ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ !!!!!!!!!! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!


Εισαγωγικό σχόλιο απο την "Κλασσικοπερίπτωση":

Πολλοί θα πιστεύουν ότι υπερασπιζόμαστε τους πολύτεκνους και την πολυτεκνία επειδή ανήκουμε και εμείς σε αυτή την κατηγορία.
Συμπτωματικά, οι περισσότεροι εξ ημών, ανήκουμε στην πλειοψηφούσα κατηγορία της "τετραμελούς οικογένειας, ωστόσο αυτό δεν μας εμποδίζει να βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως τα παρουσιάζουν οι εραστές της παρακμής, του εθνομηδενισμού και της χυδαιότητας.
Η αλήθεια είναι μία και δεν αλλάζει με τίποτα.
Τα πολύτεκνα ζευγάρια στην συντριπτική τους πλειοψηφία τόλμησαν να κάνουν αυτή την υπέρβαση την οποία  χλευάζουν και λοιδωρούν όσοι την απέρριψαν για χάρη ενός επιπόλαιου ατομικισμού και μιας θνησιγενούς και ανώφελης "ευζωϊας".
Δενέχουμε λοιπόν κανένα δικαίωμα να κατηγορούμε εκείνον που προτίμησε να βιώσει την ευλογία και την χαρά της παρουσίας πολλών παιδιών ,μόνο και μόνο επειδή είχαμε άλλα πράγματα στο μυαλό και την καρδιά μας όταν παντρευτήκαμε.
Μην συζητήσετε με κάποιον πολύτεκνο για το τί νοιώθει.
Βρείτε κάποιο ζευγάρι το οποίο, αν και το ποθούσε, δεν κατάφερε να αποκτήσει παιδιά και ρωτείστε το να σας πεί τι θυσίες έχει κάνει και σε τι ταλαιπωρίες έχει υποβληθεί προκειμένου να βιώσει την χαρά της απόκτησης ενός παιδιού.Τότε θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα  άτεκνα ζευγάρια , στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι σαν εκείνα τα πανέμορφα  δέντρα που   είναι γεμάτα άνθη απλώς δεν καρποφορούν.Και όμως, προσφέρουν στον κοινωνικό και συγγενικό τους περίγυρο τόσα πολλά, που θα έκαναν εκείνους που ζούν με τίς ψευδαισθήσεις της "οικογενειακής αυθεντίας" και της "κοινωνικής αυτοτέλειας" να κοκκινήσουν απο ντροπή.
Πιο κάτω επαναδημοσιεύουμε την εξαιρετική επιστολή μιας πολύτεκνης μητέρας που μας είχε στείλει τον περασμένο Ιούνιο ο "Σύλλογος Πολυτέκνων Δράμας".
Μακάρι αυτά που γράφει η, δικαίως αγανακτισμένη, πολύτεκνη μάνα να γίνουν το ερέθισμα και η αφορμή για σκέψεις και αυτοκριτική.

 
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί τολμώ να  εμφανίζομαι σε μια ταβέρνα με όλα μου
τα παιδιά. Τους χαλάω την  «Ησυχία» τους και μου λένε «μάζεψε» τα
παιδιά σου κάνουν θόρυβο όταν κάποιοι μπορούν να κουβαλούν το σκυλάκι
πολυτελείας τους  ή τη πολυτελέστατη φιλενάδα τους.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί θέλω να εργάζομαι ώστε να μπορώ  να μεγαλώσω τα
παιδιά μου και όταν γεράσω... μια αξιοπρεπή σύνταξη για να μπορώ να τα
βοηθήσω όπως κάνουν όλοι όταν κάποιοι κοιμούνται και ξυπνούν με λυμένα
τα προβλήματα τους για γενεές πολλές αφού έχουν βάλει βαθειά το χεράκι
τους στο δημόσιο χρήμα.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί έχω πολλά παιδιά και πρέπει να αφήσω τα μισά
όπου έχω, αν έχω,  για να πάω διακοπές γιατί δεν μπορούν να
φιλοξενήσουν πολύτεκνες οικογένειες όταν κάποιοι μένουν σε σπίτια
εκατομμυρίων και είναι σε συνεχείς διακοπές. Είναι οι ίδιοι που έβαλαν
βαθειά το χεράκι τους στο δημόσιο χρήμα.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί θέλω να ταΐσω τα παιδιά μου και να μπορώ
να τους πάρω και ένα παγωτό όταν κάποιοι έφαγαν και τρώνε με χρυσά
κουτάλια.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί όταν κάνω το δωδέκατο παιδί με παρουσιάζουν
στην τηλεόραση σαν είδηση απίστευτη, αξιοπερίεργη και μάλλον και
παράλογη όταν θεωρείται φυσιολογικό η υποτίμηση της γυναικείας
υπόστασης με πορνό εμφανίσεις.
ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ είμαι γιατί θέλω να μορφώσω τα παιδιά μου, να...τα
στείλω σε φροντιστήρια και γυμναστήρια και να τα πάω και ένα θέατρο
όταν κάποιοι δεν ξέρουν τι γράφουν τα σχολικά βιβλία των παιδιών τους
και τα αφήνουν  σε ολοήμερα σχολεία για να κάνουν τη ζωή τους. «Ζωή
χωρίς κομμωτήριο και γυμναστήριο μισή ζωή είναι.»
 ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί παίρνω ένα επίδομα που και αυτό μου το δίνουν
για να με κοροϊδέψουν όταν κάποιοι «προικισμένοι» με πολιτικά μέσα
παίρνουν επιδόματα για τα οποία δεν εργάζονται ΠΟΤΕ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γατί με φορολογούν πολύ περισσότερο από αυτούς που
έχουν ένα παιδί όταν κάποιοι ιδρύουν  offshore εταιρείες και έχουν τα
χρήματα τους σε ελβετικές τράπεζες ή χρωστάνε στην εφορία λεφτά που
εμείς δέκα φορές να ζούσαμε δεν θα τα βγάζαμε και ας δουλεύαμε δέκα
δουλειές.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί έχω μια ιδιότητα για την οποία μόνο εσύ νιώθεις
περήφανη μαμά όταν  το να είσαι λαμόγιο είναι αποδεκτό και σεβαστό από
μεγάλο μέρος της κοινωνίας.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ γιατί μπορώ να ονειρεύομαι για τα παιδιά μου και να
χαμογελώ για τα παιδιά μου όταν κανείς δεν μπορεί να δώσει ελπίδα για
το τι θα γίνει αύριο .
 
ΓΙΑΤΙ ΜΑΜΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΜΑΙ   ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ????????

Ξέρω γιατί μαμά αλλά ξέρω και τι θα κάνω
Εσύ μου έμαθες να είμαι περήφανη, αγωνίστρια.
Εσύ δίδαξες στο κόσμο την δημοκρατία, την ισότητα.
Τα ξέρω καλά έτσι με μεγάλωσες

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΜΑ  και


ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΜΑΜΑ που με λένε κακό παιδί γιατί να ντραπώ το ξέρω, δεν
είμαι. Ήμουν όμως ο πιο εύκολος στόχος να σε χτυπήσουν, εμένα την
πολύτεκνη οικογένεια .
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΜΑΜΑ γιατί σε  μια γειτονιά με 6 σπίτια μεγαλώνουν 30
παιδιά, ναι , τα δικά μας παιδιά.
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΜΑΜΑ να ζητήσω, δυο παγωτά στα τέσσερα ή τρία παγωτά στα έξι.
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να λέω, ότι είμαι πολύτεκνη με ότι συνεπάγεται αυτό
και να διεκδικώ  μια θέση στην κοινωνία που να αντιπροσωπεύει την
ιδιότητα μου.
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να ζητήσω, τις ίδιες ευκαιρίες για τα παιδιά μου με
όλων των άλλων και ίδια δικαιώματα.
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να πω, σ’ αυτούς που αγαπούν τα παιδιά να
υπερνικήσουν τη λογική που μας πέρασαν ότι τα δυο παιδιά είναι καλά
και να τους παρακινήσω, προτρέψω να κάνουν και άλλα δυο ή και
περισσότερα παιδιά
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ  να απαντήσω, σε όσους με  περιμένουν να κάνω «λάθη»
για να μου την πουν ότι μόνο παιδιά ξέρεις να κάνεις και άντε να σε δω
πως  τα μεγαλώνεις, την ίδια πάντα απάντηση. Όχι, όσα δεν φτάνει η
αλεπού τα κάνει
κρεμαστάρια  αλλά
 
ΜΑΚΑΡΙ  ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΑΣ
ΒΟΗΘΗΣΩ, ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΩ ΤΑ ΛΑΘΗ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ
ΛΑΘΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ  ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ
ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ.
 
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να φωνάξω, σε εσένα που ακόμα δεν είσαι πολύτεκνος
ότι μπορείς να γίνεις και μην αφήνεις κανέναν να περνάει το μήνυμα
ότι ο πολύτεκνος είναι το κακό παιδί ή και χαζό για κάποιους, της
κοινωνίας που ζεις.
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΑΠΩ να φωνάξω σ αυτόν που λέει   εγώ θα σώσω την Ελλάδα? ή
κάνοντας παιδιά θα σωθεί η Ελλάδα ? ότι είναι νόμος της φύσης οι
πολλοί είναι πιο δυνατοί από τους λίγους. Σπάσε το κατεστημένο και
κάνε την πολυτεκνία κατεστημένο. Η  μαμά πατρίδα θα σ’ ευγνωμονεί και
θα την σώσεις όσο απίστευτο και αν σου φαίνεται.
Όσο για το λογικό σου επιχείρημα πως θα τα μεγαλώσω? δες που
βρισκόμαστε τώρα και πες μου αν μπορείς να μεγαλώσεις με αυτές τις
συνθήκες το ένα ή και τα δυο παιδιά που έχεις οπότε γιατί σκας? κάνε
εσύ αυτό που πρέπει να κάνεις.
Αν όλοι κάνουμε πολλά παιδιά δεν θα είναι οι πολύτεκνοι «ειδική»
κατηγορία αλλά όλοι οι άλλοι που δεν ακολούθησαν.
ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΑΠΩ να φωνάξω και ας κοροϊδέψουν, έχω μάθει να με κοροϊδεύουν
 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕ ΠΟΛΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΔΥΝΑΤΟ.
ΜΑΜΑ ΠΑΤΡΙΔΑ Σ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ
ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΙΧΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥ
ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΜΑΣ..Eλένη Στόγια.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις