Το Δίστομο απέχει πάρα πολύ απο την Τήλο και δεν ενώνεται με "γέφυρες" κ. Καμμένε!!!

 (Αναδημοσίευση απο το http://klassikoperiptosi.blogspot.com/)

Όπως έχουμε τονίσει  δεκάδες φορές απο αυτό το ιστολόγιο, άλλο είναι να είσαι πολιτικός , και άλλο  μέσα στον πανικό και τη ταραχή της κατάρρευσης ενός πολιτικού συστήματος, να λειτουργείς  σαν  "μηχανότρατα"  που  σαρώνει  ότι υπάρχει  στον βυθό.
Δυστυχώς ο  κ. Καμμένος,  πριν  ακόμα  ανακοινώσει (σήμερα)  στο μαρτυρικό Δίστομο , την ίδρυση  του  κόμματός του,  φρόντισε να  δείξει  σε όσους  πίστεψαν πως πρόκειται  για  άνθρωπο  που  σέβεται την  Ορθόδοξη συνείδηση  των Ελλήνων, ότι  δεν είναι  παρά άλλη μία  πολιτική "μηχανότρατα"  που  θέλει να "αλιεύσει"  τα πάντα και απο παντού.
Και  αφού είναι νησιώτης  και καταλαβαίνει  τουλάχιστον απο  "θαλασσινούς"  όρους, θα του πούμε  πως   για μας  τους  Έλληνες , αυτός  που θέλει  να είναι καπετάνιος σε "πατριωτικό μπουρλοτιέρικο", δεν έχει  στο σκαρί την ελληνική σημαία  και στην τιμονιέρα  την πυξίδα  της "Νέας Εποχής".
Χθές  λοιπόν ο βουλευτής  Δωδεκανήσου και  άτυπος πρόεδρος του  νέου κόμματος  των  "Ανεξάρτητων Ελλήνων"  κ. Καμμένος, τίμησε παριστάμενος  στην εξόδιο  ακολουθία , τον  εκλιπόντα  δήμαρχο  της Τήλου  κ. Αλιφέρη, για την συγχώρεση  της ψυχής  του  οποίου  ασφαλώς προσευχόμαστε και εμείς. 
 Η  παρουσία  του κ.  Καμμένου  στην κηδεία,  θα μπορούσε να θεωρηθεί  απλά ως "εθιμοτυπική", αν  το όνομα  του  εκλιπόντος  δεν είχε συνδυαστεί  με την  προσπάθεια  των νεοεποχήτικων  επιτελείων   να επιβάλλουν  πραξικοπηματικά  τον γάμο των ομοφυλοφίλων.
Προτείνουμε λοιπόν   στον  αντιμνημονιακό  πατριώτη  κ. Καμμένο, πριν  βγεί στα μπαλκόνια  να κηρύξει  πατριωτισμό και Ορθοδοξία, να διαβάσει  το παρακάτω  κείμενο  που "αλιεύσαμε" απο το θεσσαλονικιώτικο  ομοφυλοφιλικό site   
www.gaythessaloniki.com:

  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ LIMIT UP ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ / VISITORS HITS LIMIT UP IN THE ISLAND OF TILOS

H Τήλος των 533 μόνιμων κατοίκων συμμετείχε σε καλλιτεχνικό διαγωνισμό, θα κέρδιζε διά περιπάτου το βραβείο «καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου».

 Οι ντόπιοι λένε χαριτολογώντας ότι «το νησί γέμισε ομοφυλόφιλους και περίεργους». Οι πρώτοι κατέκλυσαν τις παραλίες και τους παραδοσιακούς οικισμούς για να περάσουν το καλοκαίρι σε έναν τόπο που απέδειξε ότι σέβεται τη διαφορετικότητά τους. Οι δεύτεροι προκειμένου να εξερευνήσουν τα 63 τετραγωνικά χιλιόμετρα που «κολυμπούν» ανάμεσα στη Νίσυρο και τη Χάλκη και τον περασμένο Ιούνιο «έγιναν πρώτο θέμα» στα δελτία ειδήσεων και τις εφημερίδες.  
Οι γάμοι ομοφυλοφίλων που τελέστηκαν πριν από δύο μήνες στο δημαρχείο του νησιού ξεπέρασαν σε αποτελεσματικότητα ακόμα και την πιο καλά σχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια. «Είναι η πρώτη σεζόν που το νησί ακούγεται τόσο πολύ. Ερχονταν από κάθε γωνιά της Ελλάδος για να δουν τι ιδιαίτερο έχει η Τήλος. Ακόμα και στρατιωτικοί επισκέφθηκαν από περιέργεια το νησί», αναφέρει στον ΕΤ.Κ ο ξενοδόχος και δημοτικός σύμβουλος κ. Ηλ. Χριστοφής. 

Από τις αρχές Ιουνίου η Τήλος έχει δεχθεί περίπου 2.500 τουρίστες. Αυτή την περίοδο η πληρότητα στα ξενοδοχεία πλησιάζει το 95%. 


«Η υπόθεση με τους γάμους άλλαξε το πρόσωπο του νησιού. Η Τήλος είναι ελκυστικός προορισμός όχι μόνο για τους ομοφυλόφιλους, αλλά και για τη νεολαία, που δεν είναι δέσμια συντηρητικών αντιλήψεων», δηλώνει ο δήμαρχος κ. Αν. Αλιφέρης. 

 Σύμφωνα με πληροφορίες, ομοφυλοφιλικές οργανώσεις έχουν ήδη αρχίσει επαφές με τους φορείς του νησιού και αναζητούν χώρους «για πιο οργανωμένες δράσεις».
 Τις ομορφιές και τον «ντόρο» που ξέσπασε γύρω από την Τήλο φαίνεται ότι θέλουν να αξιοποιήσουν και παραγωγοί κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε λίγο καιρό θα πραγματοποιηθούν στο νησί τα γυρίσματα ταινίας μικρού μήκους, ενώ οι συντελεστές γνωστού σίριαλ ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού εξέτασαν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν στην Τήλο για το γύρισμα δύο επεισοδίων.
Απο  την Τήλο (χθές)  μέχρι το  μαρτυρικό Δίστομο  όπου  σήμερα για σημειολογικούς  λόγους  ο κ. Καμμένος  θα ανακοινώσει  και επίσημα την ίδρυση  του  νέου κόμματός του, η απόσταση είναι τόσο μεγάλη  όσο  και αυτή  που  χώριζε  τον πατριωτισμό  του  Παπανδρέου απο το συμβολικό  για όλους μας  Καστελόριζο.Το Καστελόριζο  το οποίο  και εκείνος διάλεξε για  "σημειολογικούς" λόγους προκειμένου να αναγγείλει και επισήμως  την  ανακήρυξη της χώρας μας  σε  δουλοπαροικία  των κάθε είδους  σιωνιστικογεννών  τραπεζοπιστωτικών οργανισμών  και άλλων  "ευαγών" ιδρυμάτων  της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Μπορεί με  την χθεσινή  παρουσία  του στην Τήλο, ο κ. Καμμένος να έστειλε  ένα  "μήνυμα"  στα επιτελεία  της Νέας Εποχής, όμως κατάφερε  να δώσει  και  σημειολογικά  χαρακτηριστικά  στο επώνυμό του  όσον αφορά την  "άγρα"  Ορθοδόξων ψήφων.

Σχόλια

  1. Ακόμα δεν τον είδαμε Γιαννη τον βαφτίσαμε!!!Περιμένετε λίγο να τον δούμε τι θα κάνει και μετα μπορούμε να τον κρίνουμε όλοι.Με αυτή τη κριτική σας άθελα σας γινεστε αντιπαθεις και εμπαθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε τον βαφτίσαμε , ούτε ασφαλώς τον είδαμε τώρα.Τον κ. Καμμένο και τα όσα κατά καιρούς έχει δηλώσει τα γνωρίζουμε και πολλά απο αυτά μας έκαναν να σκεφτούμε μάλιστα με αισιοδοξία .
    Δυστυχώς όμως ο κ. Καμμένος δια της παρουσίας του σε αυτήν την τελετή έδωσε ένα μήνυμα που απέχει πάρα πολύ απο αυτά για τα οποία λέει ότι αγωνίζεται.
    Το θέμα δεν είναι αγαπητέ μας ανώνυμε σχολιαστή αν θα μας συμπαθούν ή μας αντιπαθούν κάποιοι, αλλά αν προσφέρουμε κάτι σε αυτό που λέγεται ενημέρωση.
    Εδώ που φτάσαμε , και δεδομένου ότι τα κριτήριά μας είναι Ορθόδοξα, δεν έχουμε το περιθώριο να κλείνουμε τα μάτια σε τετοιου είδους "χοντράδες" περιμένοντας για άλλη μια φορά πρώτα να "πάθουμε" και μετά να "μάθουμε".
    Υπήρξαν και άλλοι πρίν τον κ. Καμμένο οι "χοντράδες" των οποίων έγιναν σταδιακά τέτοιου είδους που τους κατέταξαν σε εκείνους που βρίσκονται μακρυά απο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε ανωνυμε 2:43 που σχολιαζεις εκ μερους και για λογαριασμο του Ορθοδοξου Παρατηρητηριου,να σου θυμισω οτι στη εξοδιο ακολουθια ηταν παρων και ο ιερεας,φταιει λοιπον και ο Καμμενος και ο ιερεας επειδη εκανε ο δημαρχος οτι εκανε ;;;
      Δεν κανατε σωστη ενημερωση γιατι εσεις δωσατε το νοημα που ΝΟΜΙΣΑΤΕ οτι εδωσε ο Καμμενος.Τι λοιπον θα ηταν πιο διακριτικο να μην πηγαινε καθολου η να αρχιζε στην κηδεια να ελεγε τα μειον του δημαρχου ;;
      Πολυ διακριτικα ηταν τα λογια του τα οποια επισης κακως παραλειψατε να συμπεριλαβετε στο σχολιο σας.

      Να σου θυμισω επισης αγαπητε υπευθυνε του Ο.Π. οτι και ο Κυριος συνετρωγε μετα των τελωνων και αμαρτωλων και εξανισταντο οι Φαρισαιοι....
      Στην συγκεκριμμενη περιπτωση(σε αντιθεση με πλειστες αλλες) τα κριτηρια σας δεν ειναι Ορθοδοξα, ειναι εμπαθη,βιαστηκατε και προτρεξατε, και σε καθε περιπτωση επρεπε να ρωτησετε και τον κ.Καμμενο αλλα και τους ανωτερους σας στο Ο.Π. πριν κανετε τετοιο αδικο σχολιο. Το μονο περιθωριο που δεν εχουμε ,ειναι το να καταδικαζουμε εκ των προτερων και προληπτικα για αμαρτηματα αλλων, πατριωτες και αγωνιστες που δεν μας περισσευουν.
      Παρακαλω να δειτε οχι επιπολαια, αλλα ακριβοδικαια το θεμα και να διορθωσετε το συντομωτερο,ωστε να μην αδικειται αυτο το υπεροχο site. Περιμενω απαντηση σας.

      ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. Κατ΄αρχάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε και εσάς ότι το "Ο.Π" δεν είναι στρατιωτική μονάδα αλλά μια ομάδα λαϊκών ίσων μεταξύ τους.Συνεπώς δεν έχουμε κάποιον "ανώτερο" στον οποίον θα θέλατε ενδεχομένως να απευθυνθείτε για να μας ....τιμωρήσει που τολμήσαμε να κρίνουμε τον κ.Καμένο.
      Να σας θυμίσουμε και εμείς με την σειρά μας ότι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ουδέποτε συνέφαγε με ομοφυλόφιλους.Αντιθέτως έχουμε πλείστες αναφορές τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη για την βδελυρή και Θεομίσητη αμαρτία της ομοφυλοφιλίας.
      Ο π. Σαράντης Σαράντος σε ένα παλαιότερο άρθρο του με τίτλο "Ἡ προβληματική γύρω ἀπό τήν ὁμοφυλοφιλία.-Ἡ παιδαγωγική τῶν γονέων πρός ἀποφυγή τῆς ὁμοφυλοφιλίας." (http://www.orthros.org/Greek/Keimena/K-omofylofilia.htm )τόνιζε χαρακτηριστικά:"...Μέ διάφορες τηλεοπτικές ἐκπομπές ἐπιχειρεῖται τά τελευταῖα πέντε- δέκα χρόνια νά ἰσοπεδωθεῖ κάθε ἠθικό κριτήριο κυρίως στήν πατρίδα μας, ἀλλά καί γενικά στήν παγκοσμιοποιούμενη παγκόσμια κοινότητα. Ἔντονα προβάλλονται τύποι ὁμοφυλοφίλων ὡς δυναμικές κοινωνικές προσωπικότητες, πού μποροῦν νά ἀποτελέσουν πρότυπα πρός μίμηση ἀπελευθερωμένων ἀνθρώπων καί καταξιωμένων σ' ὅλα τά ἐπίπεδα ζωῆς...Αὐτή ἡ νοοτροπία τῆς διαφήμισης τῆς ὁμοφυλοφιλίας συνδυάζεται και ταυτίζεται μέ τήν ἀνενόχλητη διακίνηση τῶν ναρκωτικῶν, μέ τήν προώθηση τῶν πορνοπεριοδικῶν καί πορνοταινιῶν, μέ τόν ἀφελληνισμό τῆς Παιδείας μας καί τον εὐτελισμό τῆς γλώσσας μας, τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας καί τῶν ἐθνικῶν ἑορτῶν μας, μέ τήν πυρετώδη μέριμνα γιά τήν ἀναβίωση τῆς εἰδωλολατρίας μέ τούς Ὀλυμπιακούς ἀγῶνες καί μέ τό συστηματικό σπάσιμο ὅλων τῶν ἀξιῶν τῆς ζωῆς στήν Ἑλλάδα καί εὐρύτερα, τῶν ἀξιῶν πού ἔχουν δομηθεῖ πάνω στά Θεανθρώπινα βιώματα πού διδάσκει ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Ὁ στῦλος καί τό ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας, πού μόνο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας ἐκφράζει, σχετικοποιοῦ-νται καί παζαρεύονται ὑπό τά ὄμματα ὅλων τῶν ἀνθρώπων τῆς ὑφηλίου, μέσα στίς πανθρησκειακές "ἐκσυγχρονιστικές " συναντήσεις τῶν δικῶν μας καί τῶν ξένων θρησκευτικῶν ἡγετῶν τῆς Οἰκουμένης.."

      Διαγραφή
    3. Παλι προτρεχετε και δεν απαντατε επι της ουσιας,
      ειπα να συμβουλευτειτε καποιον πνευματικα ανωτερο σας οπως ο π. Σαραντης Σαραντος (στον οποιο και θα φερω αμμεσα το θεμα)
      οχι για να σας ..τιμωρησει οπως γραφετε(αποδιδοντας μου πραγματα που ουτε καν σκεφτηκα),αλλα για να σας συμβουλευσει αν ειναι σωστο να αποδιδετε σε ανθρωπο προθεσεις και ενεργειες κατα την εμπαθη κριση σας,και μονον για αυτο.
      Σε ολα τα αλλα που αναφερετε περι της βδελυρης ομοφυλοφυλιας ειναι αυτονοητο οτι συμφωνουμε.
      Επιπροσθετως λοιπον αφου ειστε μια ομαδα λαικων, θα επρεπε να ζητησετε και την συμβουλη αξιων πνευματικων και να μην θεωρειτε οτι αλανθαστα κατεχετε την Ορθοδοξια και γραφετε εκ μερους ενος site με τοσο βαρυ ονομα(Ο.Π.)
      ευχαριστω

      Διαγραφή
    4. Απαντούμε όσο μπορούμε σαφέστερα.
      Σχετικά με το τι εννοείτε όταν γράφετε: "...σε καθε περιπτωση επρεπε να ρωτησετε και τον κ.Καμμενο αλλα και τους ανωτερους σας στο Ο.Π",δυστυχώς δεν καταλάβαμε ότι αναφέρεστε στους πνευματικούς μας με τους οποίους αν και δεν το φαντασθήκατε συζητούμε και για αυτά τα θέματα.
      Αν θεωρείτε τον τίτλο "Οτρθόδοξο Παρατηρητήριο" αρκετά "βαρύ" για το επίπεδό μας,θα σας είμαστε ευγνώμονες αν μας προτείνατε έναν άλλο τίτλο πιό ελαφρύ, κάτι δηλαδή που να ταιριάζει στην ...κατάστασή μας ή τέλος πάντων που να είναι συμβατό με τη δική σας διάγνωση για μας.
      Όπως και νάχει σας ευχαριστούμε για τα "καλά" σας λόγια όπως και για τα μαθήματα "ηθικής" και "χριστιανισμού" που μας δώσατε.
      Εκ μέρους ενός αδελφού μας που συμμετέχει σε αυτή την παρέα των "κατεχόντων αλανθάστως την Ορθοδοξία" ( όπως μας χαρακτηρίσατε) , σας παρακαλούμε να μιλήσετε σύντομα όπως είπατε στον π. Σαράντη μιας και είναι πνευματικός του ώστε να τον συνετίσει κατά την δική σας αντίληψη.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητε Ο.Π. 9:42 AM

      Το συγκεκριμμενο ομως θεμα δεν το συζητησατε, γνωριζω οτι συζητατε αλλα θεματα.

      Το επιπεδο σας ειναι πολυ καλο και σας χρωστουμε ευγνωμοσυνη, θα ηταν ομως καλυτερα να ειστε πιο ταπεινοι και να δεχεστε τις δικαιες και ευστοχες παρατηρησεις που απο οτι βλεπετε ειναι καθολικες για το αστοχο σχολιο σας.

      Το ονομα Ο.Π. δεν χρειαζεται να το αλλαξετε για ενα ατυχες σχολιο,καλυτερα να αλλαξετε την λανθασμενη γνωμη σας.Δεν εκανα διαγνωση για την κατασταση σας, αλλα για το σχολιο σας.

      Το επομενο σχολιο που κανετε περι μαθηματων Χριστιανισμου το αντιπαρερχομαι γιατι εχω τη υποψια οτι ειναι ειρωνικο,αν δεν ειναι ζητω συγγνωμη. Καλο θα ηταν παντως να παιρνουμε ολοι μας μαθηματα,γιατι αν και δεν ξερω αν ειμαστε τεκνα του Αβρααμ,ξερω ομως οτι ο Θεος μπορει απο τις πετρες να αναστησει τεκνα στον Αβρααμ.

      Δεν σας κρινω εγω σαν αλανθαστους, τα λογια σας επι του συγκεκριμενου σχολιου το μαρτυρουν και σας κρινουν, οπου δεν θελετε να καταλαβετε το λαθος σας και πεισματικα επιμενετε παρα τις σωστες γνωμες τοσων παραπανω αδελφων σας.

      Δεν ειπα να τον ’’συνετισει’’ ειπα ’’για να σας συμβουλευσει αν ειναι σωστο να αποδιδετε σε ανθρωπο προθεσεις και ενεργειες κατα την εμπαθη κριση σας,και μονον για αυτο.’’

      ευχαριστω

      Διαγραφή
    6. Αφού "ξέρετε" και τι συζητούμε προσωπικά με τον π. Σαράντη τότε σίγουρα η κρίση σας για τον κ. Καμμένο είναι η σωστή και η δική μας λάθος.
      Σας ευχαριστούμε για την ...αναγνώριση του επιπέδου μας καθώς επίσης και για τα υπόλοιπα "καλά" σας λόγια μόνο που θα θέλαμε να αφαιρέσετε τα περί "ευγνωμοσύνης" διότι πολύ απλά δεν μας χρωστά κανέις και τίποτα.Ανιθέτως εμείς χρωστάμε στον Θερό και μάλιστα πάρα πολλά.
      Αντιληφθείτε όμως ότι για κάποιες ώρες και εξ αιτίας του κ. Καμμένου έχουμε δεχτεί τόσες επιθέσεις και επιξκρίσεις λές και περιπέσαμε στην αμαρτία της βλασφημίας.Αν ξέραμε ότι υπάρχουν χριστιανοί που βάζουν τόν όποιο Καμμένο πάνω ακόμα και απο την πίστη τους ή την αγάπη στον εν Χριστώ αδελφό τους,τότε θα ζητούσαμε εκ των προτέρων συγνώμη για αυτή μας την ...ιεροσυλία,να ασκήσουμε δηλαδή κριτική σε ένα πολιτικό πρόσωπο.
      Όταν καταγγέλαμε κάποιους που χλέυασαν τον Γέροντα Παϊσιο δεν είδαμε ούτε ένα σχόλιο , όταν μιλήσαμε για τον Καμμένο δυό τρείς έπεσαν κυριολεκτικά να μας "φάνε".
      O tempora o mores

      Διαγραφή
  3. Μα λυστε μου την απορια. Αποκαλειτε χοντραδα την παρουσια ενος ανθρωπου σε μια κηδεια; Δεν εξεταζω το ποιον του κ. Καμμενου. Ουτε τον ξέρω ούτε γνωρίζω τι πρεσβεύει ακριβως ακόμα. Αν πράγματι έχει σοβαρά τρωτά στοιχεια όπως διατείνεστε γιατί δεν περιμένετε λίγο να φανούν από μόνα τους; Του επιτεθήκατε τόσο βίαια για την παρουσία του και μόνο σε τελετή της εκκλησίας μας. Ορθόδοξο είναι αυτό που έκανε ο κ.Καμμενος. Μην βιάζεστε αδελφοί. Μην προτρεχετε. Η βιαστική κριτική είναι χοντραδα και όχι η παρουσία σε μια κηδεία. Αυτή αποτελει ορθοδοξο θρησκευτικό καθήκον του. Βρείτε του πραγματικές χοντραδες επιληψιμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μας έχει δώσει ελπίδα ο Καμμένος... Εύχομαι να είστε λάθος αλλά θεωρώ σωστή την παρατήρησή σας για τη χοντράδα της πράξης του! Τι να πω...ίσως δεν μας αξίζουν καλύτεροι πολιτικοί τέτοιοι που είμαστε αλλά ας δούμε και τις επόμενες κινήσεις του πριν βιαστούμε να τον κρίνουμε ελπίζοντας ότι δεν θα είναι άλλος ένας Καρατζαφέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι αγαπητέ μας φίλε δεν είναι "χοντράδα" η συμμετοχή του κ. Καμμένου σε "μία" κηδεία γενικώς.Η παρουσία τους όμως στην συγκεκριμένη κηδεία έχει την δυναμική της έμμεσης αναγνώρισης της νεοεποχήτικης "προσφοράς" του εκλιπόντος στην απόπειρα της προηγούμενης κυβέρνησης να επιβάλλει de facto των γάμο των ομοφυλοφίλων, γεγονός που απο κάθε άποψη είναι απολύτως ασυμβίβαστο με την Ορθόδοξη πίστη την οποία δηλώνει ο κ. Καμμένος ότι υπερασπίζεται.Σας παρακαλούμε ξαναδιαβάστε προσεκτικά το άρθρο που αναδημοσιεύσαμε απο το ιστολόγιο "Κλασσικοπερίπτωση" και θα καταλάβετε ότι το σχόλιό σας είναι άστοχο και θέτει "ρητορικά" ερωτήματα που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τις πολιτικές εκτιμήσεις της αναδημοσίευσης.
    Είναι δικαίωμά σας να συμπαθείτε ή να αντιπαθείτε έναν πολιτικό και είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας να υπερασπιζόμαστε εκείνες τις "κόκκινες γραμμές" που υπάρχουν στην πίστη μας και να καταγγέλλουμε όποιονδήποτε τις παραβιάζει με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο.Τό ίδιο πράξαμε π.χ και για τον κ. Καζάκη όταν (εκ των υστέρων) πληροφορηθήκαμε τις θέσεις του για το λεγόμενο "Μακεδονικό" ζήτημα, ασχέτως αν βρεθήκαμε μαζί ως ομιλητές στην ίδια ημερίδα.Και τότε δημοσίως θέσαμε τις δικές μας "κόκκινες γραμμές" πίσω απο τις οποίες δεν κάνουμε ούτε ένα βήμα και τώρα και πάντα θα υποστηρίζουμε την αλήθεια που μας παρέδωσαν ως παρακαταθήκη τόσο οι πρόγονοί μας όσο και οι Άγιοι Απόστολοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας.
    Αυτήν την άληθεια δεχόμαστε και ακολουθούμε και όχι τις μισοαληθειες του ενός και του άλλου.Όποιος θέλει να ηγηθεί ενός εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, που υπο τις παρούσες συνθήκες είναι αναγκαίος για την επιβίσωση του έθνους μας, θα πρέπει να έχει μόνο μία ψυχή και ασφαλώς μόνο μία γλώσσα, όπως και εμείς έχουμε την δυνατότητα να ρίξουμε μόνο μία ψήφο στην κάλπη και όχι δέκα.
    Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια
    Με τιμή
    Ο.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε σχολιαστη του Ο.Π. 3:27
      Εσεις με τον κακο λογισμο που βαζετε, αποδιδετε στην παρουσια του Καμμενου στην συγκεκριμμενη κηδεια , την δυναμικη της νεοεποχιτικης προσφορας.Ο ιδιος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ.
      Εχω διαβασει προσεκτικα το αρθρο πολλες φορες.
      Βασιζεσθε σε λαθος δικο σας συμπερασμα κατηγορωντας ανθρωπο μη γνωριζοντας τις προθεσεις του,εσεις του αποδιδετε προθεσεις.
      Προσπαθηστε επιτελους να καταλαβετε.Εχετε εξ αρχης ξεκινησει με λαθος υποθεσεις.
      Σας παραπεμπω στο περιστατικο της παρουσιας του σεβαστου γεροντος Πορφυριου σε οικο ανοχης.....
      Οι δικες σας οι κοκκινες γραμμες ειναι και δικες μου,αλλα βασιζεσθε σε λαθος λογισμο κατηγορωντας αδικως!!
      με τιμη

      Διαγραφή
  6. Να ρίξουμε και το ανάθεμα με την λογική σας στον Ιερέα που τον διάβασε δηλαδή γιατί αναγνώρισε έμεσα και αυτός τον γάμο των ομοφυλοφίλων...Ημαρτον αδελφοί ήμαρτον.Μην γινεστε βασιλικότεροι του Βασιλέως και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν πάντα μάγισσες και φαντάσματα πίσω απο το καθετί.Όσο για κόκκινη γραμμή σε θέματα πίστεως αυτοί που σίγουρα την έχουν ξεπεράσει είναι οι γνώστες των κανόνων της Εκκλησιας και εμένοντες στην λατινόφρονη και οικουμενιστική κρατούσα εκκλησία με τους συγκοινωνούντες με αυτήν Ιεράρχες και ιερείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ μας φίλε έχετε μπερδέψει το "ανάθεμα" με την πολιτική κριτική.
    Δεν"αναθεματίσαμε" αλλά επικρίναμε την πράξη αυτή του κ.Καμμένου ο οποίος αντιθέτως με τον ιερέα δεν είχε καμία απολύτως υποχρέωση να παραστεί στην κηδεία ,τιμώντας και με αυτόν τόν τρόπο όχι μόνο τον εκλιπόντα αλλά και την ιστορία του, η οποία - θα το ξαναπούμε για άλλη μια φορά- περιέχει κυρίως την πραξικοπηματική και παράνομη επιβολή του γάμου ομοφυλοφίλων.
    Ο Βασιλεύς της δόξης δηλαδή ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός όπως και τα άλλα δύο Πρόσωπα της Αγίας Τριαδος , περισσότερο απο όλες τις αμαρτίες μισούν εκείνη της ομοφυλοφιλίας.
    Όταν λοιπόν εμείς συμφωνούμε και εκφράζουμε την υπακοή μας στην αποστροφή αυτής της αμαρτίας ή εναντιωνόμεθα στις μεθοδεύσεις του διαβόλου που προσπαθεί παντοιοτρόπως να παρασύρει σε αυτήν την βδελυρή απο κάθε άποψη κατάσταση όσο περισσότερους μπορεί, θεωρούμεθα "βασιλικώτεροι του Βασιλέως";
    Έλεος αγαπητέ αδελφέ σχολιαστή.Ακόμα και οι προσωπικές πολιτικές συμπάθειες έχουν τα όριά τους, τα οποία μάλιστα εν προκειμένω δεν τα έχουμε βάλει εμείς αλλά ο ίδιος ο Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλεος.
    Ε όχι να συγκρίνουμε τον Όσιο Γέροντα Πορφύριο με τον Καμμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεος αγαπητε του Ο.Π.,

      Δεν συνεκρινα τον γ.Πορφυριο με τον Καμμενο,εσεις κανατε αυτη την συγκριση ,η κριση ανηκει στον Θεο,απλα σας ανεφερα το γεγονος μηπως και καταλαβετε γιατι ακριβως σας μιλαμε τοση ωρα..Και επιτελους παψτε να διεκδικειτε για τον εαυτο σας το δικαιωμα του αλαθητου.
      Παραπανω μιλατε για προσωπικες πολιτικες συμπαθειες που εχουν ορια το οποια εχει βαλει ο ιδιος ο Χριστος ;;;
      Καταλαβαινετε τι λετε ;;;

      Διαγραφή
    2. Εμείς καταλαβαίνουμε τι λέμε δεν ξέρουμε όμως αν εσείς καταλαβαίνετε τι διαβάζετε.
      Τα όρια για κάθε τι στην ζωή μας ακόμα και για το πως υπερασπιζόμαστε (με ποιό τρόπο δηλαδή) τις συμπάθειές μας σε πολιτικά πρόσωπα και ιδεολογίες τα βάζει ο ίδιος ο Χριστός.Αν λοιπόν δεν καταλαβαίνετε σας εξηγούμε ότι τα πάντα στην ζωή ενός χριστιανού ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ (απο αυτό το ρήμα προέρχεται και το ουσιαστικό "όριον") απο την πίστη του και την σχέση του με τον Χριστό.Να λοιπόν γιατί αναφερθήκαμε στον ΟΡΙΟΘΕΤΗ της ζωής μας ( μην το μπερδέψετε σας παρακαλούμε με τον "εξουσιαστή" διότι ο Θεός όχι μόνο δεν είναι εξουσιαστής αλλά αντιθέτως ως έκφραση της μεγίστης αγάπης Του μας δώρισε την ελευθερία και το εξ αυτής ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ).
      Αν επειδή δεν συμφωνούμε με τις απόψεις σας είμαστε εγωιστές, κατέχουμε το αλάθητο, και όλα τα υπόλοιπα με τα οποία δημοσίως μας χαρακτηρίσατε, τότε τι άλλο να πούμε μάλλον έχετε εσείς δίκιο και εμείς δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.
      Θα θέλαμε όμως να μας διευκρινίσετε τί συνέβη και ξαφνικά άρχίσατε να μιλάτε σε πρώτο πληθυντικό, πως δηλαδή ο ένας έγιναν πολλοί και το "είμαι" μετετράπη σε "είμαστε".

      Διαγραφή
    3. Διαβασα παραπανω οτι ειστε ’ομαδα λαικων ισων μεταξυ τους’ και αυτο περασε προς στιγμην απο τον νου μου και αλλαξα στο πρωτο πληθυντικο προσωπο.Εαν ειστε ενας, το σωστο ειναι ο ενικος.
      Τι πρεπει να κανω, πως ειναι σωστο να απευθυνομαι ;

      Διαγραφή
  9. Θα τρελαθούμε εντελώς;Τι είπε ο Χριστος να μην πηγαίνουν οι Χριστιανοι στις κηδείες των αμαρτωλών;Η δημοσίευση σας παραδεχτειτε ότι ήταν Τουλάχιστον άστοχη.Δηλαδή ο Γερος Καραμανλης που ήταν μασωνος 33 βαθμου και στην κηδεία του παραβρέθηκαν όλοι η θρησκευτικη και πολιτική ηγεσία είναι καταδιστεα ενέργεια;Το να παλεύεις να βρεις ψεγαδι στον συνάθρωπο σου ούτε ηθικό είναι ούτε Χριστιανικό!!!Το καλύτερο που θα έπρεπε να κάνετε πριν την δημοσίευση σας θα ήταν να τον ρωτήσετε πρώτα για την άποψη του σε σχέση με τον γάμο των ομοφυλοφίλων και μετα να βγάλετε συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1)Επιμένετε παριστάνοντας πως δεν καταλαβαίνετε τι εννοούμε,και μας απευθύνετε διαρκώς ρητορικές παραπλανητικές ερωτήσεις.Δεν ασχοληθήκαμε με τις αμαρτίες του εκλιπόντος ή των παρισταμένων στην κηδεία του.Κρίναμε τον κ. Καμμένο ως πολιτικό πρόσωπο και για πολύ συγκεκριμένα πράγματα καιόχι ως "αμαρτάνοντα" αδελφό μας.Μην επιμένετε λοιπόν σε κάτι που δεν μας αφορά.
      2)Δεν θα απολογηθούμε για όσους κάποτε παρέστησαν στην κηδεία του Κ.Καραμανλή ο οποίος όπως ισχυρίζεσθε ήταν μασσώνος.Αν συνέβαινε κάτι τετοιο στις μέρες μας και γράφαμε τίποτα τότε θα είχατε κάθε δικαίωμα να μας επικρίνετε.
      3)Δεν ψάξαμε να βρούμε κανένα ψεγάδι.Είπαμε αυτό που πιστεύουμε και υιοθετήσαμε μια προσεκτική και εμπεριστατωμένη ΠΟΛΙΤΙΚΗ εκτίμηση την οποία δημοσίευσε η "Κλασσικοπερίπτωση".
      4)Μας εγκαλείτε επειδή δεν ρωτήσαμε τον κ. Καμμένο αν είναι υπερ του γάμου των ομοφυλοφίλων.Τι σημασία θα είχε μια αρνητική υποθέτουμε απάντηση απο την στιγμή που δια της παρουσίας του η οποία σημειωτέον δεν ήταν δα και αναγκαία, τίμησε τον εκλιπόντα και κατ΄ επέκταση την "ιστορία" του;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε σχολιαστη του Ο.Π. 8:07,

      Eφ οσον στη κηδεια παρευρεθη η εκκλησια, ως μελος της εκκλησιας εχει δικαιωμα να παρευρεθει και ο Καμμενος.Πηγε απλως ανθρωπινα οπως και τοσοι αλλοι που περευρεθησαν σαν σωμα της εκκλησιας.

      Κακως επαναλαμβανετε πολιτικες εκτιμησεις αλλων (βλ.Κλασσικοπεριπτωση) χωρις επαρκη ελεγχο απο πνευματικους,
      γιατι με τετοιες αστοχες ενεργειες και ειρωνικα σχολια του τυπου-(Μπορεί με την χθεσινή παρουσία του στην Τήλο, ο κ. Καμμένος να έστειλε ένα "μήνυμα" στα επιτελεία της Νέας Εποχής, όμως κατάφερε να δώσει και σημειολογικά χαρακτηριστικά στο επώνυμό του όσον αφορά την "άγρα" Ορθοδόξων ψήφων)- δυσφημιζετε το ιδιο
      το site του Ο.Π. στο οποιο βρισκουν παρηγορια πολλοι ανθρωποι.

      Σας εγκαλω διοτι προτρεχετε, δεν σας εχει δωσει κανενας το δικαιωμα να κρινετε ποιου η παρουσια ειναι αναγκαια η οχι, γιατι δεν σας επιτρεπεται να βγαζετε συμπερασματα επ ονοματι (για λογαριασμο) αλλου οτι τιμησε αυτος ’’δια της παρουσιας του και κατ επεκτασιν την ιστορια του εκλιποντος’’, αυτο ειναι δικο σας προσωπικο και μονον ατυχες συμπερασμα, που οφειλεται στον εξ αρχης κακο λογισμο σας.
      Σας εγκαλω διοτι προτρεχετε, θεωρωντας την σταση καποιου εκ των προτερων επιληψιμη προληπτικα.
      Τελος σας παρακαλω να βαλετε τον εγωισμο σας στην ακρη ,(μην μου απαντησετε παλι αλλα αντι αλλων για την βδελυρη ομοφυλοφιλια κλπ... γιατι εδω συμφωνουμε σε ολα μαζη σας), και να ζητησετε συγγνωμη ανασκευαζοντας διοτι αποδωσατε αδικως προθεσεις κατα τον λογισμο σας.
      Ετσι και αλλιως θα δωσω συνεχεια δια του πνευματικου μου στο θεμα και θα σας καλεσω ενωπιον του να μιλησουμε εως οτου λεπτομερως καταλαβετε, επειδη απο τα μεχρι τωρα γραφομενα σας σας εκτιμω ιδιαιτερως.
      ευχαριστω.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ κύριε.
      Ενδεχομένως θα είχατε δικαίωμα να μας "εγκαλείτε" για την αναδημοσίευση του άρθρου που κρίνει πολιτικά τον κ. Καμμένο, αν δηλώνατε π.χ εκπρόσωπος τύπου του νεοϊδρυθέντος κόμματός του ή τέλος πάντων στέλεχός του.Επειδή όμως δεν δηλώσατε ποτέ κάτι τέτοιο δεν έχουμε καμία υποχρέωση να ανταποκριθούμε, ούτε για λόγους ευγένειας σε οποιαδήποτε έγκλησή σας και ειδικά όταν πραγματοποιείται με αυτόν τόν αγενή και "χωροφυλακίστικο" τρόπο.
      Είναι δικαίωμά σας να δώσετε όποια συνέχεια θέλετεκαι όπου θέλετε.Δεν έχετε όμως κανένα απολύτως δικαίωμα και εξουσία για να μας απειλείτε ή να μας εγκαλείτε σαν ex cathedra αρμόδιος ή σαν ιεροεξεταστής ενώπιον του πνευματικού σας που δεν ξέρουμε καν ποιός είναι.
      Αν ο πνευματικός σας θέλει και εκείνος να μας εγκαλέσει με τον δικό σας τρόπο ή να μας μιλήσει σαν πνευματικός μπορεί να μας γράψει στο e-mail antikarta@gmail.com και θα βρούμε εφ΄όσον υπάρχει καλή προαίρεση και όχι πολιτικός φανατισμός , τον τρόπο να επικοινωνήσουμε μαζί του.
      Με σας δεν επιθυμούμε να έχουμε καμία συνάντηση ή περαιτέρω επικοινωνία, όχι επειδή μας είστε λίαν προσβλητικός και αυταρχικός αλλά διότι έχουμε πολύ σοβαρώτερα θέματα που μας απασχολούν και σαν πρόσωπα και σαν πολίτες απο το να απολογούμεθα στον κάθε έναν φανατισμένο οπαδό κόμματος.
      Ο πολιτικός χουλιγκανισμός όταν μάλιστα ντύνεται και με "ευσέβεια" είναι ένα "σπορ" με το οποίο δεν ασχοληθήκαμε ποτέ και ούτε σκοπεύουμε να το κάνουμε στο μελλον.
      Σας ευχόμαστε καλή Τεσσαρακοστή.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητο Ο.Π. 11:05

      Δεν ανηκω σε κανενα κομμα, παλι κανετε μονιμως αστοχες υποθεσεις,
      ειμαι πνευματικος αδελφος σας και δεν κανει να εκνευριζεσθε.
      Εγω ειμαι ιεροεξεταστης η εσεις με οσα αποδιδετε στον κ.Καμμενο ;;
      Θελησα απλως να σας δειξω την αληθεια, αλλα εχετε μια πεισματικα εχθρικη διαθεση,επισης το οτι δεν θελετε να με συναντησετε δειχνει οτι γνωριζετε πως εχετε λαθος.Δεν ειμαι φανατισμενος οπαδος κανενος κομματος, ειμαι Χριστιανος και τιποτε αλλο.
      Ας ειναι,
      ευχες και απο μενα για Καλη Τεσσαρακοστη.

      σημ:παρακαλω δημοσιευστε και αυτο το τελευταιο σχολιο μου

      Διαγραφή
  10. Γνωρίζοντας την πνευματικότητα του Π.Σαράντου δεν νομίζω πως θα ενστερνίζοντο τις συγκεκριμένες απόψεις για την συγκεκριμένη δημοσίευση και την ανευ λόγου επίθεση κατά του Κ.Καμμένου.Αγαπήτο Ο.Π. βδεληρα και μισητή η αμαρτία της ομοφυλοφιλίας από τον Θεό πιο μισητή όμως είναι η βλασφημία του Αγ. Πνεύματος που συντελείται από τους οικουμενιστές Ιεράρχες και Ιερείς με τις συμπροσευχες που γίνονται με τον κάθε αιρετικό!!!Εκει όμως δεν βλέπω τον ίδιο ζήλο που δείχνετε στην προκειμένη περίπτωση...Φαινετε ο οικουμενιστικος πατριάρχης μαλώνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζουμε και εμείς τον π. Σαράντη και να είμαστε όπως και εσείς εξ εκείνων που εκτιμούν και τιμούν την "πνετματικότητά" του, όπως λέτε,δεν μπήκαμε ποτέ στον πειρασμό να εικάσουμε τι θα έλεγε για το τάδε ή το δείνα θέμα.Όταν θα συναντηθούμε μαζί του θα του θέσουμε υπ΄όψιν τις εκτιμήσεις μας και με σεβασμό θα ακούσουμε τις δικές του απόψεις.Εκείνον λοιπόν θα ακούσουμε και όχι εκείνους που "γνωρίζουν" εκ των προτέρων τι θα πεί ο π. Σαράντης.
    Σχετικά με την "κατανομή του ζήλου" στα άρθρα μας ή αν "φοβόμαστε" τον οικουμενιστή Πατριάρχη, τι να σας πούμε, αφήνουμε τους άλλους που βλέπουν και που διαβάζουν στις αναρτήσεις μας τα όσα έχουμε κατά καιρούς γράψει για τον οικουμενισμό και τον Πατριάρχη να μας κρίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπηκατε στον πειρασμο να εικασετε τι θα ελεγε για το ταδε η δεινα θεμα ο π. Σαραντης και οταν θα συναντηθειτε μαζη του θα του θεσετε υπ οψιν τις εκτιμησεις σας και θα τον ακουσετε,
      μπηκατε ομως στον πειρασμο χωρις ιδιαιτερη δυσκολια να επιτεθειτε ανευ λογου στον κ. Καμμενο.
      Πραγμα που σημαινει οτι αν δεν συμφωνησει μαζη σας ο πατηρ, θα ανακαλεσετε ;;;

      Διαγραφή
    2. Δεν μπηκατε στον πειρασμο να εικασετε τι θα ελεγε για το ταδε η δεινα θεμα ο π. Σαραντης και οταν θα συναντηθειτε μαζη του θα του θεσετε υπ οψιν τις εκτιμησεις σας και θα τον ακουσετε,
      μπηκατε ομως στον πειρασμο χωρις ιδιαιτερη δυσκολια να επιτεθειτε ανευ λογου στον κ. Καμμενο.
      Πραγμα που σημαινει οτι αν δεν συμφωνησει μαζη σας ο πατηρ, θα ανακαλεσετε :::

      Διαγραφή
    3. Αν και διακινδυνεύουμε να υποστούμε πάλι τους γνωστούς χαρακτηρισμούς θα σας υπενθυμίσουμε ότι δεν εκφράσαμε καμία εικασία για το τί θα πεί ο κ. Καμένος.Κάναμε πολιτικές εκτιμήσεις σε ένα δημόσιο ΠΟΛΙΤΙΚΟ πρόσωπο και όπως γνωρίζετε κάθε πολιτικό πρόσωπο κρίνεται για όσα λέει και όσα κάνει όχι στην ιδιωτική του ,αλλά στην δημόσια όπου η παρουσία του χαρακτηρίζεται απο την πολιτική του υπόσταση.
      Μπορεί να μην συμφωνείτε με τα δικά μας πολιτικά κριτήρια τα οποία μάλιστα έχουν βάση και στην πίστη μας,όμως αυτό δεν σας δίνει το δικαίωμα να μας ρίπτετε στο πύρ της κολάσεως.
      Σχετικά με το τι θα πράξουμε μετά την συνάντησή μας με τον π. Σαράντη, συγχωρέστε μας αλλά αυτό δεν σας αφορά.

      Διαγραφή
    4. Επειδη το ονομα Ορθοδοξος που υπαρχει στον τιτλο του Ο.Π. ανηκει και σε ολους εμας που ειμαστε βαπτισμενοι Ορθοδοξοι Χριστιανοι και αγωνιζομαστε ,γι αυτο εκανα μερικα απο τα παραπανω σχολια , σε αλλη περιπτωση αν τα ελεγε αλλος ισως δεν θα απαντουσα, εσεις ομως πρεπει να ειστε πιο προσεκτικοι, και σε καθε περιπτωση ισως ηταν καλυτερα να συμβουλευστε τους πνευματικους πριν και οχι μετα την δημοσιευση τοσο ευαισθητων θεματων, και ισως να παιρνατε και την ευθυνη με καποια προσωπικη ονομαστικη υπογραφη και οχι παντα κατ αναγκη πισω απο το Ο.Π. ωστε να μην ταυτιζονται τυχον λαθη η αβλεψιες με το ’Ορθοδοξος’,τα οποια βεβαιως λαθη συγχωρουνται εφ οσον τα αντιλαμβανεστε και εφ οσον μεχρι στιγμης εχετε δωσει συνολικα αριστες εξετασεις.
      Διευκρινιζω για αλλη μια φορα οτι δεν ενδιαφερθηκα προσωπικα για τον κ. Καμμενο ουτε τον γνωριζω,το ιδιο θα εκανα και για οποιοδηποτε αλλο προσωπο στη θεση του,οπως σας ειπε καποιος και παραπανω:
      ’’Του επιτεθήκατε τόσο βίαια για την παρουσία του και μόνο σε τελετή της εκκλησίας μας. Ορθόδοξο είναι αυτό που έκανε ο κ.Καμμενος. Μην βιάζεστε αδελφοί. Μην προτρεχετε. Η βιαστική κριτική είναι χοντραδα και όχι η παρουσία σε μια κηδεία. Αυτή αποτελει ορθοδοξο θρησκευτικό καθήκον του’’
      Συγχωρεστε με και εσεις ,αλλα οταν χρησιμοποιητε την λεξη ’Ορθοδοξος’ τοτε ολα με αφορουν,γιατι αυτη ειναι η ζωη μου, αν δεν ειχατε την λεξη ’Ορθοδοξος’ δεν θα υπηρχε λογος να συζηταμε.

      υ.γ. ευχαριστουμε που δημοσιευετε ολα τα σχολια,πραγμα οχι αυτονοητο για αλλα ιστολογια.

      Διαγραφή
    5. Για άλλη μια φορά θα το πούμε αν και επιμένετε να αγνοείτε τις εξηγήσεις μας.
      Δεν επικρίναμε τον κ. Καμμένο επειδή ως απλός χριστιανός παρέστη σε μία κηδεία αλλά τον πολιτικό κ. Καμμένο ο οποίος δια της παρουσίας του στην κηδεία ενός κατ΄εξοχήν συνδεδεμένου με τον Γάμο των Ομοφυλοφίλων,"τίμησε" εκτός πο το πρόσωπο και την ιστορία του.Καλό θα ήταν να εγκαλέσετε τον πολιτικό κ. Καμμένο διότι και ως Ορθόδοξος που λέει πως είναι θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός στις επιλογές των κοινωνικών του δραστηριοτήτων μιας και ξέρει πως αυτές είναι δυνατόνν ή πιθανόν να έχουν και "σημειολογική" αξία εκτός της κοινωνικής.
      Και κάτι ακόμα.
      Δεν βιαζόμαστε εμείς στην κριτική μας αλλά οι πολιτικοί που σε λίγες εβδομάδες (αν το επιτρέψει η ανωτάτη κατοχική διοίκηση) θα διεκδικήσουν την ψήφο μας.
      Αυτές είναι οι δικές μας κόκκινες γραμμές και με βάση αυτές θα κρίνουμε τα λόγια και τα έργα του οποιουδήποτε ζητήσει την ψήφο μας.Όταν και εκείνοι θα θέσουν στον εαυτό τους τα ίδια όρια τότε δεν θα έχουμε κανένα λόγο να τους ψέξουμε για κάτι

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα σε όλους.
    Ανεξάρτητα από όλα τα παραπάνω ... και για το αν έπρεπε ο εν λόγω διαχειριστής να προβεί σε αυτή τη δημοσίευση (ή αναδημοσίευση), το Ο.Π. μέχρι στιγμής έχει δώσει "εξετάσεις" και έχει περάσει με "Άριστα". Αυτό το βλέπουμε καθημερινώς από τη στάση, τις ιδέες, τα ιδανικά, τα γραπτά και τις αντιλήψεις του εν λόγω ιστολογίου.
    Αναμφισβήτητο είναι πως κάτι τέτοιες δημοσιεύσεις, και τίτλοι, τις περισσότερες φορές έχουν θεμιτά αποτελέσματα και δεν είναι ανάγκη να κατακρίνονται κατευθείαν (ως σχόλιό μου στον-ους- παραπάνω ανωνύμους).

    Χωρίς να θέλω να "παίξω" το παιχνίδι κανενός, αλλά και να πάρω "πολιτικοκομματική θέση", και χωρίς να γνωρίζω τον κύριο Καμμένο προσωπικά,
    επειδή στο παρελθόν, αλλά σίγουρα και στο άμεσο μέλλον, βρέθηκαν και θα βρεθούν πολλοί που θα μπορέσουν να μας "σώσουν", έχω να διαμηνύσω στον κύριο Καμμένο (και σε όποιον άλλον) πως η κυριότερη αρχή και αξία για ένα τέτοιο κίνημα είναι να καταδικάσει ανοιχτά και με δηλώσεις του την Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια ΜΑΣΩΝΙΑ και ότι συνεπάγεται αυτής.

    Με εκτίμηση
    Τρύφωνας,
    admin του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις