'Ενα σχόλιο ..χωρίς σχόλια!


(Ο φίλος μας Εμμανουήλ μας έστειλε ένα σχόλιο το οποίο παραθέτουμε χωρίς δικά μας ..σχόλια)
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ. Χωρίς να είμαι
απαισιόδοξος, δεν βλέπω να γίνεται τίποτα
από την Δ.Ι.Σ. Ασχολούμαι, διαβάζω, μελετώ,
ερευνώ περισσότερα από 25 χρόνια. Μετά λύπης
μου διαπιστώνω, ότι υπάρχει εκ των έσω προδοσία
της Ορθοδόξου Πίστεώς μας. Τα πάντα έχουν διαβρωθεί από τα σκοτεινά όργανα της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
Προσθέστε σε αυτά και τους ουκ ολίγους κληρικούς
που είναι ...''αδιάβαστοι''. Δεν διαβάζουν, γνωρίζουν για την Ορθόδοξη Πίστη μας λιγότερα
και από λαϊκούς. Δεν μελετούν, ούτε κατ' ελάχιστον τα Ιερά Κείμενα. Δυστυχώς αυτό διαπιστώνω... Δεν περιμένω τίποτα από την Δ.Ι.Σ.
ούτε βέβαια και από τον Οικουμενικό Πατριάρχη
Κωνσταντινουπόλεως. Αποκαλύφθηκε ο ΝεοΤαξικός
ρόλος του.
Όχι, δεν στρέφομαι κατά των Ορθοδόξων κληρικών.
'Αλλωστε έχω αδερφό ιερέα και μετά λύπης μου
διαπιστώνω ότι δεν ακολουθούν τα των Αγίων Αποστόλων, Πατέρων, Μαρτύρων... αλλά την εκάστοτε θέση του Μητροπολίτη τους. Ναι, δυστυχώς οι θέσεις κάποιων Μητροπολιτών εξυπηρετούν (άθελα ή ηθελημένα) τα σχέδια της
Αντίχριστης Νέας Τάξης.
 
Αυτά που λένε από άμβωνος για τα εσχατολογικά, περισσότερο αποπροσανατολίζουν τους πιστούς παρά τους αφυπνίζουν !!!
Διαβάζοντας το εξαιρετικό παραπάνω κείμενο (επιστολή π. Σαράντη )
που συνέταξαν οι ομολουγουμένως ΑΞΙΟΙ ιερείς
μας μαζί με όλα τα σχόλια, έσπευσα προ ολίγου
να ενημερώσω τον ιερέα αδελφό μου. Μετά λύπης
μου ... ''συνάντησα'' την ίδια αντίδραση :''Θα
κάνω ότι μου πει ο Μητροπολίτης μου'' απάντησε,
όταν του έθεσα τον προβληματισμό ότι δεν έχει μόνο ευθύνη για την δική του ψυχή αλλά κυρίως
για το ποίμνιό του. Δυστυχώς οι θέσεις του Μητροπολίτη για τα εσχατολογικά κάθε άλλο παρά βοηθούν τους Χριστιανούς να αφυπνισθούν.
Μακάρι να βοηθήσει ο Θεός να δεχθεί να διαβάσει το παραπάνω κείμενο. Τότε θα καταλάβαινε πολλά.
Αυτό που διαπιστώνω, είναι ότι κάποιοι ιερείς
... είναι σαν να φοβούνται...σαν να μην θέλουν
να πιστέψουν ότι είμαστε στα πρόθυρα της εμφάνισης του Αντιχρίστου...επειδή έχουν παιδιά
, οικογένειες και είναι σαν να μην θέλουν να το
σκέφτονται.
Ευτυχώς υπάρχουν κληρικοί σας τους παραπάνω.
Ευτυχώς υπάρχετε και εσείς του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ. Σε σας απευθύνω παράκληση, αν
μπορείτε να μου υποδείξετε κάποιο τρόπο ούτως ώστε να αφυπνισθεί ο αδελφός μου. Οι προσπάθειές
μου δεν αποδίδουν. Δεν είναι άθεος...αλλά σαν να φοβάται, σαν να έχει προσκολληθεί στις εκάστοτε επίσημες θέσεις του Μητροπολίτη.
Φιλικά - ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Ορθόδοξο Παρατηρητήριο
Αγαπητέ μας φίλε και αδελφέ Εμμανουήλ, δυστυχώς η πνευματική μας φτώχεια είναι τέτοια που δεν μπορούμε  να δώσουμε  δικές μας συμβουλές,  γι΄αυτό λοιπόν  άλλη μια φορά θα καταφύγουμε στην ασφάλεια της διαχρονικής προσφοράς των λόγων  του Οσίου Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου  ο οποίος  έλεγε:
"...'Οτι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε...
...'Οταν διορθώσω εγώ τον εαυτό μου, διορθώνεται ένα κομμάτι της Εκκλησίας, οπότε μπορούμε να συνεννοηθούμε. 'Ενα είναι το 'Αγιο Πνεύμα. Τώρα οι άνθρωποι κάνουν πολλά πνεύματα. Δεν μπορώ να καταλάβω...."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις