Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011

Ο Μεσσηνίας επιστρέφει ως "απαράδεκτον" την κοινοποιηθείσα και σε εκείνον επιστολή του Μητροπολίτου Γλυφάδας





Η ...λεπτή  "Θεολογική" αντίληψη  του  Μεσσηνίας  κ. Χρυσοστόμου, για την συμμετοχή της Εκκλησίας της Ελλάδος στο  αντιορθόδοξο "Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών"  καθώς επίσης  και για  τα υπόλοιπα οικουμενιστικά "μασκαριλικια",   θα έλεγε κανείς ότι  "πιστοποιείται" σε  δύο γραμμές, τις οποίες εγραψε ο ίδιος στα γρήγορα, ως απάντηση στην κοινοποιηθείσα  επιστολή  του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Γλυφάδας κ.Παύλου:
Ιδού τι σημειώνει ιδιοχείρως  ο Μεσσηνίας :
 Επιστρέφεται ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!! Λίγη σοβαρότητα θα ήταν χρήσιμη και αναγκαία
"Εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν"

Δεν χρειάζεται να  κάνουμε  οποιοδήποτε  σχόλιο, αφού  ακόμα και ο πλέον  "ακατήχητος"  εξ ημών, μπορεί να αντιληφθεί  τι ακριβώς εξέφραζε και επιμένει να εκφράζει  ο  Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος.
Αν  πάντως απαντούσε  κατ΄αυτόν τον τρόπο σε μας,  θα του ανταπαντούσαμε στο ίδιο  ύφος   με μία μικρή  ...παραλλαγή : 
"Εδώ ψυχούλες χάνονται  και κάποιοι  οικουμενίζουν"


τ


Την παραπάνω φωτογραφία με την  χειρόγραφη  και θεολογικά  ...βαθυστόχαστη απάντηση του  Μεσσηνίας την πήραμε απο το αδελφικό  μας ιστολόγιο "Αναβάσεις"

 

1 σχόλιο:

  1. Γιατί η Ιερά Σύνοδος έχει βάλει αυτό το ακατάλληλο πρόσωπο σε διάλογο με τους Παπικούς; Αφού στο διάλογο του Μεσσηνίας (ή μήπως του Μασσωνίας;), ούτε λόγος δεν γίνεται για τα δογματικά θέματα που χωρίζουν την Ορθοδοξία από τον Παπισμό, αλλά μόνο φλυαρίες περί του πρωτείου.

    Ας βάλουν Ορθόδοξους Ιεράρχες να εκπροσωπούν την Εκκλησία στο διάλογο με τα πρόβατα που έχασαν το δρόμο τους, για να τους εξηγήσουν τι επιπτώσεις έχει το filioque, τι σημαίνει σύγχυση θείας ουσίας και θείων ενεργειών, τι σημαίνει ότι οι θείες ενέργειες είναι άκτιστες και συναΐδιες κλπ. Αν μη τι άλλο τουλάχιστον από φιλανθρωπία προς τους αιρετικούς...Τότε ο διάλογος θα γίνει πραγματικά διάλογος.

    Ο κόσμος χάνεται, πρώτον γιατί οι λύκοι σκαρφαλώνουν σε υψηλές θέσεις και οι ποιμένες αδρανούν, και δεύτερον γιατί ετοιμάζεται μια ψεύτικη ειρήνη βασισμένη στο μονόλογο της πλάνης.

    Ο δε Μασσωνίας δεν φαίνεται ικανός και διατεθιμένος να κατανοήσει ποιες είναι οι πνευματικές συνέπειες της πλάνης αυτής και επομένως φανερώνει ότι άλλους σκοπούς έχει και επιδιώκει...

    ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.