17χρονη πρώην μουσουλμάνα στην Αμερική φοβάται για τη ζωή της αφότου έγινε χριστιανή




 (Απόσπασμα απο την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση στο http://redskywarning.blogspot.com/2009/12/17-rifqa.html)

Η Fathima Rifqa Bary κόρη του Mohamed και της Aysha Bary, οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι μετανάστες από την Sri Lanka, έφυγε από το σπίτι της στο Columbus του Ohio, ισχυριζόμενη ότι φοβάται ότι οι μουσουλμάνοι γονείς της μπορεί να την σκοτώσουν επειδή ασπάστηκε τον χριστιανισμό.Οι γονείς της Rifqa, όπως λέει ο δικηγόρος της John Stemberger, είναι μέλη του Noor Islamic Cultural Center (NICC), που είναι ένα τζαμί στο Columbus του Ohio, όπου ο ηγέτης του, ιμάμης Hany Saqr, είναι ένας από τα ηγετικά μέλη των «Μουσουλμάνων Αδελφών» (Muslim Brotherhood) στις ΗΠΑ και σχετίζεται με τον Αιγύπτιο Salah Sultan, (φωτο) ο οποίος θεωρείται τρομοκράτης για την αμερικάνικη κυβέρνηση.
Η Rifqa το έσκασε από το σπίτι της τον Ιούλιο του 2009 και κατέφυγε στο σπίτι ενός χριστιανού πάστορα στην Florida, του οποίου την γυναίκα είχε γνωρίσει στο Facebook.

Έμεινε στον Rev. Blake Lorenz και την σύζυγό του Beverly Lorenz για τρεις εβδομάδες, πριν η οικογένεια Lorenz απευθυνθεί στις αρχές.


Η Rifqa βγήκε στην τηλεόραση και δήλωσε ότι ο πατέρας της την απείλησε ότι θα την σκοτώσει ή θα την στείλει πίσω στην Σρι Λάνκα, και περιέγραψε τον εαυτό της σαν θύμα «εγκλήματος τιμής».


"Εάν έμενα στο Ohio, δεν θα ήμουν ζωντανή", είπε.

"Για 150 γενιές στην οικογένειά μας δεν υπάρχει κανένας που να έχει γνωρίσει τον Ιησού Χριστό. Εγώ είμαι η πρώτη — φανταστείτε τι τιμή είναι να με σκοτώσει κάποιος".

"Είναι μεγάλη τιμή αυτό, γιατί εάν αγαπάνε τον Αλλάχ περισσότερο από εμένα, αυτό πρέπει να πάνε. Αυτό λέει το Κοράνι", είπε σε συνέντευξή της σε βίντεο που υπάρχει στο YouTube. "Το αίμα μου είναι πλέον μολυσμένο, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των μουσουλμάνων. Αγωνίζομαι για την ζωή μου, μπορείτε να το καταλάβετε;" πρόσθεσε κλαίγοντας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις