει μάθημα Θρησκευτικών που καλλιεργεί συγκεκριμένη θρησκευτική συνείδηση (ομολογιακό) και όχι αφηρημένη θρησκειολογική και το οποίο γίνεται μέσα στα δημόσια σχολεία και όχι στις ενορίες των διαφόρων ομολογιών.

Πάλιν η Φραγκουδάκη, όπως και παλαιότερα, αναφέρει ψευδώς ότι «Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού». Ως γνωστόν οι μαθητές έχουν στο μάθημα των Θρησκευτικών τους μεγαλύτερους βαθμούς σε σχέση με τα άλλα μαθήματα και κανείς Θεολόγος δεν «απειλεί» τους μαθητές με κακή βαθμολογία. Προφανώς η Φραγκουδάκη αντιγράφει όσα έχει πει ξαναπεί σε παλαιότερα άρθρα της μολονότι έχει λάβει τις δέουσες απαντήσεις κατά το παρελθόν (δείτε τις σχετικές αναρτήσεις στο τέλος).

Τέλος μας λέει ότι ένα μάθημα θρησκειολογίας αρκεί για τη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών αφού «Σύμφωνα με τα ιερά κείμενα όλων των μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών π.χ. βασικός ηθικός κανόνας είναι η αγάπη και κατανόηση προς τον συνάνθρωπο και ο Θεός περιγράφεται ελεήμων και πανάγαθος». Φαίνεται πως η κυρία καθηγήτρια δεν έχει διαβάσει καλά τις προβλέψεις του Κορανίου περί των απίστων (όσων δεν πιστεύουν στον Αλλάχ) για να αναφέρουμε ένα μόνο παράδειγμα.

Δεν θα ασχολούμασταν καθόλου με τις μονότονα επαναλαμβανόμενες αντιχριστιανικές ιδέες της Φραγκουδάκη, όπως αποφεύγουμε να απαντάμε και σε άλλες τέτοιες παραφωνίες. Αν σχολιάσαμε τα γραφόμενα της το κάναμε μόνο και μόνο για να φανεί πόσο εύκολα κάποιοι πανεπιστημιακοί ισοπεδώνουν τα πάντα αποφαινόμενοι από (καθ)έδρας και ποδοπατώντας τις προβλέψεις των νόμων, του Συντάγματος αλλά κυρίως την μακραίωνη Παράδοση της χιλιοβασανισμένης πατρίδας μας.

Μεταφέρουμε το σχετικό απόσπασμα του άρθρου της Άννας Φραγκουδάκη από το protagon.gr
Τα θρησκευτικά
 
Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας. H υποχρεωτική από το σχολείο κατήχηση παραβιάζει πολλές αρχές, με πρώτη την ελευθερία της συνείδησης. Eίναι ψηλά και αυξάνονται τα ποσοστά αλλόθρησκων μαθητών και μεγαλώνουν όσων ανήκουν στο ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα αλλά πιστεύουν ότι η θρησκεία είναι ιδιωτικό θέμα συνείδησης. Έχει πια έρθει ο καιρός τη θέση της δογματικής κατήχησης στο σχολείο να πάρει η θρησκειολογία και η ιστορία των θρησκειών, επίσης να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός.

Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού. Oι μαθητές συμμετέχουν με τη θέλησή τους και όχι υποχρεωτικά, ούτε εξετάζονται κοιτάζοντας με ζήλεια από το παράθυρο τους αλλόθρησκους απαλλαγμένους να παίζουν στην αυλή. Άρα η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση γίνεται ενσυνείδητη και πολύ πιο σχετική με τις θρησκευτικές επιταγές.

Τότε το σχολείο μπορεί στη θρησκειολογία να περιλάβει και μια επιλογή από αρχές που είναι κοινές σε όλες τις μεγάλες θρησκείες του κόσμου και να τις διδάσκει ως ηθικές αξίες γενικότερα αποδεκτές. Σύμφωνα με τα ιερά κείμενα όλων των μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών π.χ. βασικός ηθικός κανόνας είναι η αγάπη και κατανόηση προς τον συνάνθρωπο και ο Θεός περιγράφεται ελεήμων και πανάγαθος. 


πηγή
Θρησκευτικά 
ενημέρωση από orthodoxia-ellhnismos.gr


 
  

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4016
Εν ριπή οφθαλμού το πανεπιστημιακό ιερατείο έσπευσε όχι μόνο να συμπαρασταθεί στην εκλεκτή επιδοτούμενη του Σόρος, Θαλεια Δραγώνα, αλλά και να εμφανίσει το μαύρο ως άσπρο:

α).
Ότι ο πόλεμος για την επιδοτούμενη «επιστήμονα» έχει κηρυχτεί από την «ακροδεξιά»…

β).
Ότι ασκείται μια κακόπιστη, σπερομολογική πολεμική στη Δραγώνα αλλοιώνοντας τις «επιστημονικές» της απόψεις!!!

Φυσικά
δεν παρέθεσαν ούτε ένα παράδειγμα που να αποδεικνύει την αλλοίωση των απόψεων της κ. Δραγώνα.

Σε τέτοια αναπόδεικτα,
αφοριστικά και ισοπεδωτικά ουρλιαχτά περιορίζονται οι «επιστήμονες» της νέας, επιδοτούμενης «Ιεράς Εξέτασης».

Εδώ διαπράττονται ιστορικά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και της χώρας μας και οι «επιστήμονες» σιωπούν σκανδαλωδώς!!!


Για το μέλος της συντεχνίας του ιερατείου τους άστραψαν και βρόντηξαν.


Είναι τόσο καλοαναθρεμμένη η «ευαισθησία» τους
από τα σκανδαλώδη καθεστωτικά προνόμια (οικονομικά και κοινωνικά), που δεν είναι σε θέσει να αντιληφθούν την αηδία που προκαλούν στον ελληνικό λαό. Γλοιωδέστατοι οικότροφοι του καθεστώτος και των χρηματιστηριακών ιδρυμάτων της διεθνούς φρίκης ξεσηκώνονται, σαν αστραπή, όταν θιγούν τα ιερά και τα όσια τους: Τα αφεντικά που τους ταϊζουν με πακτωλούς χρημάτων και οι άθλιες υπηρεσίες που επιτελούν…


Πάντα στην ιστορία τα ακαδημαϊκά κατεστημένα ήταν φανατικά προσκολλημένα στους ισχυρούς του χρήματος και αποτελούσαν τους ιδεολογικούς ροπαλοφόρους τους.


Τα σημερινά πανεπιστημιακά ιερατεία ξεπερνούν κατά πολύ, σε μοχθηρία και σε απάτη κάθε ιστορικό προηγούμενο.
Είναι πιο μακάβρια και την «Ιερά Εξέταση» του Μεσαίωνα. Και τούτο γιατί φοράνε κόκκινες και «αριστερές» προβιές: Λιποτάκτες και εξαγορασμένοι «αριστεροί» που ανέλαβαν εργολαβικά να συκοφαντήσουν την Αριστερά, να ξεθεμελιώσουν κάθε αγωνιστική ιδέα και μνήμη, κάθε ιστορική δημιουργία και παράδοση, να ρίξουν στον καιάδα το ελληνικό έθνος και το λαό του.

Όλο αυτό το ιερατείο
αποτελεί το πλέον αποκρουστικό στίγμα γενιτσάρων της ελληνικής ιστορίας: Η φιλοσοφία του ιδεολογικού τρομοκράτη στην πιο μοχθηρή της μορφή…

Ανοίγουμε,
λοιπόν, ένα φάκελο γύρω από αυτή την «επιστημονική κλίκα», που πίστεψε ότι μπορεί να μοιράζει πιστοποιητικά «προόδου» και πτυχία της «αριστερής» πολιτικής και ηθικής συμπεριφοράς…

Αρχίζουμε με μια συλλογή κειμένων με τον τίτλο: «Η παιδεία του Σόρος επελαύνει»!

ΕΔΩ:

http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3864


Συνεχίζουμε με «Το χρυσοφόρο επάγγελμα του εθνομηδενισμού»

Από το:

http://ethnologic.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html





Η Θάλεια Δραγώνα είναι μαζί με την Άννα Φραγκουδάκη επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος “Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων”. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεκίνησε το 1997 και εξελίχθηκε σε φάσεις:


Στην πρώτη
(1997-2000) και δεύτερη φάση (2002-2004) στοίχισε 9.640.000 ευρώ.

Στην τρίτη φάση
(2004-2008) στοίχισε 7.350.000 ευρώ.

Συνολικά
για το πρόγραμμα από το 1997 έως το 2008 οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη διαχειρίσθηκαν 17.000.000 ευρώ!

Μετά το τέλος της χρηματοδότησης
από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, τον Ιούλιο του 2008, οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη ζήτησαν την επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου προγράμματος. Τον Νοέμβριο του 2008 το υπουργείο Παιδείας επαναπροκήρυξε το πρόγραμμα για την περίοδο 2009-2012.

Για λόγους οικονομίας κλίμακος,
όμως, οι μουσουλμανόπαιδες εντάχθηκαν στο ευρύτερο πρόγραμμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για όλη την Ελλάδα που απευθύνεται σε παιδιά που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική (βλ. προκήρυξη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», με κωδικό: 01-03.73.43.01, για την πράξη «Ένταξη των παιδιών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών και εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων»)

http://www.epeaek.gr/epeaek/jsp/el/search_details.jsp?id=1117.


Η προοπτική αυτή
δεν άρεσε στις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη που δεν ήθελαν να ενταχθούν σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, αλλά επέμεναν να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα μόνον για τους μουσουλμανόπαιδες.

Η ανησυχία τους ήταν ότι θα έχαναν την αποκλειστικότητα στη διαχείριση των τεραστίων κονδυλίων.
Κυρίως όμως τις ενδιέφερε ότι θα μειωνόταν το ποσό που θα διαχειρίζονταν οι ίδιες, αφού θα πήγαινε αναλογικά προς τον αριθμό των μουσουλμανοπαίδων.

Η δαπάνη
για όλο το πρόγραμμα ανερχόταν σε 28.000.000 ευρώ. Οι μουσουλμάνοι μαθητές είναι περίπου 6.000-7.000 ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί και παλιννοστούντες είναι περίπου 85.000.

Συνεπώς για το πρόγραμμα των μουσουλμανοπαίδων θα πήγαιναν σε μία τριετία λιγότερα από 4.000.000 ευρώ.


Καμία σχέση με την περίοδο των παχιών αγελάδων του Γ ΚΠΣ!


Η κ. Δραγώνα
εκείνη την περίοδο ήταν βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (2007-09) με αρμοδιότητα στα θέματα Παιδείας και προσπάθησε να ασκήσει την επιρροή της. Όταν έγινε ο ανασχηματισμός τον Ιανουάριο του 2009, με παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη προς τον νέο Υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, η προκήρυξη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση. Σε ανταπόδοση η κυρία Δραγώνα σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα, όπως αυτός της Παιδείας, φέρθηκε με το γάντι απέναντι στον Υπουργό Παιδείας που της έκανε το χατήρι.

Οι προσωπικές ερωτήσεις
που κατέθεσε στη Βουλή για θέματα παιδείας ανήλθαν συνολικά σε 4 (τέσσερις)! Παράλληλα συνυπέγραψε και άλλες 6 ερωτήσεις για θέματα παιδείας με άλλους συναδέλφους της (πηγή ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/contentTypes/basicText/%20relatedPersonSystemNames/DragwnaThalia/pageNumber/1/t/basicTextList).

Η ακύρωση του προγράμματος
είχε ως αποτέλεσμα για όλο το σχολικό έτος 2008-2009 να μην υπάρξουν πουθενά στην Ελλάδα τα ειδικά προγράμματα για την εκπαίδευση των μαθητών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την ελληνική. Οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη, που κατά τα άλλα κόπτονται για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ήσαν ικανοποιημένες. Δεν πειράζει οι αλλοδαποί μαθητές να μη μάθουν ελληνικά. Η διαχείριση του μπεζαχτά δεν άλλαξε χέρια. Τελικά, τον Αύγουστο του 2009 βγήκε νέα προκήρυξη και, ώ του θαύματος! Υπήρχε ξεχωριστό πρόγραμμα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς και ξεχωριστό πρόγραμμα για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. πρόσκληση http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageID=104&tablePageID=9&langID=1&entryid=64).

Στη νέα προκήρυξη
για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012 μόνον για τους μουσουλμάνους το ποσόν είναι 9.000.000 ευρώ. Η κυρία Δραγώνα είχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου η κυρία Δραγώνα ανέλαβε ειδική γραμματέας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Από αυτή τη θέση έχει την εποπτεία όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένου και αυτού για τους μουσουλμάνους.

Νομικά μπορεί να εμφανίζεται ότι είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της:
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος(http://www.museduc.gr/index.php?page=1&sub=1) αναφέρονται τα εξής: Eπιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου: Άννα Φραγκουδάκη Kοινωνιολόγος της Eκπαίδευσης, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών, Θάλεια Δραγώνα, Kοινωνική Ψυχολόγος, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών. Κατά το διάστημα 2007-08 επιστημονική υπεύθυνη είναι μόνο η Άννα Φραγκουδάκη.

Τα ερωτήματα που τίθενται όμως προς την υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό (που σίγουρα ενδιαφέρεται για τη διαφάνεια) είναι τα ακόλουθα:


Θεωρούν ηθικά
όσα έγιναν με τις ακυρώσεις και επαναπροκηρύξεις των προγραμμάτων το 2009;

Είναι ηθικό
η κυρία Δραγώνανα έχει σήμερα την εποπτεία του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων το οποίο έχει προκηρυχθεί για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012;

Είναι ηθικό
η κυρία Δραγώνα (τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της οποίας διδάσκονται στα πλαίσια του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων) να είναι και κρίνουσα (ως γενική γραμματέας) και κρινόμενη (ως περιεχόμενο του προγράμματος);

Υπάρχει περίπτωση
η κυρία Δραγώνα να κρίνει ότι το πρόγραμμα που θα διευθύνει η φίλη της Φραγκουδάκη και οι παλιοί της συνεργάτες της δεν είναι καλό;

Για ποιό λόγο η κυρία Δραγώνα
ανακάλεσε την άλλη πρόσκληση του ΕΠΕΑΕΚ για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς (υποτίθεται για να επανεκτιμηθεί το πρόγραμμα) και δεν ανακάλεσε και την πρόσκληση για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. απόφαση Διαμαντοπούλου 17529/13-11-2009 – την ημέρα δηλαδή που τελείωνε η κατάθεση των προτάσεων); Στη δεύτερη περίπτωση δεν χρειάζεται επανεκτίμηση;

Μήπως η κυρία Δραγώνα θα προσπαθήσει να επιβάλει από τη νέα θέση της τα βιβλία που εξέδωσε στο πρόγραμμα μουσουλμανοπαίδων ως βιβλία για όλη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα;

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΥΠOΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΛΕΝΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ




Στην Ακαδημία η πρόκληση της Δραγώνα ότι «Δεν είμαστε Έλληνες»!



Παρεμβαίνει η Ακαδημία Αθηνών για την προκλητική, ανιστόρητη, ύποπτη και εθνικά μειοδοτική στάση της ειδικής γραμματέως του Τομέα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, μπροστά στις απόψεις και τις δοξασίες της οποίας ωχριά και η αλήστου μνήμης κ. Ρεπούση, που είχε αναστατώσει τη χώρα με το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας το οποίο είχε επιμεληθεί και ανέφερε ότι οι Έλληνες κατά την Καταστροφή της Σμύρνης δεν σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους αλλά πέθαναν από τον... συνωστισμό στην παραλία!


Η κ. Δραγώνα προχωράει ακόμα πιο πέρα!
Στο απαράδεκτο βιβλίο της «Τι είναι η πατρίδα μας» αναφέρει, μεταξύ άλλων, τρομακτικά ανθελληνικές απόψεις, με αποκορύφωμα ότι «δεν είμαστε Έλληνες αλλά μας... έκαναν» και ότι είναι... ρατσιστικό να δηλώνουμε την ελληνική μας ταυτότητα!

Στο βιβλίο αυτό που είναι ένα... κήρυγμα μίσους
ενάντια σε καθετί ελληνοπρεπές και ελληνικό, αναφέρεται ακόμα ότι η Επανάσταση του 1821 αποτελούσε «επεκτατική εθνική πολιτική» των Ελλήνων, των οποίων η εθνική ταυτότητα «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών σχετικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!

Δεν γνωρίζουμε τι περισσότερο θα έγραφε ένας τούρκος ιστορικός ή κάποιος ανθέλληνας προπαγανδιστής,
εκείνο που γνωρίζουμε όμως είναι ότι η κ. Θάλεια Δραγώνα, με προσωπική εντολή του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ορίσθηκε ειδική γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων του υπουργείου Παιδείας! Δηλαδή μια κυρία που δεν θεωρεί ότι είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσιστές τους Έλληνες και πιστεύει ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίσθηκε στον... τουρκικό πολιτισμό, διορίσθηκε σε μια νευραλγική θέση, η οποία έχει άμεση σχέση με την πορεία του Ελληνισμού, αφού θα έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμοσθεί στα παιδιά μας! Δηλαδή αν η κ. Ρεπούση ήταν μια φορά επικίνδυνη, η κ. Δραγώνα είναι... δέκα φορές πιο επικίνδυνη, γιατί καθορίζει συνολικά τις δομές και τις αρχές της εκπαίδευσης που θα παρέχεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία!

Αντί λοιπόν
στη θέση αυτή να τοποθετηθεί ένας επιστήμονας με ξεκάθαρες απόψεις και θέσεις υπέρ της Ελλάδας, της ελληνικής φυλής και του ελληνικού πολιτισμού, γιατί είχε το βαρύ έργο να διαμορφώσει εν πολλοίς την εθνική συνείδηση των Ελληνόπαιδων της επόμενης γενιάς, τοποθετήθηκε μια κυρία που δηλώνει ότι δεν είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσισμό του χειρίστου είδους το να λέμε ότι είμαστε Έλληνες και θαυμάζει την οθωμανική αυτοκρατορία και τον... τουρκικό πολιτισμό!

Κάποιες μικροαντιδράσεις
για την κυρία αυτή είχαν σημειωθεί όταν ο Γ. Παπανδρέου την έβαλε σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και βρέθηκε στη Βουλή το διάστημα 2007-2009. Τώρα, μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τοποθετήθηκε σε ακόμα καλύτερη θέση: Έχει την ευθύνη του σχεδιασμού της εκπαίδευσης των παιδιών μας! Ένα άτομο, που υποστηρίζει ότι τα σχολικά βιβλία διδάσκουν τον... εθνικισμό!

Στην Ακαδημία Αθηνών τέθηκε το θέμα από γνωστό ακαδημαϊκό στην ολομέλειά της,
στις 19 του μήνα, και ορισμένα μέλη της αγανάκτησαν με τα... ανδραγαθήματα της κ. Δραγώνα και ζητούν από την ηγεσία του ανώτατου πνευματικού ιδρύματος της χώρας να παρέμβει στην κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί η κυρία Δραγώνα να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας που έχει την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των νέων μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες,
η συζήτηση που έγινε στην Ολομέλεια της Ακαδημίας ήταν έντονη, πρόκειται δε να υπάρξει συνέχεια σε επόμενη συνεδρίαση.

«Δεν είμαστε Έλληνες»


Η... δραστηριότητα της κ. Δραγώνα και τα ανθελληνικά «πιστεύω» της δεν είναι τωρινά.
Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».

Καρπός της συνεργασίας αυτής
είναι το βιβλίο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Έθνος - Κράτος» που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μπογάτζιτσι της Κωνσταντινούπολης.

Ύστερα από αυτό
όμως η κ. Δραγώνα συνέγραψε και το δικό της... αριστούργημα «Τι είναι η πατρίδα μας», μπροστά στο οποίο ωχριούν και συκοφαντικά κατά της χώρας μας βιβλία κορυφαίων συγγραφέων που διακρίνονται για τα ανθελληνικά τους αισθήματα!

Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το βιβλίο, σας αναφέρουμε παρακάτω:


* «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες», «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».


* Η ελληνική εθνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα.
Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού.

* Όποιος αξιολογεί
τους πολιτισμούς σε κατώτερους και ανώτερους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει!

* Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά τη σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας!
Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον νεοελληνικό μας πολιτισμό και όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!

Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κ. Δραγώνα
για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους έλληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγονών μας, ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις