Ανακοίνωση προς τους αγαπητούς αναγνώστες μας
Αγαπητοί φίλοι μας αναγνώστες του "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου".
Τον τελευταίο καιρό δεχόμεθα αρκετές επιστολές αγανάκτησης απο αναγνώστες οι οποίοι εκφράζουν την αγανάκτησή τους εναντίον κάποιου "Ορθόδοξου" ιστολογίου το οποίο- όπως μας γράφουν - έχει αναλάβει "εργολαβικά" την σπίλωση όσων εκ των Ιερέων και των Ορθδοδόξων Ιστολογίων έχουν πλαισιώσει την "Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης".
Είναι αλήθεια ότι εξ αφορμής των σχολίων σας επισκεφθήκαμε το καταγγελλόμενο ιστολόγιο και διαπιστώσαμε τους λόγους για τους οποίους αγανακτείτε.
Πιστέψτε μας, δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να απαντήσουμε σε "αίολα"* αλλά και "έωλα"* επιχειρήματα ή σε κακοήθειες και ύβρεις.
Οι κύριοι που διαχειρίζονται το ιστολόγιο, καθώς επίσης και εκείνοι που αρθρογραφούν επωνύμως ή ανωνύμως, σπαταλώντας τον χρόνο τους και τα αποθέματα της ψυχής τους στην κατασκευή κατηγοριών και ύβρεων ,είναι ελεύθεροι να το πράττουν και έχουν την ευθύνη των επιλογών τους, για τις οποίες θα δώσουν λόγο στον Θεό όταν Εκείνος κρίνει ότι πρέπει.Φυσικά αυτό ισχύει και για μας όπως και για τον κάθε έναν άνθρωπο στον οποίο ο Πανάγαθος Θεός του προσέφερε ως δώρο αυτήν ακριβώς την ελευθερία την οποία και σέβεται.
Εμείς λοιπόν που αγωνιζόμεθα υπερασπιζόμενοι αυτό το Θεόσδοτο δώρο, δεν θα κάνουμε καμία "εξαίρεση" και θα σεβαστούμε το δικαίωμα ακόμα και των υβριστών και συκοφαντών μας να εκφράζονται ελεύθερα.
Αυτό όμως δεν μας στερεί το δικαίωμα να καταγγείλουμε όποτε και άν χρειαστεί, όσους εκ προθέσεως και υστερόβουλα προσβάλλουν την Ορθόδοξη συνείδησή μας ή με κατασκευασμένα ψεύδη διαβάλλουν την ενότητα της Αγίας μας Εκκλησίας , του σώματος της οποίας είμεθα όλοι μέλη και κινούμεθα χάριν της Κεφαλής που είναι ο ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.
Αγαπητοί μας φίλοι , αν ως "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" ή ως "Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης" αναλώναμε τον χρόνο μας για να ασχοληθούμε με τις εμπαθείς ή τις κακόβουλες επιθέσεις εναντίον μας ή εναντίον του π. Σαράντη , τότε θε έπρεπε να σταματήσουμε κάθε άλλη δραστηριότητα της πρωτοβουλίας μας και να ασχοληθούμε με μια στείρα και ψυχοκτόνο αντιπαράθεση.
Σας συνιστούμε λοιπόν εάν επισκέπτεστε τέτοιου είδους "Ορθόδοξα" ιστολόγια και ιστοσελίδες να μην δίνετε χώρο στην ψυχή σας για να κατοικήσει η οργή ή η αγανάκτηση.
Ας κάνουμε προσευχή και τον πρωινό κανόνα μας διότι ο πόλεμος μόλις τώρα άρχισε και αυτό που έχουμε ανάγκη δεν είναι μια ανούσια "ικανοποίηση" στην δίκαιη ή άδικη αγανάκτησή μας αλλά η σωτήριος και ζωοποιός βοήθεια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού για χάρη Του Οποίου ζούμε και αγωνιζόμεθα.
Με τιμή και εν Χριστώ αγάπη και αλληλεγγύη
"Ορθόδοξο Παρατηρητήριο"
* έωλος, -ος, -ον (αρχαιοπρ.) 1. (συνήθ. για τρόφιμα) που έχουν απομείνει από την προηγούμενη μέρα ΣΥΝ. μπαγιάτικος, μουχλιασμένος ANT. φρέσκος, νωπός· 2. εσφαλμ. γραφή αντί τού αίολος (βλ.λ.). ΣΧΟΛΙΟ λ. αίολος. [ΕΤΥΜ. < αρχ. έωλος < εως «χάραμα, αυγή» + παραγ. επίθημα -λος].
αίολος, -η, -ο (λόγ.) αυτός που εύκολα μπορεί να ανατραπεί λογικά και κατά συνέπεια δεν είναι αξιόπιστος: με αίολες υποσχέσεις και λόγια δεν λύνονται τα προβλήματα || όλα τα επιχειρήματά του αποδείχθηκαν αίολα· δεν έπεισε κανέναν ΣΥΝ. αστήρικτος, αθεμελίωτος. [ΕΤΥΜ. < αρχ. αίόλος «ταχύς - ευμετάβλητος, άστατος», με επίδραση τού κύρ. ον. Αίολος ως προς τον αναβιβασμό τού τόνου στην προπαραλήγουσα: αἰόλος > αἴολος. Βλ. κ. Αιολείς]..
αίολος, -η, -ο (λόγ.) αυτός που εύκολα μπορεί να ανατραπεί λογικά και κατά συνέπεια δεν είναι αξιόπιστος: με αίολες υποσχέσεις και λόγια δεν λύνονται τα προβλήματα || όλα τα επιχειρήματά του αποδείχθηκαν αίολα· δεν έπεισε κανέναν ΣΥΝ. αστήρικτος, αθεμελίωτος. [ΕΤΥΜ. < αρχ. αίόλος «ταχύς - ευμετάβλητος, άστατος», με επίδραση τού κύρ. ον. Αίολος ως προς τον αναβιβασμό τού τόνου στην προπαραλήγουσα: αἰόλος > αἴολος. Βλ. κ. Αιολείς]..
Η αλήθεια είναι ότι ο π. Σαράντης και όλοι όσοι τον πλαισίωσαν κατόρθωσαν να φέρουν τα πάνω κάτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί που πήγαν να τους περάσουν για γραφικούς κατάλαβαν ότι επιβάλλουν με σύνεση και αγωνιστικό φρόνημα τη γραμμή τους.
Τους χάλασαν λοιπόν τη σούπα και έτσι το μόνο που τους έμεινε είναι ο διασυρμός και ύβρεις που ο γνωστός σε όλους εγκέφαλος της κατασυκοφάντησης του π. Σαράντη συνεχίζει απτόητος χωρίς ίχνος φόβου Θεού το έργο του.
Προσοχή και προσευχή!
Αγαπητέ Επιφάνιε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΠως είδες το σχόλιό σου αρχικά το δημοσιεύσαμε βλέποντας μονο την υπογραφή σου και επειδή γνωρίζουμε ότι ποτέ δεν κάνεις σχόλια εκτός της δεοντολογίας.
Αργότερα είδαμε ότι επρόκειτο περί απαντήσεως στον κ. Τελεβάντο σε σχόλιο που έκανε μάλιστα (όπως λές σε άλλο ιστολόγιο).Δεν γνωρίζουμε ούτε τι σχολίασε ούτε τίποτε αλλο για αυτότο θέμα.Κακώς λοιπόν ο συνεργάτης μας επέτρεψε την δημοσίευση ενός σχολίου-απάντηση σε σχόλιο που έγινε κάπου αλλού.
Σου απαντούμε οτι πάντοτε στενοχωρούμεθα όταν κάποιος κατηγορείται άδικα ή συκοφαντείται πόσο μάλλον όταν πρόκειται για κάποιον σαν και εσένα που όπως λές ορθά στάθηκες στο πλευρό μας εξ αρχής.Ωστόσο σου ξαναλέμε δεν γνωρίζουμε τίποτα επειδή πολύ απλά όπως λές ο ίδιος τα σχόλια αυτά έγιναν σε άλλο ιστολόγιο το οποίο μάλιστα δεν το αναφερεις άρα δεν μπορούμε ούτε εκ των υστέρων να εξετάσουμε περί τίνος πρόκειται.
