ΚΙ ΑΛΛΗ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΚΑΙ ΔΙΨΥΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΨΑΝΗ ΠΕΡΙ ΑΜΚΑ!


      Μοναχός αγιορείτης μάς έστειλε μακροσκελές κείμενό του, στο οποίο εκφράζει τις εύστοχες παρατηρήσεις του για το δημοσιευμένο κείμενο του π. Γεωργίου Καψάνη περί ΑΜΚΑ. 


Το εν λόγω κείμενο του π. Γεωργίου(διαβάστε εδώ), χρήζει αντιλόγου καθώς εμπίπτει σε αντιφάσεις και «κουκουλώνει» το τόσο σοβαρό θέμα. Είναι δε η ευθύνη του π. Γεωργίου μεγαλύτερη, καθώς δεν μας έχει συνηθίσει σε επιπόλαιους σχολιασμούς κι έτσι ο αναγνώστης θεωρεί , γενικεύοντας, ότι και αυτή η άποψη είναι πνευματικά βαρύνουσα.
        Ο μοναχός, αντιπροσωπεύοντας και άλλους, θέτει πολλά και θεολογικώς τεκμηριωμένα επιχειρήματα , ανατρέποντας τα γραφόμενα του π. Γεωργίου και συμφωνεί καθόλα με τις απόψεις του π. Σαράντη Σαράντου. Από το πολύ αξιόλογο κείμενό του,μεταφέρουμε κάποιο μικρό απόσπασμα ( τα έντονα είναι δικά του).




«…Νομίζω ότι, εκτός από την διαμετρική αντίθεση και αντίφαση μεταξύ α΄ ημίσεως και β΄ ημίσεως του κειμένου, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα εξής:
1.) Δεν υπάρχει -όσο γνωρίζω- ουδεμία ενυπόγραφη μελέτη ειδικού , που να αποδεικνύει ότι στο CODE 39 δεν υπάρχει το 666 . Απλώς ο π. Πρόδρομος Γρηγοριάτης(που εκπόνησε στο παρελθόν τις 3 ωραίες μελέτες για το ΕΑΝ 13 και τον UPC) , πολύ πρόχειρα, σε ένα ημισέλιδο, παραθέτει τους 39 χαρακτήρες του CODE 39 και συγκρίνει το χαρακτήρα * , που τίθεται ως χαρακτήρας ελέγχου στην αρχή και στο τέλος σε κάθε ΑΜΚΑ (όπως και σε κάθε αριθμό διαβατηρίου, διότι και το bar code των διαβατηρίων βασίζεται κι αυτό στο CODE 39), με το χαρακτήρα 6 . Και από την οπτική διαφορά των δύο, συμπεραίνει ότι η κωδικοποίηση CODE 39 (και συνεπώς και ο ΑΜΚΑ) δεν έχει καμμία σχέση με το 666! Αλλά η σύγκριση αυτή είναι περιττή και μάλλον παραπειστική, δεδομένου ότι, ακόμα και αν συνέπιπτε το * με το 6 , θα είχαμε σε κάθε ΑΜΚΑ μόνο 2 εξάρια(αρχή και τέλος) και όχι 666. Απεναντίας μου έχουν στείλει φυλλάδιο(όμως και αυτό ανυπόγραφο και συνεπώς ανεύθυνο), στο οποίο ισχυρίζονται ότι ο χαρακτήρας * είναι ο ίδιος πλήρες 666, συναποτελούμενος από 3 εξάρια (το πρώτο σύμφωνα με τον κώδικα ΕΑΝ 8 και τα άλλα δύο , σύμφωνα με τον κώδικα ΕΑΝ 13.) ΄Εχουν μάλιστα και την απεικόνιση των τριών 6 στους αντίστοιχους κώδικες. Φυσικά, εγώ δεν είμαι σε θέση να ελέγξω την ορθότητα του ισχυρισμού. Πάντως, αν αληθεύουν, θα έχουμε δύο φορές το 666 στην αρχή και στο τέλος κάθε ΑΜΚΑ(και κάθε αριθμού διαβατηρίου). Επίσης έχω πληροφορίες από προσκυνητές ότι κάποιος δημοσιογράφος βεβαιώνει με επιμονή την ύπαρξη του 666 (νομίζω ονόματι Κωνσταντινίδης σε σταθμό της Θεσσαλονίκης).
2.) Ο π.Γεώργιος αποσιωπά –ή αγνοεί-τη δήλωση του υπουργείου ότι σύντομα ο ΑΜΚΑ θα αναβαθμισθεί σε ηλεκτρονική «έξυπνη» κάρτα με τσίπ ( μάλλον τύπου RFID). Από ειδικό, έχω την πληροφορία ότι σ΄αυτό είναι αδύνατη η διερεύνηση και η εξακρίβωση περί υπάρξεως ή μη του 666. Παράλληλα έχουμε τις ομολογίες των υπουργών, βουλευτών κ.λ.π. , κατά τη σχετική αντιπαράθεση για τη Συνθήκη Σένγκεν το 1997, ότι οι ηλεκτρονικές ταυτότητες θα ενεργοποιούνται με το 666. Δεδομένου δε ότι -σύμφωνα με τις εξαγγελίες- ο ΑΜΚΑ θα συμπεριλάβει μελλοντικά ταυτότητα, διαβατήριο και ΑΦΜ και , συνεπώς, θα καταστεί Υπερταυτότητα , υπάρχει η βεβαιότητα ότι στον ΑΜΚΑ –τουλάχιστον το μελλοντικό- θα υπάρχει το 666.
3.) Κυρίως όμως, η απροκάλυπτη πλάνη του άρθρου διατυπώνεται με τα εξής: «Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είναι αν θα παραλάβουμε σε ένα δημόσιο έγγραφο έναν αριθμό…αλλά αν θα τον δεχθούμε ως σημείο προσκυνήσεως του Αντιχρίστου και ως χάραγμά του, όταν αυτός ο ίδιος έλθει»!!!
    Πέρα από τον ανακριβή χαρακτηρισμό «δημόσιο έγγραφο», τη στιγμή που ο λόγος γίνεται για το καθαυτό προσωπικό μας έγγραφο, - ιδίως στον μελλοντικό ΑΜΚΑ/ΥΠΕΡΤΑΥΤΟΤΗΤΑ – (ο π. Γεώργιος σε κείμενό του τού 1997 είχε χαρακτηρίσει το Δελτίο Ταυτότητας ως «έγγραφο απολύτως προσωπικό»), το ανωτέρω απόσπασμα κατανοείται από τον απλό αναγνώστη ως εξής:
«Για να υπάρξει πρόβλημα θα πρέπει να συνυπάρξουν και οι δύο προϋποθέσεις: α) Να έχει έρθει ο ίδιος ο Αντίχριστος και β)Τον αριθμό να τον δεχθούμε ως σημείο προσκύνησης του Αντιχρίστου και ως χάραγμά του».
Το οποίο σημαίνει:
Α) Προτού έρθει ο Αντίχριστος επιτρέπονται τα πάντα:
-και ΑΜΚΑ με 666( παρότι λίγο προηγουμένως ο π. Γεώργιος είπε ότι αυτό δεν πρέπει να το δεχθεί κανείς Ορθόδοξος Χριστιανός) !
-και ταυτότητες με 666 ( παρά τις εγκυκλίους της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, τις ανακοινώσεις της Ι. Κοινότητος του Αγίου Όρους και τους λόγους των Γερόντων Παϊσίου, Επιφανίου Θεοδωροπούλου κ.ά. , αλλά και αυτού του π.Γεωργίου , οι οποίοι χαρακτήρισαν αυτήν την παραλαβή ως «άρνησιν του Χριστού»(ο πρώτος και ο τρίτος επί λέξει) !
-αλλά και αυτό το χάραγμα στο σώμα μας!!! ( πλήρης ταύτιση με τον Σεβασμ.Νικοπόλεως). Και
Β) Αλλά ακόμα κι όταν έρθει ο ίδιος ο Αντίχριστος, πάλι δε θα υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να δεχθούμε τον αριθμό όχι «ως σημείο προσκυνήσεως του Αντιχρίστου και ως Χάραγμά του», αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο, λ.χ. για να επιβιώσουμε.
Αδυνατώ να πιστέψω ότι το κείμενο αυτό βγήκε από τη γραφίδα του π.Γεωργίου…»


   Κι εμείς αδυνατούμε να το πιστέψουμε! Μακάρι ο π. Γεώργιος να ανακαλέσει και να επανορθώσει …

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις