Τον νέο Ποιμενάρχη τους υποδέχθηκαν σήμερα κλήρος και λαός της Ζακύνθου

"Ρομφαία'
dioΖάκυνθος, Γιώργος Φερδής 

Τον νέο Ποιμενάρχη τους υποδέχθηκαν σήμερα κλήρος και λαός της Ζακύνθου, τον νέο Μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Διονύσιο τον Δ΄.
Ο Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Διονύσιος έφτασε στο λιμάνι του νησιού λίγο μετά τις 10, όπου τον υποδέχθηκε ο Τοποτηρητής της Μητροπόλεως Ηλείας κ. Γερμανός και ο προκάτοχος του Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος.
Στη συνέχεια στην πλατεία Σολωμού έγινε η επίσημη τελετή υποδοχής, από τον Δήμαρχο Στέλιο Μποζίκη και πλειάδα Αρχιερέων που έφθασαν στο νησί για να τον τιμήσουν.
Αμέσως μετά ο Δήμαρχος κ. Μποζίκης, προσφώνησε τον Μητροπολίτη Διονύσιο τον οποίο καλωσόρισε στο νησί των ποιητών, τονίζοντας ότι είναι μεγάλη ευλογία η εκλογή του.
Από την πλευρά του ο Μητροπολίτης Ζακύνθου αναφέρθηκε στο Άγιο Διονύσιο τον προστάτη του Νησιού των Ποιητών, καθώς και στον πολιτισμό της Ζακύνθου.
Συγκινητική ήταν η στιγμή της πομπής προς τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου (Ξένων), όπου ο κόσμος φώναζε συνεχώς Άξιος! Άξιος!
Τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο εκπροσωπεί στην ενθρόνιση, ο...
Σεβ. Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου Ιερόθεος.
Ο Μητροπολίτης Διονύσιος κατά τον ενθρονιστήριο λόγο του, μεταξύ άλλων τόνισε: "Έχω δύο υποχρεώσεις, πρώτον να ενθυμούμαι πάντοντε και να μνημονεύω στις ιερουργείες τον γέροντά μου. Δεύτερον δε να προσπαθήσω και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις να προσθέσω ευχρίστους δομικούς λίθους, εις το θεόκτιστον τούτο οικοδόμημα της Ιεράς Μητροπόλεως".
"Αυτή την ιερή στιγμή κλείνοντας ευλαβικά το γόνι μου, στον πολιούχο και προστάτη της νήσου μας, δοκιμάζω την μεγαλυτέρα της ζωής μου συγκίνηση", πρόσθεσε με δάκρυα στα μάτια ο κ. Διονύσιος.
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο Μητροπολίτης Ζακύνθου ανέφερε ότι "ήλθα με θεία εντολή στη Ζάκυνθο, ουδέ να πάρω αλλά τουναντίον να δώσω εις την διακονία του ευγενούς Ζακυνθινού λαού".
"Ήλθα να συνεχίσω το έργο το θαυμαστό του γέροντος μου, ο οποίος την στιγμή αυτήν παραδίδει την ιερά σκυτάλη του", πρόσθεσε ο κ. Διονύσιος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις