Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ, κ. ΙΓΝΑΤΙΟ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ





Τον περασμένο Οκτώβριο  το "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο"  δημοσίευσε μια ανάρτηση με τίτλο "ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ, κ. ΙΓΝΑΤΙΟ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ"(μπορείτε να την διαβάσετε εδώ ).
Πρίν από λίγο  λάβαμε  ένα e-mail το οποίο  υπογράφεται απο "Ομάδα κληρικών και λαϊκών Πρέβεζας"  οι οποίοι  μας ενημερώνουν  για το πιο κάτω video  με τον σχολιασμό του π. Θεοδώρου Ζήση.
Ένα μικρό απόσπασμα απο την προαναφερθείσα επιστλή  παραθέτουμε   πιό κάτω :
" ΥΠ΄ΟΨΙΝ Π.ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΜΑΡΤΖΟΥΧΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

Να σταματήσει αμεσως την φασιστικη επιβολη των μεταφρασεων στην Πρεβεζα με τις γνωστες τακτικές διαπλοκής αυτός και οι λοιποι Ιερομοναχοι της Ιερας Μονης Πρoφητου Ηλιου και να πειθαρχησουν στην αποφαση της Ιερας Συνοδου. Αν τολμησει καποιος παπαδακος να απειθαρχησει στις αποφασεις της Συνοδου αμεσως αργιες κτλ....
δείτε το video: http://www.youtube.com/watch?v=4p0OAVyofn0

Ομάδα Κληρικών και Λαϊκών της Πρέβεζας "

8 σχόλια:

  1. Η απόφαση της Δ.Ι.Σ. δεν λέει τίποτε, δεν απαγορεύει καμιά μετάφραση, απλώς λέει νεφελωδώς ότι "εμμένει στο γλωσσικό ιδίωμα" Είναι απαγόρευση αυτό; Επιτέλους πια!!
    Η Σύνοδος δεν απαγόρευσε τίποτε, γιατί απλούστατα δεν μπορεί. Απλώς εξέφρασε μια άποψη.
    Έλεος με τα ψέματα περί φασιστικής επιβολής, διαπλοκής κ.ο.κ.
    Και τέλος, έλεος με τα χαμηλοτάτου επιπέδου σχόλια και email που αναπαράγετε....

