Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010

Υπάρχει ή δεν υπάρχει στον bar-code ο αριθμός666;Σχόλιο επί ...σχολίου (Μέρος 2ο)





Πριν δύο ημέρες δημοσιεύσαμε   μια ανάρτηση (εδώ )  με τον ίδιο τίτλο, στην  οποία  μεταξύ των άλλων δεχτήκαμε και το σχόλιο  του "ανώνυμου Ι.Κ"  ο οποίος  μας μετέφερε τις απόψεις του κ. Ιωάννη Καρδάση  ως μια απόπειρα ...αναιρετικού "αντιλόγου" ,στα γραφόμενα  του π.Σαράντη Σαράντου  στην επιστολή  του προς  τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο (εδώ ).
Επειδή η παρούσα ανάρτηση γράφτηκε ως απάντηση στο  σχόλιο του "ανωνύμου" "Ι.Κ" (σε άλλα ιστολόγια ο Ι.Κ φανερώνει το όνομα και το e-mail του) οφείλουμε να το δημοσιεύσουμε πριν τη δική μας απάντηση (οι όποιες  υπογραμμίσεις και χρωματισμοί είναι του "Ο.Π")




Ανώνυμος είπε...
Απ' ότι γνωρίζουμε, ο Χημικός κ. Καρδάσης είναι και ειδικός μπαρκοντολόγος με σπουδές σε αντίστοιχες σχολές και δυο σχετικά διπλώματα. Όσον αφορά, τον μοναχό Πρόδρομο και την ονομασία της μελέτης, ως φυλλαδίου, πράγματι πρόκειται περί του Γ΄ φυλλαδίου, γιατί έχουν προηγηθεί τα Α΄ και Β΄, στα οποία εμφαίνεται η αγωνία των συντακτών να αποδείξουν, εντός επείγοντος τότε χρόνου την ύπαρξη του 666 στον κωδικό (γι' αυτό και υπάρχουν πολλά λάθη σ' αυτά). Πράγματι, η Εκκλησία έλαβε υπόψη της το φυλλάδιο αυτό και τίποτε άλλο και βάσει αυτού εξέδωσε δυο εγκυκλίους: την 2626/7.4.97 και την 2641/9.2.98, στις οποίες αποδέχεται την ύπαρξη του 666 στους κωδικούς. Πλην όμως μετά τον θόρυβο, που ξεσηκώθηκε με τις εγκυκλίους αυτές από επαϊοντες και καθηγητές Πληροφορικής του ΑΠΘ η Εκκλησία, φρονίμως ποιούσα απηύθυνε σχετικά ερωτήματα, στους καθ' ύλην αρμόδιους φορείς, δηλ. έγγραφο 4989/24.11.98 προς Υπουργείο Υγείας (σχετικά με τον ΑΜΚΑ) [Σχόλιο "Ο.Π" Αλήθεια  το 1998 είχε τεθεί θέμα ΑΜΚΑ;] και έγγραφο 1623/19.3.99 προς Υπουργείο Εσωτερικών (Δελτίο Ταυτότητας, Κάρτα Πολίτη)[Σχ. "Ο.Π": Το 1999 μπορεί να είχαν ήδη στα σχέδιά τους την νεα ηλκτρονική ταυτότητα ,όμως  σίγουρα  ο όρος "Κάρτα του Πολίτη" πρωτοειπώθηκε  απο την σημερινή  κυβέρνηση η οποία ως γνωστόν  εξελέγη  τον Οκτώβριο του 2010] με το ερώτημα αν στις σχεδιαζόμενες ταυτότητες και κάρτες υγείας υπάρχει ο 666. Και τα δυο Υπουργεία, Υγείας (15.1.99) και Εσωτερικών (11.5.99) απήντησαν στην Εκκλησία αρνητικά, ως προς την ύπαρξη του 666 στον κωδικό. Κατόπιν τούτων, η ΔΙΣ εξέδωσε την υπ. αρ. 6240/21.12.99 Εγκύκλιο, στην οποία και αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι: "..... αρκείται η Ιερά Σύνοδος εις τας δηλώσεις των αρμοδίων φορέων, ότι δεν υπάρχει εις το σύστημα bar-code ο αριθμός 666, ας και προέβαλλε ευρέως προς ενημέρωσιν των ενδιαφερομένων.....". Αυτή είναι η μέχρι στιγμής επίσημη θέση της Εκκλησίας, η οποία αναιρεί κάθε προηγούμενη απόφασή της. Πιστεύουμε, ότι τη θέση αυτή θα πρέπει να γνωρίζει και ο π. Σαράντος. 'Οσον αφορά την παρατήρηση σχολιογράφου σας, ότι το 666 είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού, ανταπαντούμε, ότι και ο αριθμός 9 είναι ένας κρυμμένος αριθμός 6 (αντεστραμμένο 6). Μη γελάσετε παρακαλώ. Το ανωτέρω υπάρχει σε αρκετά συνωμοσιολογικά βιβλία ευαγγελικών (π.χ. M. Relfe. The new money system κ.ά). ΙΚ  

Απάντηση του "Ο.Π"

Αγαπητέ κ. "Ι.Κ"
1) Θα θέλαμε να μας πείτε   που μπορούμε να σπουδάσουμε  "Μπαρκοντολογία" και  αν γνωρίζετε  τους τίτλους αυτών των "μπαρκοντολογικών" σπουδών  του κ. Καρδάση καθώς επίσης και ποιό "Μπαρκοντολογικό " πανεπιστήμιο δέχεται  ως μεταπτυχιακό φοιτητή  έναν διπλωματούχο Χημικό.Αν μας λέγατε ότι ο κ. Καρδάσης κατέχει  μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών π.χ  πάνω στην χημεία  των  εξαρτημάτων της ψηφιακής τεχνολογίας  ή κάποιον  τέλος πάντων που θα είχε επιστημονική συνάφεια  με τις βασικές του σπουδές (Χημεία) ίσως να μας ενδιέφεραν οι  επιστημονικές  του απόψεις  γύρω απο τον barcode.
2)Θεωρούμε  ότι ήταν προς τιμήν της  Ι. Μ Γρηγορίου   το γεγονός ότι ανησύχησε και αισθάνθηκε  τότε  (1997) την ανάγκη να εκπονήσει, έστω και "επειγόντως", μια έρευνα -μελέτη   με την οποία επιστημονικώς απεδείκνυε την ύπαρξη του  δυσώνυμου αριθμού 666 στα συστήματα  barcode APC-A και  EAN-13.
Μην λησμονείτε ότι αυτή η επείγουσα  πλήν όμως  καθόλου επιπόλαια  μελέτη,   απευθυνόταν  ως απάντηση στους περι του αντιθέτου ισχυρισμούς του κ. Καρδάση.
3)Αναφορικά με όσα γράφετε  για τις  προγενέστερες  και μεταγενέστερες αποφάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου όπως αυτές έχουν διατυπωθεί στις εγκυκλίους που αναφέρετε έχουμε να πούμε τα εξής:
Είναι προφανής  η επιλεκτική χρήση των  εγκυκλίων της Δ.Ι.Σ  στο σχόλιό σας  και μάλιστα  μας ζητάτε να αγνοήσουμε  εκείνες  του 1997  και 1998  γιατί βασίσθηκαν  σε μία "επιπόλαια και λανθασμένη" (όπως αφήνετε να εννοηθεί)  μελέτη μιας Ορθόδοξης Αγιορείτικης Μονής , την οποία μάλιστα υπογράφει Μοναχός  με  Επιστημονική  επάρκεια  απολύτως συναφή  με το  αντικείμενο της μελέτης ( Μηχανικός του Πολυτεχνείου  με ειδίκευση  στην Πληροφορική).Αντιθέτως  αοριστολογώντας  μας συστήνετε ως βάσιμη και εν  ισχύι μια μεταγενέστερη εγκύκλιο   (την οποία θα θέλαμε να μας την στείλετε εάν την έχετε)  η οποία μας λέει με απλά λόγια ότι η Δ.Ι.Σ επείσθη απο τις  απαντητικές επιστολές-διαβεβαιώσεις  των υπουργείων υγείας και εσωτερικών ότι  " δεν υπάρχει ο αριθμός 666 στο σύστημα barcode" (μόνο που δεν μας λέτε σε ποιό σύστημα   barcode αναφέρεται και σε ποιές χρήσεις του).
Αυτό που και τότε μας έκανε εντύπωση ήταν η "ευπιστία"  της Δ.Ι.Σ  μιας και την ίδια στιγμή που διάβαζαν τις  καθησυχαστικές επιστολές των υπουργείων ,στις τηλεοράσεις και στις εφημερίδες υπουργοί και "επαϊοντες"  έλεγαν ακριβώς τα αντίθετα ( στην επιστολή του ο Π. Σαράντης  αναφέρει αναλυτικά και με παραπομπές  αρκετά παραδείγματα τέτοιων δημοσίων δηλώσεων)
Αγαπητέ  "ανώνυμε Ι.Κ" , πιστεύετε ότι υπάρχει έστω και ένας Έλληνας πολίτης  (ακόμα και μη Ορθόδοξος)  ο οποίος  θα θεωρούσε ως αξιόπιστη  την διαβεβαίωση ενός  παράγοντα υπουργείου;
Πριν απο λίγους μόλις μήνες ό μέν προηγούμενος πρωθυπουργός έλεγε ψέματα στον Ελληνικό λαό  αναφερόμενος  στο εθνικό χρεος και στα ελλείματα ,ο δε σημερινός  πρωθυπουργός  έσπασε κάθε ρεκόρ ψευδών  δηλώσεων.Τι να πρωτοθυμηθούμε;Τις προεκλογικές του  διαβεβαιώσεις ότι "λεφτά υπάρχουν",τους μετεκλογικούς λεονταρισμούς  για "τα  πιστόλια που έχει βάλει  πάνω στο τραπέζι",τις  τηλεοπτικές  διαψεύσεις για τις φήμες περί κατάργησης του 13ου και 14ου μισθού;
Η πραγματικότητα κ. "Ι.Κ" δίδαξε με σκληρό και πικρό τρόπο τον Έλληνα πολίτη ότι δεν πρέπει να έχει καμία απολύτως εμπιστοσύνη σε όσα διαβεβαιώνουν επισήμως ή ανεπισήμως  οι "αρμόδιοι φορείς" τους οποίους όμως εσείς επικαλείσθε ώς  ασφαλή και αξιόπιστη πηγή.
Δυστυχώς ακόμα και η "διοικούσα" Εκκλησία δεν  ήταν πάντα συνεπής στις σαφείς προσταγές του Αγιογραφικού λόγου ,των Ιερών κανόνων και της Αγιο-Πατερικής παραδόσεως ,πράγμα που ανάγκασε  ακόμα και τον κ. Καρδάση να συνυπογράψει με χιλιάδες άλλους Επισκόπους, Ιερείς ,Μοναχούς και λαϊκούς την πασίγνωστη πλέον "Ομολογία Πίστεως".
Να σας θυμήσουμε ότι  ο  μακαρίτης   Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος  Χριστόδουλος ,ενώ προκάλεσε  την πρωτοφανή  για την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας ,συλλογή  3.000. 000  υπογραφών  Ορθοδόξων πιστών , οι οποίοι  ως γνήσιοι δημοκράτες ζητούσαν την  διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, αμέσως μετά τους πρόδωσε  αφού  όταν έγινε πρωθυπουργός ο κ. Καραμανλής  ουδέποτε  τον πίεσε να   κάνει αυτό που και ο ίδιος  ζητούσε δια της υπογραφής του ( μπροστά στις κάμερες συνυπέγραφε την αίτηση  για δημοψήφισμα).
Τέλος  θέλοντας να δημιουργήσετε  λανθασμένες εντυπώσεις μας  λέτε , αναφερόμενος σε σχόλιο άλλου ανώνυμου,  ότι αυτά  αναφέρονται και σε "συνωμοσιολογικά βιβλία ευαγγελικών" .Μα αγαπητέ μας κ. "Ι.Κ" και το δικό σας σχόλιο δημοσιεύσαμε  αυτό σημαίνει ότι το υιοθετούμε ή ταυτιζόμαστε με τις διατυπωθείσες απόψεις σας;
Πρέπει να αντιληφθούν όλοι όσοι  σιγοψιθυρίζουν παλιά  και νέα "νανουρίσματα" , ότι ο  κόσμος και ειδικά οι  πιστοί της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν   μπορούν τώρα πιά να "κοιμηθούν" ήσυχοι  αφού έχουν γίνει τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, ώστε  όσο και να το προσπαθούν,  ο διαγραφόμενος ζόφος  του μέλλοντος  τώρα πια δεν κρύβεται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.