Επειδή λοιπόν δεν έχουμε ιδίαν αντίληψη περί του θέματος και επειδή το ιστολόγιό μας δεν είναι forum απόψεων στο οποίο δημοσιεύονται "διάλογοι" αναγνωστών σε παρακαλούμε να μην μας παρεξηγήσεις που "κατεβάσαμε" το σχόλιό σου.
Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τον κ. Τελεβάντο.
Αν καιοι δύο θέλετε να υποστηρίξετε τις θέσεις τότε να το πράξετε στο ιστολόγιο που αρχικά διατυπώθηκαν (όοως αναφέρεις απο τονκ.Τελεβάντο).
Με εκτίμηση
Ο.Π
Αγαπητό Ορθόδοξο Παρατηρητήριο,
ΑπάντησηΔιαγραφήλυπάμαι διότι πέφτετε σε αντιφάσεις δείχνοντας ότι κάτι άλλο συμβαίνει απο αυτό που λέτε (παράμβαση ίσως του συκοφάντη Τελεβάντου;).
Διότι
1)Λέτε ότι "το δημοσιεύσαμε βλέποντας μονο την υπογραφή σου" και μετά λέτε ότι ο συνεργάτης σας το δημοσίευσε. Πώς ο γνώστης που με ήξερε, έγινε ο αμαθής και πρωτάρης συνεργάτης σας;
2)Διαβάστε ότι πρόκειται για "άλλο ιστολόγιο" και δεν διαβάσατε ότι το ιστολόγιο αυτό, που ξεκάθαρα ανέφερα, ήταν το ιστολόγιο του Τελεβάντου.
Πώς λοιπόν είδατε ότι πρόκειται για άλλο ιστολόγιο και δεν είδατε ότι ήταν το ιστολόγιο του Τελεβάντου; Πού κάνω εγω αναφορά σε άλλο ιστολόγιο χωρίς να το προσδιορίζω άμεσα;
Αν πάλι το αντιληφθήκατε ότι πρόκειται για το ιστολόγιο του Τελεβάντου, γιατί μιλάτε αόριστα για "άλλο ιστολόγιο" δίνοντας στραβή εικόνα στους αναγνώστες σας, ότι πρόκειται για τρίτο ιστολόγιο, αντικειμενικό; Και αν αντιληφθήκατε ότι πρόκειται για το ιστολόγιο του Τελεβάντου, γιατί λέτε ανόητα ότι "Αν καιοι δύο θέλετε να υποστηρίξετε τις θέσεις τότε να το πράξετε στο ιστολόγιο που αρχικά διατυπώθηκαν"; Στο ιστολόγιο του συκοφάντη μπορεί να εκτεθούν οι απόψεις αντικειμενικά του αμετανόητου συκοφάντη και του συκοφαντούμενου;
Επαναλαμβάνω ότι συκοφαντήθηκα και παρουσιάστηκε σχόλιο που έκανα στο ιστολόγιο σας , ότι ανήκει στον "εγκέφαλο" της συκοφάντησης του π.Σαράντη. Το αντιλαμβάνεστε αυτό;
Ιδού το σχόλιο μου http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/10/blog-post_28.html και ιδού οι συκοφαντίες του Τελεβάντου http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2010/10/blog-post_30.html.
Τί δεν μπορείτε να καταλάβετε; Δεν βλέπετε το προφανές ότι με ονομάζει ο αδίστακτος συκοφάντης Τελεβάντος με οδηγό την νοσηρή και εμπαθή φαντασία του, ως δήθεν συκοφάντη του π.Σαράντη;
Επίσης δεν διαβάσατε φαίνεται το σχόλιο μου γι'αυτό λέτε το ψευδές ότι δεν αναφέρω το ιστολόγιο. Αφού γράφω απευθυνόμενος στον Τελεβάντο ξεκάθαρα "στο ιστολόγιο που έχεις φτιάξει" που σημαίνει στο ιστολόγιο σου.
Και το κυριώτερο η πραγματική στενοχώρια για τις άδικες κατηγορίες φαίνεται με πραγματικές πράξεις και όχι με υποκριτικά δάκρυα και λόγια. Όταν προσβάλλεται ο πνευματικός σας πατέρας, δεν λέτε ότι "δεν είναι forum απόψεων" ούτε δηλώνετε την στενοχώρια σας μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη και στις δηλώσεις σας.
Παρόμοιο οφείλετε να κάνετε και τώρα. Οφείλετε να πάρετε θέση και να καταδικάσετε τον συκοφάντη Τελεβάντο. Το πράγμα είναι προφανές. Τί δεν βλέπετε;
Άλλωστε δημοσιεύοντας το όνομα του Τελεβάντου, έμμεσα διαφημίζετε και την σελίδα του. Και άμεσα την διαφημίζετε στο κάτω μέρος της σελίδας σας. Δεν μπορεί λοιπόν να συκοφαντούμαι για σχόλια που κάνω στο ιστολόγιο σας, μάλιστα, και εσείς να κάνετε τον ανήξερο και τον ουδέτερο. Αυτό ούτε χριστιανικό είναι ούτε τίμιο ούτε ηθικό!
Όπως βλέπετε δεν έχω ιστολόγιο και δεν μπορώ να υπερασπίσω διαφορετικά τον εαυτό μου. Αυτό εναπόκειται σε εσάς.
Περιμένω να κάνετε την σύντομη έρευνα και να ξανα-αναρτήσετε το σχόλιο μου σε ξεχωριστή ανάρτηση μιας και με τις χθεσινές δημοσιεύσεις το θέμα πλεον δεν βλέπεται διότι πήγε στην πίσω σελίδα. Διαφορετικά θα έχετε πέσει στο έργο του διαβόλου που έβαλε τον Τελεβάντο να κάνει. Στην συκοφάντηση μου και στην ακύρωση των λόγων μου με τρόπο αθλιότατο. Τα δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα, δεν πείθουν κανένα.
Μην αφήσετε τον διάβολο να θριαμβεύσει μέσω των συκοφαντών του. Απο εκεί θα καταλάβω την εκτίμηση που δηλώνετε ότι μου έχετε και όχι απο τα λόγια.
ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ
Αγαπητέ φίλε Επιφάνιε δεν πρεπει να είστε τόσο αυστηρός μαζί μας.Εκτός του ότι δεν προσέξαμε ότι όντως αρχικά αναφέρετε το ιστολόγιο του κ.Τελεβάντου που αλλού είδατε ότι "ψευδόμεθα";
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι αρχικά χρησιμοποιήσαμε το α΄πληθυντικό και αργότερα αναφερθήκαμε στο "λάθος" του συνεργάτη μας δεν αποτελεί ψεύδος.Εξ' άλου όταν ασχολείται μια ομάδα ανθρώπων συνηθίζεται να χρησιμοποιείται το α΄πρόσωπο του πληθυντικού.Αναφορικά με την "ανοησία" μας εμείς θα επίμείνουμε σε αυτήν αφού μας ζητάτε επι της ουσίας να γίνουμε forum απόψεων και αντιπαραθέσεων.
Αυτή την φορά διαβασαμε με προσοχή το τελευταίο σας σχόλιο και επισκεφθήκαμε το link που γράφετε δηλαδή το ιστολόγιο του κ.Τελεβάντου και διαβάσαμε το "επίμαχο" άρθρο.
Αυτό που δηλώνουμε ευθέως είναι ότι δεν μας ενδιαφέρουν τέτοιου είδους άρθρα και αν αυτό σας ικανοποιεί δεν καταλάβαμε τί σχέση έχετε εσείς με τους υβριστές του π. Σαράντη όπως χαρακτηριστικά τους αναφέρει ο κ. Τελεβάντος.
Δενμας ενδιαφέρει τι λένε οι υβριστές και οι συκοφάντες ούτε συμφωνούμε με αυτήν την αντιπαράθεση η οποία δεν εξυπηρετεί πολύτως τίποτα.
Δεν καταλαβαίνουμε ούτε σε ποιούς αναφέρεται ο κ. Τελεβάντος ούτε θέλουμενα μάθουμε.Αυτό που ξέρουμε είναι ότι τόσο εσείς όσο και ο κ. Τελεβάντος ουδέποτε απο το ιστολόγιό μας καταφερθήκατε εναντίον του π. Σαράντη.
Αν λοιπόν αγαπητέ Επιφάνιε σας στενοχωρήσαμε, σας ζητούμε να μας συγχωρήσετε αλλά δεν είχαμε ,ούτε έχουμε καμία απολύτως πρόθεση να θίξουμε ούτε εσάς ούτε και τον κ. Τελεβάντο.
Επαναλαμβάνουμε ότι το πνεύμα του άρθρου που μας υποδείξατε δεν το υιοθετούμε και δεν πρόκειται να το σχολιάσουμε περαιτέρω.
Εμείς ως "Ορθόδοξο παρατηρητήριο" δεν έχουμε απολύτως τίποτα μαζί σας ,ούτε έχουμε αντιληφθεί απο τα σχόλιά σας στο ιστολόγιό μας ότι έχετε οποιαδήποτε σχέση με υβριστές ή συκοφάντες του π. Σαράντη (μάλλον θα λέγαμε ότι ισχύει το αντίθετο).
Το τι έχει δημοσιευθεί είτε στο ιστολόγιο του κ. Τελεβάντου είτε σε οποιοδήποτε άλλο ιστολόγιο, εφ΄όσον δεν μας προσφέρει κάποια ενημέρωση γύρω απο τα θέματα της "Κάρτας του Πολίτη" ή της "φοροκάρτας" δεν μας απασχολεί.Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που αναρτήσαμε σχόλιο αναφερόμενο σε άλλα ιστολόγια και το πράξαμε επειδή δεν θέλουμε να μείνετε με τις λαναθασμένες εκτιμήσεις για το ιστολόγιό μας.
Με τιμή
Ο.Π
Αγαπητοί φίλοι μου, έχετε δίκαιο διότι αγανακτισμένος καθώς ήμουν, φέρθηκα προς εσάς περισσότερο αυστηρά απ΄ όσο έπρεπε. Με συγχωρείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως το συκοφαντικό άρθρο του Τελεβάντου, που σας έδωσα σε link, είναι πολύ μικρό και εύκολα διακρίνεται το σχόλιο μου που έχει συμπεριλάβει μέσα, το οποίο χαρακτηρίζει ότι ανήκει στον συκοφάντη του π.Σαράντη, που εννοεί κάποιον κληρικό που συκοφαντεί άδικα ο Τελεβάντος και τον ταυτίζει με εμένα με την παρανοϊκή του λογική ή το φθονερό του πάθος.
Αυτή η παρανοϊκή του λογική είναι που δεν τον αφήνει να δει, αυτό που βλέπετε εσείς ξεκάθαρα, ότι δηλαδή "ούτε έχουμε αντιληφθεί απο τα σχόλιά σας στο ιστολόγιό μας ότι έχετε οποιαδήποτε σχέση με υβριστές ή συκοφάντες του π. Σαράντη (μάλλον θα λέγαμε ότι ισχύει το αντίθετο)".Το "μάλλον" σας δεν μου αρέσει όμως. "Μάλλον" θεωρείτε τις ξεκάθαρες τοποθετήσεις μου;
Με προβληματίζει η φράση σας όμως "Δεν καταλαβαίνουμε ούτε σε ποιούς αναφέρεται ο κ. Τελεβάντος ούτε θέλουμενα μάθουμε".
Πώς δεν καταλαβαίνετε ένα κειμενάκι μερικών σειρών, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, μέσα στο οποίο έχει συμπεριλάβει το σχόλιο μου, το οποίο και συκοφαντικά θεωρεί ως σχόλιο του (υπαρκτού ή ανύπαρκτου) εγκέφαλου της συκοφάντησης του π.Σαράντη;
Είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνετε απλή ελληνική γλώσσα;
Είναι δυνατόν να μην βλέπετε το σχόλιο μου που έχει με τονισμένα γράμματα και θεωρεί ως προερχόμενο απο τον "εγκέφαλο" (υπάρχει όντως τέτοιος ή είναι της φαντασίας του;) της συκοφάντησης του π.Σαράντη;
Οπότε μάλλον ισχύει το δεύτερο, ότι δηλαδή ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ. Αυτό άλλωστε κατάλαβα απο την αρχή, διότι αν θέλατε πραγματικά να μάθετε, και να λάμψει η αλήθεια, θα αφήνατε το αρχικό μου σχόλιο απάντηση στον Τελεβάντο, και ότι διευκρινήσεις θα θέλατε θα ρωτούσατε στην συνέχεια. Αφού λοιπόν δεν θέλετε να μάθετε τότε γιατί προσποιείσθε ότι δεν καταλαβαίνετε πώς με παρουσιάζει ως συκοφάντη του π.Σαράντη;
Έπειτα μην λέτε ότι ασχολείσθε μόνο με την Κάρτα του Πολίτη και την φοροκάρτα διότι όπως θα δείτε και στο θεματολόγιο δίπλα στο ιστολογιο σας, υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα με τα οποία ασχολείσθε (εγκεφαλικός θάνατος, Δραγώνα, Οικουμενισμός, "Λειτουργική Ανανέωση", Ομοιοπαθητική, μέχρι και για ρακοσυλλέκτη!).
Πώς δεν θέλετε να μάθετε αν συκοφαντείτε κάποιος αδελφός σας; Πώς δεν θέλετε να μάθετε, την στιγμή που προβάλλετε την ιστοσελίδα του συκοφάντη; Πώς δεν θέλετε να μάθετε όταν ο συκοφαντούμενος, παρουσιάζεται εξ' αιτίας σχολίου που έγραψε στο ιστολόγιο σας; Πώς δεν θέλετε να φανεί η αλήθεια; Πώς δεν θέλετε να μάθετε να συνεργάζεσθε με συκοφάντη ή όχι (τον Τελεβάντο ή εμένα); Διότι σίγουρα κάποιος απο τους δύο είναι συκοφάντης. Και αυτός είναι ο Τελεβάντος που χωρίς στοιχεία και αποδείξεις έρριξε την συκοφαντία του, με μεγάλη εμπάθεια.
Είναι σωστό να μην θέλετε να μάθετε αν συκοφαντείτε ή όχι, ένας απο τους τελευταίους έστω, συναγωνιστές σας; Είναι σωστό να τηρείτε ουδέτερη απόσταση;
Τέλος για να καταλάβετε γιατί όλη αυτή η συζήτηση έχει θέση σ' αυτή την ανάρτηση, είναι διότι στο σχόλιο του Τελεβάντου που υπάρχει σ΄ αυτή την σελίδα, αναφέρεται σε κάποιον "εγκέφαλο" της συκοφαντίας του π.Σαράντη. Όταν πατήσει κάποιος πάνω στο όνομα του και μπει στο ιστολογιο του, θα δει ότι ως τέτοιο εννοεί εμένα όπως αυτό φαίνεται ξεκάθαρα, αφού παραθέτει σχόλιο μου και αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι ο συγγραφέας του σχολίου είναι δήθεν ένας κληρικός που συκοφαντεί δήθεν τον π.Σαράντη.
Το μόνο που με κρατά πλεον ακόμα στο ιστολόγιο σας, είναι η απόσταση που πήρατε απο τα συκοφαντικά δημοσιεύματα του Τελεβάντου, λέγοντας ότι δεν τα υιοθετείτε και ότι δεν ανήκω στους συκοφάντες του π.Σαράντη αλλά στους υπερασπιστές του.
Δεν με ικανοποιεί καθόλου όμως η απάντηση σας και η ουδετερότητα σας, μπροστά στις σαφείς συκοφαντίες του συκοφάντη Τελεβάντου.
Γι' αυτό στέλνω άλλη μια φορά την απάντηση μου προς τον Τελεβάντο, που σβήσατε βιαστικά, ζητώντας να δημοσιευθεί έστω και ως σχόλιο εδώ.
ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε και συναγωνιστή Επιφάνιε.
Δεν θα απαντήσουμε σε όλα όσα μας καταμαρτυρείτε αδίκως.
Ήδη φιλοξενούμε για δεύτερη φορά το σχόλιό σας στο οποίο μας επικρίνετε ακόμα και γιατί ασχοληθήκαμε και με άλλα ζητήματα εκτός της "Κάρτας του Πολίτη".
Για να τελειώνει εδώ αυτός ο άσκοπος διάλογος επαναλάμβάνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε όλες τις άλλες δραστηριότητες με τις οποίες είμαστε εθελουσίως επιφορτισμένοι θεωρώντας τις ως ελαχίστη διακονία σε αυτόν τον αγώνα,για να ερευνούμε ποιός ανώνυμος ή με ψευδώνυμιο σχολιαστής αναγνωστης μας αδικήθηκε ή κατηγορήθηκε απο κάποιον άλλο σε κάποιο άλλο ιστολόγιο.
Δικαίωμά σας να μας επικρίνετε όπως επίσης είναι δικαίωμά σας να μην είστε ικανοποιημένος απο τις απαντήσεις μας, όπως είναι και δικό μας δικαίωμα να λέμε με κάθε ειλικρίνεια ότι δεν καταλαβαίνουμε και δεν θέλουμε να κατάλάβουμε τις λεπτομέρειες αυτής της αντιπαράθεσης.
Για την περίφημη "ουδετερότητα" τι αλλο να πούμε, τι άλλο θέλετε να κάνουμε δηλαδή;
Αυτό όμως που δεν έχετε κανέναν δικαιωμα είναι να ισχυρίζεσθε ότι γνωρίζετε ακόμα και τους "συνεργάτες" μας.Ποιός σας είπε ότι ο κ. Τελεβάντος είναι συνεργάτης του "Ο.Π" ή πως εκτιμάτε ότι όποιου τα κείμενα ή τα άρθρα φιλοξενούνται στο ιστολόγιό μας είναι συνεργάτης μας ή ακόμα που είδατε γραμμένο στο ιστολόγιό μας ότι αυτά τα ιστολόγια που προτείνουμε είναι συνεργαζόμενα με εμάς;
Εμείς κατα την διαπίστωσή σας δεν γνωρίζουμε Ελληνικά, εσείς λοιπόν που όπως φαίνεται είστε άριστος γνωστης των δεν διαβάσατε τον τίτλο πάνω απο τα προτεινόμενα ιστολόγια;Εκεί που πρέπει αναφέρουμε ποιός είναι ο συνεργάτης μας τα υπόλοιπα είναι δικές σας λανθασμένες εκτιμήσεις.
Αναφορικά με την επιθυμία σας να αφιερώσουμε ολόκληρη ανάρτηση στο αρχικό σας σχόλιο αλλά και στο προηγούμενο , όπως αφήνετε να εννοηθεί, σας ευχαριστούμε για την υπόδειξη όμως αφήστε εμάς να κρίνουμε τι θα αναρτηθεί στο παρόν ιστολόγιο για το οποίο μοχθούμε και θυσιάζουμε τις ελάχιστες ελέυθερες ώρες μας τις οποίες θα μπορούσαμε κάλιστα να αφιερώσουμε π.χ στις οικογένειές μας.
Λυπούμεθα αλλά αυτή είναι η τελευταία φορά που απαντούμε ή δημοσιεύουμε σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων
Με τιμή
Ο.Π