Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ COCA -COLA Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ "ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ"





Κλασσικοπερίπτωση












 Στη συναγωγή:
...Για αυτόν το λόγο είμαστε ενωμένοι με τον Ραβίνο Σνάϊερ και συνεχίζουμε να
συνεργαζόμαστε με το Ίδρυμα «Έκκληση στη Συνείδηση» για να ενθαρρύνουμε την
μεγαλύτερη κατανόηση και ανεκτικότητα ανάμεσα στις θρησκείες, και όταν είναι
απαραίτητο να λέμε την αλήθεια με αγάπη και να ανακοινώνουμε, όπως έγινε πρώτα
στην Βέρνη της Ελβετίας και επαναβεβαιώθηκε στην Ιστανμπούλ, ένα έγκλημα που
γίνεται στο όνομα της θρησκείας είναι έγκλημα κατά της θρησκείας.
 
 Στην coca-cola:
Απόψε συγκεντρωθήκαμε σε αυτό το εκπληκτικό κέντρο
στην πραγματικότητα ένα μουσείο προς τιμήν ενός από τα πιο αγαπημένα προϊόντα ένα - αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την λέξη -εικόνισμα του 20ου αιώνα...
Συγκεντρωμένοι εδώ μαζί με όλους εσάς πρέπει να μιλήσουμε για αναζωογόνηση κάτι πολύ γνωστό στον κόσμο της κόκα κόλα. .

       Οἱ Ἐκδόσεις Ἁρμός σᾶς προσκαλοῦν στήν παρουσίαση τοῦ βιβλίου τοῦ Ἀλέξανδρου Κατσιάρα καί τῆς Μάρως Βαμβουνάκη  "ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ" πού θά γίνει παρουσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου
καί τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου.
Θά μιλήσουν
ο Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας
Η Μάρω Βαμβουνάκη, συγγραφέας
Ἄγγελος Καλογερόπουλος, ποιητής.
Θά συντονίσει ἡ δημοσιογράφος Κατερίνα Ἀκριβοπούλου.

5/2, 7.30 μ.μ.
Βυζαντινό Μουσείο, Βασ. Σοφίας 22
" Πρόκειται για μια συνάντηση προσωπικής αγωνίας καμωμένη από απαντήσεις που δίνει ο Αλέξανδρος Κατσιάρας σε ερωτήσεις της Μάρως Βαμβουνάκη.
Για την ύπαρξη, τη σχέση, το όρια ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο, τον έρωτα και τον Άλλο, τον Ξένο, την ετερότητα και την κοινωνία, την Εκκλησία, τον Θεό που μας γυρεύει, τον Θεό που σκοτώνουμε, το "κάτι" που μας κάνει όντως να είμαστε.
Για εκείνους που λένε Ναι και είναι Όχι, για εκείνους που λένε Όχι και είναι πιο κοντά στο Ναι, για εκείνους που δεν ικανοποιούνται με το να μένουν χλιαροί, για εκείνους που περιμένουν...
Μια κουβέντα αφαιρέσεων και ανατροπών, εφόσον το αληθινό δεν έχει ανάγκη τη δική του προβολή ούτε τη δική μας συνηγορία.
Εφόσον ο ζωντανός Θεός, για ν' αναστηθεί στον καθένα, πάντοτε περιμένει να πεθάνουν οι θεοί, ο θεός που φανταστήκαμε, τα είδωλα, και -το πιο επώδυνο- το είδωλο των ειδώλων: το Εγώ."


ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 

Με βάση την προϊστορία σχεδόν όλων  των διαφημιζομένων στην  προαναφερθείσα πρόσκληση των εκδόσεων "ΑΡΜΟΣ",θα ήταν  πλησιέστερη στην πραγματικότητα  η είδηση αν είχε τίτλο:
 
<< Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, θα παραστούν στην παρουσίαση του βιβλίου  " Όταν η Ορθόδοξη Αποστολική διαδοχή και Ιερά Παράδοση  πεθαίνει "  των εκδόσεων Νέα Εποχή  >>

Μήπως τους είδατε  ποτέ να παρευρίσκονται  σε παρουσιάσεις  πραγματικά Ορθόδόξων βιβλίων;

Μήπως  πήραν σαφή και διαυγή αρνητική  θέση  σε σοβαρά θέματα  που ταλανίζουν το ποίμνιό τους,όπως αυτό της αριθμοποίησης του ανθρώπινου προσώπου  μέσω του ΑΜΚΑ και της υποδούλωσης του  στο αντίχριστο και φασιστικό  ηλεκτρονικό φακέλωμα και σφράγισμα μέσω  της ψηφιακής διακυβέρνησης με τη νέα  ηλεκτρονική υπερ-κάρτα (μέχρι σήμερα την ονομάζουν για να ρίξουν στάχτη στα μάτια "κάρτα κοινωνικής ασφάλισης");

Μήπως  είπαν τίποτα για  τα "σύμφωνα συμβίωσης" της ΝΔ και τους "γάμους" των ομοφυλοφίλων απο τον  φίλο του  νυν Πρωθυπουργού  Δήμαρχο της Τήλου;

Μήπως ασχολήθηκαν σοβαρά με τις καθημερινές και μαζικές επιθέσεις που δέχεται η Ορθοδοξία απο τους σύγχρονους εικονομάχους οι οποίοι το έχουν βάλει σκοπό να  αποκαθηλώσουν οτιδήποτε θυμίζει τον Κύριο μας Ιησού Χριστό;

Μήπως ξέχασαν ότι Εκείνος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας μας  και εκείνοι απλώς οι ποιμένες Του που θά έπρεπε να ορθοτομούν τον Λόγον της Αληθείας και όχι τα λόγια της  πανθρησκειακής  νεο-εποχήτικης  θολοκουλτούρας;

Σε ποιόν θεό αναφέρεται  ο κ. Κατσιάρας  όταν απαντά στα ...βασανιστικά ερωτήματα της κ. Βαμβουνάκη;
Μήπως σε αυτόν που εννοούσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης  όταν προ ολίγων εβδομάδων  έκανε πανθρησκειακό κήρυγμα  με οικολογικό μανδύα στην εβραϊκή συναγωγή του Park side;(δείτε  εδώ)
Ή μήπως στον θεό της coca-cola  η οποία όπως είπε   χαρακτηριστικά  είναι  "το εικόνισμα  του 20ου αιώνα"; (δείτε εδώ)
Για τον  μακαριώτατο κ. Ιερώνυμο θα μπορούσαμε να σκεφτούμε σαν τον τέως εισαγγελέα κ. Σανιδά  ότι δηλαδή παραπλανήθηκε  απο μερικούς  θολοκουλτουριάρηδες  οπαδούς της πανθρησκείας και του  "όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω" για χάρη μιας αόριστης  ψευτοουμανιστικής "αγάπης".Όμως διαβάσαμε την συγχαρητήριο επιστολή του προς το πεμπτοφαλαγγίτικο και υπερπολυτελές   ψευτο-Ορθόδοξο  περιοδικό "Βημόθυρο" το οποίο  στο πρώτο κιόλας τεύχος   βάζει έναν μουφτή να μας μιλήσει για την Υπεραγία Θεότόκο μας (δείτε εδώ), και δυστυχώς  θυμηθήκαμε  τα λόγια του  Οσίου Γέροντα Παϊσίου  όταν έδινε  την εξής συμβουλή σε  κάποιους ιεροσπουδαστές  που τον είχαν επισκεφθεί:

"Να φροντίσετε να γίνετε ιερείς και όχι παπάδες. Να γίνετε επίσκοποι και όχι δεσποτάδες. Γιατί άλλο πράγμα είναι ό παπάς και άλλο ό ιερέας, όπως άλλο δεσπότης και άλλο επίσκοπος."

Για κατάληξη θα χρησιμοποιήσουμε ένα μικρό απόσπασμα απο ένα κείμενο του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ.Αμβρόσιου το οποίο είχε γράψει παλιότερα επ΄ευκαιρία της επίσκεψης του πάπα στα Ιεροσόλυμα:
"...Συνεπώς όλες οι τοπικές Εκκλησίες των Ορθοδόξων διατηρούν τήν εσωτερική τους ενότητα καί ευρίσκονται σε αρμονική "κοινωνία πίστεως" με την Μητέρα Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και με τον εκάστοτε Οικουμενικό Πατριάρχη, τον "Πρώτο της Ορθοδοξίας" αλλά ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΙΣΩΝ (primus inter pares), τον Προκαθήμενο των απανταχού Ορθοδόξων. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως έχει βεβαίως το προβάδισμα έναντι όλων των άλλων Πατριαρχών καί Ἀρχιεπισκόπων, των Προέδρων των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, έχει δε επίσης και ωρισμένα προνόμια, τα οποία έχουν κατωχυρωθή με Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων. Έχει λάβει καί διαθέτει ένα Τιμητικό Πρωτείο Τιμής, αλλά δεν παύει να είναι ισότιμος με τον Επίσκοπο της πιο μικρής εκκλησιαστικής Επαρχίας, όπως π.χ. είναι η Μητρόπολις των Κυθήρων. Με άλλα λόγια κατά την Ορθόδοξη Διδασκαλία ο Οικουμενικός Πατριάρχης καί ο Μητροπολίτης Κυθήρων είναι ίσοι και ισότμοι ως πρός τό εκκλησιαστικό τους αξίωμα, εν τούτοις όμως ο Οικουμενικός Πατριάρχης όμως έχει ένα προβάδισμα σεβασμού καί τιμής. Τούτο φαίνεται καθαρά στο Συνοδικό Σύστημα τῆς Ορθοδόξου Εκκλησίας, το οποίο είναι απόλυτα Δημοκρατικό! Σε μιά Οικουμενική Σύνοδο τόσο ο Οικουμενικός Πατριάρχης όσο καί ο Μητροπολίτης Κυθήρων διαθέτουν μία ψήφο! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! Ὀλοι γενικώς, Επίσκοποι, Μητροπολίτες, Αρχιεπίσκοποι, Πατριάρχες, ὀλοι είναι ίσοι μεταξύ τους και ισότιμοι! Κάθε κάθε Αρχιερεύς είναι η ορατη ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! Κάθε Επίσκοπος ευρίσκεται "εις τύπον καί τόπον Χριστού!" Πάσα παρέκκλιση από τόν κανόνα αυτό αποτελεί αίρεση!" ( ολόκληρο το κείμενο εδώ)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.