Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Π. Θεόδωρος Ζήσης για την Κάρτα του Πολίτη - σκόπιμες παραλείψεις και παραπλανήσεις





Τις θέσεις του π. Θεοδώρου Ζήση  για την Κάρτα του Πολίτη και τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις όπως αυτές έχουν εκφραστεί απο  τους 40 Ιεράρχες  μας , τόν π. Σαράντη Σαράντο , τους 850  Καθηγουμένους , Ιερομονάχους , Ιερείς , Διακόνους , Μοναχούς ,Μοναχές και  τις 60.000 επωνύμων  πολιτών  και εκατομμυρίων άλλων ανωνύμων, τις γνωρίζαμε απο καιρό  και πάνω- κάτω κινούνται στο ίδιο  πνεύμα  με εκείνο του π. Βασιλείου  Βολουδάκη.
Είναι δικαίωμά του ασφαλώς να  ιεραρχεί ως πρώτο την αντεπίθεση  εναντίον του Οικουμενισμού , ο οποίος συμφωνούμε  ότι αποτελεί απειλή  και για αυτό ο π. Σαράντης  και εκατοντάδες  χιλιάδες πιστοί προσυπέγραψαν  την γνωστή  σε όλους  "ομολογία πίστεως".
Είναι δικαίωμά του επίσης  να θεωρεί  ως "δευτερεύον" ή  "τριτεύον" ζήτημα την  παράδοση  του Θεόσδοτου δώρου της ελευθερίας  στην διαχείριση  μιας κοσμικής εξουσίας που είναι  όπως και  ο οικουμενισμός ένα  σημαντικό παρακλάδι της παναίρεσης της  "Νέας Εποχής".
Δεν έχει όμως κανένα  δικαίωμα  να αποσιωπά όσα  επιχειρήματα  του ανέπτυξαν οι πατέρες στην σύναξη  που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα  στην κεντρική Ελλάδα,παρουσιάζοντας ως θέσεις της "άλλης πλευράς" δικές του εκτιμήσεις.
Ακόμα χειρότερα  όταν   ισχυρίζεται  ψευδώς  ότι στις μεγάλες συγκεντρώσεις εναντίον της Κάρτας του Πολίτη  δηλαδή  αυτές που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα  , πρωτοστατούσε  ο  γνωστός   "εσχατολόγος των καναλιών" μοναχός Μάξιμος.

Να μας πεί ο  π. Θεόδωρος  πότε  και σε ποιά απο τις συγκεντρώσεις μας  παρουσιάσθηκε  έστω και ως απλός ομιλητής  αυτός ο μοναχός  του οποίου φυσικά τις απόψεις  δεν συμμεριζόμεθα.

Προφανώς, ο  λόγος  που χρησιμοποίησε αυτό ...
το ψέμα στόχευε στην παραπλάνηση  του κοινού,  δημιουργώντας  την λανθασμένη εντύπωση  ότι τελικά  όλοι αυτοί που συμμετέχουν σε αυτόν τον αγώνα εναντίον της Κάρτας του Πολίτη   είναι κάποιοι "αντιχριστολογούντες  3-εξάράκηδες".

Και μια και μιλήσαμε για γνωστούς, θα τον πληροφορήσουμε  πως στην συγκέντρωση της  6ης Φεβρουαρίου στο Σύνταγμα  παρίστατο  και ο π. Γεώργιος  Μεταλληνός  ο οποίος είναι  αγαπητός σε όλους μας και  φίλος του π.Θεόδωρου Ζήση.Κατά  σύμπτωση  περίπου  δέκα μέτρα πιο μακρυά, ανάμεσα στο πλήθος ήταν και  ο "πρωτοστατών"  μοναχός  Μάξιμος και ίσως  κάπου πιο μακρυά  να κυκλοφορούσε και η κ. Λουκά  ή κάποιος άλλος.

Για δε την "γυάλα"  εντός της οποίας πρέπει να ζεί ένας χριστιανός  κατά τον π. Θεόδωρο,  το μόνο που μπορούμε  να του πούμε επι του παρόντος, είναι ότι στην γυάλα μπαίνουν μόνο τα  ψάρια και όχι οι  ελεύθεροι  κατ΄εικόνα του Θεού  άνθρωποι.

Εκείνοι που  επισκέπτονται το "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" γνωρίζουν τις  θέσεις μας οι οποίες φυσικά  απέχουν παρασάγγας απο αυτές  διαφόρων αυτόκλητων  "προφητών"  και οψίμων  εσχατολόγων ή και ειδικών  "μπαρκοντολόγων".

Ούτε ο π. Σαράντης , ούτε ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος , με τους  οποίους   μάλιστα συναντήθηκε και συζήτησε  πρόσφατα  ο π. Θεόδωρος,  άφησαν περιθώρια για ...παρεξηγήσεις ή παρερμηνείες  και γνωρίζει πολυ καλά  πως  δεν έχουν  απολύτως καμία σχέση  με την  "θεολογία"  του μοναχού Μάξιμου.

Συνεπώς  σκόπιμα  ενέπλεξε  ψευδώς τον περιπλανώμενο στα κανάλια μοναχό χαρακτηρίζοντάς τον "πρωτοστάτη" στις  κινητοποιήσεις ενεντίον της  Κάρτας του Πολίτη.   

Επειδή η επιχειρηματολογία  του π. Θεοδώρου  κινείται στα ίδια περίπου πλαίσια με εκείνην του  π. Βασιλείου Βολουδάκη  ο οποίος μάλιστα  ονομάζει τους  Ορθόδοξους αντιρρησίες    "οχλο θρησκευομένων", η απάντηση μας πρός το παρόν  θα είναι  περιπου η ίδια  με εκείνην που έδωσε  στον π. Βασίλειο  ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος  (βλ. εδώ)


1 σχόλιο:

  1. Σεβαστοί οι πατέρες που αναφέρετε και ο π.Θεόδ.Ζήσης και ο π.Β. Βολουδάκης για τον αγώνα που έκαναν και κάνουν ενάντια στον οικουμενισμό με την βοήθεια των μεγάλων Πατέρων της εκκλησίας μας. Ομως τελευταία με ξενίζει το γεγονός οτι αν και έχουν ασχοληθεί ελάχιστα με το θέμα της κάρτας του πολίτη, εν τούτοις εκφράζουν δημόσια την άποψή τους με άνεση και έρχονται σε αντιπαράθεση με πατέρες που ασχολήθηκαν χρόνια μ αυτά τα θέματα και αφιέρωσαν πολύ χρόνο απο την ζωή τους για να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα. Δυστυχώς το φαινόμενο αυτό παρατηρείται τελευταία και απο άλλους επιφανείς και σεβαστούς κατα τα άλλα θεολόγους ,που νομίζουν οτι έχουν υποχρέωση να δημοσιοποιούν τις απόψεις τους και για θέματα με τα οποία ελάχιστα έχουν οι ίδιοι ασχοληθεί!Ας σκεφθούν όμως μήπως η έπαρσή τους αυτή συμπαρασύρει και πολλούς ανυποψίαστους και καλοπροαίρετους χριστιανούς σε πλάνη και σε λαθεμένους χειρισμούς;; {που τους βολεύουν βέβαια;}

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.