Απάντηση της "Κλασσικοπερίπτωσης" στο ιστολόγιο "Προσλαλιά" για το άρθρο του "Μη συσχηματίζεσθαι τω αιώνι τούτω."
Πρώτα παρουσιάζουμε το άρθρο της "προσλαλιάς"
(ακολουθεί η απάντησή μας)
Μη συσχηματίζεσθαι τω αιώνι τούτω.
Προς το τέλος της σημερινής Θ. Λειτουργίας, ενώ ακόμα κοινωνούσε ο Ιερέας και βρισκόμουν πίσω προς το παγκάρι, βλέπω μία κυρία να κινείται συνωμοτικά και ημιφανερά να μοιράζει μία σελίδα.
Κοιτάζω το κείμενο που έγραφε και βλέπω πως ήταν ένα κείμενο κατά της νέας ταυτότητας και πρόσκληση στο συλλαλητήριο του Φεβρουαρίου.
Και διερωτήθηκα.
Μήπως τελικά έχουμε χάσει τον προορισμό μας. Μήπως αλλού κοιτάμε και αλλού βλέπουμε;
Θέλω εξ αρχής να πω πως σέβομαι και υπολήπτομαι όλους όσους έχουν ξεκινήσει και δίνουν αυτό τον αγώνα. Ήμουν νομίζω από τους πρώτους που υπέγραψα. Στην ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ τα site που αναφέρονταν στη σελίδα που πήρα ήταν από την αρχή στα προτεινόμενα.
Αλλά;
Μπορεί ένας αγώνας κατά των ταυτοτήτων να είναι πάνω από το μυστήριο και την πιο ιερή του στιγμή. Μήπως κοιτάμε το δέντρο και το δάσος γύρω μας χάνεται; Πως μπορεί να ευλογηθεί ένας αγώνας όταν γίνεται αυτοσκοπός;
Και θα πάω λίγο παραπέρα. Τι δουλειά έχει η Εκκλησία σε ένα τέτοιο αγώνα. Για άγρα "πελατών"; Σαν πολίτες έχουμε κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να αντισταθούμε στην ταυτότητα, στο φακέλωμα, στον τρόπο ζωής και διατροφής που μας πασάρουν, γενικώς στο μάντρωμα που επιχειρείται από τους άρχοντες του κόσμου τούτου με σκοπό την πλήρη υποταγή μας.
Να το κάνουμε. Να το κάνουμε με δικαστικούς αγώνες, με διαδηλώσεις, με παραστάσεις, με sites, με κάθε μέσο. Αλλά σας παρακαλώ αφήστε την Εκκλησία απ' έξω. Η Εκκλησία, μας δίνει τη δύναμη να κάνουμε κάθε αγώνα στη ζωή μας. Αλλά δεν πρέπει να την κάνουμε μια ΜΚΟ για την επιδείωξη αυτών.
Δεν μπορεί η Εκκλησία να είναι μπροστάρισα στον αγώνα για την ησυχία της. Δεν μπορεί μια Εκκλησία που αντί να χαίρεται και να αγάλλεται όταν τα μέλη της "μαρτυρούν" για την πίστη τους και να τους ενδυναμώνει, αυτή να προσπαθεί να μην χάσουν τη βόλεψή τους.
Φανταστείτε στα πρώτα χρόνια οι χριστιανοί να κάναν δικαστικούς αγώνες κατά του Διοκλητιανού για τη νομιμοποίησή τους. Δεν μπορεί να ζητάμε απ' την Εκκλησία να φροντίζει την καλοπέρασή μας και τη βόλεψή μας. Για να μπορούμε εμείς να πάμε σε στολισμένες Εκκλησίες, χωρίς κινδύνους, χωρίς συνέπειες να λατρεύουμε το Θεό μας και να παραπονούμαστε που έχει κρύο το χειμώνα, ζέστη το καλοκαίρι και δεν βρίσκουμε στο Πάτερ Ημών που πάμε καρέκλα για να καθίσουμε.
Ας αφήσουμε την Εκκλησία έξω από αυτά. Για να σταθεί στο ύψος της. Και δυστυχώς έχουμε πρόσφατα τραγικά παραδείγματα. Εκατομμύρια υπογραφές, μεγαλειώδη συλλαλητήρια και το αποτέλεσμα μηδέν.
Μη συσχηματίζεσθαι τω αιώνι τούτω.
Απάντηση -σχολιασμός απο την "Κλασσικοπερίπτωση"
(Όπως υποβλήθηκε ως σχόλιο στην ανάρτηση του προαναφερθέντος ιστοτόπου)
Αγαπητοί φίλοι συν-ιστολόγε σας ευχόμαστε καλή και ευλογημένη χρονιά.
Δεν μας προκαλούν έκπληξη οι θέσεις σας .
Τα ίδια και χειρότερα ,έχουμε ακούσει πρόσφατα απο αρκετά στελέχη της κυβέρνησης αλλά και απο όσους "ευσεβείς" θέλουν την Εκκλησία να περιορίζεται μόνο στα "πνευματικά" θέματα.
αναφερόμενοι στην αδιάκριτη όντως ενέργεια κάποιας κυρίας που όπως λέτε μοίράζε " συνωμοτικά και ημιφανερά " φυλλάδια για την συγκέντρωση διαμαρτυρίας της 6ης Φεβρουαρίου.Φυσικά αυτή η μεμονωμένη ενέργεια κάποιου ανθρώπου δεν είναι δυνατόν χαρακτηρίζει ή πολύ περισσότερο να ακυρώνει τον χαρακτήρα μιας κινητοποίησης κληρικών και λαϊκών που τόσο απο το ιστολόγιό μας όσο και απο το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο ,τις Αναβάσειςκαι δεκάδες άλλα ιστολόγια και ιστοσελίδες, έχουν εκφράσει αναλυτικά τα επιχειρήματά τους και τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις τους με καθαρά Εκκλησιαστικό τρόπο.Αν λοιπόν επικεντρώνεστε σε κάποιο περιστατικό τότε μάλλον δεν έχετε σκοπό να ενημερώσετε ή να επιχειρηματολογήσετε αλλά να εντυπωσιάσετε.Απο την άλλη μας λέτε ότι απο την αρχή υπογράψατε στην πρωτοβουλία που ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο,τότε που ακόμα το θέμα "κάρτα του πολίτη" δεν απασχολούσε σχεδόν κανέναν και φυσικά δεν κρύψαμε απο την αρχή ότι η συλλογή υπογραφών θα είναι ένας απο τους τρόπους με τον οποίο θα εκδηλώσουμε τις δημοκρατικές και Ορθόδοξες αντιρρήσεις μας για αυτό το μείζονος σημασίας ζήτημα.
Ποιός σας είπε αγαπητέ μας φίλε ότι ο αγώνας εναντίον της κάρτας του πολίτη κατέστη αυτοσκοπός είτε της ΠΡ.Α.Ο.Σ είτε όσων εκ των Ιερομονάχων (Αγιορειτών και μη),Ιερέων και μοναχών έχουν δηλώσει την συμπαράστασή τους;
Με αυτά που ισχυρίζεστε μας κάνετε να σκεφτούμε είτε ότι δεν έχετε διαβάσει σχετικά κείμενα στα προαναφερθέντα ιστολόγια στα οποία απαντώνται με σαφή και ευθύ τρόπο αυτές οι αιτιάσεις ή οι ρητορικές απορίες ή σκοπίμως τα παραβλέπετε.
Σε σχέση με την προτροπή σας να φαντασθούμε τα χρόνια του Διοκλητιανού , αυτό που έχουμε να σας αντιπροτείνουμε είναι αφ΄ενός να σκεφτείτε το ομολογιακό και και μαρτυρικό φρόνημα των πρώτων Χριστιανών και αφ΄ετέρου να ψάξετε λίγο παραπάνω έτσι θα βρείτε αρκετά παραδείγματα "κοσμικού τύπου" αντιδράσεων που και αυτές συνιστούσαν ομολογία πίστεως η οποία μάλιστα οδήγησε πολλούς απο τους "αντιδρώντες" στο μαρτύριο.
Αν αγαπητέ μας φίλε ζούσατε π.χ την εποχή της Πατριαρχείας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου είναι βέβαιο ότι θα στου συνιστούσατε να περιορισθεί στα "εκκλησιαστικά" του καθήκοντα και να πάψει να ασχολείται με κοσμικά θέματα δικαιοσύνης ( αυτό δηλαδή που του πρότεινε τότε η αυτοκαρτορική εξουσία).Αναφερόμαστε στην γνωστή παρέμβαση του Αγίου Ιωάννη για την αδικία που υπέστη μια χήρα.Αυτό φυσικά το πλήρωσε με εξορία και θάνατο
Θέλετε να σας δώσουμε και άλλα παραδείγματα Αγίων που "ανακατεύτηκαν" στα της πολιτείας υπερ του ποιμνίου τους;
Εν πάσει περιπτώσει είναι καθαρά υποκριτικό να λέτε ότι συμπαρίστασθε σε μια κινησηΟρθοδόξων αλλά όμως με την Εκκλησία απ΄έξω.
Δεύτερη απάντηση σε νέο σχόλιο του ιστολογίου "Προσλαλιά"
- Ο/Η kiou είπε...
- Όταν αντί να παραδειγματισθούμε από αυτόν που έκανε υπακοή στο γέροντά του και δεν πήρε τον ΑΜΚΑ και τραβά το σταυρό του μαρτυρίου του, εμείς προσπαθούμε να σώσουμε την ψυχή μας καταργώντας κάποιο νόμο μάλλον κάνουμε λάθος. Από τους ιερείς μας και τους γεροντάδες θα πρέπει να ζητάμε να μας στηρίξουν στο να μην πάρουμε την κάρτα. Αν δεν ακολουθήσουμε όλοι το παράδειγμα των παραπάνω και δεν αρνηθούμε χιλιάδες και εκατομμύρια να πάρουμε τις ταυτότητες και απλώς αναλωνόμαστε στα γύρω γύρω, τότε σίγουρα δεν θα καταφέρουμε πάλι κάτι και ναι νοιαζόμαστε μόνο για τη βολή μας και βάζουμε την Εκκλησία μπροστά για να τα καταφέρουμε.
Η απάνησή μας στο πιό πάνω σχόλιο
Η εκδήλωση των Ορθόδοξων Αντιρρήσεων δεν είναι αυτοσκοπός, όπως εκ του πονηρού απεφάνθης, αλλά ένας απο τους πολλούς τρόπους να ομολογήσεις την πίστη σου και να δηλώσεις ότι θα δείξεις ανυπακοή σε ένα κοσμικό σύστημα που σε οδηγεί με το πιστόλι στον κρόταφο στην αποστασία και την απώλεια της ψυχής σου.
Λυπάμαι που επιμένεις σε ένα ευσεβοφανές (όπως ορθώς χαρακτήρισε σε σχόλιό του ο κ. Χριστοδουλίδης) κήρυγμα το οποίο καλεί τον Ορθόδοξο χριστιανό να υπερασπίσει την πίστη του Χριστού την Αγία καιτης πατρίδος την ελευθερία κουνώντας με το ένα χέρι την βεντάλια και με το άλλο να κάνει δήθεν την ευχή με κομποσκοίνι.
Οι χριστιανοί δεν είναι άνευροι και χλιαροί ή στρουθοκάμηλοι, ούτε φυσικά προσβάλλουν την Θεία πρόνοια κάνοντας προσευχή ξαπλωμένοι σε "πνευματικούς" καναπέδες.
Ο σημερινός Έλληνας αντιρρησίας Ορθόδοξης συνείδησης συμμετέχει ακόμα πιο ενεργά στα μυστήρια της Εκκλησίας και με μεγαλύτερο απο πρίν ζήλο προσεύχεται στην Κεφαλή της Εκκλησίας δηλαδή τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να τον ενδυναμώνει και να τον φωτίζει στον πνευματικό και κοσμικό αγώνα της ομολογίας και ενδεχομένως του μαρτυρίου.
Ούτε αλαζονία , ούτε μεγαλοστομία, υποκρύπτονται σε όσα σήμερα φωνάζει ο πιστός λαός "προς πάσαν κατεύθυνσιν".Απλώς εκφράζει την ανθρώπινη αγωνία του διότι βλέπει τα αντίχριστα σχέδια της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" να υλοποιούνται εις βάρος της ζωής και της ψυχής ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ των ανθρώπων.
Προτρέπεις να ζητάμε απο τους γεροντάδες και τους πατέρες να μας στηρίξουν στο να μην πάρουμε την κάρτα.Μα είδες να κάνουμε και τίποτε άλλο;
Μήπως ο πιστός λαός δεν περιμένει ακόμα και σήμερα με αγωνία την Ιεραρχία της Εκκλησίας μας να πάρει επιτέλους θέση και να βγεί με λεβεντιά και θάρρος να στηρίξει το ποίμνιο της;
Δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις ενοχληθεί απο την ποιμαντικώς και Αποστολικώς ορθή συμπαράσταση μερίδας του κλήρου στις δημοκρατικές και επαναλμβάνουμε ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ εκδηλώσεις του πιστού λαού.
Η Ορθόδοξη παράδοση δεν καλλιέργησε ποτέ την ιδέα μιας κοινωνικά "αποστείρωμένης " Εκκλησίας που θα καλλιεργεί απλώς την "παθητική" αντίσταση του Γκάντι και την ψευτο-ευγένεια του ηττοπαθούς πλην "πνευματικού" υπηκόου που απλώς περιμένει να κουραστεί ο δήμιος για να γλυτώσει το κεφάλι του.
Στο ξαναλέω με την ελπίδα ότι θα ανατρέξεις στην Εκκλησιαστική μας ιστορία,για να δείς πως ανέκαθεν η Εκκλησία μας Ορθοτομώντας τον Λόγον της Αληθείας ασκούσε κριτική και έλεγχο στις κοσμικές εξουσίες που αδικούσαν και έβλαπταν το ποίμνιό της.Φυσικά υπήρξαν δυστυχώς και Εκκλησιαστικές ηγεσίες που είτε αδιαφορούσαν για αυτά που συνέβαιναν στον δύστυχο λαό , είτε ακόμα χειρότερα συνεργάστηκαν ακόμα και με τις τυρρανικές (άρα αντίχριστες) εξουσίες.
Αν λοιπόν δεν θέλεις να ασχοληθείς εμπεριστατωμένα με την μελέτη της Ορθόδοξης Παράδοσης, διάβασε τουλάχιστον για την ζωή και το έργο του Παπουλάκου ,εναντίον του οποίου εστράφη τόσο η κοσμική όσο και η τότε Εκκλησιαστική εξουσία (ασφαλώς δεν εννοούμε το ανιστόρητο και συκοφαντικό βιβλίο του γνωστού για τις αντιεκκλησιαστικές του θέσεις κ. Καμπουράκη).Και τότε υπήρχαν οι φωνές κάποιων "Ορθοδόξων" που κατέκριναν την στάση του ως απαράδεκτη και του συνιστούσαν τον "αναχωρητισμό" και την προσευχή.
Αγαπητέ μας φίλε πόσες φορές θα το πούμε;Η Εκκλησία είναι ένας Θεόπνευστος ΖΩΝΤΑΝΟΣ οργανισμός της οποίας Κεφαλή είναι ο Χριστός.Η στρατευομένη Εκκλησία, δηλαδή όλοι εμείς οι ζώντες, δεν είναι ένας άνευρος οργανισμός αλλά μια ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ κοινωνία ανθρώπων (κληρικών και λαϊκών) που αγωνίζεται εν τω κόσμω να σωθεί δια της πνευματικής εν Χριστώ ζωής, βοηθούμενη ασφαλώς και απο την Θριαμβεύουσα Εκκλησία δηλαδή εκείνη που αποτελείται απο τους σεσωσμένους κεκοιμημένους αδελφούς μας.
Ποιός λοιπόν έχει το δικαίωμα να προτείνει να διασπασθεί αυτή η αδιαίρετη και δια της Θείας Χάριτος ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ κοινωνία της στρατευομένης Εκκλησίας, λέγοντας "ας αφήσουμε την Εκκλησία απ΄έξω απο αυτούς τους αγώνες".
Να γίνουμε χίλια κομμάτια και μετά με υποκριτικό τρόπο να προσευχόμαστε για την ενότητα της Εκκλησίας.
Και οι Φαρισαίοι ήθελαν μια "εκκλησία" αποστασιοποιημένη απο τον κόσμο που δήθεν θα ασχολείται μόνο με τα "πνευματικά".Και ο φράγκικος ευσεβισμός κατάργησε την ευσέβεια για χάρη δήθεν μιας ανώτερης και αποστασιοποιημένης απο τα "υλικά" κίβδηλης πνευματικότητας.
Πόσο μακρυά είμαστε αλήθεια απο το Αποστολικό πνεύμα της Εκκλησίας.