    Π.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Π.Μ αν θέλετε να δείτε πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει το επίπεδο κάποιων σχολίων σας παρακαλούμε δώστε μας την διέυθνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για να σας στείλουμε αυτούσια και με τις IP τους τα σχόλια των τριών "ανώνυμων υπερασπιστών" των λειτουργικών παραφράσεων που μας έστειλαν μετά την άναρτηση των απόψεών μας.Ειλικρινά ουτε οι ειδικές ¨κουτσομπολίστικες" εφημερίδες δεν μπορούν να δημοσιεύσουν τέτοιες χυδαιότητες.
    Αν παρ΄όλα αυτά δεν αντιλαμβάνεσθε τι εννοούμε τότε μπορείτε να διαβάσετε μια παλιότερη ανάρτησή μας στην οποία σχολιάζουμε τους "ποδοσφαιρικής" ποιότητας και επιπέδου τίτλους απο ιστοσελίδα ενορίας της Ι.Μ Πρέβεζας η οποία χλεύαζε και κατηγορούσε επωνύμως έναν Αθηναίο Ιερέα που τόλμησε να δημοσιοποιήσει τις αντιρρήσεις του στις λειτουργικές παραφράσεις.
    Τέλος ας αφήσετε τις "διασταλτικές" ερμηνείες μιας συνοδικής απόφασης και ασχοληθείτε με την ουσία, η οποία απασχολεί και την δική μας κριτική.
    Η Αγία μας Εκκλησία ενεργεί και κατ΄οικονομίαν προκειμένου να φέρει την ειρήνη τόσο στον κάθε Χριστιανό όσο και στο ποίμνιο συνολικά,ωστόσο υπάρχουν και ορισμένα όρια τα οποία μερικοί τα έχουν υπερβεί.
    Αφού λοιπόν μας προκαλείτε κάνετε λίγο υπομονή και θα παρουσιασουμε μερικές παλιότερες δημοσιεύσεις με τις οποίες αποδεικνύεται εκτός των άλλων και η αντιφατικότητα εκείνων που σήμερα παρουσιάζονται ως αυτόκλητοι αναμορφωτές του Θεόπνευστου τυπικού της Εκκλησίας μας.
    Ο στόχος μας δεν είναι η κατάκριση ή η μείωση της αξίας ενός προσώπου αλλά η προστασία των πιστών απο φορείς κακοδοξιών ή πλάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν επεμβαίνει η Ιερά Σύνοδος; Εσείς δεν μπορείτε να πιέσετε και να ενημερώσετε για τις αντικανονικές λειτουργικές παραφράσεις; Η πλειοψηφία είμαστε μαζί σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ψέμα η υποκρισία και η κοροϊδια ειναι η καθημερινοτητα που επικρατει στην Μητρόπολη Νικοπολεως. Δεν τίθεται θεμα αξιοπιστιας των όσων δημοσιευονται. Μπορει ο καθενας να έρθει στην Πρέβεζα να μιλήσει με τον κόσμο και με Ιερείς. ΘΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ! Δεν υπάρχει Ιερέας στην Πρέβεζα που να μην έχουν πικράνει. Δεν μπορουμε να καταλαβουμε γιατι ενώ όλοι πλεον γνωρίζουν τι συμβαίνει, τον τρόπο που ενεργούν, τους Ιερείς που έχουν καταστρέψει, την επίδειξη εξουσίας κ.α. αυτοί εμφανίζονται πάντα σαν να μην τρέχει τίποτα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα! Ιερείς που έχουν συμπληρώσει τα χρόνια τους κυκλοφορουν με αιτήσεις παραιτήσεων στην τσέπη τους σε περιπτωση που τους πειραξουν γιατι δεν κανουν δημοτική, ψάλτες φεύγουν από τις Εκκλησίες, ο κόσμος εκκλησιάζεται πλεον ακομα και σε χωριά που δεν κάνουν μεταφράσεις και ο π.Θεοδόσιος Μαρτζούχος με τους υποστηρικτές Ιερομονάχους δηλώνουν πως πρέπει και οι υπολοιπες ενοριες σιγα σιγα να ξεκινησουν μετάφραση γιαν καταλαβαίνει επιτελους ο κόσμος! Καμία επαφή με την πραγματικότητα. Όπως δήλωσαν και αρκετοί Αρχιερείς στους οποίους απευθυνθηκαμε: "Πρόκειται για ακραίους ανθρώπους" πράγμα το οποιο φαίνεται και από τις πράξεις τους και τον τρόπο που ενεργούν. Μάλιστα Ιερέας είπε στον Νικοπόλεως πως στον κόσμο δεν αρέσει η δημοτική και του απάντησε: "Εμένα θα ακούς, όχι τα πρόβατα"! Δυστυχως αυτό δεν είναι ποιμάντική αλλά μάλλον εκδιωκτική μέθοδος! Αυτοί ξέρουν καλύτερα όμως!

    Ομάδα Κληρικών και Λαϊκών της Πρέβεζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αν κάποιοι "υπερασπιστές" χρησιμοποιούν χυδαιολογία και ασκούν παντός είδους κακόβουλη ή αήθη λεκτική βία .. είναι κρίμα δικό τους και πρόβλημα δικό τους. Αυτό δεν νομιμοποιεί εσάς (και τον καθένα μας) να χρησιμοποιεί και μάλιστα συστηματικά ανεξέλεγκτες και απροσδιόριστης προέλευσης πηγές για να επιτίθεται σε πρόσωπα και συστήματα. Και μάλιστα με τρόπο που θυμίζει δημοσιογραφική φυλλάδα κίτρινης απόχρωσης. Κατά τα άλλα "δεν είναι στόχος η κατάκριση ή η μείωση της αξίας ... κλπ", μα αυτό ακριβώς επιτυγχάνετε!! Είτε το ονομάζετε "στόχο" είτε όχι. Είναι καταφανές σε όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις (δεν έχει σημασία αν θίγεται συγκεκριμένα ο τάδε ή ο δείνα κληρικός, όποιος και να ήταν) και στον τρόπο με τον οποίο ασχολείστε με το θέμα, δυστυχώς. Κάθε νοήμων άνθρωπος το βλέπει. Δεν χρειάζεται να μας ενημερώσετε για το στόχο σας. Βλέπουμε τους καρπούς.. Ευτυχώς που συμβάλλετε στην ειρήνη μέσα στην Εκκλησία..
    Όσο για τις "ερμηνείες", δεν ασχολήθηκα με καμία ερμηνεία. Επεσήμανα το αυτονόητο. Τι να ερμηνεύσεις; Αυτό που είναι πρόδηλο; Και γιατί το διαχωρίζετε από την "ουσία"; αφού κατά σας ένα από τα θέματα ουσίας είναι ότι δήθεν παραβιάζεται η απόφαση της Συνόδου - Διευθυντηρίου.
    Έχω υπόψη μου τις αναρτήσεις και τους ίσως υπερβολικούς τίτλους που αναφέρετε. Πιστεύω ότι οφείλονται στην εν θερμώ αντίδραση της τότε στιγμής. Αλλά αφού σας ενδιαφέρει η ουσία, καλό θα ήταν να δείτε την ουσία του κειμένου και όχι ... τους τίτλους. Στην ουσία του μπορείτε να απαντήσετε; Και τέλος, ο τίτλος πειράζει, η ενέργεια των εν λόγω αθηναίων ιερέων δεν πείραξε. Όχι, εκεί δεν έβρισε κανένας, εκεί τίποτα δεν θύμιζε ρεπορτάζ δημοσιογράφων, εκεί δεν κατήγγειλε κανένας χωρίς να γνωρίζει από κοντά, εκεί διατυπώθηκαν απλώς και μόνο "αντιρρήσεις", εκεί υπήρξε αληθινό αδελφικό ενδιαφέρον για την ένδεχόμενη πτώση κάποιων αδελφών, εκεί εκδηλώθηκε καθ' υπερβολήν η αγάπη και η φιλαδελφία όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια μέσα στην Αγία μας Εκκλησία.
    Συγχωρέστε με, για να μη μακρηγορώ, κανείς δεν χρειάζεται αυτόκλητους υπερασπιστές. Αυτό που θέλω να πω είναι: είστε σίγουροι ότι εργάζεστε συνετά; τίμια; εκκλησιαστικά; με σοφρωσύνη; είστε σίγουροι ότι προστατεύετε τους κακόμοιρους τους πιστούς (μυαλό δεν έχουν από μόνοι τους να αποφασίσουν;) και ότι εδραιώνετε την ειρήνη στην Εκκλησία; Σκεφτείτε...

    Π.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Π.Μ.
    Δεν είστε σε θέση να μας υποδείξετε ποιές "πηγές" θα χρησιμοποιήσουμε και ποιές όχι.

    Σας υπενθυμίζουμε ότι ειδικά για το ζήτημα των λειτουργικών παραφράσεων της Ι.Μ Πρέβεζας έχουμε χρησιμοποιήσει κυρίως ως "πηγές" επώνυμους και καταξιωμένους στην συνείδηση του ποιμνίου Ιερείς δημοσιεύοντας σχετικά κείμενά τους.

    Αναφορικά με τις "ανεξέλεγκτες και απροσδιόριστης προέλευσης" πηγές τόσο των φοιτητών των ΤΕΙ της Αρτας όσο και της Ομάδας κληρικών και λαϊκών της Πρέβεζας , θα είναι για εσάς και για τους υπόλοιπους εκ των ομοφρόνων σας "άγνωστοι και απροσδιόριστοι" και αυτό διότι μας ζήτησαν οι ίδιοι να τους προστατεύσουμε απο τις "αδελφικές" και "χριστιανικές" ...παρεμβάσεις της "παρέας της Πρέβεζας" (σας επιστρέφουμε τον όρο που χρησιμοποίησαν οι "εν θερμώ",όπως είπατε, αντιδρώντες φίλοι σας).
    Το "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" δεν είναι μια "φυλλάδα κίτρινης απόχρωσης", όπως με "χριστιανικώτατο" τρόπο το βαπτίσατε, ούτε σκοπεύει να γίνει.Αυτός είναι και ο λόγος που δεν δεχτήκαμε ως ακριβείς πληροφορίες και δεν δημοσιεύσαμε στοιχεία σε εκατοντάδες e-mails απο την Πρέβεζα με απίστευτες επώνυμες καταγγελίες εναντίον ΕΠΩΝΥΜΩΝ.
    Αντι λοιπόν να μας ευχαριστείτε που σας προστατεύσαμε για χάρη της ειρήνης της Εκκλησίας , μας εγκαλείτε επειδή τολμήσαμε να αμφισβητήσουμε το εγκαθιδρυθέν "αλάθητο" σε μερικούς εκ των φίλων σας.
    Αγαπητέ κ. Π.Μ το "Ο.Π" έχει διατυπώσει υικώς τις ενστάσεις του σε καποιες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου ποτέ όμως δεν την χαρακτηρίσαμε όπως εσείς ως "σύνοδο - διευθυντήριο" .
    Εσείς έχετε κάθε δικαίωμα να υποστηρίζετε αυτού του είδους τις "θερμές αντιδράσεις" (και δεν αναφερόμεθα μόνο στους βωμολόχους και τους χυδαίους υβριστές)όπως έχουμε και εμείς κάθε δικαίωμα να έχουμε ως οδηγό τα λόγια του Οσίου Γέροντος Παϊσίου ο οποίος έλεγε σχετικά:
    " Βλέπω μια γλώσσα που γράφουν μερικοί!
    Διάβαζα σε μία μετάφραση της Καινής Διαθήκης: «Από την Αίγυπτο κάλεσα τον γιο μου» (βλ. Ματθ. 2, 15).
    Δεν ταιριάζει, βρε παιδί!
    Δεν ξεχωρίζει το ιερό από το ανίερο! "
    Τέλος για να μην μείνετε έχοντας την "απορία" ,σας απαντούμε ότι εργαζόμαστε όλοι τίμια αγωνιζόμενοι σκληρά για αυτό, και δεν επιτρέπουμε ούτε σε εσάς ούτε σε κανέναν άλλο να αμφισβητεί την εντιμότητά μας.
    Αναφορικά με το αν προστατεύουμε "τους κακόμοιρους τους πιστούς" σας υπενθυμίζουμε αυτό που έχουμε γράψει δεκάδες φορές, ότι δηλαδή δεν έχουμε κανέναν ποιμαντικό ρόλο και δεν δικαιούμεθα να έχουμε .Για την προστασία των πιστών που κατά την γνώμη μας θεωρούνται "κακόμοιροι" μόνον όταν παρασύρονται απο προβατόσχημους λύκους σε πλάνες και κακοδοξίες, υπεύθυνη και αρμόδια είναι μόνον η Αγία μας Εκκλησία η οποία δια του κλήρου λειτουργεί ασφαλώς προστατευτικά υπέρ του ποιμνίου της εφ΄όσον εκείνοι βρίσκονται εις τόπον και τύπον Χριστού Ο Οποίος και είναι η μοναδική Κεφαλή της.
    Αγαπητέ κ. Π.Μ εσείς εννοείτε ως ειρήνη την απόλυτη υποταγή της εκκλησίας στις κακοδοξίες της λειτουργικής ανανέωσης ή της μετανεωτερικής και συναφειακής πλην όμως αντι-Πατερικής "θεολογίας", ενώ εμείς λέμε ότι τόσο η ειρήνη όσο και η εν Χριστώ πνευματική ανάπτυξη εντός της εκκλησίας υπάρχει μόνον όταν όλοι μας τηρούμε με ευλάβεια και ακρίβεια όλα όσα μας παρεδόθησαν δια των Αγίων Αποστόλων , των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων και όλων των Αγίων Πατέρων του χθές και του σήμερα.
    Αυτά όλα για εμάς κ. Π.Μ αποτελούν Ιερά Παρακαταθήκη και διαχρονικής αξίας πνευματικό θησαυρό και όχι "ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" ή παλαιά και μη χρηστικά οικοδομήματα που χρήζουν επισκευών και ανακατασκευών.
    Οι πιστοί αδελφοί μας κ. Π.Μ έχουν και νου και γνώση και αντίληψη για να καταλάβουν ποιός ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας και ποιός όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια από πιστούς της Πρέβεζας να μεταφέρουμε στο Ορθόδοξο Παρατηρητήριο και τους ανθρώπους του. Επιτέλους αυτή η φανατισμένη ομάδα προβατόσχημων λύκων, βρίσκει μετά από χρόνια αντίσταση! Το φοβερό σχόλιο - απάντηση σας ήδη κάνει το γύρω της Πρέβεζας δημιουργώντας πολλά αισθήματα χαράς. Να είστε καλά. Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη σας. Αξίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γράφω από Αμερική και θα ήθελα να σας δώσω τα συγχαρητήριά μου για τον αγώνα σας. Ο λόγος για τον οποίο γίνονται όλα αυτά είναι απλός: θέλουν να μπορούν να ΑΛΛΑΖΟΥΝ τα πατερικά λόγια των ιερών ακολουθιών όπως τους βολεύει αυτούς. Είδαν πόσο επιτυχές ήταν αυτό το κόλπο στο εξωτερικό (εκεί υπάρχει ανάγκη μετάφρασης π.χ. στα αγγλικά) και βλέπουμε ότι ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΟΛΑ τα ιερά κείμενα ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ό,τι δεν τους βολεύει (όπως δηλαδή κάνουν και οι Προτεστάντες με τις μεταφράσεις της Βίβλου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.