Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Σχολικά βιβλία :H "πρόβα τζενεράλε" για το "Νέο Σχολείο"





 Εισαγωγικό σχόλιο
απο την "Κλασσικοπερίπτωση"
Η ντιρεκτίβα της Νέας Εποχής και των παραμάγαζών της (ίδρυμα Σόρος, Λέσχη Μπίλντεμπεργκ,CDRSEE κ.α), ήταν τόσο σαφής ώστε την αντιλήφθηκε ορθά ακόμα και ο επίλεκτός της κατοχικός πρωθυπουργός: <<;"Ο "Νέος Πατριωτισμός" δεν έχει ανάγκη απο τα σύμβολα και την ιστορία>>.
Αυτός ο "νέος πατριωτισμός", για να έχει πρακτικό αποτέλεσμα είναι  απαραίτητο να διδάσκεται  απο "νέα σχολεία", που δεν θα είναι σχολεία  αλλά  πρέσες  κατασκευής  ομοιόμορφων  άψυχων τούβλων.Θα είναι  σχολεία  στα οποία  η  μετάδοση της γνώσης  θα είναι απολύτως ελεγχόμενη ώστε να μην  υπάρχουν έστω και ψήγματα  που θα  ερεθίσουν την κριτική σκέψη  του μαθητή.

Ο  "νέος πατριωτισμός" και η "νέα γνώση"  θα εκπορεύονται απο  ένα  μικρό και σκληρό πυρήνα   και θα  διανέμονται  αρχικά απο τρομοκρατημένους  και πειθήνιους καθηγητές οι οποίοι σιγά - σιγά θα αντικατασταθούν  απο  "έξυπνους" servers , στους οποίους  θα "μπαίνουν" οι μαθητές όχι απο ένα  ανύπαρκτο σχολείο αλλά απο το σπίτι τους.

Ο Δ. Νατσιός, αυτός δηλαδή  ο αξιέπαινος  για την αγωνιστική του παρουσία  δάσκαλος απο το Κιλκίς, αναφέρεται  σε αυτήν  την  επικίνδυνη παράμετρο του νεοεποχήτικου  σχεδιασμού  και με τον τρόπο του  "κρούει τον κώδωνα του κινδύνου" πείθοντάς μας , χωρίς  να το θέλει, πως  ο μόνος  αποτελεσματικός τρόπος αντίστασης είναι η επανίδρυση των  "κρυφών σχολείων"

υπ.ΠΔΒΜΘ (υπουργείο… ποδοβολητό)



Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟΥ
δάσκαλος-Κιλκίς
 

Εγκύκλιος του υπουργείου διά βίου αμάθειας. 
Ημερομηνία έκδοσης
1.9.2011.
 
Γιά την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων το Υπ.ΠΔΒΜΘ (αυτό είναι το αρκτικόλεξο του πρώην ΥΠΕΠΘ.
Αν τολμήσεις να το προφέρεις ακούγεται κάτι σαν ποδοβολητό ή ασυναρτησίες «οινόφλυγων καραγωγέων»-μεθυσμένων αμαξάδων), προέβη το Υπ.ΠΔΒΜΘ, λοιπόν, μεταξύ άλλων και στις ακόλουθες ενέργειες.

1. «Ανάρτηση όλων των διδακτικών βιβλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην πλατφόρμα ψηφιακό σχολείο, ώστε να αξιοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς με κάθε πρόσφορο τρόπο γιά τους ίδιους και τους μαθητές τους.

2. Διανομή σε όλους τους μαθητές ενός DVD, στο οποίο θα εμπεριέχονται τα σχολικά εγχειρίδια. Έτσι οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα και στο σπίτι τους ηλεκτρονικά να μελετούν τα μαθήματα».

Χαράς Ευαγγέλια. Τελικά το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», το όραμα της νέας ηγεσίας, του νέου υπουργείου με το νέο σχολικό έτος υλοποιείται.

Έχω μπροστά μου το σχέδιο δράσης, με τίτλο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο Μαθητής», το οποίο πέρυσι υποβλήθηκε στην κυβέρνηση. (Συνήθως τίθεται η πρόθεση διά, μπροστά από την λέξη κυβέρνηση. Το σωστότερο και ακριβέστερον είναι να τεθεί η πρόθεση «υπό» και, γιατί όχι, και η «αντί». Όπως λέμε υπολοχαγός, ανθυπολοχαγός).

Διαβάζω στο 4ο σημείο του σχεδίου. Στόχος είναι το Νέο Σχολείο «να είναι πρώτα απ' όλα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ... ΤΟΙΧΟΥΣ!» (Τα κεφαλαία περιέχονται στο κείμενο). «Ένα σχολείο ανοικτό στις ιδέες, και στην κοινωνία, στην γνώση και το μέλλον, που αξιοποιεί κάθε σύγχρονο εργαλείο. Ο διαδραστικός πίνακας, το ηλεκτρονικό βιβλίο, το ψηφιακό
εκπαιδευτικό υλικό, ο προσωπικός μαθητικός υπολογιστής, διευρύνουν τις γνώσεις, διευκολύνουν την επικοινωνία...»
και λοιπά και λοιπά...

Αξιοθαύμαστη το Υπ.ΠΔΒΜΘ (υπουργείο από ηλεκτρονικό βιβλίο γιά ηλεκτρονική μελέτη. Εκείνο το κεφαλαιογράμματο «ΧΩΡΙΣ ΤΟΙΧΟΥΣ», αν το ερμηνεύσω ορθώς, σημαίνει την κατάργηση του σχολείου όπως το γνωρίσαμε όλοι μας, ως συγκεκριμένη κτιριακή υποδομή και την αντικατάστασή του με ένα ψηφιακό, ανύπαρκτο, απροσδιόριστο πράγμα.

Δηλαδή, ο μαθητής, θα λέγεται μαθητής, όμως δεν θα πηγαίνει σε σχολείο, αλλά θα παραμένει στο σπίτι του και ενώπιον του υπολογιστή «θα μαθαίνει πώς να μαθαίνει», όπως λέει το τρέχον, χιλιομαθημένο ανοητολόγημα.

Στο βιβλίο «Νεοελληνική Γλώσσα» Α' Γυμνασίου (τετράδιο εργασιών),
στην σελίδα 71 και με τίτλο «το σχολείο του μέλλοντος», διαβάζουμε τα εξής αποκαλυπτικά: «Ουσιαστικά το σχολείο του μέλλοντος θα είναι μία μορφωτική υπηρεσία, όπου το κάθε παιδί θα μαθαίνει μόνο του από τον υπολογιστή, υποβοηθούμενο από έναν υποβαθμισμένο βοηθόμάθησης, επιφορτισμένο κυρίως με τεχνικής φύσεως προβλήματα.

Τα παιδιά που έχουν υπολογιστή στο σπίτι θα μπορούν να... παρακολουθούν και από εκεί, χωρίς να είναι απαραίτητη η καθημερινή παρουσία στοσχολείο, αφού έτσι κι αλλιώς οι ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων του θα είναι online σε 24ωρη βάση...».

Προσοχή στην φράση «χωρίς να είναι απαραίτητη η καθημερινή παρουσία στο σχολείο». Προηγήθηκαν συγχωνεύσεις σχολείων. Γιά το καλό των παιδιών μας, πάντοτε.

Δεν θα χαιρόταν έτι περαιτέρω η Τρόικα και τα εγχώρια πειθήνια ενεργούμενά της, αν έκλειναν και σχολικές μονάδες υπό το κουτοπόνηρο πρόσχημα του λεγομένου «σχολείου του μέλλοντος»;

Οι δικαιολογίες που ψελλίζει το Υπ.ΠΔΒΜΘ (υπουργείο ποδοβολητό) είναι η έλλειψη χαρτιού, κωλυσιεργία Ανωτάτου Δικαστηρίου, η κρίση, το μνημόνιο.

Έχω την εντύπωση ότι δεν λείπει το χαρτί αλλά ότι έχουμε «άσκηση επί χάρτου», δοκιμάζεται το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ». Σχολείο χωρίς βιβλία, αλλά στη θέση τους ένα... DVD.

Το DVD προϋποθέτει ότι ο μαθητής πρέπει να...

έχει στο σπίτι του ηλεκτρονικό υπολογιστή. Όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα (και είναι πολλοί οι μαθητές, σε οικογένειες που στερούνται και τα προς το ζην), αποκλείονται, μένουν εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ο κοινωνικός κανιβαλισμός προ των πυλών.

Έτσι εννοούν το «Πρώτα ο Μαθητής» του Νέου Σχολείου τους. Τίθεται όμως και ένα σοβαρότερο ερώτημα.

Η επίδοση, αντί βιβλίων, ενός DVD συνιστά απροκάλυπτη παρότρυνση ή καταναγκασμό, να εγκαταλείψουν τα παιδιά το ευλογημένο βιβλίο και να αφεθούν ανυπεράσπιστα στα νύχια του υπολογιστή και του διαδικτύου.

Ήδη ο διαδικτυακός εθισμός (η ηλεκτρονική ηρωίνη όπως προσφυώς ονομάζεται) εντάσσεται στις ολέθριες εξαρτήσεις.

Το υπ.ΠΔΒΜΘ, η διά βίου ανοησία, αντί να προστατεύει την πιό αθώα και ευπαθή κοινωνική ομάδα καταντά συντελεστής, νοσηρών φαινομένων. Μα και πόσο εξευτελιστικό γιά το κράτος και μειωτικό γιά το κύρος και την σοβαρότητα ημών των δασκάλων (αναφέρομαι σε όσους διδάσκουν στο Δημοτικό) είναι να υποδεχόμαστε τα παιδιά με ένα DVD.

Τί χαρά προσφέρουν ιδίως στους μαθητές της πρώτης τάξης τα πρώτα βιβλία (έστω και αυτοί οι κακογραμμένοι ψυχοβγάλτες)!

Ψευτορωμαίικο κράτος- καρικατούρα. Ούτε τα βιβλία των παιδιών του δεν μπορεί να εξασφαλίσει και μένουν ατιμώρητα και ροκανίζουν το κλεμμένο βιός του λαού οι καντιποτένιοι πολιτικάντηδες.

Κανονικά και προφυλάσσοντας οι γονείς τα παιδιά τους πρέπει να πάρουν το DVD και να το επιστρέψουν στις λαλίστατες κομψοσουσούδες του Υπ.ΠΔΒΜΘ με την ένδειξη:

απαράδεκτον, ακατάλληλον γιά ανηλίκους.

Παραπέμπω επιλογικώς σε ένα κείμενο του Τάσου Λιγνάδη από το βιβλίο του «Καταρρέω». (1989 εκδ. «Ακρίτας»).

Γράφει ο αείμνηστος λογοτέχνης τα εξής προφητικά:

«Αφού λοιπόν έγιναν τα σχολεία μας χώροι επικίνδυνοι είναι μοιραίο να απολύσουμε τα παιδιά στην τύχη του δρόμου. Θα λάβουν την παιδεία τους σε χώρους διασκεδαστικότερους: στις δισκοθήκες, στα πάμπς, στα φασφουντάδικα, στις συρράξεις των
γηπέδων (μήπως και οι χούλιγκαν, μαθητές δεν είναιWink στους μοντέρνους σταθμούς υψηλής ακροαματικότητας των FM που επενεργούν ως πλυντήρια εγκεφάλων μέσω της ευθυμίας της ανεγκέφαλης σαχλαμάρας».


Αν στην θέση των FM βάλουμε το διαδίκτυο (τον εθισμό σ' αυτό) στο οποίο με τις ευλογίες του «Υπουργείου Ποδοβολητό» καταδικάζονται οι μαθητές μας, έχουμε μία πλήρη εικόνα του σακατεμένου καιρού μας...

http://resaltomag.blogspot.com/2011/09/blog-post_9009.html 

1 σχόλιο:

  1. 2)
    Οι τάχα αγανακτώντας σήμερα «αντιρατσιστες» , τα αριστερά εξαπτέρυγα της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ , που έχουν όμως εξασφαλίσει από μια θέση εργασίας για όλους ανεξαιρέτως τους εισαγομένους και ΝΥΝ εργαζομένους ΛΑΘΡΟ , μαζί με την δεύτερη θέση τους στο ΠΑκιστανοαλβανικο-ΜΕτωπο .

    Φυσικά ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ δια « ΝΥΝ εργαζόμενους στις ΠΡΩΗΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΠΛΕΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ».

    Εσείς που στο ΚΑΛΟ τις είδατε τις θέσεις εργασίας : σερβιτόρων , καμαριέρων και σεκιουριτάδων κλπ ;
    Πάτε να μας τρελάνετε τελικά ;

    Έτσι λοιπόν μετά την προδοσία του «μνημονίου ένα» , το οποίο για να λέμε την ΑΛΗΘΕΙΑ , αυτό επιβλήθηκε εις στον ελληνικό λαό , από μια ύπουλη συνεργασία όλων με την προδοτική κυβέρνηση του ΓΑΠα.

    Και τούτο , διότι αντί να γίνουν από την αρχή , δυναμικές και πολυήμερες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας , εντούτοις ακόμη και στην μεγαλειώδη εκείνη συγκέντρωση της 5ης Μαΐου 2010 , ενάντια στην χούντα του ΔΝΤ , στο Σύνταγμα , κάποιοι έπαιρναν τους κομματικούς τους στρατούς και αποχωρούσαν , υπό τα γιουχαΐσματα εκατοντάδων χιλιάδων ακομμάτιστων τίμιων Ελλήνων ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ .

    Και τώρα οι κόκκινοι συνεργοί στην εθνική προδοσία , αρχίζουν τις γελοίες δικαιολογίες τους και τα ΝΕΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΑ , ΝΕΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
    Αλλά κανένας Έλληνας πατριώτης δεν πρόκειται να τους ξεχάσει κι αυτούς όταν θα έλθει η ώρα .
    Αλλά το γελοιότερο όλων ήταν ότι αυτοί και το απόκομμα τους , είχαν « ψήσει » όλους τους αφελείς οπαδούς των , ότι θα γκρέμιζαν το « μνημόνιο » δια της δικαστικής οδού , μαζεύοντας υπόγραφες και στέλνοντας εξώδικα μαζί με την κατάθεση κάποιων αγωγών . χα, χα, χα .
    Και καλά , τόσο πολύ εμπιστοσύνη ως φαίνεται είχαν στην Ελληνική δικαιοσύνη ;
    Τα αποτελέσματα όμως τα είδαμε : (ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ) .
    Αν και αυτοί το πέρασαν « ΑΒΑΒΑ » ( δηλαδή σιώπησαν )

    Όσο για τον περίφημο Σάμιουελ Τζάκσον και τα αποφθέγματα του , εγώ τα βράζω σε χλιαρό νερό , διότι ποτέ δεν θα έπαιρνα στα σοβαρά τις δηλώσεις ενός εθισμένου τοξικομανούς αμερικανού ηθοποιού , όπως εσείς κύριε αρθρογράφε μου .
    Α , ναι μαθαίνω ότι τα τελευταία χρόνια είχε ιδιαίτερα καλές επιδώσεις και στην κοκαΐνη.

    Ας μην εμπλέκουμε λοιπόν τον μεγάλο αγωνιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων , τον αιδεσιμότατο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ , με κάποιο Χολιγουντιανό αστέρι που παίζει τέτοιους ρόλους , σε ταινίες του κινηματογράφου , οι οποίες όμως ταινίες του έχουν αποφέρει συνολικά ΑΠΟ 2,81 ΕΩΣ 4,910 δισεκατομμύρια δολάρια , τοποθετώντας τον Στην έβδομη θέση του box-office των ΗΠΑ ή ως το δεύτερο υψηλότερο-αποφέροντα σταρ του σινεμά όλων των εποχών , αν δεν το γνωρίζατε .
    Αυτά δια λόγους αντικειμενικής πραγματικότητας και μόνο . Τέλος .
    HEIL GAP ( or mind the GAP )

    Υ.Γ. (1) ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 198 ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΕΓΕΡΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ , ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ , ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΛΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΕΩΣ .
    Υ.Γ.(2) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ : ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΚΑΙΤΕ, ΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΔΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ , ΗΤΑΝ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ , ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.
    Υ.Γ. (3) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΑΘΗ , ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ «ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΤΟΣΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ , ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΤΗΝ «ΠΑΤΡΙΔΑ» ΜΑΣ .

    HEIL GAP (or mind the GAP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.