Ας διαβάσουμε λίγο τις πράξεις των Αγίων Αποστόλων και τις Επιστολές και ίσως αντιληφθούμε ότι η εκκοσμίκευση της Εκκλησίας δεν προήλθε απο την παρουσία της και την θερμή συμπαράσταση στον λαό αλλά ακριβώς απο αυτές τις ευσεβίστικες προτροπές που θέλουν δήθεν να την "προστατεύσουν" απο "κοσμικές επιδράσεις".
Το παράδειγμα του Γέροντος Παϊσίου , του Γέροντος Πορφυρίου , π.Ιακώβου Τσαλίκη και τόσων άλλων Αγίων πατέρων της Εκκλησίας μας τους οποίους χιλιάδες απο μας είχαν την ευλογία να τους γνωρίσουν, είναι ακριβώς αυτό που μας εμπνέει στο πως καλλιεργείται η ενότητα στο σώμα της στρατευομένης Εκκλησίας.
Δεν καλλιεργείται η ενότητα με τις ψευτοαγάπες του Παγκόσμιου Συμβουλίου εκκλησίων και τα γλυκανάλατα χωρίς Χριστό λόγια αβροφροσύνης πότε στον Αγγλικανό "αρχιεπίσκοπο" - Δρυίδη και πότε στον αντιπρόεδρο του Ισραήλ.
Τέλος σου υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να ψάξεις αλλού για βολεμένους μιας και απο την αρχή της κινητοποίησής μας μιλούσαμε ακριβώς για το απόλυτο "ξεβόλεμα" που θα προκύψει απο την ανυπακοή μας στο κοσμικό σύστημα.
Μας λές να μην βάζουμε την Εκκλησία μπροστά για να τα καταφέρουμε.Δηλαδή ως τι θέλεις να αγωνιστούμε (αφού δεν διαφωνείς ως προς τις πρωτοβουλίες μας);Ως οπαδοί του ένός ή του άλλου κόμματος;Ως "ανεξάρτητοι πολίτες";Ποιόν ήθελες να βάλουμε μπροστά σε έναν Ορθόδοξο αγώνα υπερ της Πίστεως και σε αυτήν την κινητοποίηση της υπεράσπισης της θρησκευτικής μας συνείδησης;
Επιλέξαμε λοιπόν να έχουμε "μπροστάρη" σε αυτόν τον αγώνα τον μοναδικό φορέα σωτηρίας που είναι η Εκκλησία όχι για να "μαζέψουμε πελάτες" όπως επίσης με προσβλητικό τρόπο ανέφερες, αλλά γιατί μόνο σε Αυτήν καιτην Κεφαλή Της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό έχουμε εμπιστοσύνη και σε κανέναν άλλο.
Μήπως δεν είμαστε όλοι μας μέλη του ιδίου σώματος της Εκκλησίας του οποίου Κεφαλή είναι ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός;
Μήπως η υπεράσπιση του Θεόσδοτου δώρου της ελευθερίας είναι μια ιδιοτελής κοσμική πράξη που στόχο έχει την καλοπέραση;
Αν μη τι άλλο προσβάλετε όσους έχουν υπογράψει μέχρι σήμερα δηλωνοντας ότι θα αρνηθούν να παραλάβουν την κάρτα του πολίτη πράγμα που θα τους καταδικάσει σε εξοντωτική περιθωριοποίηση.Αγαπητέ μας φίλε όταν υπογράψατε εναντίον της κάρτας δενβλέπατε τι υπογράφατε , δεν διαβάσατε τα συνοδευτικά κείμενα του Π. Σαράντη και της ΠΡ.Α.Ο.Σ;
Νομίζετε ότι είναι καλοπερασάκιας κάποιος που αρνηθηκε να παραλάβει π.χ τονΑΜΚΑ και τώρα πληρώνει (αν έχει) απο την τσέπη του τα φάρμακα και τους γιατρούς;
Δεν έχετε καταλάβει δυστυχώς ότι δεν διαμαρτυρόμαστε μόνο σαν πολίτες εναντίον της δικτατορικής επιβολής της κάρτας του πολίτη αλλά κυρίως ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί οι οποίοι βλέπουν αυτό που δεν βλέπετε εσείς.Ότι δηλαδή πρωτίστως κινδυνεύει η ψυχή μας και ύστερα το σώμα μας και η ...βολή μας.Δυστυχώς δεν είναι δυνατόν στο πλαίσιο ενός σχολίου να αναπτύξουμε όλα αυτά που εσείς αγνοήσατε στο κείμενό σας και που έχουν αναπτυχθεί με εκατοντάδες δημοσιεύσεις στα προαναφερθέντα ιστολόγια αλλά και σε δεκάδες άλλα Blogs και ιστοσελίδες.
Είναι σαφές ότι εμμέσως επικρίνετε για την στάση του τον Γέροντα Παϊσιο αφού και εκείνος "ανακατεύτηκε" στα της πολιτείας μιλώντας ξεκάθαρα για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.Κακώς έκανε πριν απο χρόνια η Ιερά Σύνοδος η οποια δια της εγκυκλίου της καλούσε τον λαό να μην παράλάβει τις ηλεκτρονικές ταυτότητες (πραγμα που έκοψε την "όρεξη" της τότε κυβέρνησης).Τόσοι μητροπολίτες που έχουν ταχθεί εναντίον της καρτας του πολίτη λέγοντας μάλιστα καλύτερα να πεθάνουμε παρά να την παραλάβουμε ,σύμφωνα με τα όσα γράφετε μάλλον δεν είναι εις τύπον και τόπον Χριστού.Ο καθηγούμενος της Ι.Μ Γρηγορίου του Αγίου Όρους Π. Γεώργιος Καψάνης είναι και αυτός ασφαλώς έξω απο τις "προδιαγραφές" που θέλετε να έχει η σημερινή Εκκλησία.Τόσοι και τόσοι πανεπιστημιακοί, Θεολόγοι , Ιερείς ,Ιερομόναχοι ,Μοναχοί , Δικαστικοί κ.α που έχουν αρθρογραφήσει εναντίον αυτής της κάρτας και δηλώνουν ευθαρσώς την συμπαράστασή τους στον αγώνα των αντιρρησιών ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ είναι και αυτοί "πλανεμένοι" και έχουν χάσει τον προορισμό τους.Δεν μπορεί ,λέτε, η Εκκλησία να είναι "μπροστάρισα" σε ένα αγώνα για την ...ησυχία της ο οποίος αναρωτιέστε μάλιστα αν γίνεται για "άγρα πελατών".
Αγαπητέ μας φίλε. Η Εκκλησία όπως μαρτυρά το πλήθος των Αγίων Μαρτύρων της όχι μόνο ήταν "μπροστάρισα" σε αγώνες εθνικούς αλλά έδωσε με την παρουσία της το αληθινό στίγμα αυτών των αγώνων που ήταν ο αγώνας "πρώτα δια την πίστιν του Χριστού την Αγίαν και μετά δια της πατρίδος την ελευθερίαν".
Όταν οι παπάδες και οι μοναχοί με κίνδυνο της ζωής διατηρούσαν το Ορθόδοξο και Εθνικό φρόνημα στους μαθητές των κρυφών σχολειών δεν έψαχναν για πελάτες αλλά έσωζαν με λεπτό και Αγιοπατερικό Ορθόδοξο τρόπο ψυχές.
Ευτυχώς λοιπόν που δεν ξέχασαν όλοι σε αυτόν τον τόπο απο που ήρθαν και που πάνε και θεωρούν την Εκκλησία ως το μόνο αξιόπιστο και ασφαλές μέσο για να σωθούν και να εμπνευσθούν σε κάθε αγώνα υπερ πίστεως και πατρίδος.
Ευτυχώς που δεν είναι παρά ελάχιστοι εκείνοι οι οποίοι προτιμούν τα ΜΑΤ και τα μπουζούκια του Νταλάρα μέσα σε έναν Ιερό Ναό απο κάποιαν αδιάκριτη που μοιράζει - χωρίς να ενοχλεί- τα φυλλάδια για την συγκέντρωση εναντίον της κάρτας του πολίτη.
Σας ευχόμαστε και πάλι καλή και ευλογημένη χρονιά.
Κλασσικοπερίπτωση
Βλέπω οι φίλοι της "προσλαλιά" με τις απόψεις τους, έδωσαν ένα πολύ καλό δείγμα το πως ο έξω από δω δείχνοτας δήθεν ενδιαφέρον για την Εκκλησία μας και την σωτηρία μας προσπαθεί να μας φέρει στην αποστασία και την καταστροφη μας. Σημαντικό είναι να να είμαστε σε θέση να διακρίνουμε το ψεύδος που παρουσιάζεται ως αλήθεια. Μπραβο στην κλασσικοπεριπτωση και το ορθοδοξο παρατηρητηριο!!!! Α.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφή