Ποια η θέση της Καθολικής εκκλησίας στις μεταμοσχεύσεις;

Αγαπητή κυρία,

Αρχικά σας παραθέτω ένα βίντεο, το οποίο καλεί τον θεατή να γίνει δωρητής οργάνων και σας γράφω :

Υπό τους ήχους συγκινητικής μουσικής δείχνουν έναν άνθρωπο πεσμένο στην άσφαλτο δίπλα σε ένα δίκυκλο, που υποτίθεται είναι ο νεκρός. Εφτά άνθρωποι περιμένουν να γίνουν καλά από αυτόν! Ποιος όμως θα αναρωτηθεί, αν αυτός ο άνθρωπος είναι ένας έμψυχος ασθενής λίγο πριν αναχωρήσει εκ του κόσμου;
Αυτό δεν ενδιαφέρει τους διαφημιστές. Ο τραυματισμός στον εγκέφαλο αφαιρεί την ψυχή του ασθενή, είναι βέβαιοι, όπως βέβαιοι είναι για τη διαφθορά των συναισθημάτων, που καλούνται να μεταδώσουν στους ανυποψίαστους θεατές.

Με ρωτήσατε λοιπόν "ποιά είναι η επίσημη θέση της Καθολικής εκκλησίας στο ζήτημα των μεταμοσχεύσεων (εγκεφαλικού θανάτου)". Σας απαντώ : 
 Η γνωστή. 
Με το ένα χέρι σου δίνει κάτι, με το άλλο σου το αφαιρεί.
 Ή για να το συνδέσουμε και με το μικρό βίντεο, πλαστογραφεί και παραποιεί το συναίσθημα. Σημειώσατε, αναφέρομαι στην Καθολική εκκλησία διότι αυτή δεσπόζει σήμερα και δίνει τις κατευθύνσεις. Τις οποίες άλλοι τις παίρνουν και ανάλογα τις προσαρμόζουν στα δικά τους επιστημονικά και ηθικά μέτρα.

Δεν έχουν το ψυχικό σθένος να καταγγείλουν απερίφραστα τον εγκεφαλικό θάνατο και τις μεταμοσχεύσεις. Υποθέτουν, μάλλον εικάζουν, ότι ένας, που θα ζήσει κάτι περισσότερο με όργανο από δολοφονημένο άνθρωπο, είτε είναι άπιστος είτε είναι πιστός, θα αναγνωρίσει το θεϊκό μεγαλείο της αγάπης με την ευκαιρία που του δίδεται για καλύτερη ποιότητα ζωής. Θα αρχίσει να αναθεωρεί και ενδεχομένως, να γίνει "ιεραπόστολος" της αγάπης. Ποιάς όμως αγάπης; Αυτής που δολοφονεί έναν άνθρωπο για να ζήσει ένας άλλος; Αν αυτό δεν είναι απάτη, τότε ποια είναι;

Νομίζω ότι ξεχνά το "ο Θεός θάνατον ουκ εποίησεν". Δεν σκοτώνει ο Θεός τον άνθρωπο για να κάνει καλά έναν άλλο. Ο άνθρωπος σκοτώνει τον εγκεφαλικά νεκρό - δεν τον αφήνει να πεθάνει - για να ζήσει περισσότερο ένας άλλος. Ο άνθρωπος, και όχι ο Θεός, έχει τον τελευταίο, αλλά και τον πρώτο, λόγο εδώ στη γη.΄Ο,τι δήποτε άλλο το αντιμετωπίζει με συγκατάβαση, με συμπάθεια, με κατανόηση, για προσχηματικούς και μόνο λόγους.

Θα μου πείτε : Γιατί δεν τον αφήνουμε να πεθάνει;
Ή
Γιατί, αφού έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει, να μη του πάρουμε τα όργανα που θα κάνουν άλλους καλά;

Ο γιατρός, οφείλω να σας πω, δεν πρέπει να θεραπεύει έχοντας σαν...
φάρμακο - κατόπιν φόνου - τα όργανα από άλλο άνθρωπο. Οποιοδήποτε θεραπευτικό μέσο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για το ίδιο τον ασθενή, όχι όμως παίρνοντας όργανα από έναν άλλο άνθρωπο, και ασθενή, που ακόμη είναι ζωντανός. Όσο ζει ο άνθρωπος οφείλουμε να φροντίζουμε αυτό τον ίδιο, τον ίδιο άρρωστο άνθρωπο. Αν δεν μπορούμε τίποτα άλλο να του προσφέρουμε, τότε τον αφήνουμε να αποβιώσει διότι αυτή είναι δυστυχώς η μοίρα όλων μας. Ποιος θα μας κατηγορήσει για παράλειψη καθήκοντος;

Αν γενικευθεί αυτή η νοοτροπία, τότε θα αρχίσουμε να βρίσκουμε νόμιμη και την ευθανασία. Γιατί δε όχι, σε λίγο θα φροντίσουμε να απαλλαγούμε από τον πλεονάζοντα πληθυσμό - σημειώσατε, στις αφρικανικές χώρες και αλλού πεθαίνουν από την πείνα διότι λεφτά δεν περισσεύουν - για να ζήσουμε με λιγότερα οικονομικά προβλήματα.
Θέσεις εργασίας θα προκύψουν πολλές, και ουδέν πρόβλημα θα υπάρχει, όπως ασφαλώς θα υποστηρίζουν οι χρυσοκάνθαροι, που κυβερνούν εμάς και όλο τον κόσμο.

Οι άνθρωποι που εισήγαγαν τον εγκεφαλικό θάνατο εμφορούνται από εγκληματικά και δολοφονικά ένστικτα. Διαφθείρουν το συναίσθημα σε βαθμό πλήρους εξόντωσης. Όταν θεωρείται πράξη αγάπης να δολοφονείς αυτόν που τίποτα δεν μπορείς να του προσφέρεις, γιατί να μην κάνεις το ίδιο σε όλους αυτούς που δεν μπορείς να τους θρέψεις ή να τους δώσεις δουλειά ή λίγα χρήματα για να μπορέσουν να ζήσουν;

Ελπίζω να μην έχετε τη γνώμη ότι η γη δεν μπορεί άλλο να μας θρέψει. Μπορεί ακόμη και περισσότερους. Αλλά αυτοί που έχουν στα χέρια τους τον παγκόσμιο πλούτο - είναι μια χούφτα, μια σπείρα απατεώνων - δεν θέλουν να δουν να μειώνεται το χρυσάφι που έχουν στην κατοχή τους.

Η παπική εκκλησία, φυσικά και οι άλλες, μολονότι είναι κατά των μέτρων του υπερπληθυσμού, αποφεύγει να πει τα αυτονόητα. Δεν καταγγέλει ευθαρσώς τους αδίστακτους και αδηφάγους χρυσοκάνθαρους τραπεζίτες. Αυτά που ο απλός άνθρωπος είναι σε θέση να αντιληφθεί και καλώς να καταλάβει τα αποσιωπά. Όψιμα, άρχισε δειλά-δειλά να εκφράζει την αντίθεσή της για τις μεταμοσχεύσεις.


Μετά τιμής
Κυπριανός Χριστοδουλίδης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις