Θέλουν μερικοί να κρύψουν την εμπάθειά τους και δεν μπορούν



Ορθόδοξο Παρατηρητήριο:
Το φιλικό και εξαιρετικό για την δουλειά και το περιεχόμενο Ορθόδοξο ιστολόγιο "Αναβάσεις" μας έστειλε μερικά  πικρόχολα "σχόλια" που έλαβε ΑΜΕΣΩΣ μόλις ανάρτησε   την  απαντητική επιστολή του π. Σαράντη Σαράντου.
Θαυμάστε  το ύφος και κυρίως την ποιότητα  των επιχειρημάτων του ΑΝΩΝΥΜΟΥ  σχολιαστή  , που απο εδώ και στο εξής θα τα ακούτε  δυστυχώς  συχνά απο μερικούς  εντός και εκτός της Εκκλησίας:
(Οι επισημάνσεις ,απαντήσεις και τα σχόλια του "Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου"  είναι γραμμένα με έντονη κόκκινη γραφή)


Θα μας απαντήσετε, π. Σαραντο;

O λαλίστατος π. Σαράντος Σαράντος, γράφει πολλά περίεργα πράγματα περί 666 και λοιπά έωλα εν πολλοίς.
Οπως γράφει και τα παρακάτω:

"Ὅλες οἱ δημόσιες ὑπηρεσίες και οἱ μεγάλοι ἰδιωτικοί φορεῖς, τράπεζες, ἐπιχειρήσεις κτλ., θά εἶναι ἐφοδιασμένοι μέ τά κατάλληλα ψηφιακά μηχανήματα πού θά διαγιγνώσκουν τό προφίλ μας, θά προσθέτουν ἤ θά ἀφαιροῦν προσωπικά δεδομένα.
Ὁ ἁπλός πολίτης πού σταδιακά θά καθίσταται ὅλο καί πιο φτωχός καί ἀνήμπορος, μᾶλλον δέν θά καταφέρει νά ἔχει, νά χειρίζεται καί νά μαθαίνει τά προστιθέμενα ἤ ἀφαιρούμενα ἑκάστοτε προσωπικά του δεδομένα".

Αφού θα εχουν, όπως λέτε, ολες οι δημοσιες υπηρεσιες προσβασι στα δεδομενα μας, γιατι δεν θα μπορει να εχη πρόσβασι, ο καθενας μας; ("Ο.Π": Όχι δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση ΟΥΔΕΙΣ εκ των "φακελωμένων" πολιτών. Όπως και σήμερα δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση  σε οποιαδήποτε απο τις βάσεις δεδομένων που ακόμα είναι σκόρπιες και όχι σε απόλυτη διασύνδεση)

Ολοι σχεδον οι Ελληνες έχουν σήμερα κομπιούτερ και μπορούν να ελέγξουν, αλλα και με οποιονδηποτε αλλο τροπο θα μπορουσαν να ελεγξουν. ("Ο.Π":Σκεφτήκατε αυτό που γράψατε ή νομίζετε ότι απευθύνεσθε σε ανθρώπους των "σπηλαίων"; Τι είναι αυτά που λέτε; Υποδείξτε  μας έστω και έναν κάτοχο ηλεκτρονικού υπολογιστή , ακόμα και  εξ εκείνων που έχουν επαγγελματική σχέση με την πληροφορική, ο οποίος   να μπορεί να ελέγξει  αυτά που  καταγράφονται για εμάς χωρίς εμάς απο τις δεκάδες ιδιωτικές και δημόσιες βάσεις  δεδομένων.Εκτός κάποιων ελαχίστων "ανώδυνων" και "χρηστικών" εξαιρέσεων,όπως ο ΑΜΚΑ, στίς  οποίες  επιτρέπουν την πρόσβαση τα επιτελεία της  ηλεκτρονικής διακυβέρνησης)
Αυτο θα επρεπε να ζητηση επισημα η Εκκλησια, π. Σαραντο.
(Αυτή ήταν εξ΄αρχής η ευχή και η ελπίδα όχι μόνο του Π. Σαράντου ,ο οποίος και για αυτόν τον λόγο ΠΡΩΤΑ απευθύνθηκε  σε εκείνη, αλλά και όλων των καλώς και δικαίως ανησυχούντων πιστών.Όλοι περίμεναν η διοικούσα Εκκλησία  να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων, αφουγκραζόμενη τις ανησυχίες και τους  τεκμηριωμένους φόβους του ποιμνίου της, και αντ΄αυτού διάβασαν  μόνο  "5 αράδες"  απάντηση  χωρίς ουσία και νόημα.Συνεπώς  και εδώ είστε λάθος μιας και αυτήν την "προτροπή" θα  έπρεπε να την απευθύνετε σε εκείνους που δεν πήραν επίσημα θέση  και όχι σε εκείνον που δια των επιστολών  του,ταπεινώς  ζητούσε  να το πράξουν)
Εδω θα επρεπε να εστιασετε και ΕΣΕΙΣ το βαρος του ζητηματος.
Και οχι στο ....666, οπως το αποκαλειτε, που δεν υπαρχει, οπως ισχυρίζονται οι ειδικοί, αλλά και ο συντακτης της Γρηγοριακης μελετης π. Προδρομος που με διαβεβαιωσε, μετα την συνταξι της μελετης του, ότι δεν βρηκε 666, αλλα τρια εξαρια δηλαδη 6 - 6 - 6. (Μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσετε  τις επιστολές  του Π. Σαράντη.Εμείς και όλοι οι υπόλοιποι  που διάβασαν με νηφαλιότητα  τις επιστολές του δεν είδαμε  παρά δύο πράγματα :
α) Τεκμηριωμένη  παράθεση των ανησυχιών και των επερχομένων κινδύνων  και 
β) Ταπεινή , σεμνή και διακριτική   παράκληση προς τους  αποδέκτες να πάρουν θέση και να   μας στηρίξουν  σε αυτό το μείζονος ποιμαντικής σημασίας  ζήτημα.
Όσον αφορά την μελέτη  της Ι.Μ Γρηγορίου  θα σας  θυμήσουμε τι έγραφε στην πρώτη του επιστολή  ο Π. Σαράντης όταν  έκανε ειδική αναφορά  σε αυτήν, παραθέτοντας απόσπασμα απο το έντυπο που είχε εκδόσει η Ι.Μ Γρηγορίου και που σε αυτό, ο Π. Πρόδορομος δεν διαχώριζε  τα ....τρία εξάρια απο το 666.
Π. Σαράντης:"...Κυριότερες ἀπ’ αὐτές εἶναι οἱ τρεῖς μελέτες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γρηγορίου καί ἰδίως ἡ τρίτη ἀπό αὐτές πού φέρει τόν τίτλο «Ὁ γραμμικός κώδικας (BAR CODE) καί ὁ ἀριθμός 666, Μελέτη Γ΄ (23-6-97) Ἰερά Μονή Ὁσίου Γρηγορίου 23 Ἰουνίου 1997». Στή μελέτη αὐτή συνεργάζονται ὁ ἱερομόναχος Λουκᾶς καί ὁ μοναχός Πρόδρομος, διπλωματοῦχος Ἠλεκτρολόγος Μηχανικός. Ὁ π. Πρόδρομος χρησιμοποιεῖ τήν τεχνογνωσία του καί ἄφθονη βιβλιογραφία ξένων ἐρευνητῶν γιά νά τεκμηριώσει τή θέση του. Ἀφοῦ ὁλοκληρώνει ἐναργέστατα τήν ἀπόδειξη τῆς παρουσίας τοῦ 666 στό ΕΑΝ-13, καταλήγει συμπερασματικά καί στά ἐξῆς λίαν ἐνδιαφέροντα:
«Καί μόνη ἡ χρησιμοποίησις τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων εἶναι πολύ ἐπικίνδυνη γιά τήν ἐλευθερία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, λόγῳ τῶν τρομακτικῶν δυνατοτήτων τῆς Πληροφορικῆς. Καί στήν περίπτωση ἀκόμη πού δέν θά ὑπάρχει τό 666 στίς ταυτότητες, ἡ παραλαβή τους σημαίνει τήν προσχώρησή μας σέ ἕνα παγκόσμιο ὁλοκληρωτικό σύστημα, τό ὁποῖο δέν ἀντιμετωπίζει τόν ἄνθρωπο ὡς Εἰκόνα Θεοῦ, ἀλλά ὡς «ὑποκείμενο» τῶν δεδομένων (Νόμος 2472/1997), πού σύντομα μπορεῖ νά καταστῇ ἀντικείμενο στά χέρια τῆς οἰκονομικῆς ὀλιγαρχίας ἤ καί αὐτοῦ κατόπιν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἡ χρησιμοποίησίς τους ὅμως θά εἶναι ἀποτρόπαια, ἐάν συσχετισθεῖ κατά τινα τρόπο καί μέ τόν ἀριθμό 666. Κανείς Χριστιανός, πού ἀναγνωρίζει καί σέβεται τήν μαρτυρία τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ στήν Ἀποκάλυψη, δέν μπορεῖ νά παραλάβει ταυτότητα πού νά ἔχει τόν συμβολισμό τοῦ Ἀντιχρίστου.
Πολλοί ἀρνοῦνται νά συσχετίσουν, ἀκόμη καί προφανεῖς συμβολισμούς τοῦ 666, ὅπως αὐτούς πού ὑποδεικνύει ἡ παροῦσα μελέτη, μέ τόν ἀριθμό πού σημειώνεται στήν Ἀποκάλυψη, τόν χξς΄. Δέν ἔχουν ὅμως δίκαιο. Διότι ὄχι ἡ ὕπαρξις ἀλλά καί αὐτή ἡ ὑποψία ὅτι κάποιος συμβολισμός τοῦ χξς΄ ἐνδέχεται νά ἔχει ἐμφιλοχωρήσει σέ κάποιο ἀντικείμενο καθοριστικό τῆς ταυτότητος τοῦ προσώπου, εἶναι ἀρκετή νά πείσει τούς Χριστιανούς νά ἀντιδράσουν ἀμέσως καί δυναμικῶς στήν χρησιμοποίηση τοῦ ἀντικειμένου αὐτοῦ (πχ τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητος).
Ἐπιβάλλεται μία τέτοια δυναμική ἀντίδρασις διότι ἡ παραλαβή τοῦ ἀριθμοῦ τοῦ Ἀντιχρίστου σημαίνει ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καί σύνταξη μέ τόν διάβολο. Αὐτό φαίνεται ἀπό τήν διδασκαλία τῆς Ἀποκαλύψεως (ιδ, 9-11), ἀλλά καί ἀπό τήν πεῖρα τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τούς χρόνους τῶν Μαρτύρων. Οἱ ἅγιοι Μάρτυρες ὄχι μόνο δέν ἠρνοῦντο τόν Χριστό διά λόγου, ἀλλά δέν ἠνείχοντο οὔτε συμβολικῶς νά ἐνεργήσουν κάποια εἰδωλολατρική πράξη, διότι τοῦτο ἐσήμαινε γι’ αὐτούς ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ.
Παρότι ἔχει δημοσίως λεχθεῖ ὅτι στίς νέες ταυτότητες δέν θά χρησιμοποιηθεῖ ὁ γραμμικός κώδικας τοῦ τύπου ΕΑΝ-13 καί UPC-Α, ἐν τούτοις τίποτε δέν μπορεῖ νά θεωρηθεῖ βέβαιο.
Ἐκτός τούτου καί ὁ οἰκονομικός ὁλοκληρωτισμός πού ἐπιβάλλεται παγκοσμίως ἀπό τήν οἰκονομική ὀλιγαρχία σχετίζεται ἄμεσα μέ τόν γραμμικό κώδικα, ἔτσι ὥστε νά εἶναι πολύ πιθανή ἡ ἐκπλήρωσις τοῦ λόγου τῆς Ἀποκαλύψεως περί ἀδυναμίας οἰκονομικῆς συναλλαγῆς ἀπό ἐκείνους πού δέν θά ἔχουν τήν ἠλεκτρονική πρόσβαση στό ἐπιβαλλόμενο σύστημα συναλλαγῆς...
Ἑπομένως ἡ ἔγκαιρη καί ὑπεύθυνη ἐνημέρωσις τοῦ λαοῦ ἀποτελεῖ πρός τό παρόν τό πρῶτο βῆμα, ὥστε νά λάβει θέση ὑπεύθυνα καί μέ ἐπίγνωση τῶν συνεπειῶν της ἀπέναντι στό τόσο σοβαρό θέμα γιά τήν πίστη του καί τήν προσωπική του ἐλευθερία» (σελ 26-27)...."
Αυτά  αγαπητέ ανώνυμε σχολιαστή, έγραφε τότε  το έντυπο της Ι.Μ Γρηγορίου και  υποστήριζε ο π.Πρόδρομος Γρηγοριάτης  και τα οποία ,εξ όσων γνωρίζουμε, δεν  έχει αναιρέσει μέχρι στιγμής!)
Και τα τρια εξαρια, π. Σαραντο, ειναι διαφορετικα απο το 666 με την απλη λογικη, αλλα και κατα την αριθμητικη. ("Ο.Π":;;;;;;;;;)
Για να κυριολεκτουμε, δηλαδη, σαν χριστιανοι, που πρεπει να λεμε ολοκληρη την αληθεια.
Το ΝΑΙ ΝΑΙ και το ΟΥ ΟΥ.
ΕΣΕΙΣ, γιατι δεν λετε την πεντακαθαρη αληθεια, π. Σαραντο;
Δεν οφειλετε να την πητε και να την εκθεσετε ΟΛΟΚΛΗΡΗ;
Γιατί ΨΕΥΔΕΣΘΕ, π. Σαραντο;
Και εξαπατατε τους παντας και τα παντα;
Και προσπαθειτε να τρομοκρατησετε τους παντας και τα παντα;
Κληρικός ων;
Θα μας απαντήσετε, π. Σαραντο;
("Ο.Π":Δεν ξέρουμε αν θα σας απαντήσει o π. Σαράντης ,αυτό όμως που ξέρουμε  είναι  ότι οι περισσότεροι που διάβασαν το σχόλιό σας μάλλον  θα μας  επικρίνουν  που  ασχοληθήκαμε με αυτό, αφού δεν πρόκειται περί τεκμηριωμένων απόψεων αλλά περί εμπαθούς προσωπικής επίθεσης  επενδεδυμένης με  άσχετα και ανακριβή επιχειρήματα)

Σχόλια

  1. Αφήστε τους να λένε......διαβασα προχτες σ'ενα σαϊτ μια εβραϊκη <> για το νεο τους ετος (πριν απο δυο περίπου βδομάδες είχαν πρωτοχρονια) μεσα στα πόλλα που ελεγαν είπαν οτι και ο μεσσιας τους ερχεται (μες το ετος). Υ.Γ. εμενα πιο πολυ μου φαινεται για εκθεση-ενημερωση των σχεδιων τους για το νεο ετος και οχι προφητεια. <>
    ΠΗΓΗ http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3954586,00.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητό Ορθόδοξο Παρατηρητήριο. Κατ΄αρχή να σας συγχαρούμε για τον συνειδησιακά και ομολογιακά πνευματικό αγώνα που δίνετε και ευχόμαστε η Χάρις του Θεού να σας στηρίζει δια μέσου των ευχών των πνευματικών σας.
    Σας αποστείλαμε ενδεικτικά μερικά Ανώνυμα σχόλια (αυτό είναι μόνο ένα), τα οποία βρίθουν από εμπάθεια και μια κατάσταση ανεξέλεγκτου μίσους!
    Δεν νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθούμε με τέτοιες επιθέσεις οι οποίες είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία εδώ και αρκετό καιρό σε μια προσπάθεια φίμωσης της ενημέρωσης των Ελλήνων.
    Δεν θέλουν δηλαδή ούτε να ενημερώνουμε, ούτε να έχουμε την ελευθερία να γράφουμε οτιδήποτε θίγει νεοεποχίτικους σχεδιασμούς.

    Αλλά .. «Σημεία των καιρών. Μετά την μπόρα την δαιμονική, θα έλθη η λιακάδα η θεϊκή»
    Γέροντας Παΐσιος.
    Η δική μας στάση :Ἂς ἀποφεύγουμε ὅσους μᾶς βλάπτουν Μικρός Ευεργετινός

    Με εκτίμηση
    Aναβάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δείτε τα σχόλια εδω
    http://apotixisi.blogspot.com/2010/09/blog-post_20.html#comment-form

    και εδώ
    http://apotixisi.blogspot.com/2010/09/blog-post_109.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος είπε...

    Για την αποκατάσταση κάποιων πραγμάτων, τα οποία ίσως να μην είναι γνωστά:

    - Ο μοναχός Πρόδρομος Γρηγοριάτης είναι διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του ΠΠ (Πολυτεχνείου Πατρών) άνευ τινός ειδικότητος ηλεκτρονικών υπολογιστών (σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο).

    - Ο Ι. Καρδάσης είναι Χημικός του ΕΚΠΑ (Πανεπιστημίου Αθηνών), μετεκπαιδευθείς στην κατασκευή και λειτουργία των γραμμωτών κωδικών, τόσο στο κέντρο ΕΑΝ στις Βρυξέλλες ("θηρίο"), όπου υπάρχει ο Ευρωπαϊκός οργανισμός κωδικοποίησης προϊόντων EAN International στη διεύθυνση: Rue royal 29, 1000 Bruxelles Belgium, όσο και στο Ελληνικό κέντρο κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών ΕΛΚΕΣΗΠ (ΕΛληνικό ΚΕντρο ΣΗμανσης Προϊόντων) στη διεύθυνση: Κηφισιά, Πλατεία Αγ. Δημητρίου 5 και Δ. Κυριακού 2. Στην εκπαίδευση αυτή απέκτησε τις γνώσεις κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών και κατέχει τις σχετικές προδιαγραφές του ΕΑΝ. Έτσι, γνωρίζει κάλλιον παντός άλλου τη λειτουργία των κωδικών αυτών, τις οποίες εφήρμοσε στο αντίστοιχο τμήμα κατασκευής κωδικών σε μεγάλη Ελληνική Βιομηχανία κατασκευής και πώλησης προϊόντων.

    - Οι δυο ανωτέρω αναφερόμενοι είχαν συνάντηση γνωριμίας και ανταλλαγής απόψεων στην Ι. Μ. αγίου Γρηγορίου παρόντων του ηγουμένου π. Γεωργίου και του μοναχού Λουκά Γρηγοριάτη ιατρού, προ 12 περίπου ετών, όταν είχε ανακύψει εκ νέου το θέμα των κωδικών. Οι απόψεις και οι θέσεις τους ήσαν και παραμένουν εκ διαμέτρου αντίθετες.

    ΙΚ
    20 Σεπτεμβρίου 2010 9:27 μ.μ.
    http://apotixisi.blogspot.com/2010/09/blog-post_7226.html#comments

    ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...

    Φωτιε.

    Πρωτον ο μοναχος Προδρομος δεν ειναι παρα μηχανικος ηλεκτρολογος και τιποτα παραπανω.

    Δευετρον το λεγομενο Ορθοδοξο Παρατηρητηριο,
    ουτε Ορθοδοξο ειναι αφου κρυβονται πισω απο αυτο δειλοι και ηττοπαθεις ανθρωποι που δεν εχουν καμμια σχεσι με το θαρρος και την γενναιοτητα των μαρτυρων και των αγιων.
    Αυτοι δεν ειναι ανθρωποι ειναι φαντασματα.

    Τριτον.Τι παρατηρητηριο ειναι αυτο που απανταει μονο στο μισο κειμενο με επαναληψεις απο τις γελοιες και τετριμμενες συνωμοσιολογιες των Γρηγοριατων και στο μεγαλυτερο μερος δεν απανταει;
    Δεν βλεπουν μπροστα τους τον υπευθυνο που το υπογραφει;
    Μηπως κανει ΤΖΙΖ το υπολοιπο κειμενο και δεν απαντανε;
    Στραβοι, ημιτυφλοι ή αλλοιθωροι το απαρτιζουν αυτο το παρατηρητηριο;
    20 Σεπτεμβρίου 2010 9:49 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς τον ανώνυμο (;) Ι.Κ
    Αγαπητέ κύριε.Θα δημοσιεύαμε ευχαρίστως το δελτίου τύπου του κ. Καρδάση (τον οποίο φαίνεται ότι εκλπροσωπείτε)αν δεν βάζατε ως σύνδεσμο μια διεύθυνση που βρίθει ύβρεων και συκοφαντιών.
    Όταν ανακτήσετε την ψυχραιμία σας και μας στείλετε τις "πιστοποποιήσεις" του μετεκπαιδευθέντος χημικού-μπαρκοντολόγου εντολέως σας χωρίς "γαρνιτούρες" ευχαρίστως θα τις δημοσιεύσουμε.(Φυσικά δεν δημοσιεύουμε ύβρεις και χαρακτηρισμούς))
    "Ο.Π"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβάστε τα σχόλια στην Αποτείχιση και τις νέες αποψεις του ΙΚ και σχολιάστε τα, σας παρακαλούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρωτάει ο κ.Οδυσσέας απο την σελίδα του αν πήρε ο π.Σαράντης ΑΜΚΑ. Δεν θα απαντήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε ούτε τον κ. Οδυσσέα ,ούτε και την σελίδα του και είναι πολύ φυσικό να μην ξέρουμε τί γράφει ή τι ρωτά.Συνεπώς δεν έχει νόημα η δική σας ερώτησή.
    Εφ΄όσον όμως ο κ. Οδυσσέας "ενδιαφέρεται" να μάθει εαν ο π. Σαράντης πήρε ΑΜΚΑ,πράγμα που δείχνει ότι δεν έχει ρίξει ούτε μια φευγαλέα ματιά στην σχετική επιστολή του, σας απαντούμε ότι δεν έχει παρει ΑΜΚΑ και δεν πρόκειται να παραλάβει την νέα υπερταυτότητα (Κάρτα του Πολίτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρωτάμε:

    Ο π. Σαράντης πήρε τον ΑΜΚΑ εναντίον του οποίου έγραψε ότι είναι το προχάραγμα του Αντιχρίστου ή δεν τον πήρε;
    Ο π. Σαράντης κατεγράφη στο Αντίχριστο Σύστημα ως δημόσιος υπάλληλος, όπως και όλοι οι κληρικοί;
    Ναι ή όχι;
    Περιμένουμε απάντησι.

    Δεξιά στήλη της σελίδας
    http://apotixisi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να καταγράψω την πλήρη συμφωνία μου με τις Αναβάσεις και το ιστολόγιό σας να μην δεχτείτε συζήτηση με όποιο δεν έχει σκοπό να οικοδομήσει αλλά να γκρεμίσει συνειδήσεις.

    Πολλοί πιστοί έχουν ήδη υπογράψει και δώσει διαβεβαίωση ότι δεν θα πάρουν τις κάρτες.

    Πολλοί άλλοι αγωνιούν και δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και αναμένουν από τη Σύνοδο να τους διαφωτίσει.

    Αλλοι πιστεύουν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

    Συζήτηση μπορεί και πρέπει να γίνει με όλους με την προυπόθεση ότι έχουν σκοπό να οικοδομήσουν.

    Σας παρακαλώ μην πέσετε στην παγίδα του γνωστού σκανδαλοποιού που προσπαθεί με διάφορα ψευδώνυμα και διάφορα ιστολόγια να διασύρει εν Χριστώ πατέρες και αδελφούς και μάλιστα ανθρώπους όπως τον π. Σαράντη και τους άλλους εξαίρετους κληρικούς που τον σέβονται.

    Αυτό ακριβώς θέλει: Να του δώσετε βήμα για να αρχίσει το διασυρμό.

    Και βλέπετε τι γίνεται. Πέραν του Εγκολπίου τώρα άρχισε το διασυρμό της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου και άλλα ιστολόγια τα οποία σιγά - σιγά τον παίρνουν είδηση και του κόβουν τη φόρα.

    Αστε τον σας παρακαλώ, για την αγάπη του Χριστού μας, να κάνει υποθετικούς διαλόγους με τον εαυτό του κρυβόμενος πίσω από διάφορα ψευδώνυμα.

    Επέλεξε συνειδητά να παίζει το παιγνίδι του Διαβόλου. Εχει αναλάβει μόνιμο εργόχειρο τη δημιουργία σκανδάλων. Με κανένα τρόπο και για κανένα λόγο ας μην παίξουμε το παιγνίδι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μας κ. Τελεβάντο,έχετε απόλυτο δίκιο. Θέλουμε όμως να εξηγήσουμε γιατί απαντήσαμε σε τέτοια σχόλια για πρώτη και τελευταία φορά.
    Πολλοί αναγνώστες μας έστειλαν e-mail και μας ανέφεραν για τα πικρόχολα καιπαραπλανητικά σχόλια που δυστυχώς άλλα ιστολόγια καιιστοσελίδες δημοσίευσαν.
    Θεωρήσαμε λοιπόν ότι για μια και μοναδική φορά έπρεπε να αποκαλυφθεί η "ποιότητα" και η παραπλανητικη προπαγάνδα των "στρατευμένων" προς τούτο σχολιαστών.Είδαμε επίσης ότι το 95% των ανωνύμων σχολίων προέρχονταν απο 3 (!) I.P ,δηλαδή απο τρείς υπολογιστές.Συνεπώς οι φίλοι αναγνώστες έμαθαν περί ποίων πρόκειται και τι σκοπούς έχουν.Κατα τα άλλα έχετε απόλυτο δίκιο ότι περαιτέρω ενασχόληση με τα επιτελεία της "Νέας Εποχής" όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά αντιθέτως τους κάνει και...διαφήμιση.
    Σας ευχαριστούμε θερμώς για τις συμβουλές σας τις οποίες όπως γνωρίζετε ανέκαθεν σεβόμεθα.
    Με τιμη
    "Ο.Π"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο κ.Οδυσσέας http://apotixisi.blogspot.com/ έχει δημοσιεύσει νέα στοιχεία απο τον Καρδάση.
    Μπορείτε να μας απαντήσετε μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έστειλα μια απάντηση για τον ΙΚ στον κ.Οδυσσέα και δεν την δημοσίευσε καθόλου. Αν θέλετε σας την στέλνω σε εσάς διότι έχω αγανακτήσει με την λογοκρισία του Οδυσσέα. Βέβαια δεν αφορά την ουσία των λεγομένων απο τον ΙΚ αλλά αναφέρεται πόσες παρερμηνείες μεγάλες μπορεί να έχουν τα επιστημονικοφανή λόγια του περι barcode όταν σε απλό θέμα (το τονίζω αυτό) προβαίνει σε φοβερή διαστρέβλωση της Αγίας ΓΡΑΦΗΣ.

    ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ μας φίλε Κατακουζηνέ τις θέσεις του Ι.Κ τις γνωρίζουμε απο παλιά και είναι γνωστό ότι αν δεν πρόκειται για τον ίδιο τον Ιωάννη Καρδάση τότε σίγουρα τον εκπροσωπεί "επαξίως".
    Σε άλλο ιστολόγιο του απαντησαμε ότι εντός ολίγου θα δημοσιεύσουμε ένα έρθρο στο οποίο θα μπούν επιτέλους τα "πράγματα" στη θέση τους.Ο κ. Καρδάσης (όπως ισχυρίζεται ο "εκπρόσωπός" του) εργάστηκε (αν και χημικός) και "σπούδασε" σε οργανισμούς που ασχολούνται (όπως λέει) με την κατασκευή barcode και ίσως αυτός είναι και ο λόγος που με βροντώδη τρόπο θέλει να παρουσιάζεται ως παγκόσμια επιστημονική αυθεντία επι του θέματος και ειδικός "μπαρκοντολόγος" (την "ειδικότητα" του την αποδίδει ο Ι.Κ).Αυτές οι "ενασχολήσεις" του, αν φυσικά ισχύουν τα λεγόμενα του Ι.Κ, δεν του δίνουν κανένα δικαίωμα να αποφαίνεται ως αυθεντία και σε Θεολογικά ζητήματα, όπως αυτό της "Κάρτας του Πολίτη" και του δυσώνυμου αριθμού.Επιμένει για ανεξήγητους λόγους να μην αναγνωρίζει κανένα επιστημονικό επιχείρημα πλην εκείνων που υποστηρίζει ως χημικός-ειδικός "μπαρκοντολόγος".Τα πράγματα πάνε πιο γρήγορα, οι σχεδιασμοί των επιτελείων της Νέας Εποχής είναι πια ορατοί και δια γυμνού οφθαλμού (σε όσους δεν έχουν απωλέσει την κοινή "νοητική όραση" που έχει ο κάθε εχέφρων άνθρωπος). Δεν έχουμε πλέον περιθώρια να κάνουμε ατέρμονες και άχρηστους διαλόγους με ανθρώπους που προβάλλουν εμμέσως πλην σαφώς το "αλάθητο του πάπα" στα κακόβουλα σχόλιά τους και με απίστευτη επιθετικότητα στρέφονται εναντίον μας .Είναι δικαίωμά τους και αφού ακόμα δεν έχουν παραδώσει τα Θεόσδοτα δώρα του αυτεξουσίου και της ελευθερίας στα χέρια των εντολέων τους, μπορούν να λένε ότι θέλουν και να υπηρετούν συνειδητά ή ασυνείδητα όποιον θέλουν.
    Εμείς επιμένουμε στον αγώνα μας και δεν σκοπεύουμε να υποκύψουμε ούτε σε εκβιασμούς ούτε σε απειλές ούτε σε ύβρεις ή συκοφαντίες.

    Όταν χρειάζεται θα απαντούμε όχι για να υπερασπισουμε την τιμή και την υπόληψη των συκοφαντουμένων , αλλά για να προστατεύσουμε τους αναγνώστες απο τις συνέπειες της παραπληροφόρησης και της νεοεποχήτικης ψευτοθεολογίας.

    "Ο.Π"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ. ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To σχόλιο που του έστειλα και δεν το δημοσίευσε, ήταν το παρακάτω και απαντούσε στο εξής αστείο σχόλιο του ΙΚ
    ------------
    Ανώνυμος είπε...
    "και ει τις ουχ ευρέθη εν τη βίβλω της ζωής γεγραμμένος, εβλήθη εις την λίμνην του πυρός" (Απκ. 20. 15).

    Στη βίβλο της ζωής υπάρχουν όσοι έχουν όνομα (π.χ. Λάζαρος). Οι άλλοι, οι ανώνυμοι, βρίσκονται στη λίμνη του πυρός (π.χ. πλούσιος).

    ΙΚ
    22 Σεπτεμβρίου 2010 9:58 μ.μ.

    ---------------

    IK στο σχόλιο σου 22 Σεπτεμβρίου 2010 9:58 μ.μ. έδωσες ρεσιτάλ ανοησίας και διαστρέβλωσης,
    αφού διέστρεψες τα πράγματα της Αποκάλυψης παρουσιάζοντας την ως καταδικάζουσα τους ανώνυμους.

    Στην Αποκάλυψη δεν λέει ότι πάνε στο πυρ όσοι είναι ανώνυμοι, ω ανόητε! Αλλά όσοι δεν ζουν σωστά με Πίστη και καλά έργα αυτοί δεν γράφονται στο βιβλίο της ζωής. Ο κακός τρόπος ζωής τους είναι αυτός που τους κάνει να μην γράφονται στο βιβλίο της ζωής.

    Τέτοια γελοία και διεστραμμένα είναι και τα συμπεράσματα σου απο τις υπόλοιπες μελέτες σου γι' αυτό και τις περιφρονούμε και δεν αξίζει κανείς να ασχοληθεί. Διότι ξέρουμε απο τί ασεβές και διεστραμμένο πρόσωπο προέρχονται.

    ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με εκπληξη διάβασα τα γραφόμενα σε αυτόν τον διάλογο για τον Κ. Τσολογιάννη και κ. Καρδάση, και ότι εγω είπα οτι τα 6ρια ειναι αναμεσα σε αλλους άριθμούς. Μα και ένα μικρό παιδάκι καταλαβαίνει ότι στον bar code ΕΑΝ13 τα τρία 6ρια ειναι αναμεσα σε άλλους αριθμους. Ομως οι άλλοι αριθμοί μεταβαλονται και αυτά τα 6ρια παραμένουν σταθερά στην θεση τους ως απαραίτητα για τον σωστό προσδιορισμό και αναγνωση του barcode απο τον scaner. Εάν πάρετε ενα ψαλίδι και κόψετε προσεκτικά μια γραμμούλα τους τότε ο scaner δεν διαβαζει τον κωδικό και δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονική συναλλαγή. Οπως ακριβώς δηλ περιγράφεται προ 2000 ετών στην αποκαλυψη.
    "ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού" Είναι τόσο απλό.
    Μ. Πρόδρομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις