Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Μερικά σχόλια για τις παραπλανήσεις και τις ανακρίβειες του ιστολογίου "Ορθόδοξο Βήμα"





Το  ιστολόγιο «Ορθόδοξο Βήμα»  λίγες ώρες  μετά την λήξη της ημερίδας  που διοργάνωσε  η Εστία Πατερικών Μελετών   το Σάββατο 14/1/2012 στο Πολεμικό Μουσείο με θέμα  «Τα αίτια της κρίσεως στην Ελλάδα και προτάσεις για την υπέρβασή της», δημοσίευσε ένα  λιβελλογράφημα  εναντίον των διοργανωτών  και  υπέρ του  κόμματος «Κοινωνία»  στον πρόεδρο του οποίου δήθεν δεν επετράπη  να παρέμβει.

Πρίν απαντήσουμε , στείλαμε  προς  το κόμμα "Κοινωνία" ένα e-mail   στο οποίο  αφού τους αναφέραμε αυτό το λιβελλογράφημα , τους ρωτούσαμε  ευθέως αν  υιοθετούν αυτές  τις απόψεις μιας και  δεν αποτελούσαν επίσημη  θέση  του κόμματος.
Προς τιμην  τους απάντησαν  άμεσα  και μάλιστα  δημοσίευσαν  την απάντησή τους  στην επίσημ η ιστοσελίδα του  κόμματος (βλ. κάτωθι):
Δελτίο Τύπου της πολιτικής παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε απάντηση ερωτημάτων που απευθύνονται στην Παράταξή μας, σχετικά με την τοποθέτησή μας για την ημερίδα που πραγματοποίησε η Εστία Πατερικών Μελετών το Σάββατο 14.1.2012 και ως προς το εάν και κατά πόσον συμμεριζόμεθα χλευαστικά κείμενα εις βάρος της ως άνω εκδηλώσεως, η Παράταξή μας διευκρινίζει ότι:
Ο Πνευματικός μας και η Παράταξη εκφράζονται πάντοτε επώνυμα και στις ιστοσελίδες των οποίων έχουν την προσωπική ευθύνη.
Ο Πνευματικός μας έχει άριστη και απόλυτη πνευματική σχέση με τον Πρόεδρο της Εστίας Πατερικών Μελετών π. Σαράντη Σαράντο.
Γραφείο Τύπου
Πολιτικής Παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεωρήσαμε  λοιπόν  το γεγονός  λήξαν, αφού   κατά τα φαινόμενα,  επρόκειτο μάλλον  περί   μίας  κακόβουλης   «πρωτοβουλίας» κάποιου   «οπαδού» της  «Κοινωνίας» , στο  ιστολόγιο του οποίου  καταθέσαμε  μόνο  το παραπάνω δελτίο  τύπου  και ένα μικρό δικό μας σχόλιο.

Πρίν από λίγο το φιλικό  ιστολόγιο  «Κλασσικοπερίπτωση»  μας έστειλε ένα e-mail  για  μια   επιστολή  που έλαβε   από το «Ορθόδοξο Βήμα»  η οποία όμως αφορούσε εμάς και όχι την «Κλασσικοπερίπτωση».
 
Από το περιεχόμενο αυτής της επιστολής  την οποία  θα παραθέσουμε  , προκύπτουν  αρχικά δύο  συμπεράσματα:
1)    To  «Ορθόδοξο Βήμα»   δεν κρύβει  την κομματική του προτίμηση την οποία  μάλιστα την εκδηλώνει  με εμπαθή και πάντως μη Χριστιανικό τρόπο.2)    Τα δημοσιεύματά του  περιέχουν  είτε  ψευδείς   «ειδήσεις», είτε αυθαίρετες  εκτιμήσεις  που κατά την  αγαπημένη  συνήθεια  όσων  μαθήτευσαν  βλέποντας  δελτία των 8,  παρουσιάζονται ως  ...αδιαμφισβήτητα  γεγονότα.
 
Πρίν παραθέσουμε  τα κείμενά του "Ο.Β"  με τα σχόλιά μας , θα πρέπει να  ξεκαθαρίσουμε   ορισμένα πράγματα  :

1)    Το θέμα της ημερίδας ήταν γραμμένο σε απλή νεοελληνική γλώσσα  και  αν κάποιος δεν κατάλαβε  περί τίνος  επρόκειτο , δεν ευθύνονται  για αυτό οι διοργανωτές .
 
2)    Ουδέποτε  η Ε.Π.Μ ή ή  ΠΡ.Α.Ο.Σ   δήλωσαν   ότι στηρίζουν  το ένα  ή το άλλο κόμμα  ή  κίνηση .
 
3)    Ο πρόεδρος  του κόμματος «Κοινωνία»  όντως ζήτησε να παρέμβει  και  αν δεχόταν  τον όρο ότι  δεν θα  έπρεπε να αναφερθεί  σε κόμμα , τότε  η  ομιλία του  θα είχε πραγματοποιηθεί  και ασφαλώς θα  είχε  αναρτηθεί  μαζί με τις υπόλοιπες  από το Ο.Π

4)    Ο κ. Σταμπολιάδης ο οποίος  εξέφρασε το ίδιο αίτημα , δέχτηκε τον παραπάνω όρο τον  οποίο και σεβάστηκε όπως  φαίνεται από το σχετικό Video.Σημειώνουμε  ότι  ο  συντονιστής  της ημερίδας  δεν απηύθυνε κανενός είδους «χαιρετισμό» , όπως   ψευδώς αναφέρει το «Ορθόδοξο Βήμα» , απλώς  τον κάλεσε  να κάνει την ολιγόλεπτη τεχνοκρατικού περιεχομένου  παρέμβαση   την όποία όπως είπε ζήτησε ό ίδιος.
 
5)    Ουδείς εκ των ομιλητών  ούτε ακόμα και ο  καλεσμένος ως οικονομικός αναλυτής  κ. Καζάκης  δεν αναφέρθηκε σε κόμμα, παράταξη  ή οργάνωση.
 
6)    Στην είσοδο του Πολεμικού Μουσείου  δηλαδή έξω από τον  χώρο  της ημερίδας ,δεν υπήρχαν μόνο οπαδοί  του ΕΠΑΜ , αλλά και  της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» όπως  και μερικών άλλων «κινήσεων»  , «συλλόγων» κλπ  οι οποίοι  μοίραζαν  από φυλλάδια  μέχρι  και CD.Φυσικά υπήρχαν και μερικοί  λιανοπωλητές που  προωθούσαν την δική  τους πραμάτεια.
 
7)    Ο σκοπός της ημερίδας δεν ήταν να χορηγήσει πιστοποιητικά θρησκευτικών φρονημάτων  ούτε   το θέμα της  αφορούσε  Ποιμαντικά ή  Δογματικά   ζητήματα της πίστεώς  μας  όπότε  θα   υπήρχε  βάση  στην ένσταση « πως είναι δυνατόν  να είναι ομιλητής κάποιος δεδηλωμένος άθεος». 
Το θέμα  αφορούσε  «τα αίτια της κρίσεως στην Ελλάδα και προτάσεις για την υπέρβασή τους» και οι ομιλητές  αναφέρθηκαν  ο κάθε ένας από  την σκοπιά του  σε αυτό.Ο κ. Καζάκης ήταν εκλήθη ως οικονομόλογος – αναλυτής , και   δεν  μας πληροφόρησε  για το πώς  π.χ «η αθεϊα θα μας  σώσει από την χρεοκοπία» ή  πως το ΕΠΑΜ  θα  πολιτευθεί  από εδώ και στο εξής, αλλά  για το πώς φτάσαμε μέχρι εδώ  , ποιοί είναι οι κίνδυνοι  για την χώρα μας και τι μπορούμε να κάνουμε.Σεβάστηκε  τους όρους μας και δεν άναφέρθηκε , προς τιμήν του,  ούτε μία φορά  στο  ΕΠΑΜ.

Όποιος είχε ανοικτά αυτιά  κατάλαβε  αφ’ ενός  τις  οικονομικές – πολιτικές (υπο την ευρυτάτη έννοια) παραμέτρους  αυτής της  κρίσης, και  αφ΄ετέρου  ποιες  είναι  οι υπόλοιπες παράμετροι    και ποιες είναι οι «κόκκινες  γραμμές»  για τον Έλληνα Ορθόδοξο πολίτη.
Τα  4/5  αυτής της  ημερίδας αφορούσαν  σε θέσεις και αναλύσεις Ορθοδόξων  οι οποίοι  δεν  κάλεσαν  τον  κ.Καζάκη να τους  συστήσει τι πρέπει  να πράξουν ως  μέλη του Σώματος της Εκκλησίας, για την οποία και εξ αιτίας αυτών που άκουσε στην  ημερίδα, τις επόμενες ημέρες μίλησε  δημοσίως με κολακευτικά  σχόλια , αλλά για να μας διαφωτίσει  σε ζητήματα  που κατά κοινή  ομολογία  γνωρίζει  καλά  ως  οικονομολόγος και αναλυτής.
 
8)Το «Ο.Π»  για τεχνικούς λόγους  δεν διέθετε  δικά του  video από την ημερίδα και  όπως ήταν  φυσικό «ανέβασε»  video από άλλους ιστοτόπους.Το  «Ορθόδοξο Βήμα « μας κατηγορεί  εκτός των άλλων ,  ότι δήθεν  δεν κρύβουμε  τις πολιτικές μας προτιμήσεις  ,και χρησιμοποιεί  μάλιστα  ως  «επιχείρημα»  το ότι  ένα από τα video  που ανεβάσαμε , προέρχεται από την ιστοσελίδα  του ΕΠΑΜ.Όποιος   εκείνη την ημέρα  έκανε  περιήγηση  στο διαδίκτυο σχετικά με  την ημερίδα  στο Πολεμικό Μουσείο , είχε διαπιστώσει  ότι  οι συγκεκριμένες ομιλίες  που περιείχοντο σε αυτό το «επίμαχο» video  δεν είχαν αναρτηθεί από κανέναν άλλον πλην  της ιστοσελίδας του ΕΠΑΜ.

Λυπούμαστε πάντως που ένα «Ορθόδοξο» ιστολόγιο   κρίνει και κατακρίνει  τους αδελφούς του  με κριτήρια που  σε μας τους παλιότερους  θυμίζουν άλλες σκοτεινές εποχές.Τότε που ο κάθε  «εντεταλμένος»  …ανιχνευτής  μας χαρακτήριζε από το  αν είπαμε καλημέρα  και σε ποιόν  ή  τι εφημερίδα  κρατούσαμε στο χέρι  κλπ.

Πιο κάτω παραθέτουμε   το νέο κείμενο  του «Ορθοδόξου Βήματος»  και σε παρένθεση , δικά μας σχόλια ή  αποσπάσματα από  εκείνο  που δημοσίευσε  μετά την λήξη της ημερίδας:

Σχόλιο Ορθοδόξου Βήματος

 Το Ορθόδοξο Βήμα ουδέποτε ισχυρίστηκε ότι γράφει εξ` ονόματος της παρατάξεως ΚΟΙΝΩΝΙΑ . Τα γραφόμενα εκφράζουν την θέση του Ορθοδόξου   Βήματος που δεν  έχει πρόθεση ούτε να σπιλώσει ούτε να χλευάσει την Εστία Πατερικών Μελετών .

(Δείτε λοιπόν   τι έγραφε λίγες ημέρες πρίν και κρίνετε εσείς  ποια ήταν η πρόθεσή του: "Χριστιανοί! Τολμάμε να δίνουμε στους εαυτούς μας το χαρακτηρισμό Χριστιανός. Και τολμάμε να μιλάμε για τους Πατέρες της Εκκλησίας λες και είμαστε παιδιά τους, ακριβώς όπως οι Φαρισαίοι ονόμαζαν τους εαυτούς τους χωρίς καμμιά ντροπή παιδιά του Αβραάμ τη στιγμή που έκλειναν τα αυτιά τους στην Αλήθεια που στεκόταν μπροστά τους και τους μιλούσε!...")

 Ισχυριστήκαμε και ισχυριζόμαστε πως η συγκεκριμένη εκδήλωση αν και διοργανώθηκε από Χριστιανούς που όπως δηλώνουν  δεν επιθυμούν να ασχολούνται με την πολιτική 
 
(Εδώ  μάλλον ο παρορμητικός  υπερασπιστής της «Κοινωνίας» και  χορηγός  πιστοποιητικών  Ορθοδόξου φρονήματος, έχει μπερδέψει τις έννοιες «κομμα»,«πολιτικαντισμός» και «πολιτική».Κάθε  Έλληνας πολίτης  που ενδιαφέρεται για αυτά που συμβαίνουν  στην  ζωή του και απασχολούν την χώρα του «ασχολείται με την πολιτική».Άλλο πολιτικάντης – πολιτικός και  άλλο «ΠΟΛΙΤΗΣ». Η ασχολία με την πολιτική  δεν είναι και δεν πρέπει να παραμείνει  προνόμιο μόνο  εκείνων  που  εξουσιάζουν κόμματα ή  βρίσκονται  ως μέλη σε αυτά.) 
 
Αφενός καλούν έναν δηλωμένο άθεο  ομιλητή για να αναλύσει ένα θέμα που και ο π. Σαράντης Σαράντος θεωρεί πρωτίστως πνευματικό και αφετέρου δεν κρύβουν την «συμπάθεια» τους στο προσφιλές προς τον κ. Καζάκη  Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο ( Ε.ΠΑ.Μ).
 
(Σας παρακαλούμε  διαβάστε ξανά τον τίτλο της ημερίδας γιατί μάλλον  δεν τον προσέξατε, όπως  δεν προσέξατε τα όσα είπε ο συντονιστής  της και φυσικά  φαίνεται ότι δεν ακούσατε τον π. Ιωάννη Φωτόπουλο  όταν διάβαζε τα πορίσματά της.Ο π.Σαράντης  την ομιλία
του οποίου   επίσης δεν προσέξατε ,μίλησε  για τα αίτια της κρίσεως  και τους τρόπους υπέρβασής  της  με έναν  θα  τολμούσαμε  να πούμε  «Χρυσοστομικό» τρόπο χωρίς να  προτείνει  κόμματα ή παρατάξεις, θίγοντας εκεί που έπρεπε  τις πνευματικές παραμέτρους και εκεί που έπρεπε τις κοινωνικές  ή τις πολιτικές, εξηγώντας μάλιστα  ότι  ο  χριστιανός  δεν λειτουργεί ως  «μονοφυσίτης» όταν προσεγγίζει τέτοιου είδους  ζητήματα)
 
 Οι διοργανωτές, ακόμα και στην ιστοσελίδα τους Ορθόδοξο Παρατηρητήριο, ο σύνδεσμος που παραπέμπουν τους αναγνώστες να παρακολουθήσουν την εκδήλωση είναι μέσω του Ε.ΠΑ.Μ(!)
 
(Τα παραπάνω περιέχουν μία  σκόπιμη παραπλάνηση και  μία ανακρίβεια.Το «Ορθόδοξο Παρατηρητήριο δεν είναι ο επίσημος ιστότοπος της Εστίας Πατερικών Μελετών η οποία διαθέτει επίσημη ιστοσελίδα   και ονομάζεται «Ορθρος».Εξηγήσαμε  πιο πάνω  ότι το ένα από τα πολλά video που ανεβάσαμε  προήρχετο από την ιστοεσελίδα του ΕΠΑΜ  όχι λόγω «συμπάθειας» αλλα διότι  εκείνη την στιγμή  δεν είχαμε  στα χέρια μας δικές μας λήψεις και επειδή  οι περιεχόμενες σε αυτό το video, ομιλίες δεν είχαν αναρτηθεί από αλλού)
 
Όταν όμως ζήτησε ο  πρόεδρος της παρατάξεως "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" να λάβει το λόγο, του αρνήθηκαν γιατί είναι πολιτικό πρόσωπο ! 
 
(Μέγα ψεύδος!
Ο πρόεδρος της  «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»  δενπήρε τον λόγο  διότι του ετέθη ό  ίδιος όρος που είχε τεθεί ΣΕ ΟΛΟΥΣ , ότι δηλαδή  η ΕΠΜ δεν ήθελε να γίνει αναφορά  σε κόμμα, τον οποίο  όρο  ο κ. πρόεδρος δεν  απεδέχθη.Δεν θα πούμε  ποίου την μαρτυρία  θα επικαλεστούμε αν χρειαστεί,  απλώς  προκαλούμε  δημοσίως τον ίδιο τον πρόεδρο της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»  να πεί  ακριβώς τι έγινε και πήρε τον λόγο)

Ας μας εξηγήσουν πως μπορεί ένας άθεος να συμβάλλει στη λύση  ενός πνευματικού θέματος και ας μας ξεκαθαρίσουν τελικά ασχολούνται ή όχι με την πολιτική;
 
(Κατ΄αρχάς  πάψτε να παραπλανάτε τους αναγνώστες σας με  υστερόβουλες  ρητορικές ερωτήσεις.Δεν ζήτησε ποτέ κανείς την συμβολή του κ. Καζάκη  στην επίλυση  κάποιου πνευματικού θέματος, ούτε φαντάζομαι  οι ψηφοφόροι  της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» θα ζητήσουν  από τον  αναμφισβήτητα  Ορθόδοξο  ευγενή  πρόεδρό της   το ίδιο.Η επίλυση των πνευματικών θεμάτων  είτε όταν αυτά  είναι προσωπικά είτε όταν  αφορούν την πατρίδα  μας , γίνεται μόνο εντός της Εκκλησίας .
Ο κάθε ένας εξ ημών που ενδιαφέρεται  για την πατρίδα του , την εθνική της κυριαρχία, την ανεργία, την  εξαθλίωση  του λαού , την τήρηση του Συντάγματος κλπ , ασχολείται με την πολιτική.Άλλο όμως αυτή  η ενασχόληση  και άλλο εκείνη   του  κομματάρχη , του συνδικαλσιτή , του μέλους  ενός κόμματος .Όπως  προαναφέραμε άλλο ο πολιτικάντης και άλλο ο πολιτης.)

5 σχόλια:

  1. Λυπάμαι για το περιστατικό. Όσον όμως αφορά τη κίνηση ΕΠΑΜ και τον κύριο Καζάκη, έχω δει στο διαδίκτυο τα ακόλουθα:

    Φρυγικός Σκούφος,ΕΠΑΜ,Καζάκης και μασώνοι.
    http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=79&t=12264

    Δεν ξέρω αν ισχύουν. Παρακαλώ να πείτε ποια είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιάσων Κυρμιλίδης25 Ιανουαρίου 2012 - 12:09 π.μ.

    Αγνοείτε είτε "αγνοείτε" προφανώς τις θέσεις του Δημήτρη Καζάκη. Ο ίδιος εκ μέρους του βέβαια εκμεταλλεύθηκε άριστα το έδαφος που του προετοιμάστηκε οργανωτικά, πολιτικά, αλλά και πνευματικά. Ουσιαστικά του στρώθηκε "χαλί" αποδοχής και βρέθηκε έτοιμο ακροατήριο να ακούσει τις οικονομίστικες απόψεις του. Και ΕΡΩΤΩ : Είναι δυνατόν η κοσμοθεωρία του να αφίσταται τόσο πολύ από την ορθόδοξη πνευματικότητα και να προτείνει κάτι σωστό, την στιγμή που είναι αθεράπευτος κρατιστής, οπαδός της λενινιστικής άποψης για την πρωτοπορεία του κομμουνιστικού κόμματος, ..και που με έπαρση δηλώνει την αθεϊα του;!!! Χάθηκαν άλλοι έγκυροι οικονομολόγοι που δεν παίζουν οικονομικά παιχνίδια ; Ο κ. Μανώλης Δρετάκης, ο κ. Βαρουφάκης, ο κ. Βιλιάρδος αλήθεια δεν είναι γνωστοί ; Δεν καταλαβαίνουν οι υπεύθυνοι της Εταιρείας Πατερικών Μελετών ότι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΕΙΣΟΔΙΣΜΟΥ ΤΟΥ Δ. ΚΑΖΑΚΗ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι κ. Κυρμιλίδη δεν κατάλαβαν αυτά που "αντιληφθήκατε" εσείς ούτε είχαν καιέχουν την πρόθεση να γίνουν το "κάρο" κανενός.
    Για να ήταν όλοι "ικανοποιημένοι" θα έπρεπε η ΕΠΜ να καλέσει όλους τους οικονομικούς αναλυτές μαζί αφού βεβαίως πρώτα θα είχαν υποβαλλει πιστοποιητικά πολιτικών και θρησκευτικών φρονημάτων.
    Ας σοβαρευτούμε επιτέλους σε αυτόν τον τόπο.
    Η πατρίδα μας βρίσκεται σε τεράστιο κίνδυνο και η ΕΠΜ θεώρησε καλό να ενημερώσει και να ενημερωθεί γύρω απο τα αίτια της κρίσης και τους τρόπους υπέρβασής της.
    Αν είχατε μπεί στον κόπο να ακούσετε και τις υπόλοιπες ομιλίες ίσως να είχατε αντιληφθεί, πως όλα αυτά που υπαινίσεσθε για την ΕΠΜ,απέχουν πολύ απο την πραγματικότητα.
    Σχετικά με τον κ.Καζάκη,επειδή έχουμε παρακολουθήσει αρκετές ραδιοφωνικές εκπομπές του, δεν έχουμε βγάλει τα δικά σας συμπεράσματα, απόδειξη το πρόσφατο άρθρο του "Ριζοσπάστη" το οποίο και δημοσιεύσαμε και στο οποίο εκτός του ότι χλευάζουν τους υπολοίπους ομιλητές , θεωρούν τον Καζάκη δεδηλωμένο εχθρό τους και αντικομμουνιστή.Αν λοιπόν παρ΄όλα αυτά επιμένετε ότι είναι "οπαδός της λενινιστικής άποψης για την πρωτοπορεία του κομμουνιστικού κόμματος", εγώ θα υποχωρήσω μιας και δεν υπάρχει "συναντίληψη" ούτε στα προφανή.
    Αν και το έχουμε ξαναγράψει, δοθείσης της ευκαιρίας θα το πούμε ακόμα μια φορά.Η ΕΠΜ και όσοι συμμετέχουμε σε αυτήν, δεν έχουμε "αρραβωνιστεί" κανένα κόμμα , κίνημα, παράταξη ή μέτωπο, τελεία παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Για να ήταν όλοι "ικανοποιημένοι" θα έπρεπε η ΕΠΜ να καλέσει όλους τους οικονομικούς αναλυτές μαζί αφού βεβαίως πρώτα θα είχαν υποβαλλει πιστοποιητικά πολιτικών και θρησκευτικών φρονημάτων."

      Από όλους τους οικονομολόγους λοιπόν η ΕΜΠ διάλεξε τον Καζάκη όλως τυχαίως και εντελώς συμπτωματικά, άνοιξε την τηλεόραση τον είδε τι όμορφος που είναι και τον κάλεσε.

      Το ξέρουμε οτι οι χριστιανοί είναι αφελείς αλλά και τόσο ηλίθιοι δεν νομίζω

      Διαγραφή
  4. Ο συσχετισμός του Ο.Β. με εκείνους που χαρακτήριζαν τους ανθρώπους από την εφημερίδα που διάβαζαν είναι αυτόχρημα υποτιμητικός της νοημοσύνης όλών μας .
    Αν δεν είναι προβολή και ένδειξη αποδοχής η πρόσκληση του κ. Καζάκη να συμμετάσχει στο συνέδριο της Εστίας Πατερικών Μελετών ως εισηγητής , τότε τι σημαίνει αποδοχή;;;
    Καλείς στο συνέδριο σου έναν άνθρωπο που έχεις άλλη θεώρηση και της παρούσης και της μελλούσης ζωής;
    Η παρουσία του κ. Καζάκη δεν είναι παρακίνηση, έστω απλοϊκών ψυχών , στο να ψηφίσουν στις προσεχείς εκλογές , συμβάλλοντας στο να έρθει στα πολιτικά πράγματα ένας επιπλέον άνθρωπος με αντιχριστιανικό φρόνημα; Ο π. Σαράντης τόνισε ότι η κρίση είναι καθαρώς πνευματική –όπως και είναι-. Αυτή λοιπόν η κρίση θα λυθεί με τρόπο μη πνευματικό αλλά οικονομικό;
    Και για να έχουμε και καλό ερώτημα : Ρωτήσατε τον κ. Καζάκη αν απορρίπτει τη σύγχρονη τεχνολογία και αν αντιτίθεται στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση; Γιατί αυτός έχει δηλώσει, ότι όχι μόνο δε θα εργαστεί για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, αλλά γι αυτόν λαός είναι ο οποιοσδήποτε, είτε αλβανός είτε πακιστανός είτε σέρβος κ.λ.π. Φαντασθείτε, λοιπόν, το σεβασμό του προς τις αρχές και τις παραδόσεις του Έθνους μας !
    Δε φθάνουν, συνεπώς, τα απλά ελληνικά που γράφθηκε το πρόγραμμα της ημερίδας της Εστίας Πατερικών Μελετών, αλλά απαιτούνται και άλλες προϋποθέσεις . Το να μπορεί κανείς με πνευματική όραση να αντιλαμβάνεται τις επιπτώσεις των εγχειρημάτων του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.