Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Το απόλυτο φακέλωμα πολιτών και οδηγών







diodiaΗ ευρωπαϊκή χουντική επιτροπή (κομισιόν) επέβαλε τα ηλεκτρονικά διόδια


Το απόλυτο φακέλωμα πολιτών και οδηγών
Ηλεκτρονικά «διόδια» και εισιτήρια ετοιμάζονται και στα μέσα μεταφοράς επιβατών

Αλλάζει ο τρόπος χρέωσης των διοδίων, καθώς η κυβέρνηση έχει ήδη ζητήσει από τις εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων να μετατρέψουν ως το 2012 τα διόδιά τους από συμβατικά σε ηλεκτρονικά.
Το τυράκι της φάκας είναι η... χρέωση να υπολογίζεται ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο οδηγός. Οι πραγματικοί στόχοι όμως είναι:
  • Ο πλήρης έλεγχος της κίνησης των οχημάτων και των πολιτών και
  • Η απονεύρωση του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Τα ηλεκτρονικά διόδια θα καταγράφουν τις εισόδους κι εξόδους, με αποτέλεσμα το κόστος των τοπικών μετακινήσεων να μειωθεί αισθητά. Έτσι για τους κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής, το αντίτιμο των διοδίων θα πέσει στο μισό σε πρώτη φάση μέχρι να διαλυθεί το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Μετά σιγά σιγά κι ελεγχόμενα θα αυξηθεί σε 3-4 ευρώ!
diodiaΣύμφωνα με κύκλους του Υπουργείου «τα ηλεκτρονικά, πλήρως αναλογικά, διόδια σε όλο το εθνικό δίκτυο θα εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα και παράλληλα θα  παρέχουν και τη δυνατότητα εκπτώσεων στους συχνούς χρήστες»(5) μεταφραζόμενο σημαίνει ότι ο απλός πολίτης θα πληρώνει τα διπλάσια από τις παγκόσμιες εταιρείες χρήστες των εθνικών μας δρόμων.
Στην Εγνατία Οδό βρίσκεται ήδη  σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων ελεύθερης ροής σε μήκος 670 χιλιομέτρων.
Η αλλαγή του τρόπου χρέωσης, επιβάλλεται και από την Κομισιόν, που ζητά ενιαίο σύστημα τηλεδιοδίων για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως και το 2012 για τα φορτηγά και το 2014 για τα ΙΧ, ώστε οι μετακινήσεις να γίνονται με μια συσκευή κι ένα συμβόλαιο. Πλήρες φακέλωμα!
Στο σύστημα καταγράφεται η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο, τα οποία αναγνωρίζονται από την κάρτα του χρήστη, την οποία πρέπει να φέρει κάθε όχημα. Τα αισθητήρια εντοπισμού του συστήματος θα παρέχουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή, τον ακριβή αριθμό των οχημάτων, όπως και όλα τα στοιχεία των κατόχων τους που θα κινούνται στους, κατά τα άλλα …εθνικούς μας δρόμους!
Πρότυπο για την κομισιόν αποτελεί το σύστημα της Γερμανίας, που σχεδίασε και εγκατέστησε ένα ηλεκτρονικό σύστημα είσπραξης διοδίων, το οποίο συνδυάζει για πρώτη φορά, σε παγκόσμια κλίμακα, την τεχνική του εντοπισμού μέσω δορυφόρου και τη σύγχρονη τεχνολογία ασύρματων τηλεπικοινωνιών, σε ένα σύστημα.
diodiaΤα οχήματα αναγνωρίζονται μέσα από δορυφορικά σήματα GPS (Global Positioning System,) και πρόσθετα υποστηρικτικά αισθητήρων εντοπισμού, με αποτέλεσμα η εταιρεία, να είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να γνωρίζει, την ...ακριβή διαδρομή την οποία ακολουθούν οι χρήστες. Το σύστημα υπολογίζει στη συνέχεια τα τέλη βάσει των στοιχείων που έχει δηλώσει ο χρήστης, όπως για παράδειγμα την κατηγορία εκπομπής ρύπων και τον αριθμό των αξόνων και μεταδίδει ασύρματα τα στοιχεία στο κέντρο μηχανογράφησης. Θα προστεθούν στο μέλλον και στοιχεία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας, στοιχεία παραβάσεων και πολλά άλλα προσωπικά δεδομένα των πολιτών – χρηστών των εθνικών οδών.
Στη Γερμανία, πολίτες έχουν στραφεί ήδη ενάντια στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος και έχουν δικαιωθεί (2 & 3). Περισσότερες πληροφορίες και ολόκληρο το άρθρο(6).

Δεν φτάνουν μόνο τα διόδια στις εθνικές οδούς, και η κυβέρνηση της παγκόσμιας χούντας έχει στόχο την επιβολή τους στο μετρό και στα άλλα μέσα μεταφοράς.
Το σύστημα θα είναι η κατασκευή των επεκτάσεων του μετρό με συμβάσεις παραχώρησης, όπου οι παγκόσμιες εταιρείες θα εισπράττουν εισιτήρια με βάση την διαδρομή! Θα υπάρχει ηλεκτρονική κάρτα και όλοι οι πολίτες θα φακελώνονται με το που πάνε, πότε και που κατεβαίνουν!

Τέτοια συστήματα τι να τα κάνουμε;
Ας τα λειτουργήσουν μόνοι τους!
Πηγές:

5 σχόλια:

  1. Mε τοω αρχιεπισκοπο τι γινεται? Θα ενεργοπιηθει καθολου
    ή ο,τι βρεξει ας κατεβασει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου σχολιαστή, εδώ "τα πάντα βοούν" ότι βαίνουμε ολοταχώς στην παγκόσμια ηλεκτρονική δικτατορία, με απώτερο στόχο την επιβολή του χαράγματος στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο...
    Τόσα άρθρα, άρτια, τεκμηριωμένα θεολογικά αλλά και επιστημονικά δημοσίευσε το Ο.Π., οι άξιοι Αγωνιστές Κληρικοί μας που έχουν τεθεί επικεφαλής του Αγώνα ενημερώνουν ακούραστα, με πλήθος ομιλιών, τον Ορθόδοξο Ελληνικό Λαό για τα επερχόμενα δεινά, διοργανώνουν Λαοσυνάξεις και διαμαρτυρίες ενάντια στην "ηλεκτρονική σκλαβιά" που μας ετοιμάζουν και ο Αρχιεπίσκοπος... μήτε φωνή, μήτε ακρόαση.
    Διερωτώμαι, η Ιεραρχία και ο Αρχιεπίσκοπος θεωρούν "μικρό" το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ;
    Δεν συλλογίζονται ότι "θα δώσουν λόγο στον Θεό", γιατί έχουν ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ;
    Περιμένουν, λένε, απάντηση από...την πολιτεία! ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ! Μια ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ;
    Τόσα "δείγματα" και "δήγματα", ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ; Θέλουν κι άλλες αποδείξεις;
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΣ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ - ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ - ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
    Έχουμε άλλη επιλογή;
    "Κατερίνα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρόποι αντιμετώπισης;

    Πότε θα απευθυνθούμε στο Δικαστήριο της Χάγης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένει να πάρει τη κάρτα του πολίτη για να ενεργοποιηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. προς τους 52187 υπογραφοντες στους οποιους ανηκω και γω. Ας προσπαθησουμε ολοι να ενημερωσουμε εναν συναθρωπο μας ωστε να υπογραψει και να διπλασιαστουμε,ευχομαι με τη βοηθεια του ΘΕΟΥ να πολλαπλασιαστουμε, ομως πρεπει να το δουμε ακομα πιο ζεστα και να προσπαθησουμε ολοι να βοηθησουμε την προσπαθεια του Ο.Π. και οσοι μπορουμε να συμμετεχουμε σε εκδρομες και αλλες εκδηλωσεις.Πιστεψτε με υπαρχουν ανθρωποι που ουτε καν γνωριζουν τι ειναι η ΚτΠ.Ο ΘΕΟΣ μαζι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.