Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΡΡΗΚΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ





Αναδημοσίευση του αποκαλυπτικώτατου άρθρου που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του το "Αντιαιρετικόν εγκόλπιον"


ΑΡΡΗΚΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ 
ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΡΟ! 


     Σας παρουσιάζουμε μια εύπεπτη μικρή εργασία μας ώστε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι ότι πίσω από την λεγομένη εναλλακτική «ιατρική» δεν θα βρείτε καμιά επιστημονική αρχή ή αξίωμα παρά μαγεία και αποκρυφισμό. Τα κείμενα που παραθέτουμε μιλούν από μόνα τους και δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τίποτα πέρα από ελάχιστα σημεία τα οποία χρίζουν διευκρινήσεων.

1
Καμία τύχη! Όλα ξεκινούν από τον κυριότερο νόμο της μαγείας, το «νόμο της συμπάθειας» Η κεντρική ιδέα ήταν πως …το όμοιο διώχνει το …όμοιο!...
Ο χρονογράφος του 6ου μ.Χ. αιώνα Ιωάννης Μαλάλας κάνει λόγο στη Χρονογραφία του για τα ξακουστά τελέσματα του Απολλώνιου, που άπλωσαν τη φήμη του στις πόλεις και τα χωριά. Από τη Ρώμη ήλθε στην Κωνσταντινούπολη όπου έκανε τελέσματα των πελαργών, του Λύκου ποταμού που περνούσε από το μέσο της πόλης, της χελώνας, των ίππων και άλλα αξιοθαύμαστα. Το τέλεσμα των πελαργών ήταν τρεις μαρμάρινοι πελαργοί, που δεν επέτρεπαν στους αληθινούς πελαργούς να έρχονται και να μολύνουν τις δεξαμενές νερού με πνιγμένα φίδια. 
Με τα τελέσματα και φυλακτήρια που κατασκεύαζε ο Απολ­λώνιος, ασχολήθηκαν ιερείς, σοφοί άνδρες, αστρολόγοι, θαυμα­τοποιοί και γόητες που αποκαλούνταν τελεστές. Η επιτυχία του έργου τους βασιζόταν σε δύο δοξασίες: Πρώτον στη χαλδαϊκή δοξασία ότι κάθε στοιχείο του κόσμου και κάθε δύναμη της φύσι αντιστοιχούσε σε ένα πνεύμα, ένα δαίμονα, και δεύτερον στο κυριότερο νόμο της μαγείας, το «νόμο της συμπάθειας», που πρέσβευε πως κάθε ουράνιο ον είχε το αντίστοιχο του στη γη και έτσι υπήρχε μια μυστικιστική ένωση των αψύχων και υλικώ αντικειμένων με τις δυνάμεις της φύσης και τα στοιχεία το κόσμου. Βάσει αυτών οι τελεστές προσπαθούσαν με μαγικές τελετές —τη στοιχείωση— να εγκαταστήσουν τον κατάλληλο δαίμοναι μέσα σε αγάλματα ή άλλα αντικείμενα όπως λίθους ή μεταλλικά φυλακτά. Αφού ο θαυματοποιός καλούσε το πνεύμα, κατόρθωνε με τις επωδές και τις τελετές του να το εγκαταστήσει μέσα στο αντίστοιχο αντικείμενο του. Μόλις ο δαίμονας εισερχόταν στο αντικείμενο-φυλακτήριο, εκείνο αποκτούσε ζωή και μυστηριακή δύναμη και προστάτευε το άτομο για το οποίο είχε κατασκευαστεί.

2
Χτυπήματα πάνω στην Αγία Γραφή!

3
Η αρχική ουσία δεν ανιχνεύεται πλέον. Για ποιο φάρμακο μιλάτε;

4
Χωρίς σχόλια!

5
«άυλες και πνευματικές δυνάμεις»

6
Τα φάρμακα καθορίζονται από τα …συμπτώματα! Άραγε όλοι οι άνθρωποι παρουσιάζουν τα ίδια συμπτώματα στην ίδια ασθένεια;

7
Κάπως έτσι καθιερώθηκε η ομοιοπαθητική…

8
Οι άγνωστες «δυνάμεις» κρυμμένες στο ομοιοπαθητικό φάρμακο…

9
100% επιστημονική ορολογία δε νομίζετε;

10
Η ύπαρξη «ζωής» στα αντικείμενα της φύσης είναι βασική αποκρυφιστική αρχή.

11
«…με κάποιο τρόπο…» θυμηθείτε το αυτό όταν σας παρουσιάζουν την ομοιοπαθητική σαν επιστήμη!
Καθ’ όλα άστοχη η αναφορά στην Κίνηση Brown: Με τον όρο κίνηση Brown, χαρακτηρίζουμε το φαινόμενο της αδιάκοπης και άτακτης κίνησης σωματίων μέσα σε ένα μέσον. Πήρε το όνομα από το Σκωτσέζο βοτανολόγο Robert Brown (1773-1858) που μελέτησε, με τη βοήθεια του μικροσκοπίου, το φαινόμενο της άτακτης κίνησης την οποία εκτελούσαν οι κόκκοι γύρης μέσα σε μια σε μια σταγόνα νερού. Ο Brown ήταν ο πρώτος που παρατήρησε ότι η κίνηση των κόκκων γύρης έμοιαζε με περπάτημα ενός μεθυσμένου.
Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παρατηρήσει κανείς με το μικροσκόπιο αν εισάγει καπνό από τσιγάρο σε ένα κουτί που φωτίζεται από το πλάι: οι κόκκοι καπνού κινούνται διαρκώς και ακανόνιστα.
Σύμφωνα με την εξήγηση του Einstein (1905) οι κόκκοι γύρης και οι κόκκοι καπνού πραγματοποιούν μια χαοτική κίνηση που οφείλεται στον αδιάκοπο βομβαρδισμό τους από όλες τις μεριές από μυριάδες μικρότερα σωμάτια (μόρια νερού ή μόρια αέρα).
Περισσότερα:

12
Ανεξήγητη και η αντιδότηση, φυσικά.

13
Και λίγα για τον Παράκελσο:
Ο Παράκελσος μας λεει πως η Μαγεία, έχει τη δύναμη να βιώσει και να κατανοήσει τις εκδηλώσεις του Θεού, οι οποίες είναι απροσέγγιστες για την ανθρώπινη λογική. Αυτή τη δύναμη, ο Θεός την ΕΠΕΤΡΕΨΕ και αυτό είναι ένα σημάδι ότι μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε, αλλά αν ερμηνεύσουμε αυτή τη θέληση του θεού ως "απαίτηση" για την άσκηση της Μαγείας, τότε θα υποπέσουμε εύκολα στη Κακή και Ψεύτικη Μαγεία και τότε είναι ΣΑΝ να ξεγελάμε το Θεό και αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ.
Ο Παράκελσος, μας εξηγεί από πού προέρχεται η λέξη Μαγεία. Προέρχεται λεει, από την αρχαία περσική λέξη Magus που σημαίνει "Ιερέας" ή "Ιερέας - επιστήμονας". 
Περισσότερα: http://el.wikipedia.org/wiki/

Κλείνουμε με ένα αποκαλυπτικό κείμενο του ομοιοπαθητικού κ. Γ.Βυθούλκα για τη σχέση ονείρων και …ομοιοπαθητικής:
Κάθε ένας οργανισμός, αναφέρει η ομοιοπαθητική θεώρηση, «αποτελεί μια συσκευή που δέχεται και αποκρυπτογραφεί κοσμικά ενεργειακά κύματα τα οποία περιέχουν εξειδικευμένα και εξατομικευμένα μηνύματα που επιτελούν συγκεκριμένους σκοπούς ειδικά κατά την διάρκεια του ύπνου». Κάθε νύχτα, τονίζει ο Γιώργος Βυθούλκας, «γινόμαστε ικανοί να δεχθούμε μια πληθώρα πολύτιμων πληροφοριών με την μορφή των ονείρων». Ο ύπνος και τα όνειρα αποτελούν, σύμφωνα με αυτόν πάντα, τον τρόπο με τον οποίο επιτελούνται απόλυτα απαραίτητες «τροποποιήσεις» και «διορθώσεις» στον ανθρώπινο οργανισμό. Ο λογικός νούς κατά τον ίδιο δεν θεωρείται ικανός να ταξινομήσει με σωστό τρόπο τα μηνύματα και τις εντυπώσεις που δέχεται κατά την φάση της εγρήγορσης. Προκειμένου να συμβεί αυτό, απαιτείται ο ύπνος ο οποίος ξεκαθαρίζει την σύγχυση και την συμφόρηση που πιθανόν να παρουσιάστηκε σε κάποιο βαθύτερο επίπεδο κατά την εγρήγορση. Τα όνειρα οποιαδήποτε μορφής (συμβολικής, προφητικής, ακόμη και ακατανόητης) έχουν, κατά την ομοιοπαθητική, βασικότατο λειτουργικό ρόλο: καθαίρουν την ανθρώπινη «συσκευή» προκειμένου να την διαπεράσει η συμπαντική ενέργεια χωρίς να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του «θορύβου» και της «συμφόρησης» που παρουσιάζονται κατά την διάρκεια της εγρήγορσης. Έτσι κάθε νύχτα, κατά τον ύπνο, «είμαστε δεκτικοί σε πολύτιμες πληροφορίες που προσλαμβάνουμε από το περιβάλλον μας προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες και πολλές φορές αναγκαίες αναπροσαρμογές μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό και να επιτευχθεί τελικώς τη διαδικασία της αναζωογόνησης»


14
Όταν σας ξαναπούν ότι η ομοιοπαθητική δεν είναι αντίθετη προς τον Χριστιανισμό και την Ορθοδοξία…τι θα απαντήσετε;

Οι φωτογραφίες – κείμενα είναι από τις παρακάτω ιστοσελίδες (κατ’ αριθμητική σειρά)

  1. http://www.therapy.gr/press2.php?recordID=15
  2. http://www.therapy.gr/press2.php?recordID=15
  3. http://www.therapy.gr/press2.php?recordID=15
  4. http://www.skepdic.gr/Entries/Omikron/omiopathitiki.htm
  5. http://www.skepdic.gr/Entries/Omikron/omiopathitiki.htm
  6. http://www.skepdic.gr/Entries/Omikron/omiopathitiki.htm
  7. http://www.skepdic.gr/Entries/Omikron/omiopathitiki.htm
  8. http://www.homeopathy.gr/homeopathy/preparation_homeopathic_remedies.html
  9. http://www.homeopathy.gr/homeopathy/preparation_homeopathic_remedies.html
  10. http://www.homeopathy.gr/homeopathy/preparation_homeopathic_remedies.html
  11. http://www.physics4u.gr/news/2005/scnews1927.html
  12. http://el.wikipedia.org/wiki/
  13. http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=196739.
  14. http://www.homeopathy.gr/conditions-diseases/religion.shtml


1 σχόλιο:

  1. ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ"

    "Καμία τύχη! Όλα ξεκινούν από τον κυριότερο νόμο της μαγείας, το «νόμο της συμπάθειας» Η κεντρική ιδέα ήταν πως …το όμοιο διώχνει το …όμοιο!...", γράφετε σεις και συμφωνώ συμπληρώνοντας.

    Καμία τύχη, καμία σύμπτωση, καμία γνώση, καμία έμπνευση, πλήν αυτής που γνωρίζουμε: Της έμπνευσης της δαιμονικής. Ιδού, διατί.

    Εκ του κατά Ιωάννην :

    α) "απεκρίθησαν ουν οι Ιουδαίοι και είπον αυτώ. ου καλώς λέγομεν ημείς ότι Σαμαρείτης ει συ και δαιμόνιον έχεις;"
    β) "είπον ουν αυτώ οι Ιουδαίοι. νυν εγνώκαμεν ότι δαιμόνιον έχεις"

    Εκ του κατά Ματθαίον :

    "Οι δε Φαρισαίοι ακούσαντες είπον. ούτος ουκ εκβάλλει τα δαιμόνια ειμή εν τω Βεελζεβούλ, άρχοντι των δαιμονίων".

    Οι θεραπείες των ομοιοπαθητικών, των εναλλακτικών και λοιπών ενεργειακών θεραπευτών κρύβουν μέσα τους την όλη φιλοσοφία (: κοσμολογία και ανθρωπολογία) του Φαρισαϊκού ιερατείου και των Φαρισαίων, που εδώ συνοψίζεται στο "ο διάβολος μας αρρωσταίνει, ο διάβολος μας θεραπεύει" (νόμος της συμπαθείας).

    Αυτή τη νοσηρή και εξόχως δαιμονική ψευδοφιλοσοφία έχει μέσα της η ομοιοπαθητική και πάσα λοιπή μαγεία, που στάθηκε αποσβολωμένη και ανίκανη να αποκριθή, όταν βρέθηκε αντιμέτωπη προ του Λόγου:

    "Πάσα βασιλεία μερισθείσα καθ΄ εαυτήν ερημούται, και πάσα πόλις ή οικία μερισθείσα καθ΄ εαυτήν ου σταθήσεται. και ει σατανάς τον σατανάν εκβάλλει, εφ΄ εαυτόν εμερίσθη. πώς ουν σταθήσεται η βασιλεία αυτού;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.