Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Ας ἀκούσουμε τή φωνή τοῦ Θεοῦ κι ἄν μᾶς μείνει λίγος χρόνος ἄς τοῦ ἀπαντήσουμε...





Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
"᾿Ιδοὺ εστηκα ἐπὶ τήν θύραν καὶ κρούω..."

(Αναδημοσίευση απο το klision )
Σχόλιο klision:: ῞Ενα πολύ ὄμορφο κείμενο μᾶς χάρισε ὁ π. Γεώργιος, ἕνα κείμενο πού μέσα στήν ἁπλότητά του κρύβει τόσο μεγάλη σοφία! ῎Ας ἀκούσουμε τή φωνή τοῦ Θεοῦ κι ἄν μᾶς μείνει λίγος χρόνος ἄς τοῦ ἀπαντήσουμε...


Σε κοίταξα όταν ξύπνησες το πρωί. Περίμενα να μου πεις δύο-τρεις λέξεις, ευχαριστώντας με για όσα σου συνέβαιναν, ζητώντας την γνώμη μου για ότι πρόκειται να κάνεις σήμερα. Παρατήρησα ότι ήσουν πολύ απασχολημένος προσπαθώντας να βρεις τα κατάλληλα ρούχα για να πας στη δουλειά σου. Ήλπιζα να βρεις κάποιες στιγμές να μου πεις μια καλημέρα!
Αλλά ήσουν πολύ απασχολημένος. Για να δεις ότι είμαι κοντά σου, έφτιαξα για σένα τον πολύχρωμο ουρανό και το κελάηδημα των πουλιών. Κρίμα όμως που δεν παρατήρησες ούτε τότε την Παρουσία μου. Σε ατένιζα όταν έφευγες βιαστικός προς τη δουλειά σου και πάλι περίμενα. Υποθέτω ότι εξαιτίας της απασχόλησης σου, δεν είχες χρόνο ούτε τότε να μου πεις δύο λόγια. Όταν γυρνούσες από τη δουλειά είδα τη κούραση και το στρες σου και σου έστειλα ένα ψιλόβροχο για να σε απαλλάξει από την πίεση της ημέρας. Νόμιζα ότι κάνοντας σου αυτή τη χάρη θα με θυμηθείς.
Ως αντάλλαγμα όμως στενοχωρημένος, με έβρισες . Επιθυμούσα τόσο πολύ να μου μιλήσεις. Οπωσδήποτε η ημέρα ήταν ακόμα μεγάλη. Άνοιξες μετά την τηλεόραση, και όταν παρακολουθούσες την αγαπημένη σου εκπομπή, εγώ περίμενα. Έπειτα δείπνησες με τους δικούς σου και για άλλη μια φορά δεν με θυμήθηκες. Βλέποντας σε τόσο κουρασμένο κατάλαβα τη σιωπή σου και έσβησα τη λαμπρότητα του ουρανού για να μπορείς να ξεκουραστείς, αλλά δεν σε άφησα σε σκοτάδι πίσσα. Άφησα ξάγρυπνα για σένα πλήθος από αστέρια. Ήταν τόσο όμορφα, κρίμα που δεν παρατήρησες...αλλά δεν πειράζει! Μήπως πράγματι συνειδητοποίησες ότι Εγώ είμαι εδώ για σένα. Έχω περισσότερη υπομονή από ότι εσύ μπορείς ποτέ να φανταστείς. Θέλω να σου το δείξω αυτό, για να το δείξεις και εσύ με τη σειρά σου στους γύρω σου. Σ' αγαπώ τόσο πολύ ώστε θα σε ανέχομαι.
Τώρα από στιγμή σε στιγμή θα ξυπνήσεις πάλι. Δεν Μου μένει παρά να σ' αγαπώ και να ελπίζω ότι τουλάχιστον σήμερα θα Μου χαρίσεις λίγο χρόνο από το χρόνο σου.


Ο διαχειριστής  του ιστολογίου "klision" (απο το οποίο αναδημοσιεύσαμε και την παρούσα ανάρτηση)  ενημερώθηκε για τα όσα συκοφαντικά  είπε εναντίον του ανωνυμος σχολιαστής του "Ο.Π" (άσχέτως αν  εκ των υστέρων αναδιπλώθηκε και αναίρεσε όσα ήδη είχε  γράψει και ταοποία μπορείτε να διαβάσετε και να κρίνετε απο μόνοι σας).Το φιλικό ιστολόγιο "Klision" μας ενημέρωσε   ότι του απήντησε μέσω  δικής του ανάρτησης την οποία και αναδημοσιεύουμε  πιο κάτω.
ΥΓ:Ο ίδιος μάλλον ανώνυμος μας έστειλε  νέο σχόλιο στο οποίο γράφει  ότι εννοούσε το  τάδε ιστολόγιο.Τον πληροφορούμε δια του υστερογραφου μας ότι δεν πρόκειται να τον ακολουθήσουμε σε αυτό τον δρόμο  της κατακρίσεως ή της κρίσεως και δεν θα δημοσιεύσουμε τη νέα μεταλλαγμένη διατύπωση της αρχικής  συκοφαντίας.

"Μακάριοι οἱ καθαροὶ τῇ καρδία, ὅτι αὐτοὶ τὸν Θεὸν ὄψονται" (Ματθ. ε΄, 8)



http://klision.blogspot.com/2010/06/blog-post_2736.html


Κάποιος ἀναγνώστης τοῦ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ μᾶς κάνει τήν τιμή νά ἀναφερθεῖ τόσο στό ἱστολόγιό μας, ὅσο καί στόν διαχειριστή του, τόν ὁποῖο μάλιστα χαρακτηρίζει ὡς "ἱερέα μέ ἐκκοσμικευμένες καί φιλοαναρχικές ἀπόψεις"....
Καταρχήν,  ἀπό πουθενά δέν προκύπτει ὅτι εἶμαι ἱερέας. ᾿Αγαπῶ τούς ἱερεῖς μας καί συμπαρατάσσομαι, ὅσο μπορῶ,  στόν ἀγώνα τους. Τώρα, ἄν ὁ ἄγνωστος ἀναγνώστης τοῦ Παρατηρητηρίου θέλει νά μέ "χειροτονήσει", εἶναι κάτι πού δέν εἶναι στίς ἐπιδιώξεις μου. Προφανῶς ὁ κ. "Γ" διαθέτει ἀρκετή φαντασία. ῎Επειτα αὐτά τά περί  "ἱερέως μέ ἐκκοσμικευμένες καί φιλοαναρχικές ἀπόψεις" μέ ἐκπλήσσουν καί μέ προβληματίζουν, τά ἀντιπαρέρχομαι ὅμως, γιατί σκέφτομαι ὅτι καί γιά τόν Χριστό μας εἶχαν πεῖ ὅτι "ἐν τῷ ἄρχοντι τῶν δαιμονίων ἐκβάλει τά δαιμόνια". Χωρίς τά παραπάνω νά σημαίνουν ὅτι ἐγώ τολμῶ νά συγκριθῶ μέ τόν Χριστό.
᾿Επίσης, ἄν στό παρελθόν, ἀναδημοσίευσα ἕνα διήγημα τοῦ Καζαντζάκη γιά τίς ἐντυπώσεις του μέ ἕναν ἁγιορείτη μοναχό, αὐτό δέν σημαίνει ὅτι ἀσπάζομαι τίς διάσπαρτες στά ἔργα του "βλασφημίες", ἀλλά περισότερο γιά νά δείξω πῶς ἕνας ἄθεος λογοτέχνης ἀντιμετωπίζει ἕναν ἅγιο ἁγιορείτη μοναχό. ῎Αν ὁ ἄγνωστος κ. "Χ" δέν ἀντιλαμβάνεται τή διαφορά, αὐτό δείχνει πολλή ρηχή ἀντιμετώπιση τῶν πραγμάτων καί "στενότητα νοός". ῾Ο Μέγας Βασίλειος μᾶς λέγει ὅτι πρέπει σάν τίς μέλισσες νά συλλέγουμε τά καλύτερα ἄνθη. Τό ἴδιο κάνουμε καί μέ τά διάφορα ἱστολόγια πού ἐπισκεπτόμαστε. ῎Αν τώρα, παρ᾿ ἐλπίδα χρησιμοποιήσαμε ὡς ἀνάρτηση κάποιο ἄρθρο ἀπό κάποιο ἱστολόγιο τοῦ ὁποίου ἴσως ἀγνοοῦσαμε τό γενικότερο προφίλ, αὐτό εἶναι κάτι που δέν μποροῦμε νά τό ἀποφύγουμε. ῎Εξ ἄλλου, δέν εἶναι δυνατόν χρονικά νά διαβάζουμε ὅλες τίς ἀναρτήσεις ὅλων τῶν ἱστολογίων. Τώρα ἄν κάποιο μπλόγκ εἶναι "αἰσχρό καί τρισάθλιο", ὅπως γράφει, "σάν αὐτό τῆς ᾿Ιδιωτικής ῾Οδοῦ,  γιά τήν ὁποία κάποιοι λένε μάλιστα ὅτι προβάλλει και τήν ὁμοφυλοφιλια", ὅπως πάλι γράφει ὁ ἴδιος κι ἀπό τό ὁποῖο ἴσως νά πήραμε κάποιο θέμα, ἀσφαλῶς δέν ἔγινε ἐσκεμμένα καί μέ τίς διαστάσεις πού δίνει ὁ ἄγνωστος "Γ". ᾿Από τή θέση αὐτή καταδικάζουμε ἀπερίφραστα τό βδελυκτό πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί προσευχόμαστε οἱ ἀδελφοί μας αὐτοί νά ἔλθουν σέ πραγματική μετάνοια.

11 σχόλια:

  1. Κακώς βάλατε στα προτεινόμενα σας blog, το blog ενός ιερέα με εκκοσμικευμένες και φιλοαναρχικές απόψεις που επισκέπτεται και συγχαίρει blog αισχρά και τρισάθλια σαν αυτό της Ιδιωτικής Οδού για την οποία κάποιοι λένε μάλιστα ότι προβάλλει και την ομοφιλοφυλια.
    Έφθασε ο παπας αυτός σε τέτοια θρασύτητα που δημοσιεύει ακόμα και του ΒΛΑΣΦΗΜΟΥ Καζαντζάκη κείμενα. Και εσείς μας τον προβάλλετε!!!

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνούμε πλήρως μαζί σας .Όχι εσάς αλλά τους υπολοίπους που διάβασαν το συκοφαντικό σας σχόλιο, τους προτρέπουμε να επισκεφθούν το ιστολόγιό του για να καταλάβουν την αναλήθεια των "κατηγοριών" σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν βιαστήτε να συκοφαντήσετε-χαρακτηρίσετε ως συκοφαντικό το σχόλιο μου θέλετε με αντικειμενικότητα να βάλουμε κάτω και πράγματα και να σας αποδείξω με παραπομπές πώς όσα λέω είναι αλήθεια; Ή μήπως θέλετε να κρύβεστε πίσω απο το δακτυλάκι σας;
    Αν είσασταν καλόπιστος πριν χαρκατηρίσετε ως συκοφαντικό το σχόλιο μου, θα με καλούσατε να προσκομίσω στοιχεία, διότι έτσι φαίνεται ότι κάνετε τον παντογνώστη ενώ δεν είστε, ενώ δεν έχετε ιδέα.
    Σας έκανα την πρόκληση-πρόσκληση, στο χέρι σας είναι να δείξετε πόσο αποκατάληπτος και ανεξάρτητος και φιλαλήθης είστε...

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φίλε Γ. δεν απανβτήσαμε σε σας ούτε φυσικά θέλαμε να σας προκαλέσουμε σε οποιαδήποτε "μονομαχία".Αυτό το ιστολόγιο δεν φτιάχτηκε για να γίνει η "αρένα" των ...θιγμένων.Δυστυχώς το σχόλιό σας και συκοφαντικό είναι και ψευδές.
    Εμείς απλώς προτείναμε σε όσους διάβασαν το σχόλιό σας να επισκεφθούν το klision ώστε να σχηματίσουν ιδίαν αντίληψιν περί της αληθείας.Αν αυτό σας πειράζει τότε δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα .Δεν μας ενδιαφέρει να γίνουμε αρεστοί υιοθετώντας άδικες,χυδαίες και αναληθείς ιεροκατακρίσεις.
    Και μια τελευταία παρατήρηση.Τον γνωρίζετε αυτόν τον "εκκοσμικευμένο και φιλοαναρχικό" ιερέα που λέτε ότι είναι διαχειριστής του ιστολογίου;
    Αν απο την άλλη θέλετε να σας ορίσουμε ως διαχειριστή του ιστολογίου μας ή ακόμα καλύτερα να σας υποβάλλουμε για έγκριση τα προς δημοσίευση άρθρα δεν έχετε παρά να μας το πείτε ευθέως.
    Με τιμή
    Ο.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπετε που όταν τρέμετε τον διάλογο, εκτός απο ότι συκοφαντείτε και διασύρετε άδικα τους καταγγέλοντες τις κακίες και τις αιρέσεις, πέφτετε και σε παρεξηγήσεις;
    Βλέπετε που όταν φιμώνετε τον καλοπροαίρετο διάλογο και έχετε στενοκέφαλο φανατισμό πέφτετε σε μύρια λάθη;

    ΑΜ! ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΤΟΝ klision! Ούτε γνώριζα ότι ανήκει σε κληρικό.

    Βλέπετε με την στενοκέφαλη μονομέρεια και το αλάθητο που νομίζετε ότι έχετε μόνο παρεξηγήσεις δημιουργείτε και συκοφαντείτε;;

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντροπή σας να συκοφαντείτε ανθρώπους τίμιους σαν τον Γ.
    Σπιλώνετε και εξασθενείτε τον αγώνα που κάνετε για τον ΑΜΚΑ και τα λοιπά.
    Απο συκοφάντες λοιπόν προέρχεται ο αγώνας αυτός;
    Δεν κοιτάνε τις συκοφαντίες εναντίον των συνανθρώπων τους και κοιτάνε τα ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΣΑΝΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΝΚΑ;
    Τί λογο θα δώσετε με τέτοια αθεοφοβία;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε παιδιά γιατί τρώγεστε μεταξύ σας;
    Το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο έχει την ευθύνη για την δημιουργία αυτής της παρεξήγησης αλλά όχι εσκεμμένα πιστεύω. Απ' ότι φαίνεται δεν διάβασε καλά το σχόλιο του φίλου Γ. που μιλούσε για τα blog's τα προτεινόμενα που είναι στο κάτω μέρος της σελίδας και νόμισε ότι αφορούσε το blog για το οποίο γινόταν λόγος στην ανάρτηση που άφησε το σχόλιο ο Γ. Κάπως έτσι θα άρχισε η παρεξήγηση. Βρήτε τα και αφήστε τις φαγωμάρες. Λίγοι είμαστε θα διαιρεθούμε κι' άλλο;
    antonis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο σχολιαστής κ.Γ και οι ανώνυμοι ...φίλοι του μας έχουν στείλει 4-5 σχόλια που δεν πρόκειται να δημοσιεύσουμε όχι διότι μας υβρίζουν ή μας βάζουν ακόμα και επιτίμιο ισοβίου ακοινωνησίας και άλλα διάφορα, αλλά διότι δεν έχουμε σκοπό να μετατρέψουμε το ιστολόγιό μας σε αρένα.
    Αν δεν θέλατε να σας παρεξηγήσουμε να γράφατε εξ αρχής (και όχι εκ των υστέρων) σε ποιό ιστολόγιο αναφέρεστε.
    Το αρχικό σας σχόλιο αφορούσε την αναδημοσίευση μας απο το "klision" και ο καθε ένας που το διάβασε εκεί πήγε το μυαλό του.Αν μετά απο την απάντησή μας και ειδικά του :klision" θυμηθήκατε ότι εννοούσατε το τάδε ή το δείνα ιστολόγιο εμείς το δεχόμαστε ωστόσο η παρανόηση είχε ήδη γίνει απο όλους όσους το διάβασαν και για αυτό σας απαντήσαμε σκληρά.Το ότι χαρακτηρίσαμε ως συκοφαντικό το αρχικό σας σχόλιο δεν σημαίνει ότι σας συκοφαντούμε αλλά ότι σας επικρίνουμε δεδομένου ότι γνωρίζουμε το klision που ορθώς αρχικά καταλάβαμε ότι εννοείτε.Θα έπρεπε δηλαδή να φανταστούμε τι εννοείτε και να μην δώσουμε σημασία στο τί γραψατε.
    Τέλος πάντων σας ζητούμε ταπεινά συγνώμη αν σας στενοχωρήσαμε αλλά αυτά που λέτε και λέμε δεν είναι μια ιδιωτική συνομιλία και για αυτό απαντούμε ώστε να μην δημιουργούνται εντυπώσεις στους υπολοίπους που τα διαβάζουν.
    Συγχωρέστε μας επίσης που θα αναγνωρίσουμε μόνο το επιτίμιο που θα μας βάλει ο πνευματικός μας προς παιδαγωγία και πνευματική ωφέλεια και όχι το δικό σας (όπως το διαβάσαμε στο μη δημοσιευμένο σχόλιό σας) που μας καταδικάζει σε ισόβιο ακοινωνησία χωρίς καν να δηλώνετε με ποιά εξουσία μας το επιβάλετε.
    Με τιμη
    Ο.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να τελειώνουμε αυτήν την ιστορία.
    -Φαίνεται καθαρά ότι ο λόγος μου στο πρώτο κιολας μου σχόλιο, αναφερόταν στα προτεινομενα blog και όχι στο θέμα της αναρτησης και στο blog απο το οποιο ειχε πάρει το θέμα. Κάπου έπρεπε να αφήσω το σχόλιο μου και η συγκεκριμένη ανάρτηση εκείνη την μερα ήταν απο τις πρώτες ή η πρώτη, γι' αυτο το άφησα εκεί.

    -Ότι δεν εννοούσα τον klision φαίνεται απο το ότι δεν είναι κληρικός [εσείς και μονο εσείς νομίσατε ότι είναι κληρικός και κάνατε την παρεξήγηση] και απο το ότι εγώ είπα ότι αν με αφησετε μπορω να αποδειξω τις κατηγορίες μου. Για τον klision δεν ήξερα τίποτα. Τώρα έμαθα απο την απάντηση του που δημοσιεύσατε ότι είχε και αυτός αναφέρει τον βλάσφημο Καζαντζάκη και ντροπή του -ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΑΣ KLISION- .

    -Για τον κληρικό για τον οποίο αναφερόμουν, μπορώ αν θέλατε να σας αποδείξω τις κατηγορίες,
    και για τις φιλοαναρχικές ιδέες και για τις επισκέψεις του στην βρωμοσελίδα Ιδιωτικη Οδό και τους επαίνους του, και την εκκοσμικευση του. Φυσικά είναι δικαιωμα σας, αν θέλετε να δεχθείτε ή όχι να γινει λόγος γι' αυτόν και να ασχοληθούμε μαζι του, αλλά δεν είναι δικαιωμα σας να με συκοφαντείτε ότι δήθεν εννοούσα άλλον και δηθεν μετά μεταλλαξα την αρχική μου κατηγορία. Το τελευταιο είναι σιχαμερη συκοφαντία.

    -H Eκκλησια λέει ότι με καθαρη συνείδηση πρέπει να κοινωνούμε. Πώς μπορεί ένας να κοινωνεί όταν εξακολουθεί δημοσια να συκοφαντεί έστω ανώνυμο συνανθρωπο του; Κοινωνεί εις βάρος του και όχι εις ωφελεια του. Δεν τα έμαθαν αυτά;

    -Η συγγνώμη έχει αξία όταν είναι πραγματική και όχι όταν συνεχίζουμε την αδικία και ζητάμε με αερολογίες συγγνώμη.

    -Επαναλαμβάνω δικαιωμα σας, να ασχοληθούμε με τον κληρικό που εννοούσα εξ' αρχής ή όχι. Αλλά δεν μπορείτε να λετε ότι οι κατηγορίες μου είναι συκοφαντίες, ούτε πάλι να λέτε ότι εννοούσα άλλον που βγάλατε απο την φαντασία σας και οτι στην συνέχεια δήθεν το έστρεψα εναντίον άλλου. Εγώ αυτόν που εννοούσα συνεχίζω και στοιχεία να έχω και να επιμένω στις κατηγορίες μου και να λέω ότι είναι κληρικός και όχι λαϊκός όπως αυτόν (klision) που καταλάβατε ΛΑΘΟΣ.

    -Να μάθετε με στοιχεία να κατηγορείτε και όχι με φαντασίες δικές σας και μετα να παριστάνετε και απο πάνω και τον τιμητή των άλλων που κατηγορούνε με στοιχεία.

    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελευταία απάντηση στον σχολιαστή κ. Γ
    1.Το πρώτο σχόλιό σας έγινε στην ανάρτηση που ήταν και αναδημοσίευση απο το Klision και επειδή αυτό το ιστολόγιο περιλαμβάνεται στα προτεινόμενα ιστολόγια ήταν πολύ φυσικό να καταλάβουμε ότι αναφέρεστε σε εκείνο.
    2.Όπως είδατε δεν είμαστε οι μόνοι που σας παρεξηγήσαμε αλλά ακόμα και ο διαχειριστής του klision ο οποίος και σας απήντησε.Φυσικά θα μπορούσαμε να είχαμε γεμίσει τον χώρο των σχολίων με δεκάδες σχόλια που θα αποδείκνυαν ότι δεν είμαστε οι μόνοι που σας παρεξήγησαν.Δεν το πράξαμε διότι δεν θέλαμε να δώσουμε συνέχεια σε αυτή την καθόλου χριστιανική αντιπαράθεση για την οποία νοιώθουμε ήδη πολύ άσχημα.
    3.Ουδέποτε ιχυριστήκαμε ότι κατέχουμε το "αλάθητο" ΄ή ότι είμαστε "δάσκαλοι της Ορθοδοξίας" ή οτιδήποτε άλλο απο αυτά που μας ...σέρνετε με ομολογουμένως "Χριστιανικώτατο" τρόπο.Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που απλώς προσπαθούν κάνοντας έναν αγώνα εναντίον των δυνάμεων εκείνων που θέλουν να μας οδηγήσουν στην αποστασία καιτην απώλεια της ψυχής μας.Να γιατί ασχολούμεθα όπως αναφέρουν οι ...φίλοι σας στον ΑΜΚΑ στον ..."ΡΑΝΚΑ και στον ΣΑΜΚΑ" (τα δύο τελευταία δεν τα γνωρίζουμε ίσως θα μας βοηθοπύσε να μας π[είτε τι είναι).
    5.Αν και βλέπουμε στα σχόλια σας ότι είμαστε "ξευτιλισμένοι","υποκριτές" ,"φαντασιόπληκτοι", "συκοφάντες" και ότι επίσης δεν δέχεστε την ταπεινή συγνώμη μας δεν μπήκαμε στον πειρασμό να σας επιβάλλουμε "επιτίμιο ακοινωνησίας" ή οτιδήποτε άλλο.
    6.Το ιστολόγιο που εκ των υστέρων ονομάσατε ως αντικείμενο των κατηγοριών σας το είχαμε ως προτεινόμενο και το "κατεβάσαμε" μέχρις ότου εξετάσουμε το βάσιμο ή το αβάσιμο των κατηγοριών σας εναντίον του.
    7.Για τον φίλο μας όπως λέτε klision ,στον οποίον όπως δηλώνετε ότι επίσης "δεν χαρίζεστε" δεν δεχόμαστε ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ή συκοφαντία.Μια απλή ανάγνωση του ιστολογίου του θα πείσει ακόμα και τον πιο καχύποτπτο ότι πρόκειται για ΟΡΘΟΔΟΞΩΤΑΤΟ και σεμνότατο ιστολόγιο.(Αν επιμένετε για τον όντως βλασφημο Καζαντζάκη ξαναδιαβάστε τι σας απαντά ο klision και ίσως καταλάβετε το λάθος σας.)
    8.Αφου είμαστε "ξευτιλισμένοι" υποκριτές" και δεν σας ενδιαφέρουν τα ΑΜΚΑ , τα ΣΑΜΚΑ και τα ΡΑΜΚΑ τότε γιατί μας στέλνετε συνεχώς υβριστικά σχόλια;
    9.Αναρτήσαμε το τελευταίο σχόλιό σας ορίζοντας ταυτοχρόνως και την πάρούσα απάντησή μας ως το όριο που σημαίνει το τέλος του οποιουδήποτε διαλόγου μαζί σας όχι για λόγους οργής ή ευθιξίας αλλά διότι δεν βγάζει απολύτως πουθενά και σκανδαλίζει αυτούς που ενδιαφέρονται γιατον ΑΜΚΑ τον ΡΑΝΚΑ και τον ΣΑΜΚΑ ,τις ταυτότητες,τις κάρτες και το επρχόμενο σφράγισμα.
    Ταπεινά ζητούμε για μια ακόμη φορά τη συγνώμη σας την οποία και ευχόμαστε αυτή τη φορά να μας την παραχωρήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.