Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: "ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ"






Σαν Έλληνες Ορθόδοξοι στενοχωρούμεθα όταν η Εκκλησία μας διώκεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο,όμως νοιώθουμε ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΠΙΚΡΙΑ όχι εξ αιτίας του κινδύνου της "οικονομικής της χρεωκοπίας" αλλά της διαφαινόμενης "ποιμαντικής χρεωκοπίας"
 Γράφει ο Τάσος Αναγνώστου
Λογική και δίκαιη η ένσταση του μητροπολίτη Ιωαννίνων ο οποίος ζητά να φορολογηθεί η Εκκλησία με τους ιδιους όρους που φορολογούνται και τα άλλα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

Αυτό όμως που μας ενοχλεί, είναι η επιλεκτική ...ευαισθησία του alter ego του μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου,που μίλησε για "χρεωκοπία της Εκκλησίας" όταν επιβλήθηκαν αυτοί οι φόροι.
Σαν Έλληνες Ορθόδοξοι στενοχωρούμεθα όταν η Εκκλησία μας διώκεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο,όμως νοιώθουμε ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΠΙΚΡΙΑ όχι εξ αιτίας του κινδύνου της "οικονομικής της χρεωκοπίας" αλλά της διαφαινόμενης "ποιμαντικής χρεωκοπίας" της οποίας δείγματα είναι:

1.Η "χλιαρή" έως και ανύπαρκτη αντίδραση στις Ρεπούσειες μεταρρυθμίσεις της κ. Γιαννάκου

2.Η "χλιαρή" έως και ανύπαρκτη αντίδραση στην απαγόρευση της εξομολόγησης στα σχολεία

3.Η "χλιαρή" έως και ανύπαρκτη αντίδραση στην προσπάθεια προσηλυτισμού των παιδιών μας στα νεο-εποχίτικα δόγματα του πανσεξουαλισμού (βλέπε βιβλιο Ασκητή) και της θρησκείας της γιόγκα

4.Η "χλιαρή" έως και ανύπαρκτη αντίδραση στα "σύμφωνα συμβίωσης" και τους "γάμους" των ομοφυλοφίλων

5.Η προσπάθεια επιβολής των απόψεων μερικών "εκσυγχρονιστών" ιερέων και ατελώς θεολογούντων λαϊκών στο αρχαίο και εκ των Αγίων Πατέρων παραδοθέν λατρευτικό τυπικό.Μιλάμε για εκείνους εδω και λίγα χρόνια έχουν γίνει το άτυπο "διευθυντήριο" ενός σκληρού πυρήνα ,του οποίου ένα πρόσφατο "κατόρθωμα" ήταν και η μετάλλαξη του σταθμού της Εκκλησίαςτης Ελλάδος σε σταθμό προπαγάνδας των κακοδοξιών της "Νέας Εποχής".

6.Η εξάπλωση της ψυχοθεραπευτικής ( και κατα μαρτυρίες πιστών "ψυχοβγαλτικής"), ποιμαντικής μεθόδου ως "ανανεωτικής" παρέμβασης στο "απαρχαιωμένο και αναποτελεσματικό" Ιερό μυστήριο της Εξομολόγησης.

7.Η ουδέποτε εφαρμοσθείσα ουσιαστική "κάθαρση" του σώματος της Εκκλησίας απο τα στελέχη που δια των πράξεων ή των λόγων τους σκανδάλισαν τους πιστούς και δυσφήμισαν το έργο της.

8.Η υποβάθμιση της αξίας των Ιερών Κανόνων απο ζωοδόχο ποιμαντικό οδηγό σε ανούσιο προσπέκτους προαιρετικής χρήσης.

ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ

9.Η εγκατάλειψη του ποιμνίου στα χέρια εκείνων που μέσω του ΑΜΚΑ και της νέας υπερκάρτας-ταυτότητας θα το σύρουν στο περιθώριο ,στην ανυποληψία και τέλος στην αποστασία.Την εγκατάλειψη αυτή την επισημοποίησε ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ η διαρκής Ιερά Σύνοδος με την επικύρωση ...πορίσματος το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ απέρριπτε κάθε αντίρρηση που τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα είχε διατυπωθεί απο χιλιάδες πιστούς για το μείζον αυτό θέμα.

Όταν λοιπόν έχει διαφανεί μιας τέτοιου είδους "ποιμαντική χρεωκοπία" τι νόημα έχει να συζητάμε για κρίση στα οικονομικά της Εκκλησίας;
Παρ΄όλο που μας περιβάλλουν συναισθήματα πικρίας και θλίψης ,όμως δεν μας κατατρέχει κανένα αίσθημα απογοήτευσης και απελπισίας γιατί πολύ απλά δεν είναι ο μητροπολίτης Ιωαννίνων ,ο Αρχιεπίσκοπος ή η Ιερά Σύνοδος η Κεφαλή του σώματος της Εκκλησίας αλλά ο ίδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός.
Το σωτηριολογικό μήνυμα της Ανάστασης δεν μπορεί να καλυφθεί απο κανέναν κοσμικό καπνό.Δια του Τιμίου Σταυρού Αυτήν βλέπουμε και σε Αυτήν ελπίζουμε και προσδοκούμε.

2 σχόλια:

  1. Η οικονομική χρεωκοπία είναι το τελευταίο.
    Γιατί το βάζουμε πρώτο?
    Η μη αντίσταση για το θέμα του ΑΜΚΑ πονάει πολύ τους πιστούς. Το να κρατήσουμε τον ΑΜΚΑ με το ζόρι, είναι σαν αρραβώνας με τον αντίχριστο. Είναι πτώση, πνευματική χρεωκοπία. Γιατί να μην οργανωθούν οι πιστοί με την καθοδήγηση της εκκλησίας, σε αντίσταση δυναμική και συλλογική.

    Αύριο έχω ραντεβού με δικαστικό επιμέλητή για να παραδώσει με εξώδικο τον ΑΜΚΑ στη ΓΓ Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Η συνείδησή μου με τρώει να μην το κρατήσω. Συχαίνομαι τον εαυτό μου στη σκέψη ότι είναι πιθανό να ανοίγω παράθυρο σον αντίχριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέχρι και επιτίμιο θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς να θεωρήσει μία οικονομική χρεωκοπία.

    π.χ. Επιτίμιο για την συνθηκολόγηση του Βυζαντίου στους Παπικούς θα μπορουσαμε να πούμε ότι ήταν η μετέπειτα συρρίκνωση των οικονομικών του Βυζαντίου και μετέπειτα, (αφού δεν υπήρξε μετάνοια και μεταστροφή) η ίδια η άλωση!

    Μη γένοιτο να αλωθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας μας!
    Ας είναι αφορμή μετάνοιας και αλλαγή πορείας η κάθε λογής χρεωκοπία μας: Ατομική, εκκλησιαστική, κρατική.
    Και ο Κύριος ουδεν μας υστερήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα όταν διατυπώνονται με ευπρέπεια και ευγένεια.