Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010

Παιδεία: Ο Γόρδιος Δεσμός της εκπαίδευσης των Ελλήνων μουσουλμάνων και ο εκτουρκισμός τους







  • Με πολλά κενά απαντάει το υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση των μουσουλμάνων στην Θράκη
  • Ανοίγει η "κερκόπορτα" για την ίδρυση τουρκικού Πανεπιστημίου στην Κομοτηνή
  • Δεν αντιμετωπίζει προβλήματα, αλλά ρίχνει "κάτω από το χαλάκι" τα τεράστια λάθη της η κυρία Διαμαντοπούλου
  • Διατηρείται η εκπαιδευτική ανισότητα εις βάρος των χριστιανών μαθητών
kostasxan.blogspot.com
Προ ημερών, χαρήκαμε όταν διαπιστώσαμε πως μία μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα ασχολήθηκε με το θέμα (που πρώτοι αναδείξαμε) του κλεισίματος της ΕΠΑΘ και της σοβαρής πιθανότητας αντικατάστασης των μουσουλμάνων εκπαιδευτικών με Τούρκους δασκάλους.

Το πρόβλημα είναι τα μειονοτικά σχολεία και η διδασκαλία της Τουρκικής γλώσσας
Το εγχείρημα επέτυχε, αλλά η εφημερίδα δυστυχώς δεν τόλμησε να ασχοληθεί με το κυρίως πρόβλημα, που είναι η συνέχιση της λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων στην Θράκη.
Το εκπαιδευτικό πρόβλημα (χαμηλή βαθμολογία και αντίληψη των εκπαιδευτικών αντικειμένων) δημιουργείται λόγω της πολυγλωσσίας που επιβάλλεται, με την ανοχή της Ελληνικής Πολιτείας, στους νέους μουσουλμάνους της περιοχής. Η λύση σε αυτό το «πρόβλημα» είναι το κλείσιμο των μειονοτικών σχολείων, τα οποία ποικιλοτρόπως παρεμβάλλονται στην αντίληψη των νέων μουσουλμάνων περί του τι είναι παιδεία, τι είναι ελληνική παιδεία και ποια είναι η καταγωγή τους. ...Τα συγκεκριμένα ζητήματα-προβλήματα τα δημιούργησε ο τουρκικός πολυποίκιλος παρεμβατισμός στην εκπαίδευση στη Θράκη και επιτέλους, εάν το υπουργείο Παιδείας ενδιαφέρεται να δώσει λύσεις και όχι «ασπιρίνες», καλείται να τοποθετηθεί ουσιαστικά στο συγκεκριμένο θέμα. Το ζητούμενο στην μειονοτική εκπαίδευση είναι να μπορεί να παράγει ικανούς Έλληνες πολίτες και όχι φανατικούς τούρκους... Αυτό το γεγονός, πόσους άραγε απασχολεί στην κυβέρνηση Παπανδρέου και στο υπουργείο Παιδείας;

Προϋποθέσεις δημιουργίας Τουρκικού Πανεπιστημίου στην Ελλάδα
Παρ’ όλα αυτά, διαπιστώσαμε πως, έστω και ατελές, το δημοσίευμα της εφημερίδας «βρήκε στόχο» και εξανάγκασε το υπουργείο Παιδείας να προβεί σε ανακοίνωση, στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, ανακοινώνει ότι προτίθεται να αλλάξει την εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών και να την αναβαθμίσει σε Ανώτατη. Στην ίδια ανακοίνωση, το υπουργείο Παιδείας δημοσιοποιεί την πρόθεσή του να δημιουργήσει (πότε άραγε; σε αυτή την δεκαετία ή στον επόμενο αιώνα;) τις κατάλληλες προϋποθέσεις -μέσω ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος- για την άρτια και ισότιμη -με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς- κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων.
Στο σημείο αυτό, ακριβώς, εμμέσως πλην σαφώς, αφήνεται ένα τεράστιο κενό. Θα δημιουργηθεί νέα σχολή μέσα στο ήδη υπάρχον ανώτατο εκπαιδευτικό σύστημα ή η πολιτεία –για λόγους οικονομίας- προτίθεται να προχωρήσει στην αναγνώριση πτυχίων εκπαίδευσης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) από Πανεπιστήμια της Τουρκίας; Μήπως για λόγους οικονομίας, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να δώσει το δικαίωμα ανέγερσης – δημιουργίας τουρκικού πανεπιστημίου εντός της Ελληνικής Επικράτειας και συγκεκριμένα στην πόλη της Κομοτηνής; (είναι γνωστό πως εδώ και ενάμιση χρόνο άνθρωποι του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής ψάχνουν μεγάλο οικόπεδο μέσα στην πόλη ή και στις παρυφές της Κομοτηνής, για να φιλοξενήσουν τις εγκαταστάσεις ολόκληρου πανεπιστημίου…)

Ανισότητα υπάρχει και εις βάρος των χριστιανών μαθητών
Στην απάντηση του υπουργείου Παιδείας, που δόθηκε στη δημοσιότητα, πουθενά δεν γίνεται λόγος για την ισότιμη εισαγωγή όλων των ελληνόπουλων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, αφήνοντας με αυτόν τον τρόπο να συνεχίζεται το πρόβλημα. Δηλαδή, η παραγωγή σε τεράστια ποσοστά, που αγγίζουν το 98%, μουσουλμανοπαίδων που εισάγονται με ειδική βαθμολογία-ποσόστωση ανά σχολή!!! Το ίδιο, φυσικά, δεν ισχύει και για τα παιδιά των χριστιανικών οικογενειών, που καλούνται (οι φετινές επιδόσεις ελπίζουμε να μην «μονιμοποιηθούν) να ξοδέψουν πολλά χρήματα σε φροντιστήρια, προκειμένου τα παιδιά τους να έχουν την πιθανότητα – δυνατότητα εισαγωγής σε καλή σχολή… Η ισοτιμία δεν αφορά τους μαθητές και αφορά τους δασκάλους;

Χτίστηκαν δημόσια νηπιαγωγεία και μένουν κλειστά για να μην θυμώσει η Άγκυρα!!!
Το ζήτημα της ποσόστωσης ξεσκεπάζει το πρόβλημα της ανεπάρκειας των μαθητών. Όμως, ποιος μέχρι σήμερα έχει σκεφθεί πως θα λύσει το κυρίως πρόβλημα; Κανείς, εκτός από μερίδα μουσουλμάνων πομάκων γονέων, που είχαν αιτηθεί την δημιουργία δημοσίων (ελληνόφωνων) νηπιαγωγείων στα ορεινά χωριά των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, επειδή είχαν διαπιστώσει (κρίνοντας από τους εαυτούς τους) πως όταν τα παιδιά μάθαιναν την ελληνική γλώσσα από πολύ μικρά, είχαν πολύ καλύτερες επιδόσεις στο σχολεία, πετύχαιναν σε πολύ καλές σχολές στο Πανεπιστήμιο και αποκτούσαν πολύ καλή κοινωνική ζωή…

Γεγονός είναι πως αυτά τα δημόσια νηπιαγωγεία χτίστηκαν, αλλά δεν επανδρώνονται με εκπαιδευτικό προσωπικό, επειδή διαμαρτύρονται οι τουρκόφρονες φανατικοί της Θράκης, υποδαυλιζόμενοι από το τουρκικό προξενείο, τους μουσουλμάνους βουλευτές της περιοχής και από την παράνομη κυβέρνηση που ήδη υφίσταται στην περιοχή (τα μέλη αυτής της κυβέρνησης απαρτίζουν την Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων της Θράκης, ένα όργανο του τουρκικού προξενείου που δρα με βάση τα συμφέροντα της Τουρκίας και όχι της Ελλάδας και που μοναδικό στόχο έχει τον εκτουρκισμό της Θράκης). Τι έχει να πει, άραγε, το υπουργείο Παιδείας για την μη πλήρωση των συγκεκριμένων θέσεων στα δημόσια νηπιαγωγεία που παραμένουν κλειστά; Όμως, για να είμαστε δίκαιοι, δεν φταίει μόνο η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας γι αυτό, αλλά την ίδια ευθύνη φέρουν και όλοι οι υπουργοί των προηγούμενων κυβερνήσεων. Απλώς, σήμερα, η κυρία Διαμαντοπούλου και η κυρία Δραγώνα, βρήκαν το έδαφος καλά "στρωμένο"... για τον εκτουρκισμό και την παραγωγή σύγχρονων γενίτσαρων, μέσα από τα μειονοτικά σχολεία.

Αυτά όμως, δείχνουν να είναι «ψιλά γράμματα» για τους υπεύθυνους της εκπαίδευσης των μουσουλμάνων (βλ. Θάλεια Δραγώνα), οι οποίοι όχι μόνο δεν αγγίζουν το πρόβλημα, αλλά στην απάντηση του υπουργείου αφήνουν τεράστια κενά για τον τρόπο, τον τόπο και το ίδρυμα εκπαίδευσης των μουσουλμάνων εκπαιδευτών (πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης).
Τι έγραψε όμως το υπουργείο Παιδείας σε αυτή του την ανακοίνωση στην οποία παραδόξως ξεχνάει να ασχοληθεί με τον διαχωρισμό εις βάρος των χριστιανών μαθητών που το ίδιο επιβάλλει;

Η απάντηση του υπουργείου
«Το υπουργείο Παιδείας εγκαινίασε από τον Φεβρουάριο του 2010 δημόσια συζήτηση, η οποία και συνεχίζεται, για το μέλλον της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) και για την εκπαίδευση των δασκάλων του τουρκόφωνου προγράμματος των μειονοτικών σχολείων στη Θράκη. Επιδίωξη του υπουργείου είναι η αναβάθμιση των σπουδών των μειονοτικών δασκάλων προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά της μειονότητας. Η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ε.Π.Α.Θ. δεν ανταποκρίνεται στο αίτημα για ισότιμη κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της χώρας οι οποίοι είναι από εικοσαετίας απόφοιτοι Πανεπιστημιακών Τμημάτων τετραετούς διάρκειας σπουδών.
Η εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών αποτελεί ευθύνη της ελληνικής πολιτείας. Επιπλέον, το υπουργείο αποκλείει κατηγορηματικά τη διδασκαλία των μειονοτικών μαθητών από Τούρκους μετακλητούς εκπαιδευτικούς πέραν των ήδη υπηρετούντων με βάση τις διμερείς ρυθμίσεις. Αναφορικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί για το κενό δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή νέων σπουδαστών φέτος στην Ε.Π.Α.Θ., το υπουργείο Παιδείας θα ήθελε να ενημερώσει τους ενδιαφερομένους ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμα φοιτητές από την Ε.Π.Α.Θ., καθώς επίσης ότι σήμερα ο κατάλογος των αδιόριστων αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. στα μειονοτικά σχολεία αριθμεί 224 αποφοίτους. Δεδηλωμένη πρόθεση του υπουργείου είναι η ουσιαστική αναβάθμιση της μειονοτικής εκπαίδευσης για την ισότιμη ένταξη των παιδιών στην κοινωνία και την οικονομία».

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, πώς θα αντιδράσει η Ελληνική κυβέρνηση, εάν αύριο δεχτεί ένα αίτημα δημιουργίας και λειτουργίας τουρκικού πανεπιστημίου εντός της Ελληνικής Επικράτειας; Βάσει της δεδηλωμένης θέσης του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, αλλά και της αρμοδίας υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου, η απάντηση σε ένα τέτοιο αίτημα θα είναι θετική... με ό,ποια οικτρά για την Θράκη αποτελέσματα. Πώς λοιπόν πρόκειται να αντιμετωπίσουν, οι καθ' ύλην αρμόδιοι, ένα τέτοιο σοβαρό ενδεχόμενο (το οποίο πιθανότατα έχει "προγραμματιστεί" ήδη από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής; Μπορούν να διαννοηθούν πως με απαντήσεις που χρίζουν πολυποίκιλων αναγνώσεων, δημιουργούν προβλήματα και "ανοίγουν" θέματα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν; Ή μήπως, το ζητούμενο είναι ακριβώς στο να δημιουργηθούν αυτά τα θέματα;
Μετά από όλα αυτά εμείς προτείνουμε την μετονομασία του υπουργείου Παιδείας σε Υπουργείο Γάλατος Αυγών Τουρκίας και Αγραμμάτων... Νομίζουμε ότι του ταιριάζει "γάντι"...
Κωνσταντίνος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.