Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010

Οι ταυτότητες, η κάρτα του πολίτη και το ορθόδοξο φρόνημά μας, Μέρος Β’: «ὀργίζεσθε καὶ μὴ ἁμαρτάνετε»





 www.orthmad.gr


...Με πλήρη και ταπεινή επίγνωση ότι είμαστε κι εμείς κοινοί αμαρτωλοί θνητοί, παράλληλα όμως και με την πλήρη συναίσθηση ότι είμαστε ζωντανό μέρος του λαού της μαχομένης Ορθόδοξης Εκκλησίας, αισθανόμαστε την αγκάθινη υποχρέωση να καταθέσουμε εκ νέου και με παρρησία την υπέρ Χριστού ομολογία μας, απέναντι στον κυβερνητικό, βουλευτικό και ευρύτερα πολιτικό κόσμο της πατρίδας μας.

«ὀργίζεσθε καὶ μὴ ἁμαρτάνετε» , λέει ο Θείος Λόγος (Εφ.δ:26). 
Κι εμείς προτιμούμε να αισθανόμαστε οργισμένοι και κατά Θεόν, παρά άοργοι και συνεργοί ενάντια στις εντολές του Χριστού μας. 

Και εξηγούμε: 

Οργιζόμαστε με την υποκρισία της παρελκυστικής πολιτικής των τετελεσμένων:
 
1. Αν δήθεν νίπτετε τας χείρας σας ως να μην ξέρετε τί ακριβώς προτίθεσθε να πράξετε («αναμένεται σχέδιο κειμένου» κλπ, οπότε και θα λάβετε υπ’όψιν σας ό,τι σάς λέει η Ιεραρχία), τότε πώς ήδη παραγγείλατε και ενεργοποιήσατε τα ακριβά μηχανήματα και τις ακριβές τεχνολογίες με τις οποίες προτίθεσθε να υλοποιήσετε την πρόθεσή σας; Βεβαίως, η πρώτη φράση του ανακοινωθέντος μάς λέει ρητά ότι εσείς προχωρείτε στην αντικατάσταση της αστυνομικής ταυτότητας.Εμείς νομίζαμε ότι η συζήτηση θα γίνει για το αν θα προχωρήσετε σε μία τέτοια πράξη, που ενοχλεί και προβληματίζει τη μεγάλη Ορθόδοξη πλειοψηφία αυτής της πατρίδας. Τότε τί αφήνετε προς συζήτηση ακριβώς; Το χρωματάκι, τη μπορντούρα και τη γραμματοσειρά;

2. Εάν είναι έτσι, τότε γιατί αποτάξατε τέσσερις αστυνομικούς, στο όνομα της υπακοής στην «κάρτα του πολίτη», προτού κάν τη νομοθετήσετε; Η κοινωνία βοά για τη διαφθορά στην αστυνομία, αλλά εσείς κόπτεσθε να εξαντλήσετε την αυστηρότητά σας απέναντι σε κείνους τους αστυνομικούς που προτιμούν να στερηθούν τον τίμιο μισθό τους προκειμένου να διαφυλάξουν την ακεραιότητα της πίστης τους – σε κείνους, που, σε τελική ανάλυση, αποδεικνύουν έμπρακτα τη μηδενική πιθανότητα να χρηματισθούν από εμπόρους ψυχών και ναρκωτικών. Αναρωτιόμαστε ποιός προστατεύθηκε περισσότερο από τέτοιες αποτάξεις, η κοινωνία μας ή οι έμποροι των ναρκωτικών. Αναρωτιόμαστε ποιόν υπερασπίζεσθε και ποιόν εκπροσωπείτε.

Οργιζόμαστε με την έλλειψη σεβασμού που επιδεικνύετε στη νοημοσύνη μας: 
 
3. Μάς εκπλήσσει η αποδεικτική μέθοδος του ...μεγενθυτικού φακού που ακολουθήθηκε κατά την συνάντησή σας, αναφορικά με την ύπαρξη ή μη του δυσωνύμου αριθμού χξς’ στην κάρτα του πολίτη. Με τα δεδομένα της σύγχρονης τεχνολογίας, η μέθοδός σας ομοιάζει εντυπωσιακά εφάμιλλη με τα καθρεφτάκια που έδειχναν οι Ισπανοί κονκισταδόρες στους αδαείς Ινδιάνους, ώστε να τους κλέβουν το πολυτιμότερο αγαθό τους, το χρυσάφι τους. Αλήθεια, τί πιστεύετε για τη νοημοσύνη μας, όταν νομίζετε ότι με την αποδεικτική μέθοδο του μεγενθυτικού φακού θα μάς πείσετε να αλυσοδέσουμε την προσωπική ελευθερία των παιδιών μας στο «θηρίο» που ακούει στο όνομα SIS III (3η γενιά Schengen Information System); 

4. Μάς προβλημάτισε η οπτική γωνία της συζήτησής σας γύρω από το θέμα των υπογραφών του πατρός Σαράντου. Ναι, κι εμείς έχουμε όλοι υπογράψει ονομαστικά και δημόσια ως αντιρρησίες Ορθόδοξης συνείδησης στη συγκινητική αυτή πρωτοβουλία.  
Αναμένουμε μάλιστα ευθαρσώς ότι θα πάρετε τον διαρκώς διογκούμενο αριθμό υπογραφών στα σοβαρά, τουλάχιστον όσο σοβαρά έλαβαν υπ’όψιν τις αντιρρήσεις πολύ λιγότερων πολιτών τους οι κυβερνήσεις της Βρετανίας σήμερα, της Γερμανίας παλαιότερα, ώστε να ακυρώσουν εφάμιλλες προθέσεις τους.
Θα είναι όντως λυπηρό εκ μέρους σας, αν παιδιαρίσετε προσωποποιώντας τις υπογραφές αυτές ανάλογα με τι τί κάνει και πού ταξιδεύει ο πατήρ Σαράντος.
Εμείς σάς λέμε ότι και εγκληματία και βαριά αμαρτωλό να τον βαφτίσετε, τις υπογραφές μας δεν τις παίρνουμε πίσω και θα πρέπει όλους μας να μάς σεβασθείτε, όπως κάνουν οι σοβαρές κυβερνήσεις των σοβαρών κρατών που σέβονται το Σύνταγμά τους, τους πολίτες τους και τον εαυτό τους. 


5. Τέλος, οφείλουμε να δηλώσουμε ότι μας εκπλήσσει η αναφορά του κοινού ανακοινωθέντος ότι «η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη να διαφυλάττει την ελευθερία του προσώπου» και σ’αυτό «τα στελέχη της Ελληνικής Κυβερνήσεως συμφωνούν». Δηλαδή μόνο η Εκκλησία αισθάνεται τέτοιαν υποχρέωση για τον εαυτό της, αλλά όχι η Πολιτεία; Είναι ευθέως ντροπή για την Πολιτεία αυτή η τοποθέτησή της, αλλά την ευχαριστούμε τουλάχιστον για την ειλικρίνεια.

Οργιζόμαστε με την έλλειψη σεβασμού που επιδεικνύετε στα πιστεύω μας:
 
6. Στην προηγούμενη έκκλησή μας σάς εξηγήσαμε ότι, εφ’όσον μόνοι σας θέσατε τους εαυτούς σας υπεράνω Ορθοδοξίας, καθόλου δεν σάς αφορούν οι επεξηγήσεις των χωρίων της Ιεράς Ορθοδόξου Παραδόσεώς μας, στην οποία μεν δεν συμμετέχετε αλλά οφείλετε εκ του Συντάγματος να σέβεσθε. Αν όμως επιθυμείτε να περιστρέψετε τη συζήτηση για την κάρτα του πολίτη στο θέμα του δυσωνύμου αριθμού χξς’, ας γνωρίζετε ότι εμείς εννοούμε το χξς’ πρωτίστως ως επί της αρχής μισάνθρωπο τρόπο σκέψης για τη διαχείριση των υποτακτικών του (κάθε εποχής) αντιχρίστου, και όχι ως διαβολονουμεράκι που φαίνεται ή δεν φαίνεται σε μία κάρτα. Ώδε η σοφία εστίν – όχι η μυωπία.

Οργιζόμαστε με την έλλειψη διαφάνειας και ειλικρίνειας για τις προεκτάσεις της κάρτας του πολίτη:
 
7. Διατείνεσθε στο ανακοινωθέν σας ότι η κάρτα του πολίτη είναι απλώς μετάγγιση των ίδιων στοιχείων της αστυνομικής ταυτότητας σε άλλο τεχνολογικό μέσο. Αν ήταν έτσι, μάλλον δεν θα είχατε κανένα πρόβλημα να έχετε λάβει ευθέως και χωρίς περιστροφές και την αδειοδότηση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, κάτι που όμως συστηματικά μέχρι σήμερα αγνοείτε και προσπερνάτε ανερυθρίαστα. Αν εξάλλου η κάρτα θα είχε μόνον τέτοιο σκοπό, θα ήταν άχρηστη η ενσωμάτωση σ’αυτήν οποιασδήποτε τεχνολογίας (microchip ή RFID) θα προσέφερε μνήμη ικανή να χωρέσει όλες μας τις ανάσες από την ώρα που γεννηθήκαμε.

8. Διατείνεσθε περαιτέρω ότι η κάρτα του πολίτη αποτελεί ασφαλέστερο και απαραχάρακτο τεχνολογικό μέσο. Αφ’ενός ψεύδεσθε ευθέως για το απαραχάρακτο, καθώς είναι ήδη διαπιστωμένο ότι η τεχνολογία RFID αντιγράφεται. Αφ’ετέρου, ομολογείτε ότι το βασικό κίνητρό σας είναι να μην παραχαράσσεται η ταυτότητα. Δηλαδή όταν αύριο παραχαραχθεί η κάρτα του πολίτη (ο,ποία έκπληξη!) τί θα κάνετε; Θα ζητήσετε συγνώμη και θα βάλετε από την τσέπη σας τα λεφτά που ξοδεύετε σήμερα για την έκδοσή της, ή μήπως θα χρησιμοποιήσετε ξανά την ίδια δικαιολογία ώστε να επιβάλετε ακόμη ασφαλέστερες και ακόμη πιο απαραχάρακτες μεθόδους, όπως το επί του μετώπου ή της δεξιάς μας εμφύτευμα, τατουάζ ή χάραγμα;

9. Θα επαναλάβουμε την εύλογη τοποθέτησή μας: αν θέλετε να ευπρεπίσετε το κράτος, σάς αρκεί αλήθεια να ενώσετε μόνοι σας κάποιες απλούστερες βάσεις δεδομένων. Ένα παράδειγμα (από άπειρα): Τα αρχεία του ΙΚΑ είναι σπαρμένα στα κατά τόπους κτήρια, χωρίς ενιαία βάση δεδομένων, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τρέχετε τον κάθε ασφαλισμένο από ΙΚΑ σε ΙΚΑ ανάλογα με το ποιό ΙΚΑ έχει τα χαρτιά του, μα να φθάνετε να πληρώνετε συντάξεις σε δεκάδες χιλιάδες νεκρούς – κάτι αληθινά γελοίο για ό,ποιον θέλει να ευαγγελίζεται ότι εστιάζεται στο νοικοκύρεμα του κράτους μας – και σεις αλήθεια κόπτεσθε ωσάν το βασικό σας πρόβλημα και η πιεστική ανάγκη σας να απαντώνται με την επιβολή της κάρτας του πολίτη; Είναι λίγο σα να σάς λέει ένα παιδάκι της Αφρικής ότι πεθαίνει της πείνας, και εσείς να του απαντάτε ότι πρέπει να αναβαθμίσει το λογισμικό του κινητού του τηλεφώνου για να παραγγείλει τηλεφωνικώς φαγητό.

10. Αν, όπως διατείνεσθε, η μόνη και αθωωτάτη προοπτική στην κάρτα του πολίτη αφορά μόνο στην προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη, τότε μπορείτε να μάς εξηγήσετε δημόσια και ευθαρσώς σε τί ακριβώς έχετε δεσμευθεί υπογράφοντας τη Συνθήκη Πρύμ; Αν δεν το κάνετε, θα αναγκασθούμε να επανέλθουμε εμείς ώστε να ανοιχθεί και αυτό το κεφάλαιο και τότε θα βάλουμε και το μαχαίρι πραγματικά στο κόκκαλο. 

Οργιζόμασθε γιατί βλέπουμε πως όσα κάνετε και όσα λέτε θυμίζουν λύκο με προβιά. 

Όμως δεν αμαρτάνουμε γιατί δεν θα αρνηθούμε το Χριστό μας, την Πατρίδα μας και την Ελευθερία μας. Προσευχόμαστε να σάς φωτίσει ο Θεός και να μετανοήσετε. Κανείς μας δεν θα σας αποδώσει ψόγο, ούτε θα πανηγυρίσει «ήττα» σας άν αλλάξετε γνώμη, όπως συνηθίζουν να κάνουν τα κόμματα με τους αντιπάλους τους. 
Αντίθετα θα σάς συγχαρούμε και θα μοιρασθούμε την ίδια χαρά και εμπιστοσύνη μαζί σας, ότι δηλαδή πολιτικοί και λαός μπορούν να πορεύονται κοινή πορεία, πορεία που, ναι, δύσκολη θα είναι, αλλά θα είναι πορεία αρετής. 
Σεβασθείτε μας στην πράξη, ακυρώστε τα σχέδια της κάρτας του πολίτη, επενδύστε σε ένα κράτος πιο οργανωμένο και πιο ενάρετο, κι εμείς θα είμαστε κοντά σας, όπως σήμερα, νομοταγείς και αποδίδοντες τον φόρο του Καίσαρος στον Καίσαρα. 
Γίνετε όμως άνομοι παραβιαστές του συντάγματος και αντίχριστοι, και θα μάς βρείτε απέναντί σας, αρνούμενους να παραδώσουμε στα παιδιά μας πατρίδα με γεύση βρυξελλιώτικου λαπά αντί ελληνικής αρμύρας.

2 σχόλια:

  1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ E-MAIL ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΕΡ ΑΥΤΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί "ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ" χαίρετε εν Κυρίω.
    Σας ευχαριστώ για την παρουσίαση του θέματος ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ στην "Κάρτα του Πολίτη", από την οπτική γωνία της Αναμάρτητης Οργής, δηλαδή της οργής που εκδηλώνεται και εκφράζεται ως "Ιερή Αγανάκτηση", χωρίς μίσος και εμπάθεια για τα πρόσωπα που ενεργούν κατά της Ορθόδοξης Χριστιανικής Ελευθερίας και Συνείδησης αλλά με σαφή καταδίκη και απόρριψη των αντιχρίστων ενεργειών τους.
    Έτσι, τοποθετείτε άριστα ένα πολυσυζητημένο θέμα που, αρκετοί, δυστυχώς παρερμηνεύουν και καθοδηγούν τους πιστούς στη "θεάρεστη πραότητα" που, όμως, υπό τις σημερινές συνθήκες -χωρίς την απαραίτητη διάκριση- κινδυνεύει να μετατραπεί σε απάθεια για τους ορατούς και υπαρκτούς κινδύνους που απειλούν ανοιχτά την Θεόσδοτη Ελευθερία μας και Αυτήν την Αθάνατη Ψυχή μας.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.