ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΕ FORUM ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ


Χαιρετώ όλους. Είμαι καινούριος στο site. Διάβασα τα κείμενα παραπάνω και ανησυχώ παιδιά. Καιρό τώρα βλέπουμε εκπομπές , ακούμε και διαβάζουμε παρόμοια πράγματα που αφορούν στο "σημάδι" ή "χάραγμα" που οι περισσότεροι άνθρωποι θα αναγκαστούν να φέρουν ή να βαστάνε (ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ρήμα να χρησιμοποιήσω) την εποχή της έλευσης του αντίχριστου.
Αυτό το οποίο ήθελα να εκθέσω ως σκέψη - προβληματισμό είναι το εξής : Είναι ποτέ δυνατόν να θεωρηθεί κάποιος προδότης του Θεού του επειδή απλά τον ξεγέλασαν και πήρε μία πλαστική κάρτα , ή αγόρασε κόκα-κόλα με bar code ;
Σαν να βλέπω τον Άγιο Πέτρο να ρωτάει τη γριά που μόλις απεβίωσε : "Τι έκανες γιαγιά - τι αμαρτία έκανες προχθές ;" , και η γιαγιά απαντάει " Τι να πώ γιέ μου , δεν ξέρω , νήστεψα κανονικά , έκαμα τη προσευχή μου το μεσημέρι , φίλεψα τον ταχυδρόμο που μου έφερε μια πλαστική κάρτα , ξανάκανα τη προσευχή μου το βράδυ πριν κοιμηθώ και δεν ξαναξύπνησα" κι ο Άγιος Πέτρος : "Αχ Γιαγιά , δεν είχες ακούσει για τις πλαστικές κάρτες του κερατά"...........
Νομίζω ότι κάποιοι με άλλους πασιφανείς τρόπους προδίδουμε τον Θεό μας κάθε μέρα. Αυτό είναι το σοβαρό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου.
Κάποιοι φρόντισαν να αφαιρεθεί το θρήσκευμα από τις ταυτότητες . Δεν ψάχνω τους λόγους . Αν αυτοί οι άνθρωποι ενήργησαν σε βάρος του Χριστιανισμού , υπάρχει Θεός να τους περιποιηθεί ανάλογα. ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Αναρωτιέμαι όμως το εξής , όταν η ταυτότητα μου έγραφε σαφώς ότι είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος , εγώ ήμουν ; Τώρα που δεν το γράφει έγινα καλύτερος ή χειρότερος Χριστιανός ; Οι εντολές του Θεού είναι σαφείς και απλές. Μπορώ να τις τηρώ σε κάποιο βαθμό ; ΝΑΙ ή ΌΧΙ ;
"Έχεις πολύ δουλειά" μου έλεγε ένας προιστάμενος μου κάποτε ......... "Άσε τι κάνουν οι άλλοι να το κρίνω εγώ"

_________________
Κάποιοι επιβουλεύονται την ανθρωπότητα. Φροντίζουν να γεννιόμαστε μέσα σε έναν κόσμο που ελέγχουν. Φροντίζουν για την αλλοτροίωση της ψυχής μας και την καταστροφή μας.
Εδώ και χρόνια σχεδίαζαν την παγκοσμιοποίηση και την πανθρησκεία.
Τώρα υλοποιούν.
Αν δεν κάνουμε κάτι , οι επόμενοι θα γεννιούνται στον ενοποιημένο κόσμο και θα χαθούν μέσα σ' αυτό το matrix. Δεν θα ζήσουν σαν άνθρωποι και δεν θα φταίνε για αυτό.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟ FORUM:
Αυτο που λες φιλε μου δεν ισχυει.Ολοι μας ειμαστε αμαρτωλοι κ ολοι προδιδουμε καθημερινα τον θεο με τη αμαρτια.ομως τα πραγματα τωρα ειναι διαφορετικα.μιλαμε για αρνηση της ιδιας μας της πιστης.μιλαμε για μια καρτα συγκετρωτικη με ολα τα στοιχεια του κατοχου της.στοιχεια ταυτοτητας,αφμ,ασφαλιστικη κατασταση η οποια πλασαρεται προς οφελος κ διευκολυνση του πολιτη κ που χωρις αυτην ουσιαστικα δεν θα υφισταται κανεις.το εδαφος προετοιμαστηκε με τον ερχομο του ΑΦΜ,τωρα ερχεται η εν λογω καρτα να ''διευκολυνει'' ακομα περισσοτερο τον πολιτη,κ θα κορυφωθει με το χαραγμα απου θα μιλαμε πλεον για ενα αστυνομικο κρατος ωπου ο ανθρωπος θα εχει ''αποστραγγιστει'' απο καθε ελευθερια κ θα διωκεται ως παρανομος,αντικαθεστωτικος κ εχθρος της νεας ταξης.η γραφη ειναι ξεκαθαρη,σαφεστατη κ περιγραφικοτατη σους καιρους που ερχονται,κ που στις μερες μας ειναι πιο επικαιρη απο ποτε.χριστιανοι ο αγωνας εχει ηδη αρχισει!!!!!

_________________
"η ιστορια δεν ειναι προιον τυχης αλλα απολυτως κατευθυνομενη βασει σχεδιου.αυτοι που δεν μαθαινουν απο αυτη ειναι καταδικασμενοι να επαναλαβουν τα λαθη της"

πηγή:http://truth.freeforums.org/topic-t708.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις