Μια απόφαση του Συμβουλίου Της Επικρατείας (Σ.Τ.Ε) που υπονομεύει τις μελλοντικές νομικές κινήσεις των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης
Το Συμβούλιο Της Επικρατείας εξέτασε την προσφυγή κάποιου συμπολίτη μας, ο οποίος για λόγους Ορθόδοξης συνείδησης κατήγγειλε την αριθμοποίηση του ανθρωπίνου προσώπου ως πράξη ασυμβίβαστη με την Ορθοδοξία και για αυτό ζητούσε μέσω αυτής, να φορολογείται με βάση την προσωπική του ταυτοποίηση και όχι μέσω του ΑΦΜ (Αριθμού Φορολογικού Μητρώου) και της διαχείρισης των φορολογικών του δεδομένων απο το γνωστό ηλεκτρονικό σύστημα TAXIS.
Δεν γνωριζουμε το ακριβές περιεχόμενο της προσφυγής του συμπολίτη μας (τον όποιο δεν γνωρίζουμε) ως εκ τούτου δεν είμαστε σε θέση να την σχολιάσουμε.
Ωστόσο έχουμε κάθε δικαίωμα να σχολιάσουμε την σχετική απόφαση του Σ.Τ.Ε όπως την διαβάσαμε στον τύπο και η οποία μεταξύ των άλλων τονίζει ότι:
"....Ο οπαδός ορισμένου θρησκεύματος δεν έχει τη δυνατότητα «επικαλούμενος της θρησκευτικές του πεποιθήσεις να αρνηθεί την εκπλήρωση των φορολογικών του υποχρεώσεων προς το κράτος» ούτε και να αρνηθεί «την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων»..."
Είναι λοιπόν προφανές ότι όποιος στο μέλλον δηλώσει "Αντιρρησίας Ορθόδοξης συνείδησης" και εξ αυτού αρνηθεί να υπακούσει σε νόμο, που κατά την Ορθόδοξη επιχειρηματολογία του θίγει την "θρησκευτική του συνείδηση", θα βρεθεί αντιμέτωπος ...
με κάποιον δικαστή που θα του επιδεικνύει την παραπάνω απόφαση λίγο πρίν τον καταδικάσει.
με κάποιον δικαστή που θα του επιδεικνύει την παραπάνω απόφαση λίγο πρίν τον καταδικάσει.
Αυτή λοιπόν η απόφαση του ΣΤΕ , δεν περιορίζεται μόνο στο θέμα του ΑΦΜ ,όπως προεβλήθη απο τα δημοσιογραφικά portals , αλλά παράγει ένα σοβαρώτατο "δικαστικό προηγούμενο" , περιορίζοντας δραστικά το πεδίο των μελλοντικών προσφυγών απο όποιον Ορθόδοξο κρίνει πως θίγεται η θρησκευτική του συνείδηση απο κάποιον νόμο του κράτους.
Με απλά λόγια, αύριο που η κυβέρνηση θα επιβάλλει την Κάρτα του Πολίτη , δεν θα αναγνωρίζεται ως νομικά βάσιμη η όποια προσφυγή μας σε δικαστήρια αφού στον σχετικό νόμο δεν θα υπάρχει κάποιο άρθρο που θα αναφέρεται π.χ στην άσκηση των θρησκευτικών μας δικαιωμάτων.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και ίσως θα πρέπει να εγείρουμε τις ενστάσεις μας ως προς την διατύπωση συγκεκριμένων σημείων της προαναφερθείσης απόφασης, μιας και δεν αφορούν μόνο στην αποκοπή των αντιρρήσεων θρησκευτικής συνείδησης απο το ισχύον φορολογικό σύστημα , αλλά και απο "...νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων ...".
Είναι πάντως λυπηρή αυτή η "ειδική δικαστική μεταχείριση" των Ορθοδόξων αντιρρησιών σε σχέση με άλλους "αντιρρησίες" των οποίων οι αιτιάσεις όσο και να φαίνονταν παράλογες έτυχαν τελικά της "κατανόησης" των δικαστηρίων.
Εμείς ως ΠΡ.Α.Ο.Σ δεν πρόκειται να "καταθέσουμε τα όπλα" και θα πολεμήσουμε (όσο ακόμα μας το επιτρέπουν) εναντίον όλων αυτών των νόμων και των διατάξεων που προσβάλλουν παντοιοτρόπως την θρησκευτική μας συνείδηση και την ελευθερία .
Παραθετουμε πιο κάτω την είδηση όπως την διαβάσαμε στο "Πρώτο Θέμα"
και το "Ρομφαία"
Απόφαση ΣτΕ
«Δεν προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία ο ΑΦΜ»
Ο οπαδός ορισμένου θρησκεύματος δεν έχει τη δυνατότητα «επικαλούμενος της ...
θρησκευτικές του πεποιθήσεις να αρνηθεί την εκπλήρωση των φορολογικών του υποχρεώσεων προς το κράτος» ούτε και να αρνηθεί «την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων».
θρησκευτικές του πεποιθήσεις να αρνηθεί την εκπλήρωση των φορολογικών του υποχρεώσεων προς το κράτος» ούτε και να αρνηθεί «την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων».
Αυτό αναφέρει σε απόφασή του το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την οποία απορρίπτει προσφυγή που είχε καταθέσει αντιρρησίας συνείδησης ζητώντας να εξαιρεθεί από το σύστημα ΤΑΧΙS και να μην φορολογείται μέσω του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
Στην προσφυγή υποστήριζε ότι με την καθιέρωση του ΑΦΜ, οι πολίτες αντιμετωπίζονται σαν αριθμοί και όχι ως πρόσωπα και αυτό εκτός των άλλων είναι αντίθετο και με τις διδασκαλίες της Χριστιανικής Ορθόδοξης πίστης.
Το ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή κρίνοντας ότι η καθιέρωση του ΑΦΜ δεν προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία των πολιτών και είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Επίσης, στην απόφασή του το ΣτΕ αναφέρει ότι η υποχρεωτική απόδοση σε όλους του πολίτες ΑΦΜ, δεν καθιστά αυτούς αριθμούς, καθώς όλες οι υπόλοιπες συναλλαγές γίνονται με το ονοματεπώνυμό τους.
Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) δεν προσβάλλει τη θρησκευτική ελευθερία των πολιτών και συνάδει με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας και απέρριψε αίτηση αντιρρησία συνείδησης, ο οποίος είχε ζητήσει την εξαίρεσή του από το σύστημα ΤΑΧΙS και τη φορολόγησή του μέσω του ΑΦΜ.
Ο αντιρρησίας συνείδησης υποστηρίζει, ότι ο ΑΦΜ είναι αντίθετος στο άρθρο 13 του Συντάγματος και το άρθρο 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), που κατοχυρώνουν το ατομικό δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας.
Και αυτό, γιατί η καθιέρωση του ΑΦΜ συνεπάγεται "την αντιμετώπιση των ανθρώπων ως αριθμών και όχι ως προσώπων, κάτι που δεν συνάδει με τις διδασκαλίες της χριστιανικής ορθόδοξης πίστης, με αποτέλεσμα η υποχρεωτική απόδοση και αναγραφή του ΑΦΜ να τον αναγκάζει σε επιορκία και σε κατάσταση αμαρτίας ενώπιον του Θεού, καθόσον αποδοχή του ΑΦΜ θα συνιστά την από μέρους του αποδοχή της κατάργησης του βαπτίσματος που έχει λάβει".
Το Β' Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος ο σύμβουλος Επικρατείας Δ. Κωστόπουλος και εισηγητής η πάρεδρος Σοφία Βιτάλη), με την υπ' αριθμ. 582/2011 απόφασή του, απέρριψε ως αβάσιμη την αίτηση του αντιρρησία συνείδησης.
Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι η διάταξη του Ν. 2515/1997 που καθιέρωσε τον ΑΦΜ δεν αντίκειται στο Σύνταγμα (άρθρο 13) και την ΕΣΔΑ (άρθρο 9), γιατί "αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση ενός δημοσίου σκοπού (την αποδοτική λειτουργία του νέου συστήματος μηχανοργάνωσης και την συνακόλουθη αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής), και εισάγει υποχρέωση γενικού απρόσωπου χαρακτήρα, μη συναρτωμένη προς θρησκευτικές πεποιθήσεις, που δεν επιδέχεται ουδεμία εξαίρεση, αφού μάλιστα με την υποχρέωση αυτή δεν επιχειρείται διείσδυση της κρατικής εξουσίας στο ενδιάθετο φρόνημα των πολιτών".
Ακόμη, υπογραμμίζεται στη δικαστική απόφαση, ότι η υποχρεωτική απόδοση ΑΦΜ σε όλους τους πολίτες, δεν καθιστά αυτούς αριθμούς, γιατί όλες οι συναλλαγές γίνονται με το όνομα και το επώνυμο του κάθε συναλλασσόμενου και ο ΑΦΜ χρησιμοποιείται ως επιπρόσθετο στοιχείο.
Εξάλλου, υπογραμμίζουν οι δικαστές, "ο οπαδός ορισμένου θρησκεύματος δεν έχει τη δυνατότητα, επικαλούμενος της θρησκευτικές του πεποιθήσεις, να αρνηθεί την εκπλήρωση των προς το κράτος υποχρεώσεών του" (π.χ. φορολογικών) ή "την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων".
ΣτΕ: Ο ΑΦΜ δεν προσβάλλει τη θρησκευτική ελευθερία των πολιτών
Ο αντιρρησίας συνείδησης υποστηρίζει, ότι ο ΑΦΜ είναι αντίθετος στο άρθρο 13 του Συντάγματος και το άρθρο 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), που κατοχυρώνουν το ατομικό δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας.
Και αυτό, γιατί η καθιέρωση του ΑΦΜ συνεπάγεται "την αντιμετώπιση των ανθρώπων ως αριθμών και όχι ως προσώπων, κάτι που δεν συνάδει με τις διδασκαλίες της χριστιανικής ορθόδοξης πίστης, με αποτέλεσμα η υποχρεωτική απόδοση και αναγραφή του ΑΦΜ να τον αναγκάζει σε επιορκία και σε κατάσταση αμαρτίας ενώπιον του Θεού, καθόσον αποδοχή του ΑΦΜ θα συνιστά την από μέρους του αποδοχή της κατάργησης του βαπτίσματος που έχει λάβει".
Το Β' Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος ο σύμβουλος Επικρατείας Δ. Κωστόπουλος και εισηγητής η πάρεδρος Σοφία Βιτάλη), με την υπ' αριθμ. 582/2011 απόφασή του, απέρριψε ως αβάσιμη την αίτηση του αντιρρησία συνείδησης.
Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι η διάταξη του Ν. 2515/1997 που καθιέρωσε τον ΑΦΜ δεν αντίκειται στο Σύνταγμα (άρθρο 13) και την ΕΣΔΑ (άρθρο 9), γιατί "αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση ενός δημοσίου σκοπού (την αποδοτική λειτουργία του νέου συστήματος μηχανοργάνωσης και την συνακόλουθη αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής), και εισάγει υποχρέωση γενικού απρόσωπου χαρακτήρα, μη συναρτωμένη προς θρησκευτικές πεποιθήσεις, που δεν επιδέχεται ουδεμία εξαίρεση, αφού μάλιστα με την υποχρέωση αυτή δεν επιχειρείται διείσδυση της κρατικής εξουσίας στο ενδιάθετο φρόνημα των πολιτών".
Ακόμη, υπογραμμίζεται στη δικαστική απόφαση, ότι η υποχρεωτική απόδοση ΑΦΜ σε όλους τους πολίτες, δεν καθιστά αυτούς αριθμούς, γιατί όλες οι συναλλαγές γίνονται με το όνομα και το επώνυμο του κάθε συναλλασσόμενου και ο ΑΦΜ χρησιμοποιείται ως επιπρόσθετο στοιχείο.
Εξάλλου, υπογραμμίζουν οι δικαστές, "ο οπαδός ορισμένου θρησκεύματος δεν έχει τη δυνατότητα, επικαλούμενος της θρησκευτικές του πεποιθήσεις, να αρνηθεί την εκπλήρωση των προς το κράτος υποχρεώσεών του" (π.χ. φορολογικών) ή "την συμμόρφωσή του προς τους νόμους γενικής εφαρμογής, ειδικά δε με εκείνους που δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων".
με το ίδιο σκεπτικό δεν θα πρέπει να επιτρέπεται στους μάρτυρες του Ιεχωβά να μην πηγαίνουν στρατό αφού "δεν αφορούν θέματα σχετικά με την άσκηση των θρησκευτικών δικαιωμάτων".
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή κρίνοντας ότι η καθιέρωση του ΑΦΜ δεν προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία των πολιτών και είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυπριανός Χ :
Τι λέει το ΣτΕ, το Σύνταγμα και η ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, για την "εικαζομένη συναίνεση" παντός Πολίτη, ως προς την εκχώρηση του Δικαιώματος να του αφαιρούνται τα όργανα προθανατίως (εγκεφαλικός θάνατος) χωρίς τη θέλησή του; Δηλαδή, χωρίς να έχει την "δεδηλωμένη", γραπτή ή προφορική, άρνηση;
Το ΣτΕ άλλοτε κάνει "στραβά μάτια" και όποτε θέλει τα έχει ορθάνοιχτα, πότε τεντώνει το Σύνταγμα σαν το λάστιχο και πότε το κάνει σκληρό σαν το σίδερο.
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/07/blog-post_5755.html
Αναμενόμενη ήταν αυτή η απόφαση... για να μην σας πω ότι κάτι παραπλήσιο υπήρχε ήδη του τύπου δεν μπορεί κανείς να μην πάρει ταυτότητα επικαλούμενος λόγους θρησκευτικής συνείδησης.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Εμείς ως ΠΡ.Α.Ο.Σ δεν πρόκειται να "καταθέσουμε τα όπλα" και θα πολεμήσουμε (όσο ακόμα μας το επιτρέπουν) εναντίον όλων αυτών των νόμων και των διατάξεων που προσβάλλουν παντοιοτρόπως την θρησκευτική μας συνείδηση και την ελευθερία "
Αγαπητοί ΠΡ.Α.Ο.Σ μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να μου απαντήσετε, ποιές θα είναι οι κινήσεις σας όταν η κάρτα του πολίτη γίνει νόμος του κράτους και τα δικαστήρια αποφασίσουν ότι δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκευτική ελευθερία;
Τώρα αγωνιζόσαστε, ενημερώνετε τον κόσμο και καλά κάνετε, όμως, όταν γίνει νόμος του κράτους τι; Λέτε όσο σας επιτρέπουν να αγωνιζόσαστε...δηλαδή εάν κάποια στιγμή σας η google σας το αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα και δεν μπορείτε να κάνετε αναρτήσεις και στο wordpress τι θα γίνει; Θα πάει ο κόσμος να πάρει τη κάρτα του πολίτη όταν γίνει νόμος του κράτους;
Θα πούμε είμαστε ενημερωμένοι αλλά επειδή δεν είναι το χάραγμα θα την παραλάβουμε και θα αντισταθούμε δυναμικά όταν έρθει το χάραγμα;
Μια τέτοια στάση δεν θυμίζει τη στάση μας απέναντι και στον οικουμενισμό; (όταν γίνει το κοινό ποτήριο θα γίνει η σούπερ αντίδραση κλπ)
Θέλω να πω ότι καλή η ενημέρωση αλλά δεν πρέπει με κάποιο τρόπο να δίνεται κάποιες κατευθυντήριες γραμμές στους αναγνώστες σας για το πως να κινηθούν; Καλό θα ήταν να αποτανθούν στην Εκκλησία, και ήδη πολλοί που προβληματίζονται περιμένουν να βγάλει απόφαση η Σύνοδος η οποία όμως δεν βγάζει. Δηλαδή είμαστε σαν πρόβατα δίχως ποιμένα. Πολύ ωραία αν και με καθυστέρηση βγάλει η Σύνοδος απόφαση μη παραλαβής κάποιας κάρτας με τσιπ. Αν όμως δεν το κάνει; (πράγμα που φαίνεται όσο περνάει ο καιρός πιθανότερο...) Αν λόγου χάρη πάνε πρώτοι κάποιοι Επίσκοποι και πάρουν τη κάρτα;
Δεν μπορεί να γίνει προσφυγή σε Διεθνή Δικαστήρια ώστε να επισημοποιηθεί κάποια απόφαση υπέρ μας προκειμένου να έχουμε τη νομική κατοχύρωση απέναντι στις μεθοδεύσεις της αντίχριστης κυβέρνησης; Όχι ότι πιστεύω ότι θα δικαιωθούμε σίγουρα αλλά ίσως, αν προλαβαίνουμε, πριν είναι πραγματικά πολύ αργά πλέον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος μας διαβεβαιωνει οτι αυτος ο κυριος που εκανε την προσφυγη δεν ηταν 'βαλτος',ωστε με αυτη την υπερβολη για τον ΑΦΜ να πετυχη ευκολα αυτη την αποφαση, η οποια ισως καθορισει και παρομοιες μελλοντικες αποφασεις ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα του ΑΜΚΑ ειναι προφανες οτι ειναι δολιο και προσβαλει την θρησκευτικη ελευθερια γι αυτο ανεβληθει η εκδικαση του απο το ΣΤΕ,
μηπως προσπαθησαν να δημιουργησουν προηγουμενο με το ΑΦΜ ;
μηπως η ενεργεια του εν λογω κυριου ηταν αστοχη και υπερβολικη ;
εσεις τι λετε ;ενοχλει ο ΑΦΜ ;
εγω σαν Χριστιανος λεω οχι.
Αλλα λεω ΟΧΙ στην παραλαβη του ΑΜΚΑ και ΟΧΙ στην παραλαβη της ΚΤΠ.
"θα πολεμήσουμε (όσο ακόμα μας το επιτρέπουν)"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη οταν σας απαγορεψουν να τους πολεματε θα τα "καταθεσετε τα οπλα";
Αγαπητέ μας φίλε μάλλον κάνετε "δίκη προθέσεων" χωρίς να έχτε αντιληφθεί ακόμα ότι αυτό που φωνάζουμε τόσον καιρό και το δηλώνουμε ενυπογράφως μαζί με δεκάδες χιλιάδες άλλους είναι πως δεν θα παραλάβουμε την κάρτα του πολίτη όποιες και να είναι οι συνέπειες εναντίον μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μας καταργήσει η google το ιστολόγιό μας όπως λέτε ή αν μεθαύριο μας κλείσουν στην φυλακή σαν μη συνμμορφούμενους στον νόμο ή αν μας πα΄ρουν τα σπίτια μας ή αν χάσουμε τις δουλειές μας , τι θέλετε να κάνουμε;
Εμείς και η ΠΡ.Α.Ο.Σ κάναμε και κάνουμε αυτό που μπορούμε και μας επιτρέπει η συνείδησή μας.Θα δεχτούμε ότι ήταν λίγο, ή ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα απο μια συλλογή υπογραφών,κάμποσες προσφυγές, δύο συγκεντρώσεις , ημερίδες , ομιλίες σε όλη την Ελλάδα κλπ.Όμως αυτό μπορούσαμε και αυτό κάναμε εξ άλλου όπως κατά καιρούς έχουμε δηλώσει δεν έιχαμε ποτέ στη σκέψη μας να υποκαταστήσουμε τον ποιμαντικό ρόλο της Εκκλησίας και να γίνουμε οι πνευματικοί καθοδηγητές οποιουδήποτε.
Στο τέλος της ανάρητησης γράφουμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς ως ΠΡ.Α.Ο.Σ δεν πρόκειται να "καταθέσουμε τα όπλα" και θα πολεμήσουμε (όσο ακόμα μας το επιτρέπουν) εναντίον όλων αυτών των νόμων και των διατάξεων που προσβάλλουν παντοιοτρόπως την θρησκευτική μας συνείδηση και την ελευθερία
Δεκτά τα σχόλια όσο πικρά και να είναι αρκεί όμως να αναφέρονται σε ολόκληρη την ανάρτηση και όχι σε μία μόνο πρόταση.
chretienorthodox :
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη οταν σας απαγορεψουν να τους πολεματε θα τα "καταθεσετε τα οπλα";
ΚΧ :
"αλλ΄ ο λόγος του Θεού ου δέδεται", γι΄ αυτό και τα όπλα δεν μπορεί ποτέ να κατατεθούν.
" τι θέλετε να κάνουμε;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που πιστεύω ότι μας λείπει είναι η κοινωνική οργάνωση. Έχουμε ενημέρωση από το διαδίκτυο - χάρη σε εσάς και καλά κάνετε!- αλλά αν αυτό απαγορευθεί (ενδεχόμενο που απεύχομαι αλλά είναι πιθανό...δεν είναι;) τι θα κάνουν οι πιστοί; Θα αποτανθούν στον ιερέα της ενορίας τους και εκείνος θα τους πει ότι πει η Σύνοδος. Αν όμως η Σύνοδος δεν αποφασίσει τότε είναι ο καθένας μόνος του... αυτό που σας ζήτησα είναι να αποφύγουμε αυτό... αν λειτουργούσε η ενορία δεν θα υπήρχε θέμα...
Δεν μας λείπει η κοινωνική οργάνωση όπως λετε αλλά το φρόνημα.Διότι αφού έχουμε ενημερωθεί για όλες τις παραμέτρους αυτής της ύπουλης παγκόσμιας παγίδας και αφού υπογράφουμε πως δεν παραλαβουμε την ΚΤΠ σημαίνει ότι έχουμε σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΕΙ στο τι πρόκειται να πράξουμε ανεξάρτητα απο το τί θα πεί η ΔΙΣ ή ο παπάς της ενορίας μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα φυσικά θα είναι πολύ καλύτερα αν η διοικούσα Εκκλησία μας, ακολουθήσει το παράδειγμα του Αγίου Όρους και βγάλει τελικά την πολυαναμενόμενη απόφαση να μην πάρει κανείς αυτήν την ηλεκτρονική χειροπέδα.
Τότε υπάρχουν ελπίδες, έστω και ελάχιστες , η κοσμική εξουσία να κάνει πίσω όπως συνέβη και στο παρελθόν με την ΕΝ ΙΣΧΥΪ εγκύκλιο του μακαριστού Σεραφείμ για τις "ηλεκτρονικές ταυτότητες".
Το Άγιον Όρος μίλησε, 40 Μητροπολίτες έχουν ταχθεί εναντίον της ΚΤΠ, χιλιάδες χριστιανοί λένε ενυπογράφως όχι, τόσα και τόσα ιστολόγια 2 χρόνια μιλούν με κάθε λεπτομέρεια για αυτήν την χολέρα και εμείς θα αναρωτιώμαστε ακόμα για το τί πρέπει να κάνουμε;
Ας κάνει τελικά ο κάθε ένας ότι του λέει η συνείδησή του.
Αν κυριαρχεί μέσα μας η Ορθοδοξία και ο Χριστός τότε δεν υπάρχει χώρος για προφάσεις και διλημματα.
Θα κάνουμε, ό,τι κάναμε την εποχή όπου ο Απ. Παύλος διέσχιζε την τότε γνωστή οικουμένη, χωρίς αυτοκίνητο, αεροπλάνα, ΜΜΕ ή ιντερνέτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, βέβαια, η οικουμένη μεγάλωσε. Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι σμικρύνθηκε το μέγεθος του Απ. Παύλου. Κι αυτό μεγάλωσε, αν και οι κυρίαρχοι της οικουμένης, προσπαθούν να το μειώσουν ή ακόμη και να το εξαφανίσουν.
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τέλος της ανάρητησης γράφουμε:
Εμείς ως ΠΡ.Α.Ο.Σ δεν πρόκειται να "καταθέσουμε τα όπλα" και θα πολεμήσουμε (όσο ακόμα μας το επιτρέπουν) εναντίον όλων αυτών των νόμων και των διατάξεων που προσβάλλουν παντοιοτρόπως την θρησκευτική μας συνείδηση και την ελευθερία
Δεκτά τα σχόλια όσο πικρά και να είναι αρκεί όμως να αναφέρονται σε ολόκληρη την ανάρτηση και όχι σε μία μόνο πρόταση.
chretienorthodox απανταει:
Εφοσοσον ειστε Ελληνες υπηκοοι και μαλιστα κατοικειτε στην Ελλαδα, (εγω εχω ελληνικη υπηκοοτητα αλλα κατοικω στη Γαλλια) λεγοντας οτι πολεματε κατα νομων διαταξεων κλπ, σημαινει οτι πολεματε κατα της Ελληνικης Κυβερνησης, και οτι η Ελληνικη Κυβερνηση σας επιτρεπει να τη πολεματε. Εαν σας κανει πολεμο η Google μπορειτε να παρετε διευθυνση .gr. Οταν το δικο σας blogspot ηταν για μερικες ωρες εκτος λειτουργιας ηταν και το δικο μου, παρ' οτι δεν ειμαι εχθρος της παγκοσμιας ηλεκτρονικης διακυβερνησης, αλλωστε παγκοσμια κυβερνηση υπαρχει απο το 1945, ειναι το Συμβουλιο Ασφαλειας. Για το προβλημα του blogspot ισως να μην εφαταιγε η Google αλλα καποια διασημη υπηρεσια πληροφοριων. Τον Kenedy τον δολοφονησε αμερικανος.
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήchretienorthodox :
Δηλαδη οταν σας απαγορεψουν να τους πολεματε θα τα "καταθεσετε τα οπλα";
ΚΧ :
"αλλ΄ ο λόγος του Θεού ου δέδεται", γι΄ αυτό και τα όπλα δεν μπορεί ποτέ να κατατεθούν.
chretienorthodox:
Συμφωνω με το κ. Χριστοδουλίδη οτι ο λόγος του Θεού ου δέδεται, και διευκρινιζω οτι οι στρατιωτες του Χριστου ποτε δεν καταθετουν τα οπλα οταν πολεμανε για τη Πιστη τους. Παντως για το επιμαχο θεμα εχω τη γνωμη οπως τη γραφω στο δικο μου blogspot, οτι ο Ορθοδοξος Χριστιανος πρεπει να παραλαβη τη καρτα του πολιτη, αλλα στη βεβαιωση παραλαβης να γραψη "Επιφυλλασομαι για τα στοιχεια που περιεχει το πλινθιο". Ετσι δεν αποδεχεται εν λευκω τα στοιχεια που υπαρχουν στο πλινθιο, διοτι μπορει να υπαρχει, οχι μονο το 666, αλλα οτιδηποτε αντιβαινει στην Ορθοδοξια, μεχρι και βλαστημιες για το Χριστο και τη Παναγια Μητερα Του.
Δείτε και αυτά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ!http://www-voulgari.blogspot.com/2011/07/blog-post_05.html
ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ http://www-voulgari.blogspot.com/2011/07/blog-post_03.html
Οι πολυεθνικές μας πιέζουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Εάν το καταφέρουν, θα πούμε το νερό νεράκι. Γιατί θα πρέπει να χτυπάμε κάρτα με τσιπάκι για να έχουμε νερό, όπως και για να έχουμε τροφή και ενέργεια. Το θέμα ειναι άκρως επείγον. Το νερό και η ενέργεια είναι απαραίτητα για την επιβίωσή μας, όπως και η ελευθερία για να καλλιεργούμε την γη ώστε να ζούμε από αυτήν (λαχανόκηπος και οικόσιτα ζώα για οικογενειακή κατανάλωση). Πρέπει πάση θυσία να υπερασπισθούμε ότι το νερό, η ενέργεια και η γη που πατάμε είναι ΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΑ αφού είναι απολύτως αναγκαία για την επιβίωσή μας. Όσον αφορά την μικροκαλλιέργεια και τα οικόσιτα ζώα, δεν πρέπει να περάσει νομοσχέδιο που να καθιστά απαγορευτική την μικροκαλλιέργεια και την εκτροφή ζώων για οικογενειακή συντήρηση μέσω της υποχρεωτικής υπαγωγής σε επιχειρηματικό καθεστώς με κρατήσεις και φορολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www-voulgari.blogspot.com/2011/07/blog-post_02.html
Τα χρεωμένα κράτη πιέζονται να εκχωρήσουν τους πόρους επιβίωσης των κατοίκων τους (και μεταξύ αυτών και το νερό και την ενέργεια) στους δανειστές τους, δηλαδή στις μεγάλες τράπεζες και στις πολυεθνικές που τις ελέγχουν πλήρως. Οι τελευταίες έχουν έτοιμα εξελιγμένα παγκόσμια ηλεκτρονικά δίκτυα διανομής, μεταφοράς και χρέωσης νερού, ενέργειας και τροφίμων και για τους κατοίκους της "νέας εποχής" επιφυλάσσουν τον ρόλο του "χρήστη-καταναλωτή" με την καρτούλα με το τσιπάκι. Και όποιος για οποιοδήποτε λόγο δεν θα έχει "smart-card" να χτυπάει στους ηλεκτρονικούς τους μετρητές, δεν θα έχει ούτε νεράκι να πιεί.
http://www-voulgari.blogspot.com/2011/07/blog-post_03.html
Αν μεταφράσετε κατά κυριολεξία το ρήμα πολεμώ , τότε ίσως μερικοί να μας προσάψουν κατηγορίες όπως εκείνη της προσπάθειας ανατροπής της κυβέρνησης ή του πολιτεύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακρυά απο μας τέτοιες προθέσεις και πρακτικές και μάλιστα γιοα όποιον μας παρακολουθεί από παλιά δεν υπάρχουν τέτοιου είδους απορίες.
Ο "πόλεμος" που δίνουμε εμείς δεν είναι ούτε κρυφός και δεν έχει ως όπλα παρά την προσευχη το κομποσκοίνι και όσα μας παραχωρεί το Σύνταγμα της Ελλάδος (σας παραπέμπουμε σε νομικές αναλύσεις μας για το πώς το Σύνταγμα μεταχειρίζεται και προστατεύει σχετικά τον Έλληνα πολίτη).Άλλα "όπλα" μας σε αυτόν τον "πόλεμο" είναι η συλλογή υπογραφών ,οι ειρηνικές συγκεντρώσεις, οι ομιλίες σε όλη την Ελλάδα, οι ημερίδες και τέλος η συνεχής ενημέρωση απο τα ιστολόγια , ιστοσελίδες και όσα ραδιόφωνα και τηλεοράσεις μας καλούν.
Το κυριώτερο όμως όπλο είναι αυτό που βρίσκεται στην καρδιά μας και το οποίο μας δίνει το κουράγιο και τη δύναμη να φωνάζουμε ότι θα αρνηθούμε να πάρουμε την Κάρτα του Πολίτη με ότι κι αν σημαίνει αυτό.Το όπλο αυτό είναι ο ίδιος ο Σωτήρας μας Κύριος Ιησούς Χριστός τον όποίο "ενεδύθημεν" κατά το Άγιο Βάπτισμά μας.
Λετε: "Μακρυά απο μας τέτοιες προθέσεις και πρακτικές". Aυτο κυριοι θελω να το δω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ακόμα δεν έχετε δεί όλα όσα σας περιγράψαμε ω τότε μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να δείτε τίποτα απο τον ειρηνικό δημοκρατικό και προπάντων Ορθόδοξο αγώνα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή